Eli, Picasa ei suostu lisäämään kuin tiettyjä kuvia muokattaviksi. Kuvia voi kyllä erikseen käydä muokkaamassa, mutta varsinaiseen "arkistoon" niitä ei saa. Olen monta kertaa yrittänyt lisätä 'Lisää tiedosto Picasaan' -kohdasta uusia kuvia, mutta mitään ei tapahdu. Osaisiko kukaan auttaa? :)
Miten kuva Picasa 3:n (Googlen kuvankäsittelyohjelma)
6
319
Vastaukset
- mitä tarkoitat
Mutta minä olen tehnyt näin. Ensinnäkin kuvat ovat tietokoneen omat tiedostot kansiossa, josta picasa ne löytää ja jos tarvis muokkaan kuvaa picasalla, jonka jälkeen kuvasarjan oikeaan yläkulmaan ilmestyy nappi (Tallenna levylle) josta näpsäyttämällä kuvaan tehdyt muutokset tallentuvat myös omat tiedostot kansioon.
Varmaankin tallennustapoja on useampikin, mutta tämä on yksinkertaisin.- SimpleAndy
hmm, siis yritän selittää tarkemmin. Eli haluaisin muokata erästä tiettyä kuvaa Picasassa, mutta kun kuva ei ensinnäkään automaattisesti ilmesty Picasan kuva-arkistoon ts. siihen etusivulle, kun avaa Picasan. Joten yritin lisätä sen "LIsää tiedosto Picasaan' -kohdasta ja valitsin valikosta kyseisen kuvan. Tuplaklikkasin siis ja ikkuna sulkeutui. Kuva ei silti ilmestynyt kyseisen kansion kohtaan ja muutenkin kansio oli hieman vajaa, siinä oli kyseisen kansion 20:stä kuvasta vain neljä. Eli jostain syystä Picasa ei suostu lisäämään kaikkia uusia kuvia. Mitenhän asian saisi korjattua?
selkenikö vähän? :) - jep jep
SimpleAndy kirjoitti:
hmm, siis yritän selittää tarkemmin. Eli haluaisin muokata erästä tiettyä kuvaa Picasassa, mutta kun kuva ei ensinnäkään automaattisesti ilmesty Picasan kuva-arkistoon ts. siihen etusivulle, kun avaa Picasan. Joten yritin lisätä sen "LIsää tiedosto Picasaan' -kohdasta ja valitsin valikosta kyseisen kuvan. Tuplaklikkasin siis ja ikkuna sulkeutui. Kuva ei silti ilmestynyt kyseisen kansion kohtaan ja muutenkin kansio oli hieman vajaa, siinä oli kyseisen kansion 20:stä kuvasta vain neljä. Eli jostain syystä Picasa ei suostu lisäämään kaikkia uusia kuvia. Mitenhän asian saisi korjattua?
selkenikö vähän? :)Enpä ole sattunut törmäämään vastaavaan ongelmaan, joten en pysty auttamaan.
- SimpleAndyy
jep jep kirjoitti:
Enpä ole sattunut törmäämään vastaavaan ongelmaan, joten en pysty auttamaan.
hmm, no osaisiko joku muu sitten auttaa?
SimpleAndyy kirjoitti:
en osaa sanoa mutta olisikohan picasa kolmosessa bugeja? itse olen käyttänyt pikamuokkauksessa kakkosta ja kun se päivitti väkisin itsensä kolmoseksi niin alko sohlaus. poistin sen kolmosen ja asensin kakkosen uusiksi ja pistin palomuuriin eston ettei päivittänyt väkisin.
- pig-saa
SimpleAndyy kirjoitti:
pitäisi onnistua ylävalikosta tiedosto > lisää kansio picasaan toiminnolla, laita täppä kohtaan skannaa aina. Se lisää tiedosto picasaan ei välttämättä toimi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215494- 531535
- 12981
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52937- 57880
- 48868
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom141839Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58828Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49806Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille10785