Kuinka usein seksiä?

jarkkokk

17

303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cucuca

ja tuoko on mielestäsi sinkulle harvoin..??? heh...täytyy myöntää että joulun jälkeen oli melkis 4kk jakso ilman seksiä....kyllä alko jo tuntua päässä...(sekä ylä,että ala:) nooh...sen jälkeen ei onneksi ole tarvinnut kahta vkoa kauempaa kärsiä....

• Naisasialuuseri

ja tuoko on mielestäsi sinkulle harvoin..??? Täytyy myöntää, että en ole pillua saanut kuin kerran elämässäni ja siitä on jo yli kaksi vuotta ja kyllä tuntuu päässä, sekä ala, mutta varsinkin yläpäässä:)

• anonyymi alkkis
        Naisasialuuseri kirjoitti:

ja tuoko on mielestäsi sinkulle harvoin..??? Täytyy myöntää, että en ole pillua saanut kuin kerran elämässäni ja siitä on jo yli kaksi vuotta ja kyllä tuntuu päässä, sekä ala, mutta varsinkin yläpäässä:)

Oletko yrittänyt korjata tilannetta mitenkään?
        Oletko ruma?
        Oletko lihava?
        Osaatko pukeutua?
        Oletko kukkakeppi?
        Oletko seurannut vierestä miten pelimiehet puhuvat naisille?

• camilllaa

ääh...seksi on semmonen juttu,että mitä useemmin sitä harrastaa,sitä useemmin sitä tekee mieli....thats it! Hitto,kun nytkin panettaa niiin helkutisti,mutta kun ei kelpaa kuka tahansa ja se jonka nyt tahtois on jossain ihaaaaan muualla....plääh !!!!

• Tylsää touhua
        camilllaa kirjoitti:

ääh...seksi on semmonen juttu,että mitä useemmin sitä harrastaa,sitä useemmin sitä tekee mieli....thats it! Hitto,kun nytkin panettaa niiin helkutisti,mutta kun ei kelpaa kuka tahansa ja se jonka nyt tahtois on jossain ihaaaaan muualla....plääh !!!!

Kerran vuodessa riittää seksissä ei ole oikein mitään hienoa.....

• Naisasialuuseri
        anonyymi alkkis kirjoitti:

Oletko yrittänyt korjata tilannetta mitenkään?
        Oletko ruma?
        Oletko lihava?
        Osaatko pukeutua?
        Oletko kukkakeppi?
        Oletko seurannut vierestä miten pelimiehet puhuvat naisille?

vuotias, olen treenannut salilla aktiivisesti jo kohta neljä vuotta ja se kyllä näkyy kropassa, toisetkin miehet sitä ihastelevat. Olen kaukana kukkakepistä. Peilikuvassa pärstäkertoimekseni on arvioitu 8,8. Olen tummahiuksinen ja silmäinen. Pukeudun mielestäni ihan muodikkaasti ja istuviin vaatteisiin.

En ole vierestä pahemmin päässyt seuraamaan miten pelimiehet puhuvat naisille ja itselläni ei ole hajuakaan miten naisille pitäisi puhua, mutta teen kuitenkin aloitteita aktiivisesti baarissa ollessani.

• anonyymi alkkis

vuotias, olen treenannut salilla aktiivisesti jo kohta neljä vuotta ja se kyllä näkyy kropassa, toisetkin miehet sitä ihastelevat. Olen kaukana kukkakepistä. Peilikuvassa pärstäkertoimekseni on arvioitu 8,8. Olen tummahiuksinen ja silmäinen. Pukeudun mielestäni ihan muodikkaasti ja istuviin vaatteisiin.

En ole vierestä pahemmin päässyt seuraamaan miten pelimiehet puhuvat naisille ja itselläni ei ole hajuakaan miten naisille pitäisi puhua, mutta teen kuitenkin aloitteita aktiivisesti baarissa ollessani.

Eikä silti irtoa??

Milläs tavalla teet ne aloitteet? Mitä sanot, muutenkin sun olemus?

• Naisasialuuseri

Eikä silti irtoa??

Milläs tavalla teet ne aloitteet? Mitä sanot, muutenkin sun olemus?

suustani "miten menee?" tai "mitä kuuluu? En oikein muuta osaa sanoa, joskus olen myös pyytänyt jotakin naista tanssimaan.

• anonyymi alkkis

suustani "miten menee?" tai "mitä kuuluu? En oikein muuta osaa sanoa, joskus olen myös pyytänyt jotakin naista tanssimaan.

Kannattaa ottaa tilanne haltuunsa ja heittää jotain läppää eikä noita kliseitä, jolla saat muijat kiinnostumaan itsestäsi.

Esim. pöydässä on pari naista keskenään ja senkus menet suoraan pöytään "tää olikin mun paikka, vai mitä?" ja sanot sitten jotain päälle. Esim. itse olen heittänyt kun toinen kysy sitten samantien että mitäs sä täällä, niin vastasin että panoseuraa mä tuli tänne ettimään ja loppuilta menikin sitten heidän kanssa paskaa jauhaessa lähdin toisen kämpille harrastamaan seksiä. Olin siellä lopulta sunnuntai-iltaan saakka.

• 8+18

Kannattaa ottaa tilanne haltuunsa ja heittää jotain läppää eikä noita kliseitä, jolla saat muijat kiinnostumaan itsestäsi.

Esim. pöydässä on pari naista keskenään ja senkus menet suoraan pöytään "tää olikin mun paikka, vai mitä?" ja sanot sitten jotain päälle. Esim. itse olen heittänyt kun toinen kysy sitten samantien että mitäs sä täällä, niin vastasin että panoseuraa mä tuli tänne ettimään ja loppuilta menikin sitten heidän kanssa paskaa jauhaessa lähdin toisen kämpille harrastamaan seksiä. Olin siellä lopulta sunnuntai-iltaan saakka.

"Kannattaa ottaa tilanne haltuunsa ja heittää jotain läppää eikä noita kliseitä, jolla saat muijat kiinnostumaan itsestäsi. "

Ketä kiinnostaa helpot kiertopalkinnot ? Käsi ylös...

• viime kerrasta aikaa tasan viisi vuotta.

• dfku

Vaihdat tyylikkäämmän vaikka mustan hopeakuvioisen paidan ja rillit cooleihin aurinkolaseihin, niin luulisin että tuolla habituksella pitäisi muuten olla ihan kelpo saumat naisten pokaamiseen.

• nöösi_poika

Riippuu määritelmästä.

Orgasmiin johtava masturbointi joka päivä tai keskimäärin 7 kertaa viikossa.

Naisen kanssa en ole ollut eläissäni.

• Ilmanpa jäätte

Itseni kanssa. Ainoa keino saada joka päivä on hoitaa homma "omakätisesti". Naisista jos riippuisi, saisin pari kertaa vuodessa ja eturauhaseni muistuttaisi potkupalloa. Olen ihan tarpeeksi älykäs, komea, siisti ja hyvätapainen karkottaakseni kaikki naiset ja kauas. Edellinen naisystävä lähti Savoon. Hyvät vehkeet ja taivaalliset taidot ei paljoa paina. Pitäisi olla imagoa...

• 4554745747

En harrasta. Olen ulkonäöltäni ihan normaali ja kroppa on ihanteellinen. En vain käy missään muualla kuin töissä, koulussa ja salilla enkä jaksa nähdä minkäänlaista vaivaa pelkän seksin saamiseksi (eikä tulisi mieleen noissa arkisissa paikoissa alkaa mitään ehdottella).

• Poikamies88

Joku 2,5 vuotta siitä on. Olen 22 vuotias, komea ja pukeudun siististi mutta en vain jaksa etsiä pelkkää seksiseuraa. Tyttöystävän haluaisin mutta toisaalta taas en halua, koska sydän siinä vain taas särkyy. Helpompi olla vain sinkku ja tyytyä omaan käteen.

• Tommi*
        Poikamies88 kirjoitti:

Joku 2,5 vuotta siitä on. Olen 22 vuotias, komea ja pukeudun siististi mutta en vain jaksa etsiä pelkkää seksiseuraa. Tyttöystävän haluaisin mutta toisaalta taas en halua, koska sydän siinä vain taas särkyy. Helpompi olla vain sinkku ja tyytyä omaan käteen.

En harrasta ollenkaan eikä kiinosta.Muita ja tärkeempiä asioita elämässäni.Haluan myös elää elämääni yksin.Tykkään yksin olla....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2701
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1331
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1028
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1000
    6. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      996
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      899
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      885
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe