Kuinka usein seksiä?

jarkkokk

17

367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cucuca

      ja tuoko on mielestäsi sinkulle harvoin..??? heh...täytyy myöntää että joulun jälkeen oli melkis 4kk jakso ilman seksiä....kyllä alko jo tuntua päässä...(sekä ylä,että ala:) nooh...sen jälkeen ei onneksi ole tarvinnut kahta vkoa kauempaa kärsiä....

      • Naisasialuuseri

        ja tuoko on mielestäsi sinkulle harvoin..??? Täytyy myöntää, että en ole pillua saanut kuin kerran elämässäni ja siitä on jo yli kaksi vuotta ja kyllä tuntuu päässä, sekä ala, mutta varsinkin yläpäässä:)


      • anonyymi alkkis
        Naisasialuuseri kirjoitti:

        ja tuoko on mielestäsi sinkulle harvoin..??? Täytyy myöntää, että en ole pillua saanut kuin kerran elämässäni ja siitä on jo yli kaksi vuotta ja kyllä tuntuu päässä, sekä ala, mutta varsinkin yläpäässä:)

        Oletko yrittänyt korjata tilannetta mitenkään?
        Oletko ruma?
        Oletko lihava?
        Osaatko pukeutua?
        Oletko kukkakeppi?
        Oletko seurannut vierestä miten pelimiehet puhuvat naisille?


      • camilllaa
        Naisasialuuseri kirjoitti:

        ja tuoko on mielestäsi sinkulle harvoin..??? Täytyy myöntää, että en ole pillua saanut kuin kerran elämässäni ja siitä on jo yli kaksi vuotta ja kyllä tuntuu päässä, sekä ala, mutta varsinkin yläpäässä:)

        ääh...seksi on semmonen juttu,että mitä useemmin sitä harrastaa,sitä useemmin sitä tekee mieli....thats it! Hitto,kun nytkin panettaa niiin helkutisti,mutta kun ei kelpaa kuka tahansa ja se jonka nyt tahtois on jossain ihaaaaan muualla....plääh !!!!


      • Tylsää touhua
        camilllaa kirjoitti:

        ääh...seksi on semmonen juttu,että mitä useemmin sitä harrastaa,sitä useemmin sitä tekee mieli....thats it! Hitto,kun nytkin panettaa niiin helkutisti,mutta kun ei kelpaa kuka tahansa ja se jonka nyt tahtois on jossain ihaaaaan muualla....plääh !!!!

        Kerran vuodessa riittää seksissä ei ole oikein mitään hienoa.....


      • Naisasialuuseri
        anonyymi alkkis kirjoitti:

        Oletko yrittänyt korjata tilannetta mitenkään?
        Oletko ruma?
        Oletko lihava?
        Osaatko pukeutua?
        Oletko kukkakeppi?
        Oletko seurannut vierestä miten pelimiehet puhuvat naisille?

        vuotias, olen treenannut salilla aktiivisesti jo kohta neljä vuotta ja se kyllä näkyy kropassa, toisetkin miehet sitä ihastelevat. Olen kaukana kukkakepistä. Peilikuvassa pärstäkertoimekseni on arvioitu 8,8. Olen tummahiuksinen ja silmäinen. Pukeudun mielestäni ihan muodikkaasti ja istuviin vaatteisiin.

        En ole vierestä pahemmin päässyt seuraamaan miten pelimiehet puhuvat naisille ja itselläni ei ole hajuakaan miten naisille pitäisi puhua, mutta teen kuitenkin aloitteita aktiivisesti baarissa ollessani.


      • anonyymi alkkis
        Naisasialuuseri kirjoitti:

        vuotias, olen treenannut salilla aktiivisesti jo kohta neljä vuotta ja se kyllä näkyy kropassa, toisetkin miehet sitä ihastelevat. Olen kaukana kukkakepistä. Peilikuvassa pärstäkertoimekseni on arvioitu 8,8. Olen tummahiuksinen ja silmäinen. Pukeudun mielestäni ihan muodikkaasti ja istuviin vaatteisiin.

        En ole vierestä pahemmin päässyt seuraamaan miten pelimiehet puhuvat naisille ja itselläni ei ole hajuakaan miten naisille pitäisi puhua, mutta teen kuitenkin aloitteita aktiivisesti baarissa ollessani.

        Eikä silti irtoa??

        Milläs tavalla teet ne aloitteet? Mitä sanot, muutenkin sun olemus?


      • Naisasialuuseri
        anonyymi alkkis kirjoitti:

        Eikä silti irtoa??

        Milläs tavalla teet ne aloitteet? Mitä sanot, muutenkin sun olemus?

        suustani "miten menee?" tai "mitä kuuluu? En oikein muuta osaa sanoa, joskus olen myös pyytänyt jotakin naista tanssimaan.


      • anonyymi alkkis
        Naisasialuuseri kirjoitti:

        suustani "miten menee?" tai "mitä kuuluu? En oikein muuta osaa sanoa, joskus olen myös pyytänyt jotakin naista tanssimaan.

        Kannattaa ottaa tilanne haltuunsa ja heittää jotain läppää eikä noita kliseitä, jolla saat muijat kiinnostumaan itsestäsi.

        Esim. pöydässä on pari naista keskenään ja senkus menet suoraan pöytään "tää olikin mun paikka, vai mitä?" ja sanot sitten jotain päälle. Esim. itse olen heittänyt kun toinen kysy sitten samantien että mitäs sä täällä, niin vastasin että panoseuraa mä tuli tänne ettimään ja loppuilta menikin sitten heidän kanssa paskaa jauhaessa lähdin toisen kämpille harrastamaan seksiä. Olin siellä lopulta sunnuntai-iltaan saakka.


      • 8+18
        anonyymi alkkis kirjoitti:

        Kannattaa ottaa tilanne haltuunsa ja heittää jotain läppää eikä noita kliseitä, jolla saat muijat kiinnostumaan itsestäsi.

        Esim. pöydässä on pari naista keskenään ja senkus menet suoraan pöytään "tää olikin mun paikka, vai mitä?" ja sanot sitten jotain päälle. Esim. itse olen heittänyt kun toinen kysy sitten samantien että mitäs sä täällä, niin vastasin että panoseuraa mä tuli tänne ettimään ja loppuilta menikin sitten heidän kanssa paskaa jauhaessa lähdin toisen kämpille harrastamaan seksiä. Olin siellä lopulta sunnuntai-iltaan saakka.

        "Kannattaa ottaa tilanne haltuunsa ja heittää jotain läppää eikä noita kliseitä, jolla saat muijat kiinnostumaan itsestäsi. "

        Ketä kiinnostaa helpot kiertopalkinnot ? Käsi ylös...


    • viime kerrasta aikaa tasan viisi vuotta.

      • dfku

        Vaihdat tyylikkäämmän vaikka mustan hopeakuvioisen paidan ja rillit cooleihin aurinkolaseihin, niin luulisin että tuolla habituksella pitäisi muuten olla ihan kelpo saumat naisten pokaamiseen.


    • nöösi_poika

      Riippuu määritelmästä.

      Orgasmiin johtava masturbointi joka päivä tai keskimäärin 7 kertaa viikossa.

      Naisen kanssa en ole ollut eläissäni.

    • Ilmanpa jäätte

      Itseni kanssa. Ainoa keino saada joka päivä on hoitaa homma "omakätisesti". Naisista jos riippuisi, saisin pari kertaa vuodessa ja eturauhaseni muistuttaisi potkupalloa. Olen ihan tarpeeksi älykäs, komea, siisti ja hyvätapainen karkottaakseni kaikki naiset ja kauas. Edellinen naisystävä lähti Savoon. Hyvät vehkeet ja taivaalliset taidot ei paljoa paina. Pitäisi olla imagoa...

    • 4554745747

      En harrasta. Olen ulkonäöltäni ihan normaali ja kroppa on ihanteellinen. En vain käy missään muualla kuin töissä, koulussa ja salilla enkä jaksa nähdä minkäänlaista vaivaa pelkän seksin saamiseksi (eikä tulisi mieleen noissa arkisissa paikoissa alkaa mitään ehdottella).

      • Poikamies88

        Joku 2,5 vuotta siitä on. Olen 22 vuotias, komea ja pukeudun siististi mutta en vain jaksa etsiä pelkkää seksiseuraa. Tyttöystävän haluaisin mutta toisaalta taas en halua, koska sydän siinä vain taas särkyy. Helpompi olla vain sinkku ja tyytyä omaan käteen.


      • Tommi*
        Poikamies88 kirjoitti:

        Joku 2,5 vuotta siitä on. Olen 22 vuotias, komea ja pukeudun siististi mutta en vain jaksa etsiä pelkkää seksiseuraa. Tyttöystävän haluaisin mutta toisaalta taas en halua, koska sydän siinä vain taas särkyy. Helpompi olla vain sinkku ja tyytyä omaan käteen.

        En harrasta ollenkaan eikä kiinosta.Muita ja tärkeempiä asioita elämässäni.Haluan myös elää elämääni yksin.Tykkään yksin olla....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe