Esim. täytetyissä paprikoissa ja kaikissa on aina juustokuorrutus. Voisinko vaikka tehdä sellaista ruokaa että laitan uunivuokaan tomaattia ja kesäkurpitsaa, mutta en kuorruta sitä juustolla? Mitä varten se juusto laitetaan aina siihen?
Miksi juustokuorrutus?
3
389
Vastaukset
- .
miten niin laitetaan aina? Sinähän sen päätät mitä siihen sapuskaan laitat ja mitä et.
Itse en koskaan kuorruttele juustolla,poikkeuksen tekee kesän ensim. kotimaisen kukkakaalin gratinointi. - rasvaakin tarvitaan
Kyllä se on vaan makukysymys, eli teet ihan niinkuin itse haluat, ja maustat ruokasi miten haluat. Juustokuorrutus on helppo makulisä kasviksille, ja estää tietysti vähän uunissa kuivumistakin. Joskus olen kokeillut muuten raejuustollakin, onnistuu kyllä, vaikkei maku ja ulkonäkö ihan sama olekaan.
Kaloreita laskiessa rasvainen juusto voi ensajatuksella tuntua väärältä ratkaisulta, mutta tässä kannattaa huomioida myös se, että pieni raastehuntu vaikkapa paprikan päällä on usein vähemmän juustoa, kuin 1 höylätty siivu...- juustoa nam
Eihän 1 siivu juustoa lihota ketään.
Itse yleensä esim. grillatessa paloittelen koko paketin juustoa kuutioiksi, käärin kuutiot pekoniin ja grillaan vartaassa. Lisäksi muutama lasi punaviiniä mistä saa vitamiinit ja antioksidantit. Ota huomioon, että tämäkin on laihdutusruokaa jolla oikeasti laihtuu, kun hiilihydraatit puuttuvat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408