Käytin ammattiliikkeessä koneen puhdistettavana sisäpölyistä ja nyt on niin hidas, kun olla voi? Kone on reilu 2v. vanha, HP m8156.sc Vista home pre.
puhdistus
10
183
Vastaukset
sen "ammattiliikkeen" nimi.
ei fyysinen puhdistus hidasta konetta.- ----->>
koska pölyjen poisto ei konetta hidasta. Päinvastoin jäähdytys paranee.
- ....
......jumalainen Sofi Oksanen! Hän puhdistaa joka ilta noin 6kg pakkelia naamastaan ilman että elektroniset laitteet kärsivät asunnossa.
- -------------------
Paineilma aika petollista, on parempi imeä kuin puhaltaa, paineella pöly saattaa tunkeutua vain syvemmälle piirilevyn uumeniin, virtalähteeseen ja tuulettimiin. Imuri paras.
Imuroiminen tekee siihen malliin staattista sähköä, että se hajottaa komponentteja, etenkin muistit on vaarassa.
Jos ne vaikka asensi jonkun tietoturvaohjelmiston kokeiluversion kuten Gigantin "vuosihuolto" tyypit tekivät..
tuo oli mielessä minullakin. sillä kysyinkin että missä "ammattiliikkeessä".
jos viitsii vähänkin perehtyä laitteeseen minkä on ostanut niin selviää kyllä puhdistuksista sun muista ihan itsekin.- hidasti ?
harrastelijakirurgi kirjoitti:
tuo oli mielessä minullakin. sillä kysyinkin että missä "ammattiliikkeessä".
jos viitsii vähänkin perehtyä laitteeseen minkä on ostanut niin selviää kyllä puhdistuksista sun muista ihan itsekin.kyllä se oli ihan "oikee" liike, kuititkin tuli, mut nyt valitettavasti kuitti on jäänyt kaverin pöydälle, enkä muista liikkeen nimeä (Espoossa) selvitän asian, kunhan kamu kotiutuu. Heppu hoiti asian odottaessa, eikä varmasti asennellut mitään ylimääräistä...
Joo, harkinnassa oli itse puhdistaa, mut sitten neuvoja kysellessä tuli kaikenlaista "pelottelua" eteen ja ajattelin luottaa ammatti-ihmisiin. hidasti ? kirjoitti:
kyllä se oli ihan "oikee" liike, kuititkin tuli, mut nyt valitettavasti kuitti on jäänyt kaverin pöydälle, enkä muista liikkeen nimeä (Espoossa) selvitän asian, kunhan kamu kotiutuu. Heppu hoiti asian odottaessa, eikä varmasti asennellut mitään ylimääräistä...
Joo, harkinnassa oli itse puhdistaa, mut sitten neuvoja kysellessä tuli kaikenlaista "pelottelua" eteen ja ajattelin luottaa ammatti-ihmisiin.voipi olla että puhdistaessa on rikkoutunut jotain niinkuin matti aikaisemmin sanoi.
-Joo, harkinnassa oli itse puhdistaa, mut sitten neuvoja kysellessä tuli kaikenlaista "pelottelua" eteen ja ajattelin luottaa ammatti-ihmisiin. -
tiedän tuon tunteen mutta joskushan se on aloitettava :) itselläni oli kynnyskohdat biossin päivityksessä ja koneen kasaamisessa :) sitten ajattelin kerran että no, menköön paskaksi kaikki jos on mennäkseen ja pääsin noiden kynnysten yli :) biossi päivitty ok ja tyttären tyttärelleni kasaamani kone toimii vieläkin :)- selvitellään
hidasti ? kirjoitti:
kyllä se oli ihan "oikee" liike, kuititkin tuli, mut nyt valitettavasti kuitti on jäänyt kaverin pöydälle, enkä muista liikkeen nimeä (Espoossa) selvitän asian, kunhan kamu kotiutuu. Heppu hoiti asian odottaessa, eikä varmasti asennellut mitään ylimääräistä...
Joo, harkinnassa oli itse puhdistaa, mut sitten neuvoja kysellessä tuli kaikenlaista "pelottelua" eteen ja ajattelin luottaa ammatti-ihmisiin.rautakankikin voi mennä rikki, miksei sitte pc.
mietis vielä oliko kone jo hidasteleva ja siitä syystä vietiin liikkeeseen ?
puhaltaako kone lämmintä ilmaa ulos vai onko tuuletin seis jatkuvasti ?
konetta nettiin yhdisttettäessä siihen tulee usein päivityksiä.
olisko nyt joku hidastava päivitys tai uus ohjelma tullut koneelle ?
onko netti kiinteä modeemi vai tikku/mokkula ?
varsinkin modeemin asetukset saattaa muuttua "itsestään".
mitä suojausohjelmia koneella on ? onko ne käytössä ?
tietämättä tuosta suojauksesta, itse olen käyttänyt koneen ohjelmien putsaukseen välillä mm.ccleaner, fcleaner. niitä on paljon. tässä eräs linkki mistä noita voi katella ja ladata.
http://www.download.fi/tietoturva/jarjestelman_puhdistus/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215394- 501411
- 11827
- 47809
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58798Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52787- 46782
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49766Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom132755Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille8744