Eli siis ongelmani on se että levyasema ei tunnista Verbatimin DVD R Levyä. Kaikki muut levyt levyasema kyllä hyväksyy mutta ei juuri tätä. Missä Vika ?
Kone ei tunnista DVD levyä
10
591
Vastaukset
yksinkertaisesti levy on vaan rikki. oletko kokeillut sitä jonkun kaverisi asemassa?
- apuaaupa
mulla on noita samaisia levyjä noin parikymmentä ja jokaista olen kokeillut eikä toimi, itselläni on XP mutta toisessa koneessa (mikä ei ole minun enkä voi käyttää sitä) on vista ja sillä toimii ?
- ei
apuaaupa kirjoitti:
mulla on noita samaisia levyjä noin parikymmentä ja jokaista olen kokeillut eikä toimi, itselläni on XP mutta toisessa koneessa (mikä ei ole minun enkä voi käyttää sitä) on vista ja sillä toimii ?
sulata kaiken merkkisiä levyjä. Oma toshibani ei suostu lukemaan verbatimin levyjä mutta lg:ssä ne toimii mukisematta. Lg ei taas tykkää imationin levyistä mutta toshibassa toimii. Kannattaa kuitenkin huomioida, että dvd-levyjen todellisia valmistajia on vain yhden käden sormilla laskettava määrä. Heidän levyjään myydään eri brändeillä kuten verbatim tai imation. Valmistajan muuttuessa levyn toimivuuskin muuttuu. Todellisen valmistajan saat selville dvd identifier nimisellä ohjelmalla.
- 6
kokeilitko useampia?
Sen verran suuri tuotemerkki, että ihme jos joku on suunnitellut myyntiin aseman, mikä ei hyväksy sitä.- apuaaupa
on kokeiltu monia eri levyjä, ja cd levyjäkin olen verbatimiltä kokeillut mutta ei toimi
- 0,.o
Käyttöjärjestelmällä ei ole merkitystä Ja jos levytkin on ehyitä, vika asemassa. Vaihda se, tai vaihdata. Pöytäkoneiden asemat on halpoja, joitakin kymppejä. Eikä ne läppäreihinkään paljoa maksa. Vaihtaminen helppo homma, ehkä meisseliä pitää osata käyttää, mutta jos epäilyttää, pyydä apua joltain. Ja vaihteleehan ne niitä liikkeissäkin, se tietenkin maksaa pikkasen.
- Vartti Mai-Lis
No juu, nykyhinnoilla ei moni viitsi alkaa uusinta firmwarea asentamaan ja huomaavat myöhemmin että olis kannattanutkin kun poltetut ei aukeakaan muissa asemissa tai jälki on surkeaa ja redundancy erroreita täynnä. Eli uusi firmware siihen dvd-polttimeen niin bugit on korjattu ja saattaa ehkä tunnistaa tuonkin aihion sen jälkeen, ja polttojälki on taatusti yhteensopivaa muidenkin asemien kanssa.
- xyzxyz
vaan kehiin. se nyt on ensimmäinen asia mitä optisen aseman oston jälkeen pitää tehdä.
- keksa1
Verbatimin sivuilta päivitystä aseman firmwareen.
firmwaren mukana tulee aina uusia levyjä jotka asema tunnistaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215394- 501411
- 11827
- 47809
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58798Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52787- 46782
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49766Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom132755Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille8744