Pahin tapa saada pakit?

aivokalvontulehdus

Annan tähän viisi esimerkkiä pakeista, rankatkaa ne pahemmuusjärjestykseen. Sanokaa myös mikä näistä pakkien variaatioista on tullut teille tutuimmaksi.

1) "Oot ihan kiva, mutta kaverina vaan"
2) Tylytys / Sinulle nauretaan päin naamaa / Nolataan
3) Välttely, eli viesteihisi tai soittoihisi ei vastata
4) Kohtalaisen kohtelias kieltäytyminen ilman varsinaista selvennystä
5) Toinen suostuu kanssasi treffeille, mutta peruu toistuvasti niin kauan kunnes ymmärrät ettet ole haluttua seuraa?

27

3318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omat kokemukset

      Välttely, eli viesteihisi tai soittoihisi ei vastata
      Kohtalaisen kohtelias kieltäytyminen ilman varsinaista selvennystä

      Pistän vain nämä kaksi, koska muuta ei ole tullut tavattua, ainakaan yhtä kertaa useammin. Harrastan myös naisia kohtaan molempia. Enkä ota loukkauksina kumpaakaan. Ehkäpä numero kaksi olisi kaikkein loukkaavin silti. Mutta asiaan. Jos lähetät viestin naiselle eikä vastausta kuulu, niin kyllä sinun pitää osata olla lähettämättä toista viestiä, ellei sieltä kuulu vastakaikua.

      Jos nainen on ujo, niin se vastakaiku saattaa tulla kun nainen on humalassa.

    • Älymies 23

      femma vituttaisi, mutta kun en ole koskaan oikein yrittänytkään iskeä naisia niin en ole sitäkään kokenut.

    • 346356457

      6) Suora puhe: "Ei nyt vaan nappaa valitettavasti"

      • ap

        Mielestäni annoin tuon vaihtoehdon kohdassa 4. Vai jäikö minulta jotain olennaista nyt huomaamatta?

        Oma järjestykseni olisi pahimmasta alkaen:

        2.
        5.
        3.
        1.
        4.


      • ap kirjoitti:

        Mielestäni annoin tuon vaihtoehdon kohdassa 4. Vai jäikö minulta jotain olennaista nyt huomaamatta?

        Oma järjestykseni olisi pahimmasta alkaen:

        2.
        5.
        3.
        1.
        4.

        Joskaan noi viimoset on reiluja ja varsinkin nelonen... Mun mielestä kieltäytyminen on hyvä vastaus jos sille tuntuu. Sitten vaan koettaa tehdä sen ok-tavalla. Toi kakkonen on niin paha... Vitosen ja varsinkin kolmosen väittäisin olevan todella yleisiä. Siihen lisättynä vielä kavereille kertoilun. Aika karua "viihdettä".

        Mitä tästä opimme... Ylikiltit naiset on melkeenpä yhtä paskamaisia pakkien antamisen kanssa kuin ilkein mahdollinen bitch.


      • 346356457
        ap kirjoitti:

        Mielestäni annoin tuon vaihtoehdon kohdassa 4. Vai jäikö minulta jotain olennaista nyt huomaamatta?

        Oma järjestykseni olisi pahimmasta alkaen:

        2.
        5.
        3.
        1.
        4.

        Oikeassa olet. Ei pitäisi tulla kännissä tänne kirjoittelemaan. Ensinnäkin annoit vaihtoehdon ja toiseksi olin lukenut "paras tapa". Joten siis oikea vastaukseni. 2,5,3,1,4


    • v tuttaa

      Kakkonen eli tylyty/nolaus on välittömältä vaikutukseltaan inhottavin. Saattaa mennä koko ilta pilalle ja päättyä siihen, eli siinähän sitten palailee tyhjässä bussissa ihan vitun paskoissa fiiliksissä kotiin siinä vaiheessa, kun kansa vielä pääsääntöisesti suuntaa kohti menopaikkoja. Riski suurin silloin, jos sattuu olemaan yksin liikenteessä tai erkaantunut kavereista, koska ei voi edes vaihtaa "vedetään sitten jätkien kanssa perseet"-vaihteelle. Krapulakin tuntuu tavallista pahemmalta ja totaalisen itsetunnon murjomisen jäljiltä saattaa olla alamaissa puoliväliin viikkoa.

      Muuten sitten vitonen, eli ensin pompautettu tunteet ihan toiseen äärilaitaan antamalla ymmärtää jotain, mutta sitten vetäistään matto täysin alta. Toipumisaika pahimmillaan viikkoja tai kuukausia. Kolmonen voi olla aika lähellä samaa, jos treffejä lukuun ottamatta on pelattu toisen tunteilla.

    • 20+3

      Ykköstä on sattunut omalla kohdalla kaikkein eniten, siksi se ehkä myös vituttaakin eniten. Tosin kakkonen tuntuu varmaan sillä pakkiensaanti hetkellä kaikkein ikävimmältä, varsinkin jos on paljon yleisöä ja olet huomion keskipisteenä. Vaihtoehto viiteen en ole toistaiseksi törmännyt, mutta mahtaa tuntua myös melko ikävältä.

      • a.d.802700

        Näitäkään unohtamatta:

        1) Mummo sairaana
        2) Kirsi on juuri eronnut ja tarvitsee tukeani juuri nyt
        3) Työ/opiskelu vie kaiken aikani
        4) Olen juuri eronnut, enkä ole valmis
        5) Hiukset pesemättä, bussikortilla ei arvoa, salkkarit tulee...


    • klkjl

      Minkä tyyppisiä nolauskokemuksia palstalaisille on kertynyt?

      Itselläni tuorein oli sellainen, että suuntasin terdelle, jossa oli varsin täyttä, ei siis pöytää kokonaan omaksi vapaana. No kahden naisen pöydässä oli vielä yksi tuoli vapaana, joten ilman kummempia tavoitteita, eli sillä asenteella, että mieluummin nautin sen tuopin janoon niitä näitä rupatellen kuin yksin, kysyin onko paikka vapaa. Vastaus oli nuivahko "me ollaan lähdössä tästä" jonka ymmärsin kuitenkin tarkoittavan, että paikka tosiaan on vapaa.

      Sitten toinen naisista kuitenkin lätkäisee laukkunsa siihen vapaalle tuolille ja alkaa välinpitämättömästi kaivella kamojaan sieltä. Seison urpona huutomerkkinä terassin ainoana seisomapaikkalaisena odottamassa että laukku siirtyisi, mutta hetki hetkeltä käy selvemmäksi, että eipä tunnu mitään kiirettä olevan. Läheisen pöydän seurueesta näkyy vinoja hymyjä ja katseita ja korvia punottaa.

      Lopulta tuoli vapautuu, kun laukkunainen poistuu vessaan. Turha kai sanoa, että fiilikset rennon rupattelun suhteen karisivat siihen. Pöytään jäänyt toinen nainen sanoo jotakin kiusalliseksi käyneen hiljaisuuden rikkoakseen (mistä vilpittömät pointsit hänelle), ja siitä sitten kehittyy jotain jutuntynkää kunnes nyrpeilijä palaa ja molemmat poistuvat.

      Naisten poistuttua hillitsen haluni luikkia välittömästi paikalta ja tyhjennän tuoppini sen verran hitaaseen tahtiin, kuin mitä kasvojen säilyttäminen vaatii.

    • Mc Enally

      Kysyisin, kuinka suureksi menetykseksi itsenne kuvittelette jollekin, joka ei hyvin edes tunne teitä? Vai onko kyseessä tuttu, kenelle annatte pakkeja?

      Pakkien antamisen kanssa oli hyvä olla varovainen: jollekin, joka saa jo kahdennet kymmenet pakit, voivat ne olla se viimeinen pisara... Hienotunteisuus on varmaan paikallaan.

      Mutta jollekin toiselle ihan yhden tekevä juttu, saako hän pakit vai ei, jos useimmiten ei saa.

      En osaa laittaa järjestykseen.

      • pelmiesm

        Itselleni evvk jos saan pakit, ei kiinnosta. En välitä. Aina löytyy sellainen jolta ei saa pakkeja


    • nainen21v_

      Koettu oikeastaan muut paitsi numero 5.

      Mutta mietitäänpä..

      1) "Oot ihan kiva, mutta kaverina vaan"

    • west coast

      kun en sekaannu suomalaishuoriin, ulkomaalaisilla on paremmat sosiaaliset taidot helposti tietää missä mennään, kun olen itsekin hyvin sivistynyt.

      • eivät sitten

        ole huoria?


      • west coast
        eivät sitten kirjoitti:

        ole huoria?

        Ihan sama mihin suuntaan lähtee niin huomaan kyllä heti eron. Olen tutustunut hienoihin naisiin ulkomailla, harmi etten ole saanut ketään heistä. Onneksi olen kuitenkin vähintään tutustunut heihin muuten olisin kyyninen ja täynnä naisvihaa.


    • Totuuseiainamiellytä

      Paras tapa miten naisten pitäisi tai no miks ei miehenkin antaa pakit olisi otatte elimestä kuvan laitatte sen toiselle sanotte että ``Näetkö tämän? Tähän sinä et koskaan pääse käsiksi``. Pitäs oikeestaan olla semmonen laki että joku ollaan yhessä tai pitää laittaa kuva.

    • Hakkus.

    • ätmelsson

      2 5 1 4 ja kolmonen. pahimmasta parhaimpaan. Vituttais saada pahin noista, mutta eipä kait mun ikäiset 33v noin käyttäytyis. enempi teini pissisten tyyli. no eniveis enhän mä oikeen uskalla tehä alotteita ni ei juuri pakkeja tule. harvoin jotain kännissä yrittäny ja "pakit" oli kai siinä ettei valomerkin hetkellä kumpikaan tehny tarvittavia siirtoja vaan lähti omille teilleen. nuorempana jollekki kauniille naiselle koitin juomaa tarjota. sano ettei tartte/halua. ihan asiallista. kerran taas joku kaunis nainen pyysi mua ostaa sille juoman. se tuntu jotenki tylyltä. olin niinku en olis kuullu ja kävelin bilispöytien viereisille sohvalle.

    • Minähän en saa pakkeja kun en yritä mitä-än enkä ketään mutta noi menis varmaan järjestykseen:

      2) Tylytys / Sinulle nauretaan päin naamaa / Nolataan
      1) "Oot ihan kiva, mutta kaverina vaan"
      3) Välttely, eli viesteihisi tai soittoihisi ei vastata
      5) Toinen suostuu kanssasi treffeille, mutta peruu toistuvasti niin kauan kunnes ymmärrät ettet ole haluttua seuraa?
      4) Kohtalaisen kohtelias kieltäytyminen ilman varsinaista selvennystä

    • Jahkailtu_6_vuotta

      Riippuu aivan suhteen laadusta. Esimerkiksi välttely ja yhteydenpidon katkaiseminen ovat aivan hyviä tapoja lyhyen säädön päättämiseen, mutta rakastumisen tai pidemmän tuntemisen jälkeen välttely muuttuu kaikista julmimmaksi mahdolliseksi tavaksi.

      Tekisin mitä vain, jotta saisin puhua kanssasi, olisi tulos sitten mikä tahansa. Paljon on asioita joita haluaisin kertoa sinulle, vaikken näkisi sinua sen jälkeen enää koskaan. Mutta sinä välttelet minua, etkä anna minulle edes tilaisuutta jutella, ihana ja nuori tyttö.

      En ole ikinä rakastanut ketään samalla tavalla kuin sinua, enkä varmasti tule ikinä myöskään rakastamaan. Oli ajatus suhteestamme kuinka absurdi tahansa.

      Unelmat kaatuu ikuisiksi ajoiksi, mutta toivottavati elämä jatkuu

    • Numerosta 5 en osaa sanoa kun ei ole kokemusta. Jos nainen peruu kerran niin sanon että minulla on aina aikaa kalenterissa eli hänen vuoro ehdottaa. Jos ei uutta aikaa löydy niin voin vetää johtopäätökset.

      Yleisin on varmaan kolmonen jos siihen laketaan ne vastaukset deitti-ilmoihin joihin ei sitten tule palautetta. Tosin en niitä vielä pakeiksi laske sillä mielestäni pakit edellyttävät kuitenkin jonkun tason vastavuoroisuutta.

      Jos treffeille pääsee niin kakkonen ja nelonen ovat molemmat vahvoilla. Se nyt on vähän äänenpainosta ja tulkinnoista kiinni miten käsittelee suoranaiset valheet ja termin puuttuva kemia.

      Ykkösiä joskus ja ne on ihan ok. Muutama jäänyt ihan kaveriksi/ystäväksi ja niiden kanssa on joskus tultu juotua vielä kaverikahvit tai käyty leffassa yms.

    • sdvfsdfvb35v

      En oo ikinä saanut pakkeja. itsetuntoni ei nimittäin kestäisi yksiäkään. Mikäli mulla semmonen on.

    • hienoahienoa

      Pahin on varmaankin tylytys. Kokemusta on eniten välttelystä. Elikä jos ollaan jo pantu ja nainen antaa (toimivan) numeron ja vastailee ehkä hetken tai sitten ei ollenkaan. Minusta se kertoo huonoista käytöstavoista. Pitää suoraan ja rehellisesti sanoa, jos ei haluakaan enää tavata. Suomalaiset naiset harrastavat usein noita mykkäpakkeja ja jotain vikaa on kyllä päässä, jos pistää "radion kiinni", eikä osaa minkäänlaista loppuhyvästelyä tms. sanoa. Kyllä minä olen sanonut ja tulen edelleenkin sanomaan, jos sellainen tilanne tulee vastaan. Mutta minäpä en olekaan kuspa.

    • 86987688

      1) "Oot ihan kiva, mutta kaverina vaan"
      -Noin ei ole koskaan kukaan sanonut. Herätän yleensä suuria tunteita jostain syystä.

      2) Tylytys / Sinulle nauretaan päin naamaa / Nolataan
      -Ei kokemusta. Tuo olisi kauheinta mitä tiedän.

      3) Välttely, eli viesteihisi tai soittoihisi ei vastata
      -Noin käy usein -miesten tapa toimia. Otan jo etukäteen sen asenteen, että noin voi käydä. En itke perään. Liian nöyryyttävää.

      4) Kohtalaisen kohtelias kieltäytyminen ilman varsinaista selvennystä
      -Ei kokemusta.

      5) Toinen suostuu kanssasi treffeille, mutta peruu toistuvasti niin kauan kunnes ymmärrät ettet ole haluttua seuraa?
      -Tilanne juuri tällä hetkellä. Venkoilu loppuu tänään -ymmärrän lähteä.

      Lisään vielä yhden:

      6.) Toinen osapuoli sanoo tai tekee jotain sellaista, ettei sen jälkeen halua olla missään tekemisissä.
      -Tähän kaikki yleensä kaatuu.

      • ätmelsson

        6 kohtaan kysymys, että jos kerran usein käynyt niin kanssasi oltava hyvin varovainen sanomisistaan? naisilla kun on valta asema ps markkinoilla niin yks paska puujalkavitsi ja se on sit siinä? tai no ymmärrän jos ne on sanonu tyyliin: "olen se etsintäkuulutettu hiekkalaatikko raiskaaja, voitko piilottaa mut asuntoosi?

        kerrotko yhden esimerkin, mitä se sopimaton lause/sana on, josta syystä mies heivataan?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      107
      2835
    2. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      364
      1673
    3. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      84
      1639
    4. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      45
      1493
    5. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      64
      1145
    6. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      186
      1020
    7. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      140
      969
    8. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      956
    9. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      148
      879
    10. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      868
    Aihe