Täällä 27-vuotias mies.
Yksi pitkä seurustelusuhde takana; 1.5 vuotta.
Yhden yön juttuja nopeasti laskien ehkäpä noin 80.
Sitten pidempiä seksisuhteita eli noin 1viikko - useampi vuosi taas ollut varmaankin noin 20-30. Päällekkäisiä monesti.
Mites muiden sinkkulaisten lukemat? En itse pyri tietoisesti kasvattamaan saldoani, mutta en näe pienintäkään estettä harrastaa seksiä jos molemmat sitä haluavat.
Suhteidesi määrä?
71
1169
Vastaukset
- Toinen sinkkumies
Mikä sinussa on sitten vikana, jos et pysty muodostamaan kestäviä parisuhteita? Jäikö sinulle huonot muistot tuosta ainoasta suhteestasi, vai miksi sinun täytyy vaihtaa naista jatkuvasti?
Itselläni on ollut pari yli vuoden suhdetta ja kymmenisen kpl yhden illan suhteita. Yhden illan jutut eivät ole minun juttuni, joten en lähde läheskään kaikkien kiinnostuneiden naisten mukaan. Määrä ei korvaa laatua ja laadukas nainen on sitä myös luonteeltaan, eikä vain ulkoisesti. Muutenkaan kännniseksi ei kiinnosta, aika turhaa touhua. Seksihimoista pääsee kyllä eroon vaikka oman käden kautta, mutta läheisyydenkaipuusta ei. Sitä ei mistään yhden illan jutuista tai seksisuhteistakaan saa, joten ne ovat minulle käytännössä yhtä tyhjän kanssa.- e
Yhden illan jutut ei oo sun juttu, mutta silti sellaisia on jotain kymmenen. Poikani, se on juttusi.
n. 3 viikkoa kestänyt tapailu 7 vuotta sitten ja n. 2 kk kestänyt tapailu 5 vuotta sitten. Ei muita juttuja naisten kanssa. En ujouteni vuoksi juurikaan saa kontaktia naisiin.
- nöösi_poika
HÄH?! Uskomatonta. Yhdenyön juttuja 80! Unbelievable!
Entä minä?
Täällä 31-vuotias mies.
Nolla pitkää seurustelusuhdetta takana.
Yhden yön juttuja nopeasti laskien nolla eli EI YHTÄKÄÄN.
Sitten pidempiä seksisuhteita eli noin 1viikko - useampi vuosi taas ollut varmaankin noin nolla. Päällekkäisiä ei koskaan. En ole eläissäni suudellut naisen kanssa.
------
Mutta palataan sinuun. Olet kiistatta asiantuntija ja haluan nöyrän kunnioittavana kysyä mistä ihmeestä saat naisia? Mistä???? Miten tapaat naisia? Paikallisessa S-Marketissa ruokaostoksia tehdessäsi hyllyejn välissä? Pysäytätkö kadulla vastaan tulevia täysin ventovieraita naisa ja tarjoat patukkaa?
Suurin mysteeri mulle on juuri se, että missä/miten edes pääsee keskusteluyhteyteen 80 naisen kanssa?
On erikoista samassa virkkeessä todeta, että ovatpa naiset helppoja, mutta samalla niin käsittämättömän vaikeita! Sinulla on 80 hoitoa, minulla nolla! Niinhän se elämässä on; toisilla on ja toisilla ei. Onko normaalia keskitietä olemassa?- sinkkumiesss
Tuota seurustelusuhdetta ja sitten mikäli ei ole ollut naista vieressä viikonloppuna, olen poikkeuksetta ollut baareissa lauantaisin. Usein myös perjantaisin.
Enkä ole mikään pöydästä pöytään rullaaja ja vaatii tiettyä pelisilmää että osaa tunnistaa ne naiset, jotka ovat liikenteessä seuranhakumeiningillä, jotta turha iskeminenkin jää väliin.
Noin 70-80% noista on isketty nimenomaan bfestareilta, bileistä, baareista, yökerhoista tai snägäriltä yöllä. Ja muut ovat sitten olleet ennestään tuttuja, kavereiden exiä ym. Joskus vuosia sitten tuli jokusia iskettyä myös irc-gallerian kautta.
Kaikkein hassuinta etten koskaan edes lähde sillä seuranhakuvaihteella liikenteeseen eli usein sitten illasta vain saatan heittää pari sanaa otolliselta vaikuttavalle kohteelle, joka sitten innostuu tai on innostumatta. - nöösi_poika
sinkkumiesss kirjoitti:
Tuota seurustelusuhdetta ja sitten mikäli ei ole ollut naista vieressä viikonloppuna, olen poikkeuksetta ollut baareissa lauantaisin. Usein myös perjantaisin.
Enkä ole mikään pöydästä pöytään rullaaja ja vaatii tiettyä pelisilmää että osaa tunnistaa ne naiset, jotka ovat liikenteessä seuranhakumeiningillä, jotta turha iskeminenkin jää väliin.
Noin 70-80% noista on isketty nimenomaan bfestareilta, bileistä, baareista, yökerhoista tai snägäriltä yöllä. Ja muut ovat sitten olleet ennestään tuttuja, kavereiden exiä ym. Joskus vuosia sitten tuli jokusia iskettyä myös irc-gallerian kautta.
Kaikkein hassuinta etten koskaan edes lähde sillä seuranhakuvaihteella liikenteeseen eli usein sitten illasta vain saatan heittää pari sanaa otolliselta vaikuttavalle kohteelle, joka sitten innostuu tai on innostumatta.Kiitos. Tuossa sitä tulikin hyvää tietoa "ummikolle".
"Noin 70-80% noista on isketty nimenomaan bfestareilta, bileistä, baareista, yökerhoista tai snägäriltä yöllä. Ja muut ovat sitten olleet ennestään tuttuja, kavereiden exiä ym. Joskus vuosia sitten tuli jokusia iskettyä myös irc-gallerian kautta."
Eli näihin kannattaa itse alkaa panostaa, jos haluaa tuloksia... - iugli
nöösi_poika kirjoitti:
Kiitos. Tuossa sitä tulikin hyvää tietoa "ummikolle".
"Noin 70-80% noista on isketty nimenomaan bfestareilta, bileistä, baareista, yökerhoista tai snägäriltä yöllä. Ja muut ovat sitten olleet ennestään tuttuja, kavereiden exiä ym. Joskus vuosia sitten tuli jokusia iskettyä myös irc-gallerian kautta."
Eli näihin kannattaa itse alkaa panostaa, jos haluaa tuloksia..."Eli näihin kannattaa itse alkaa panostaa, jos haluaa tuloksia... "
joo, jos kelpuuttaa kenet vaan - tarkistakaapa tavoit
nöösi_poika kirjoitti:
Kiitos. Tuossa sitä tulikin hyvää tietoa "ummikolle".
Eli näihin kannattaa itse alkaa panostaa, jos haluaa tuloksia...Tuloksia? Ap:hän on päässyt vain kerran parisuhteeseen asti ja sen jälkeen epäonnistunut kerta toisensa jälkeen...
- Älymies 23
0 minkäänlaista suhdetta
1 huora- nöösi_poika
Eikö sinuakin kiinnostaisi kuulla aloittajalta vinkkejä miten saa naisia? Siis mikä on paras paikka ja paras tapa poimia naisia?
Minua kiinnostaa aina asiat, joista itsellä ei ole yhtään kokemusta!
Aloittaja voisi valottaa, miten 10 vuodessa saa 80 yhden yön juttua. Tahti on kohtuullinen...
Onko ne jotain opiskelijatyttöjä? Jakaako ne helpoiten?
-
viitisen vuotta yksin olemista, sitä ennen ~5 vuoden on/off-suhde joka jatkui ihan liian pitkään. Off-kausina oli muutama lyhyempi tai yhden illan juttu. Sitä ennen muutama korkeintaan parin kk:n suhde.
- sdfdsfdsfds
yksi 4 vuoden suhde.
ei yhtään yhden illan juttua eikä muita seurustelu suhteita.
eli selkeä at-mies- nöösi_poika
Et voi olla AT-mies jos kerran oot ollut suhteessa useamman vuoden...
- 31
1 x neljän vuoden suhde, josta tehdään piakkoin avioliitto.
1 x puolen vuoden pituinen suhde
0 yhden illan juttua ja vakipanoa. Tarjouksia on ollut lukemattomia, mutta kun ei ole sitten kuitenkaan kiinnostanut niin paljon. - *********^^^¨
Suhteet naisen / tytön kanssa (koko elämässä): 0
Seksisuhteet: 0
Treffit yhteensä: 0 - uusiosinkku *o*
mutta takana on yli 20 vuoden päättynyt suhde, ja nyt partnereita on ehtinyt olemaan kymmenittäin vajaan vuoden aikana.
Kukaan mies ei kelpaa pidempään seurusteluun asti eli käytän vain heitä seksuaalisesti hyväkseni.- hyväksesi
yhtään miestä, he käyttävät hyväkseen sinua ja sinä olet halpa lutka. Nainen ei voi käyttää miestä seksuaalisesti hyväksi ellei sitten ole niin, että mies ei nauti seksistä, mikä tietysti on biologinen mahdottomuus
- uusiosinkku *o*
hyväksesi kirjoitti:
yhtään miestä, he käyttävät hyväkseen sinua ja sinä olet halpa lutka. Nainen ei voi käyttää miestä seksuaalisesti hyväksi ellei sitten ole niin, että mies ei nauti seksistä, mikä tietysti on biologinen mahdottomuus
mä käytän, sillä heivaan ne samantien pois silmistä, vaikka joukossa on ollut seurustelunkipeitäkin.
Mua ei kertakaikkisesti kiinnosta nyt pitkät suhteet ja sitoutuminen, kun vihdoinkin olen vapaa.
Ja mun seksitaitoja on kehuttu, että mieluummin olen "se halpa lutka" kuin takakiree vanhapiika/ -poika :D
Kummallista, että monen naisen kanssa makaavia miehiä ei heti nimitellä, mutta kun nainen on kyseessä, niin heti on lutka...ahdasmielistä. - on tarkoitettu
uusiosinkku *o* kirjoitti:
mä käytän, sillä heivaan ne samantien pois silmistä, vaikka joukossa on ollut seurustelunkipeitäkin.
Mua ei kertakaikkisesti kiinnosta nyt pitkät suhteet ja sitoutuminen, kun vihdoinkin olen vapaa.
Ja mun seksitaitoja on kehuttu, että mieluummin olen "se halpa lutka" kuin takakiree vanhapiika/ -poika :D
Kummallista, että monen naisen kanssa makaavia miehiä ei heti nimitellä, mutta kun nainen on kyseessä, niin heti on lutka...ahdasmielistä.vain yhden miehen käyttöön ja mies joka saa monelta naiselta on panosonni ja juhlittu sankari. Saaminen on nimittäin miehelle saavutus ja antaminen taas halventaa naista.
- aika murtaa myytit
on tarkoitettu kirjoitti:
vain yhden miehen käyttöön ja mies joka saa monelta naiselta on panosonni ja juhlittu sankari. Saaminen on nimittäin miehelle saavutus ja antaminen taas halventaa naista.
ja mistäs muut tietää, että nainen on antanut monelle? Ei se pillu panemalla kulu.
Saanhan nainenkin ottaa nautinnon, vaikka pillun sattuu omaamaankin?!
Enemmän itse ihmettelen pillujen ja mulkkujen kuvia julkisesti nettipalstoilla? - normis
Nainen 40 ja vakavia suhteita noin 5, josta yksi 14 v. Erilaisia suhteita 16 vuotiaasta ylöspäin ehkä jotain 200 kpl :)
- Noin 80
yksi avioliitto, muutamia pitkiä seurustelusuhteita (1-3 v), yhteensä seksi- ja seurustelusuhteita yhden yön jutut mukaan lukien yli 70 mutta alle 100, sen tarkemmin en osaa laskea. Mutta kun otetaan huomioon, että olen nyt 45 ja aloittanut suhteet 15-vuotiaana niin onpa tässä ollut 30 vuotta jo aikaakin eli keskiarvoksi tulee alle 3 miestä/vuosi.
"Kukaan ei huoli sinua" -jutut voitte unohtaa, viimeksi viimeisin kumppanini olisi halunnut naimisiin kanssani. Eikä ole tauteja tai abortteja. - Nnnnnn1
Olen N33
-Neljä suhdetta, joista kaksi 4.5 vuotta, yksi 2 vuotta ja yksi 3 vuotta
-kaksi lyhyempää seurustelusuhdetta
-ei yhden yön suhteita - ATM_Master_1977
Yksi 3kk kestänyt suhde. Se oli ensimmäinen kontaktini naisiin. Tämä oli 4 vuotta sitten, kun olin 29-vuotias. Sitä ennen eikä sen jälkeen minkäänlaisia suhteita. Eikä kyllä yhdenyön jutut kiinnostakkaan. Pitää olla tunteita. Mutta maailman seksuaalisuus ja ihmissuhdesysteemit ovat menneet sairaaksi eikä minua kiinnosta olla siinä mukana. Jos joskus joku seurakuntanainen kiinnostuu niin sitten hyvä. Muutoin elän yksin ja selibaatissa.
ATM_Master_1977 Suhteita 0
Yhden yön juttuja 0
Treffejä 0
Kiinnostuneita naisia 0
Itsetunto 0
Hyvä on olla, kun on nolla. Vaikka tuskinpa se Masa ihan tätä tarkoitti...- Pelkkää provoa
Miesten tapaan sä laskettelet luikuria ja suurennellut sun suhdemäärää. Tosiasiassa sulla on vain 8 yhden yön juttua ja heistäkin vain kahdelta sä olet saanut pildeä!!
Eikä niitä pidempiä seksisuhteita ole 20-30 vaan ainoastaan 2-3. Miehethän muistaa omat lukunsa tarkkaan, eikä ala jaksottaa määrää suhteellisen suureen haarukkaan.- Naisasialuuseri
noin ap.n kohdalla niin olisin silti kateellinen hänelle.
- oon vähän ?
olin kerran melkein treffeillä.
MIES 32 - tyttö 19,5 v
Seurustelusuhteita 4, jokainen kesti n. vuoden, yhden kanssa puoli vuotta kihloissa.
Yhdenyönjuttuja 400-500. N. 150 per vuosi. Kerran 5 samana päivänä.- toinen halpa lutka
mitäs me lutkat :D
- asiakas__
tunnilta?
Ja missäpäin päivystät? - Noin 80
yhden vuorokauden aikana joskus muinoin.. Yksi uusi perjantai-illalta, sitten la-aamuna tuli ex käymään ja päädyttiin sänkyyn, ja la-iltana sovitut treffit silloisen vakihoidon kanssa.
Mutta yhden ja saman miehen kanssa enkka on viisi kertaa yhtenä yönä. Hitsi kun ei muista enää sen nimeä, vain kotikaupungin ja ulkonäön.. - oon vähän ?
tällasia säpinä neitoja on pakko arvostaa, vaikka en itse moiseen numerosarjaan tule koskaan yltämään tai ehkä juuri siksi.
- 10+15
Tylsä feikki.
Sinkkupalstalla kaikki menee läpi. - sinkkuneitojen
10+15 kirjoitti:
Tylsä feikki.
Sinkkupalstalla kaikki menee läpi.hauskanpitoa ;)
- tyttö 19,5 v
Noin 80 kirjoitti:
yhden vuorokauden aikana joskus muinoin.. Yksi uusi perjantai-illalta, sitten la-aamuna tuli ex käymään ja päädyttiin sänkyyn, ja la-iltana sovitut treffit silloisen vakihoidon kanssa.
Mutta yhden ja saman miehen kanssa enkka on viisi kertaa yhtenä yönä. Hitsi kun ei muista enää sen nimeä, vain kotikaupungin ja ulkonäön..Mäkään en muista enää kaikkien nimiä.
- Jätkä 25
Varmaan joo onkin! :D Vähän kyllä nyt epäilyttää. Veikkaisin summaksi ehkä ennemminkin 40-50 maksimissaan. Noh kumminkin, olipa sitten 40, 400, 50 tai sitten 500, niin kysynpä vaan löytyykö sinulta hei oikeasti minkäänlaista itsekunnioitusta? :D x)
- @mies
29v
Yhden yön juttuja ei ole tai ehkä yksi voidaan juuri laskea kun olin 19v
Seurusteluja 18v iässä satunnaista - 24v m
Seurustelusuhteita (pitkiä tai lyhyitä) ei ole ainuttakaan.
Seksiä olen harrastanut pelkästään käteni kanssa.
Minkäänlaista fyysistä kontaktia naiseen ei ole ollut sitten yläasteen liikuntatunnin. En ole koskaan mm. suudellut, halannut tai pitänyt kädestä.
Tuntuu todella pahalta, lähes itsetuhoiselta :( - 26v
2 noin 1 vuoden seurustelusuhdetta, ei yhdenyönsuhteita. Eipä ole miehet paljoa lämpöä elämään tuoneet. Mutta ehkä joku jostain joskus löytyy.
- mmakkonen.
- Ikä: 23 vuotta
- seurustelu suhteita: 2kpl (12kk) (21kk)
- yhdenillanjuttuja: n. 26kpl
-pidempiaikaisia panojuttuja: parista viikosta ihan muutamaan kuukauteen. Tunteetonta tekniikkaseksiä juuri sen max pari kk:tta jaksaa.- Nainennnnn
Nainen, Ikä 20 vuotta
-seurustelusuhteita: 1
-yhdenyönjuttuja: n. 40 kpl joista siis noin 9 ihmisen kanssa pitkittyneet seksisuhteiksi (ainakin omalta osaltani olleet pelkkää seksiä) jotka kestäneet 1 kk:sta puoleen vuoteen... - Älymies 23
Nainennnnn kirjoitti:
Nainen, Ikä 20 vuotta
-yhdenyönjuttuja: n. 40 kpl joista siis noin 9 ihmisen kanssa pitkittyneet seksisuhteiksi (ainakin omalta osaltani olleet pelkkää seksiä) jotka kestäneet 1 kk:sta puoleen vuoteen...Mitä sukupuolitauteja sulla on? Ootko koskaan tehnyt aborttia?
- Suuri Isä
Nainennnnn kirjoitti:
Nainen, Ikä 20 vuotta
-yhdenyönjuttuja: n. 40 kpl joista siis noin 9 ihmisen kanssa pitkittyneet seksisuhteiksi (ainakin omalta osaltani olleet pelkkää seksiä) jotka kestäneet 1 kk:sta puoleen vuoteen...lutka ilman ihmisarvoa ja kaltaisesi pitäisi mielestäni polttaa elävältä.
- 60+
Suuri Isä kirjoitti:
lutka ilman ihmisarvoa ja kaltaisesi pitäisi mielestäni polttaa elävältä.
Kun määrittelet toisen, määrittelet itsesi.
- Harras Ville
Yks yhenyönjuttu. Hääyönä tuli kokkeiltua ja siitä pamahti kolmoset. Sen jälkeen ei oo uskaltanu.
- Laitoin paremmaksi
Täällä 37-vuotias mies, ei yhtään suhdetta, edes kertapanoja. Tosin jälkimmäisiä en edes kaipaa...
- Jätkä 25
Noh, minulla vielä 0 suhdetta ja 0 yhdenillan juttua tai saatikka vielä jotain seksisuhteita.
Joskus lapsena ja teininä oli tosin tietenkin joitain ns. "tyttöystäviä", joita nyt ei tietenkään voida laskea. Just jotain tämmöistä "alatko olee mun kaa" -juttua :D Siihen ehkä kuulunut vähän nuolemista ja lyhytaikaista oleskelua, mutta ei lopulta mitään muuta sen kummempaa. Treffeillä nyt taas olen käynyt ties kuinka useasti. Syy suhteettomuuteeni on ollut se, ettei vaan ole sattunut ketään sopivaa kohdalle ja kun en vielä ole innostunut harrastamaan noita yhdenillan juttujakaan.- nainen 18v.
Kunnon seurustelusuhteita: 1
(2,5 vuotta, tällä hetkellä tässä suhteessa olen, aikaisempia teinisuhteita en laske)
Yhdenyönjuttuja: 2
Kiinnostuneita miehiä: Ei pysty edes laskemaan
- fem24
takana: 1 pitkä seurustelusuhde 4 vuotta. 2 yhden illan juttua.
tällä hetkellä: vuoden ajan kestänyt seksisuhde sekä toinen pari kk kestänyt "tapailu" joka ehkä kehittymässä vakavemmaksi... en vaan malttaisi luopua vakipanostani! onhan se tuommonen miehiltä sallittua joo mutta ei meiltä naisilta. ei saa olla ku 1 petikaveri, muuten on lutka ja tulee nyrkistä. voi että..
- nainen -88
N 22
Seurustelusuhteita: 1 (4v)
Yhdenillanjuttuja: 1
Tapailuja joiden aikana seksiä: 2 - n 32
- neitsyyden menetys
- 15 muuta suhdetta/kertahuitaisua. Yhden kanssa olin seitsemän vuotta yhdessä ja toisen kanssa oli kaksi vuotta seurustelua lukiossa. Erääseen olin tosi rakastunut puolisen vuotta (---> ikävöin kaksi vuotta - turhaan). Sitten oli tämä kaveri, johon olin rakastunut, mutta eipä hän rakastanut minua. Tämän "suuren rakkauden" perässä laukkasin eräillä typerillä jazzfestareillakin ja itkeskelin "Miksi en kelpaa, nyyh". Yhteen ukkomieheen olin ihastunut, mutta onneksi en mennyt sänkyyn.
Yhdenillan jutut eivät ole minua varten. Ainoa ongelmani on ollut oma elämäni, perhelähtökohdat ja tunteiden ailahtelu. Onneksi en enää käytä mitään mieltä tasapainottavia lääkkeitä, alkoholia hyvin kohtuudella ja tupakkaa en polta. Pisin selibaatti kesti kaksi ja puoli vuotta. Nyt on toinen kuiva kausi meneillään. Tämä kestää ehkä kaksi vuotta tai sitten viisi vuotta. Mistä sen tietää? Huvittavaa, että mieleni ei ole tehnyt ollenkaan seksiä. Kenties voisin luopua siitä kokonaan. Se on vaan pinnallista eikä sillä ole rakkauden kanssa lopulta mitään tekemistä. - N21½
1 seurustelusuhde, kesto n. 4½v päättyi joskus 5 v sitten.
Sen jälkeen ollu 4 yhden illan juttua.- MissHki
Olen 23-vuotias nainen, yhteensä 12 seksikumppania. Yksi vajaan viiden vuoden seurustelusuhde ja loput satunnaisia säätöjä. Jännitystä koen saavani silloin kuin tarvitsen, harrastamatta irstauksia kuitenkaan liikaa.
- Paska jätkä
- 26-vuotias mies.
- Yksi seurustelusuhde takana, noin 3 ½ vuotta. Tämä suhde loppui hiljattain.
- Kaksi yhden illan juttua joskus nuorempana.
- Muita naissuhteita: ei ole. - ----
Kohta 34-vuotias mies.
Seurustelusuhteita 0.
Yhden yön juttuja 0.
Seksikokemuksia 0.
Kädestä pitämisiä 0.
Mitään muutakaan läheistä kontaktia naiseen käytännössä 0.- Darth
ja samat on luvut
- Hei Halooooo....
Darth kirjoitti:
ja samat on luvut
Johan on nollakerho?!
kumpi on parempi saalis nettideitistä :
A- n35 : kymmenittäin vonkaajia, yhellekään en ole "antanut"
vai
A n 35 : kymmenittäin vonkaajia, muutaman kanssa nautiskellut(kuka niitä laskee), 3 pitkää suhdetta takana
Hakatkaa nyt moraalipampulla kun on saumaa.... - ajja:
Hei Halooooo.... kirjoitti:
Johan on nollakerho?!
vai
A n 35 : kymmenittäin vonkaajia, muutaman kanssa nautiskellut(kuka niitä laskee), 3 pitkää suhdetta takana
Hakatkaa nyt moraalipampulla kun on saumaa....nainen 25v,
yhdenillanjuttuja 0,
seurustelusuhteita 2 (tämänhetkisen kanssa oltu yhdessä pian 7 vuotta, eksän kanssa olimme yhdessä 2 vuotta) - Anonyymi
Johan on nollakerho?!
vai
Hakatkaa nyt moraalipampulla kun on saumaa....En ymmärtänyt mikä tämän vastauksen tarkoitus oli. Jos sillä haluttiin kertoa, etteivät naiset halua miestä, joka on näin kokematon suhteissa, niin tiesin sen kyllä jo ennenkin.
Itselleni ei naisen suhdehistorialla olisi pahemmin väliä, mutta kuitenkin itse täysin kokemattomana toivoisin että naisella on ollut aiemmin edes jonkinlaisia suhteita, mutta korkeintaan muutamia, ei mitään useita kymmeniä.
Naiset ja miehethän eivät tässä asiassa ole muutenkaan vertailukelpoisia, sillä nainen kyllä yleensä kelpaa miehelle suhdehistoriastaan riippumatta, mutta mies kelpaa naiselle vain jos hänellä on jo aiemmin ollut pitkiä parisuhteita. - Darth
Johan on nollakerho?!
vai
Hakatkaa nyt moraalipampulla kun on saumaa....jos kokemattomuuteni loukkasi sinua. Viestisi jäi minulta näkemättä, kun en ole lukenut palstaa vähään aikaan. Ilmeisesti koit tarpeelliseksi puolustautua hyökkäämällä seksuaalisen kokemattomuuden uhkaamana. Oma käsitykseni rakkaudesta on aina ollut pikemmin romanttinen ei niinkään hedonistinen, vastauksena kysymykseesi.
http://img28.imageshack.us/img28/9315/atmlogo2.jpg - ----
Darth kirjoitti:
jos kokemattomuuteni loukkasi sinua. Viestisi jäi minulta näkemättä, kun en ole lukenut palstaa vähään aikaan. Ilmeisesti koit tarpeelliseksi puolustautua hyökkäämällä seksuaalisen kokemattomuuden uhkaamana. Oma käsitykseni rakkaudesta on aina ollut pikemmin romanttinen ei niinkään hedonistinen, vastauksena kysymykseesi.
http://img28.imageshack.us/img28/9315/atmlogo2.jpgKäsitit ihan väärin. En kommentoinut sinun viestiäsi, vaan ajja:n viestiä. Ymmärrän ihan hyvin tilanteesi, olenhan itse samassa tilanteessa. Syy kommenttiini oli ajja:n viesti, josta käsittääkseni tuli hyvin selvästi ilmi, ettei yli 30-vuotiaalla täysin kokemattomalla miehellä ole mitään mahdollisuutta koskaan päästä kokemattomuudestaan.
- ----
---- kirjoitti:
Käsitit ihan väärin. En kommentoinut sinun viestiäsi, vaan ajja:n viestiä. Ymmärrän ihan hyvin tilanteesi, olenhan itse samassa tilanteessa. Syy kommenttiini oli ajja:n viesti, josta käsittääkseni tuli hyvin selvästi ilmi, ettei yli 30-vuotiaalla täysin kokemattomalla miehellä ole mitään mahdollisuutta koskaan päästä kokemattomuudestaan.
Tuli luettua viestiketjua ihan väärin. Unohtakaa äskeinen viesti. Se mikä tässä on pointtina on Hei Halooooo....:n viesti, jonka mukaan kokemattomat miehet ovat täysin kelvottomia pelkästään siksi, että he ovat kokemattomia.
Tuo "anonymous" yllä siis olen minä. Suomi24 reistaili pahasti kirjoittaessani viestiä eikä tallentanut nimimerkkiäni oikein. Syy siihen miksi kirjoitan koko tätä viestiä on tämä naisten käsitys siitä, että mies jolla ei ole kokemusta suhteista naisiin on paitsi täysin toivoton luuseri, myös pelottava raiskaaja-pedofiili-tappaja. Ainakin omalta osaltani voin kyllä väittää että tämä ei pidä paikkaansa.
- 40 pillun mies
40 suhdetta. Heistä kaikki ovat olleet käytettyjä lutkia joten en ole kokenut, että voisin sitoutua.
- Et silleen...
Täällä 37-vuotias poikamies. Ei seurustelusuhteita, mutta tapailuja kuitenkin. Reikiä nolla ilman irtosuhteita, kun ne ei kiinnosta. Jos elämänkumppanin puuttumista ei lasketa, muuten olen tyytyväinen tilanteeseen. Pelkkä seksi ei kiinnosta, jos siihen ei liity tunteita yms.
- n 22v
Seurustelusuhteita: 0
Yhdenyönjuttuja: 0
Muita: Pari vuotta kestänyt, etäisesti seurustelua muistuttanut suhteentynkä, jossa tunteet olivat suurimmaksi osaksi yksipuolisia. Sisälsi seksiä. Päättyi reilut kaksi vuotta sitten.
Siinäpä ne olivatkin. - Nature75
Ei ensimmäistäkään seurustelua, tosin yrityksiä kyllä on ollut, mutta sitoutumiskammoisuus on toistaiseksi vienyt voiton. Tosin eihän sitä tiedä jos mukava vegaaninainen vastaan tulisi...
- Mies 23 v.
Ei yhden yön juttuja eikä myöskään yhtään kunnon parisuhdetta. Yksi seksikumppani, jonka kanssa on silloin tällöin paneskeltu.
- Yack
Oot hirvee lutka. En ikinä haluis olla sun kaltasen miehen kans.
- oveltaovelle__
Tiedätkö mitä seksi on? et. Se on rakkauden ylin osoitus. Oletko rakastanut yli sataa naista? et. Tutkimusten mukaan ihminen rakastuu elämässään keskimäärin 3 kertaa. Mutta jos tosissasi olet rakastunut 100 kertaa, niin rakastumisen solu vie 86 prosenttia aivojesi pinta-alasta. Joko pääsi on suunnaton, tai loput 14% aivoistasi on nurkkaan pakattua sohjoa. Kertomasi perusteella veikkaan jälkimmäistä, sillä naiset eivät ole ihan idiootteja, mutta sinä olet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181026Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42909
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 72875