Tällä kertaa ei Mikaela Imberg ole ainakaan... ei helvetti!

Huh huh

Olipa hyvä, ettei se Mikaela Imberg tällä kertaa saanut ilmaista turistimatkaa veronmaksajien kustannuksella! Mutta eilen, naisten moukarinheiton katsomossa... Siellähän se Imberg taasen röhötti, paalupaikalla katsomossa! Oli muka tutkailemassa, miten kisat Barcelonassa järjestetään, että sitten Suomessakin osataan... Mitenkähän se tuon tekee, onko sillä jotain erinomaista tarjottavaa urheilujohtajille, kun tuolle taasen pääsi siipeilemään.

5

555

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaivoon

Oli se ainakin oona sormusen keihäskarsinnan aikana katsomassa. En sitten tiedä kenen kustannuksella. Naurettavaa sinällään että tuon tason urheilijalla on älyttömän suuri porukka tausta siipelijöitä. Suomea olisi riittänyt edustamaan evilä ja keihäsmiehet.

• Voimaa ja taitoa

Se kun vielä ränkyi karmealla äänellä jokaisen heiton jälkeen. Pitäisi tietää, ettei keihäs karjumalla lennä

• Ragguliini

Eipä lennä todella mihinkään. Toi vain 3 mitalia arvokisoista, ja sillähän ollaan tilastoissa, tuota noin, toiseksi paras suomalainen naisurheilijamitalirohmu kautta aikain kaikki yleiurheilulajit huomioon ottaen.

• Ragguliini

Olikin jo ikävä sua ja sun kahta kaverias tälle palstalle. Ei tule ennen kesää, ennen kuin tuttu rupusakki ryömii nettiin pihisemään. Hyvä homma, ja muistakaa taas käydä työvoimatoimistollakin.

• pishui

kukahan se mahtaa olla? Mikaela Ingberg tosin on ollut hyvä urheilija,hänen viimeinen kausi päättyi ikävästi loukkaantumiseen,Miksi haukkua urheilijoita, yrittäisit itse jossain lajissa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4612
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1887
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1590
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      124
      1115
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1041
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1036
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      933
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      886
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      862
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      828
    Aihe