Aihe on arka, josta en ole voinut puhua kellekään kasvotusten.
Seurustelin yhden uskovaisen puhujan tyttären kanssa.
Oltiin seurusteltu vasta vajaa kuukausi, kun tyttö rupesi ehdottaa sitä, minkä pitäisi kyllä kuulua vasta avioliittoon. Hän herjas mua liian jyrkäksi ja ahdasmieliseksi.
Sanoin, että mä en rupea niihin hommiin ennen avioliittoa, sillä se vain ei ole uskovaiselle sopivaa!
Jokin aika sitten menin tämän tytön luo. makoilin hänen sohvallaan, niin hän hyppäsi minun päälle.
Meillä oli vaatteet päällä, mutta tytön käytös oli jotenkin vihjailevaa. Tunsin oloni hyvin häkeltyneeksi.
Eikö tämä tyttö pysty hallitsee omia tunteitaan? Eihän sitä heti tarvi ruveta niihin hommiin, vaikka kuinka olisi tunteita mukana!!
Kyllä sitä jonkin verran pystyy rajoittamaan.
Sanoin sille tytölle, että mä lähden just heti pois, jos sä haluat vain sitä.
Siitä lähtien tyttö rupesi olemaan mulle hyvin törkeä.
Hän käyttäytyi kaikkialla tosi tökerösti mua kohtaan!
Pistimme seurustelusuhteen poikki.
Eihän tämän pitäisi olla normaalia uskovaiselle!
Tämän tytön mukaan kaikki uskovaiset toimii niin, kuin hänkin. Mistä hän voi tietää, ku mäkään en tiiä muiden seurusteluista!!
Miten te muut vl:t olette seurustelleet? Mihin olette vetäneet rajat, mitä voi tehdä ja mitä ei?
Ite ainakin tiedän sen, että seksi ei kuulu seurusteluun missään mielessä!
Seksin ehdottelu seurustelussa?
17
748
Vastaukset
- tomppeli.
vain jänistää ihan pikkuisen? Minä olisin kipaissut kiireesti kioskilta kortsupaketin ja antanut tytölle patukkaa oikein kunnolla. Sinähän olet kuin se vanha alokas, joka kertoi ylpeänä isälleen vastaavasta kokemuksestaan: "....lopuksi tyttö heittäytyi maahan selälleen ja sanoi, että saat minulta mitä haluat. Otin häneltä tämän polkupyörän. Teinhän oikein, isä?"
- 18+14
Miksi pitää ehdotella toiminnan sijaan?
- kyy666
Jos tyttö on jo lyhyen seurustelun jälkeen näin innokas suhteeseen, jonka tietää epäsuotavaksi lestapiireissä, niin hän on ehkä hieman yliseksuaalinen. Vaikka se alussa saattaisi tuntua hauskalta, voi hänestä myöhemmin tulla ongelma. Hänelle ei ehkä jatkossa riittäisikään yksi mies. Siinä mielessä suhteen lopettaminen oli varmaan turvallisin ratkaisu.
- KooKaBurra.
Tämä tyttö on jo kihloissa erään kanssa. Hän tapasi uuden ja lyöttäytyi melkein samantien kihloihin.
Ja edelleen tämä samainen tyttö tuntuu kiinnostuvan myös muista pojista. Eikä suinkaan ne kaikki ole edes vl:iä.. En mä sellaista olisi jaksanut. Ilmiselvästi yliseksuaalinen ja on valmis tyydyttämään tarpeita kenen tahansa kanssa.
- Kunnon tyttö
altis niin pitää panna ja kiivaasti. Koskaanhan ei voi tietää, tuleeko seuraavaa tilaisuutta ennen
kuolemaa. Lesta tai ei, samanlainen tavara mekon alla oleilee. Ja se on tarkoitettu käytettäväksi
eikä pihdattavaksi.- poikamies vm 65
sillä ehdottomasti kannatta rakastella jo seurustelun aikana, sillä se on kuin piste i:n päälle, kaikkien kanssa SE ei vaan "natsaa" sillen et siitä nauttis noin niinku pidemmällä aikajanalla ja jos sillä mielin seurustelet et tavoitteena elinikäinen avioliitto niin SEN on parasta toimia ja viimeisen päälle.
Jo muutaman "harjoittlukerran" jälkeen huomaat et riittääkö teillä toisillanne "fyyssistä kipinää" ihan niinku ylitsevuotavaisesti. Jos ei niin suhde kärsii ja kantsii miettiä onko seurustelua hyvä jatkaa niinku kovinkaan pitkään. Jos SE tuntuu toimivan niin silloin on yksi hyvä ssa miksi suhdetta jatkaa.
Samoin sä poju oppisit tunteen itseäs ja kumppanias ja tietäisit mitä sä haluut ja mitä hän ja kohtaako "fyyssisyyden kipinänne" toisenne ihan huipusti vai ei.
Toisena pointtina sä poju tajuaisit et seksissä ei oo mitään ihmeellistä, yliluoonnollista tai uskonnollista vaan se on ihan viatonta, sekä sen et pelkästään SEN vuoksi ei kenenkään tule mennä naimisiin. - poikamies vm 65
poikamies vm 65 kirjoitti:
sillä ehdottomasti kannatta rakastella jo seurustelun aikana, sillä se on kuin piste i:n päälle, kaikkien kanssa SE ei vaan "natsaa" sillen et siitä nauttis noin niinku pidemmällä aikajanalla ja jos sillä mielin seurustelet et tavoitteena elinikäinen avioliitto niin SEN on parasta toimia ja viimeisen päälle.
Jo muutaman "harjoittlukerran" jälkeen huomaat et riittääkö teillä toisillanne "fyyssistä kipinää" ihan niinku ylitsevuotavaisesti. Jos ei niin suhde kärsii ja kantsii miettiä onko seurustelua hyvä jatkaa niinku kovinkaan pitkään. Jos SE tuntuu toimivan niin silloin on yksi hyvä ssa miksi suhdetta jatkaa.
Samoin sä poju oppisit tunteen itseäs ja kumppanias ja tietäisit mitä sä haluut ja mitä hän ja kohtaako "fyyssisyyden kipinänne" toisenne ihan huipusti vai ei.
Toisena pointtina sä poju tajuaisit et seksissä ei oo mitään ihmeellistä, yliluoonnollista tai uskonnollista vaan se on ihan viatonta, sekä sen et pelkästään SEN vuoksi ei kenenkään tule mennä naimisiin.sen verran että vl yhteisössä seksistä ja ehkäisemättömyydestä on haluttu tehdä tabu sen vuoksi et nuoret menisivät nuorina naimisiin ja saisivat paljon lapsia, näin myös mies pysyisi perheen päänä ja auktoritäärinen hierarkia säilyisi. Samoin se et esiaviollinen seksi olisi huoruuden synti on pahaa valhetta. Ketä kohtaan tuossa toimitaan huorin jos mies ja nainen haluavat molemmat tutustua toinen toiseensa? Ei ketään.
Huippu tyyppi oli tä sun exä, anna pientä vihjettä kuka hän on niin meen jututtamaan tätä ajattelevaa naista joka ei elä varjoissa ja tynnyrissä.
Hän ei ole lain ja perinnäissäädösten orja niinkuin sinä. - KooKaBurra.
poikamies vm 65 kirjoitti:
sen verran että vl yhteisössä seksistä ja ehkäisemättömyydestä on haluttu tehdä tabu sen vuoksi et nuoret menisivät nuorina naimisiin ja saisivat paljon lapsia, näin myös mies pysyisi perheen päänä ja auktoritäärinen hierarkia säilyisi. Samoin se et esiaviollinen seksi olisi huoruuden synti on pahaa valhetta. Ketä kohtaan tuossa toimitaan huorin jos mies ja nainen haluavat molemmat tutustua toinen toiseensa? Ei ketään.
Huippu tyyppi oli tä sun exä, anna pientä vihjettä kuka hän on niin meen jututtamaan tätä ajattelevaa naista joka ei elä varjoissa ja tynnyrissä.
Hän ei ole lain ja perinnäissäädösten orja niinkuin sinä.Tämä tyttö on kyllä jo kihloissa. Mutta koska hän on ilmiselvän yliseksuaalinen, en yhtään ihmettelisi, vaikka hän makaisi myös muiden kanssa. Sen verran se edelleen kyylää vieraita, vaikka hän onkin kihloissa.
Kihloihinkin hän meni todella nopeaa! Saa nähdä, kuin pian se on jo naimisissa.
Ei siihen varmaan enää kauaan mene.. ellei ne sitten oo yhdessä päättäneet harrastaa seksiä ehkäisyn kanssa niin kauan, kunnes lyöttäytyvät naimisiin.
En tässä nyt ota kantaa siihen, mikä on oikea aika aloittaa seksisuhde. Kommentoin vain viestistäsi välittynyttä mielikuvaa.
>> menin tämän tytön luo. makoilin hänen sohvallaan, niin hän hyppäsi minun päälle.
Meillä oli vaatteet päällä, mutta tytön käytös oli jotenkin vihjailevaa. Tunsin oloni hyvin häkeltyneeksi.
Eikö tämä tyttö pysty hallitsee omia tunteitaan? Eihän sitä heti tarvi ruveta niihin hommiin, vaikka kuinka olisi tunteita mukana!!
Kyllä sitä jonkin verran pystyy rajoittamaan.
Sanoin sille tytölle, että mä lähden just heti pois, jos sä haluat vain sitä.
Siitä lähtien tyttö rupesi olemaan mulle hyvin törkeä.- perheterabutti
Sorry, meinasin kuolla nauruun :-/)
:- P - KooKaBurra.
Sanoin sille, että mullakin herää seksuaaliset halut. Se tunsi, kuin mulla rupesi seisomaan.
En voi tunteilleni mitään. Tämä vain innostiu ja oikein kiikohtui ratsastamaan mun päällä.
Siinä vaiheessa suutuin sille, että tahalleenko sinä haluat, että minä laukean tähän ja ne menee housuihin.
Tiedän, miltä tuntuu laukeaminen, koska joka ikinen poika jossain elämän vaiheessa on herännyt yöllä siihen.
Yöllä se on tahatonta, mutta tällainen tarkoituksellinen ja valveilla tehty juttu ei ole tahatonta ollenkaan.
Toisekseen tämä tyttö ei tainnut tietää, että mun täytyy vaihtaa housut. Eihän mulla ollut vaihtohousuja edes mukana. Ajattelematonta käytöstä siltä tytöltä!
- Aaah ja ööh
upeaa, varsinkin jos sen tekee kumi mulkun päällä. Ei tartte pelätä, että tipasta elämän eliksiiriä koituisi
loppuelämän vastuu. Hyvä yritys, sepittää satuja. Hyvin yritit eläytyä täydellisen idiootin osaan, liian hyvin.
Jos olisit tuollainen idiootti mitä näyttelet, et koskaan olisi päätynyt vaiheeseen, että tyttö olisi käynyt niin kuumana että kimppuusi olisi käynyt. Tai sitten tyttö oli idiootti, (jota en usko).- sestissään.
Niin vai jos aloittaja onkin rikas ja hyvästä vl - perheestä muutenkin, niin voihan tälläinen käytös saarnamiehen tytölle olla ihan ok, saisi hyvän ja rikkaan vl - miehen, varmaan monen vl - tytön unelma.
>> Jos olisit tuollainen ******** mitä näyttelet, et koskaan olisi päätynyt vaiheeseen, että tyttö olisi käynyt niin kuumana että kimppuusi olisi käynyt.
- KooKaBurra.
Mun mielestä kyseinen tyttö oli ilmiselvästi yliseksuaalinen. Hän ei pystynyt hallitsemaan tunteitaan.
Toki mullakin on seksuaaliset tunteen ja oon herännyt muutaman kerran tahattomaan laukeamiseen yöllä.
Aihe oli arka ja otin yhteyttä seksiterapeuttiin, jonka mukaan se on normaalia kaikilla miehillä jossain elämän vaiheessa.
Tämä tyttö ratsastaessaan mun päällä oli saada minut laukeamaan. Avauduin tytölle, että tahallaanko se haluaa saada minut laukeamaan, sillä siitä seuraa housujen vaihto... Ihan totta, kyllä vaatteetkin päällä voi laueta, jos tunteet ovat voimakkaita!! - KooKaBurra.
sestissään. kirjoitti:
Niin vai jos aloittaja onkin rikas ja hyvästä vl - perheestä muutenkin, niin voihan tälläinen käytös saarnamiehen tytölle olla ihan ok, saisi hyvän ja rikkaan vl - miehen, varmaan monen vl - tytön unelma.
Eli tuskin hän ajatteli minun varallisuuttaan.
Itse olen keskivertoperheestä, se upporikkaasta perheestä.
Tällä tytöllä tais tärkeimpänä olla itse seksi. Ei muu.. Sitä ei varmaan edes kiinnostanut mussa mikään muu, kuin se.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä4415720Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.104096Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1873476Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575982971- 712358
- 452324
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!562287- 922027
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei131730MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."
Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim171593