Jos ihmisen katkennut raaja (tai esim. elin kuten munuainen) korvataan toisen ihmisen lahjoittamalla raajalla (näin on todistetusti tapahtunut), niin onko hänen elimistössään kahta eri dna:ta eli kahden ihmisen geenit? Eihän se ole mahdollista, vai onko? Jos kyseinen ihminen antaa dna-näytteen katkenneen raajan korvaavasta raajasta, niin silloinhan hänen oma perimänsä jää selvittämättä. Hämmentävää...
Kahden ihmisen geenit yhdellä ihmisellä
3
1071
Vastaukset
- ...
Mahdotonta olisi se, jos toiselta ihmiseltä siirretty elin jotenkin muuttaisi kaikkien solujensa DNA:n vastaamaan muun kehon DNA:ta. Mutta on myös ihmisiä joilla on kahta eri alkuperää olevaa solukkoa luonnostaan, koska jossain alkionkehityksen vaiheessa mukaan on tarttunut toisesta yksilöstä (äidistä tai aiemmin samassa kohdussa olleelta sikiöltä) tulleita kantasoluja. Heidän kohdallaan se perimän selvitys vasta kinkkistä onkin!
- pojaltani kysyin
--- ya, that's why they need to use drugs to suppress their immune system so they don't reject the organ.
- ETTÄ VALITETTAVASTI
KIMEERI ON LUONNON TUOTE MUTTA ÄÄRIMMÄISEN HARVINAINEN.
Kimeeri on äärimmäisen harvinainen sairaus, joka sekoittaa kahden eri alkion kromosomien yhteen ihmisalkioon. Näissä tapauksissa kimeeriys voi ilmetä läsnä kaksi DNA , tai elimet, jotka eivät vastaa DNA muun organismin. Joissakin tapauksissa hermaphroditic ominaisuuksia, toisin sanoen, joilla on sekä miehen että naisen sukupuolielimet, voi olla merkkejä kimerismistä. Vaihtoehtoisesti toisen kaksosen DNA voi olla läsnä kaikkialla kimeerin kehossa aina verta myöten.
Eli kimeerin toisen munuaisen DNA on aivan eri kuin hänen toisen munuaisen DNA.
Ja puolessa verisoluissa voi olla syntymättömän kaksosen DNA.
Kimeeri yleensä esiintyy hyvin varhaisessa vaiheessa alkion kehitystä. Se on usein seurausta kahden ei-identtinen kaksos alkioiden yhteen sulautumisesta se sijaan että he kasvaisivat itse erilään normaalisti. Tämä on erittäin harvinainen tapahtuma.
Mutta näin todistettavasti tapahtuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista987663- 1055532
- 2664738
- 494683
- 663405
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222418Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244