Kotona tehty pitza on paras pissa.
Kotona tehty on ainoa oikea
5
706
Vastaukset
- hintansa
arvoinen
- Anonyymi
Tavallisella kotiuunilla ei saa tehtyä kuin piiraita. Pizzauunin pitää lämmetä vähintään 350 asteeseen.
Nykyään kotikäyttöönkin saa alle 500 € pizzauunin, jolla päästään 450C lämpöön. Ja tosiaan tuo 350C on sopiva lähinnä rieskoille ja karjalanpiirakoille, se ei ole lähelläkään napolilaistyylisen pizzan paistolämötiloja.
- Anonyymi
Grillaava_rouva kirjoitti:
Nykyään kotikäyttöönkin saa alle 500 € pizzauunin, jolla päästään 450C lämpöön. Ja tosiaan tuo 350C on sopiva lähinnä rieskoille ja karjalanpiirakoille, se ei ole lähelläkään napolilaistyylisen pizzan paistolämötiloja.
Napoli on oma pizzalajinsa ja sille on olemassa jopa EU-direktiivi. Niin sanottu "karvarannepizza" paistetaan noin 350 asteessa.
- Anonyymi
Kyllä kotona pizza syntyy. ( Ja tietysti se hyvä pizza uuni puuttuu ).
- Mutta tälläista esim. syntyi itse tehden;
https://youtu.be/C2D-Laejv0c?si=AZkHPm-vQYnvEuHY
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as973684Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna323199- 583165
- 622953
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)642817Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.652765On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632494Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802311- 692158
- 452152