Kotona tehty pitza on paras pissa.
Kotona tehty on ainoa oikea
5
709
Vastaukset
- hintansa
arvoinen
- Anonyymi
Tavallisella kotiuunilla ei saa tehtyä kuin piiraita. Pizzauunin pitää lämmetä vähintään 350 asteeseen.
Nykyään kotikäyttöönkin saa alle 500 € pizzauunin, jolla päästään 450C lämpöön. Ja tosiaan tuo 350C on sopiva lähinnä rieskoille ja karjalanpiirakoille, se ei ole lähelläkään napolilaistyylisen pizzan paistolämötiloja.
- Anonyymi
Grillaava_rouva kirjoitti:
Nykyään kotikäyttöönkin saa alle 500 € pizzauunin, jolla päästään 450C lämpöön. Ja tosiaan tuo 350C on sopiva lähinnä rieskoille ja karjalanpiirakoille, se ei ole lähelläkään napolilaistyylisen pizzan paistolämötiloja.
Napoli on oma pizzalajinsa ja sille on olemassa jopa EU-direktiivi. Niin sanottu "karvarannepizza" paistetaan noin 350 asteessa.
- Anonyymi
Kyllä kotona pizza syntyy. ( Ja tietysti se hyvä pizza uuni puuttuu ).
- Mutta tälläista esim. syntyi itse tehden;
https://youtu.be/C2D-Laejv0c?si=AZkHPm-vQYnvEuHY
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998666Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683021- 161413
- 761038
- 681017
- 27975
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta62940- 55923
- 65880
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73864