Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

olen kehitellyt hyvän

dieetin ja jaan

sen nyt muillekin olen itse laihduttanut jo 5 kiloa kahdessa viikossa tällä. Tiedän että nesteitä poistunut mutta tässä vibkki. Syö pakasteherneitä (imeskele vähän jäisiä) ja purkkaa jauha jälkkäriksi. Juomana Light limppareita niin paljon kuin napa vetää. Kofeiinipitoiset hyviä, lisäävät aineenvaihduntaa. Laita juoman sekaan vielä paljon jäitä. Laittaa aineen vaihdunnan liikkeelle.

9

1702

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arveluttaa.

      Pakkohan tuolla on laihtua.
      Ajattelen vaan että painon pudotus johtuu enemmänkin siitä, että lihaksia on kadonnut, nesteestähän ei ole ollut puutetta. Lihakset on painavia ja ne alkaa hävitä, jos ei ole niille ravintoa. Mielestäni kannattaisi laihduttaa vähän hitaammin, nauttia esim ykkösmaitoa kevytlimsan ohella taikka kananmuna päivässä. Kalsium, rasva ja vitamiinit on tärkeitä. Sydänkin on lihas.

    • ....

      Siis ymmärsinkö mä nyt oikein, säkö imeskelet jäisiä pakasteherneitä? Oon kyllä kuullu outoja laihdutusmenetelmiä, mutta tää alkaa jo oleen tyhmimmästä päästä :D Syötkö siis päivässä ruokana pelkkiä herneitä, purkkaa ja juot limua? OK, omapahan on elämäs, en viitti tähän muuta edes kommentoida, koska jos järki ei ton vertaa pelaa niin aika menetetty peli on jo.

    • lightipieru

      Mulla ainakin light tuotteet aiheuttaa ilmaa vatsaan ja pieretystä, herneet on myös sellaisia että pierettää...

      • Näin olen huomannuz

        Iltapierut haisee usein imelälle


    • isoihminen!!!!!!!!

      Olen liika lihava ja TODELLA epätoivoinen, mutta edes minäkään en sorru tuohon sinun diettiisi!
      Huh huh, pistäs niitä jäitäs hattuun, älä limulasiin!

    • :DDD

      KIITOSSS ! ei nyt ihan järkevimmästä päästä, mutta toimi!!

    • huhhuhhuhuhuhuhuhuh

      Hampaat menevät huonoon kuntoon jos vetää "light juomia niin paljon kuin napa vetää" ! Ne eivät ole myöskään hyviä vatsalle....

      • Light=myrkky

        Puhumattakaan aivoista, joihin aspartaami ja asesulfaami ovat eläinkokeissa tehneet reikiä...


    • heavy..

      No onpa todella hyvä ohje. Tuostahan saa kaikki mahodolliset vitamiinit , kivennäis- ja hivenaineet.
      Todella "tervettä" meininkiä.....
      doetti on vissiin ensin laihuttanut sun aivos herneeks....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2338
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1738
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1547
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1475
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1439
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      75
      1258
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe