Teuvon 25v taiteilijajuhla

Raamattu on tosi

Tänään on tullut tasan neljännesvuosisata siitä, kun Teuvo sai Lappeenrannan kirkossa näkynsä, "Raamattu on tosi".

Viime vuotensa Teuvo on käyttänyt kaiken aikansa ja tarmonsa todistaakseen, ettei Raamattu olekaan tosi. :)

40

333

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • todistaa???

Teillä hurskastelijoillahan on mennyt satoja vuosia todistaaksenne, että raamattu on tosi ja silti se on aika pieni joukko , joka juttuihinne uskoo.

• että haluaisi

pois palstalta valehtelemasta! Skeidan jauhaminen Raamatun totuuksista lienee aika raskasta hommaa, meinaan noin päivästä toiseen!

Mutta ei vaan poiskaan pääse, kun demoni pistää mustaa seinää eteen!

>>>Joillekin on TeuvoSuni Käyttäjän viestit9.5.2010 12:10
        annettu mahdollisuus lähteä pois. Minull ei sitä mahdollisuutta ole vielä annettu, vaikka olen sitä pyytänyt. < < <

Mahtaakohan pellevalittu murjaista nyt juhlan kunniaksi jonkin oikein mehevän herjauksen??

LOL

• että haluaisi kirjoitti:

pois palstalta valehtelemasta! Skeidan jauhaminen Raamatun totuuksista lienee aika raskasta hommaa, meinaan noin päivästä toiseen!

Mutta ei vaan poiskaan pääse, kun demoni pistää mustaa seinää eteen!

>>>Joillekin on TeuvoSuni Käyttäjän viestit9.5.2010 12:10
        annettu mahdollisuus lähteä pois. Minull ei sitä mahdollisuutta ole vielä annettu, vaikka olen sitä pyytänyt. < < <

Mahtaakohan pellevalittu murjaista nyt juhlan kunniaksi jonkin oikein mehevän herjauksen??

LOL

täydellisestä sydämesi halusta tätä Saatanan tahtoa:

"Mahtaakohan pellevalittu murjaista nyt juhlan kunniaksi jonkin oikein mehevän herjauksen?? "

Mieti jo vastaus valmiiksi viimeiselle tuomiolle: "Herra, Herra! Sinun nimessäsihän minä tunnistin Teuvo Suninkin pellevalituksi..."

• ***Teillä hurskastelijoillahan on mennyt satoja vuosia todistaaksenne, että raamattu on tosi ja silti se on aika pieni joukko , joka juttuihinne uskoo. ***

Miksi sitten palstalla palloilet?

• todistaa???
        Devoit kirjoitti:

***Teillä hurskastelijoillahan on mennyt satoja vuosia todistaaksenne, että raamattu on tosi ja silti se on aika pieni joukko , joka juttuihinne uskoo. ***

Miksi sitten palstalla palloilet?

Täällä keskustellaan raamatusta, eikä välttämättä uskota siihen, toki joku voi uskoakin.

• todistaa??? kirjoitti:

Täällä keskustellaan raamatusta, eikä välttämättä uskota siihen, toki joku voi uskoakin.

..Että Raamattu kiinnostaa sinua, kun kuitenkin täällä palloilet.

• Ettei minun tarvinnut tästä aloitusta tehdä.

Raamatun totuus tuli julki myös viestissäsi, jolla herjasit Pyhän Hengen antamaa näkyä: "RAAMATTU ON TOTTA".

Raamatun totuuteen kuuluvat Kaikkivaltiaan Jumalan ja hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen totuudet,
      kuin myös tämän maailman jumalan, Saatanan, ja hänen Antikristus poikansa ihanat valheet, alkaen näistä:

"Armosta te olette pelastetut".

"Tiedättehän, ettei minussa, minun turmeltuneessa luonnossani, ole mitään hyvää.
      Tahtoisin kyllä tehdä oikein, mutta en pysty siihen.

En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo. Mutta jos teen sitä,
      mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti."

• Mutta surullinen olen, kun olet kääntynyt Lähettäjääsi vastaan..

• Devoit kirjoitti:

Mutta surullinen olen, kun olet kääntynyt Lähettäjääsi vastaan..

kun et uskaltanut tehdä aloitusta omalla viimeisimmällä nimimerkilläsi.

Jos olisin Kristuksen Hengen hylännyt, olisimme edelleen ystäviä, ja yhdessä katuisimme, että emme uskaltaneet mennä sisään ahtaasta portista:

Kaduttaa etten mennyt
        Kirjoittanut: Devout 2.10.2007 klo 23.36
        Jos oppisi olisi pitänyt paikkansa, olin tuhonnut silloin saatanan..
        Pyydän anteeksi, pelkuruuden henkeäni..

• TeuvoSuni kirjoitti:

kun et uskaltanut tehdä aloitusta omalla viimeisimmällä nimimerkilläsi.

Jos olisin Kristuksen Hengen hylännyt, olisimme edelleen ystäviä, ja yhdessä katuisimme, että emme uskaltaneet mennä sisään ahtaasta portista:

Kaduttaa etten mennyt
        Kirjoittanut: Devout 2.10.2007 klo 23.36
        Jos oppisi olisi pitänyt paikkansa, olin tuhonnut silloin saatanan..
        Pyydän anteeksi, pelkuruuden henkeäni..

Teuvo, olet muuttunut täydellisesti nykyisen herrasi kaltaiseksi ilkimykseksi ja valehtelijaksi.

• Devoit kirjoitti:

Teuvo, olet muuttunut täydellisesti nykyisen herrasi kaltaiseksi ilkimykseksi ja valehtelijaksi.

Siihen minunkin on tyytyminen, jollaisena kaukaiset esi-isäsikin lähettäjääni pitivät:

"Tyytyköön opetuslapsi samaan kuin opettaja ja palvelija samaan kuin isäntä. Jos
        talon isäntää nimitetään Belsebuliksi ( Pahojen henkien päämieheksi), kuinka
        paljon helpommin sen nimen saa talonväki!

Älkää siis pelätkö ihmisiä. Ei ole kätköä, joka ei paljastuisi, eikä salaisuutta, joka ei tulisi ilmi. Minkä minä sanon teille pimeässä, se julistakaa päivänvalossa, ja
        mitä kuulette korvaanne kuiskattavan, se kuuluttakaa julki katoilta.

Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät kykene tappamaan sielua. Pelätkää sen sijaan häntä. joka voi sekä ruumiin, että sielun hukuttaa helvettiin."

- - -

Jumalan paaduttamana et enää muista omia erinomaisia valheitasi.

• Tanja*

Sattusin poikkeamaan täällä ja näin tuon lauseen: "Armosta te olette pelastetut".

Oikein kauhun aalto kulki lävitseni. Tuli sellainen inhottava olo että tuo on valetta. Olen ihan ulkopuolinen enkä edes lukenut koko viestiketjua, mutta voisiko tässä välissä joku vastata onko mahdollista että raamatussa myös pahan puhetta? Jotenkin minua on mietityttänyt tuo syntien anteeksiantaminen. Ei kait voi olla niin että täydellisessä synnissä eläneet välinpitämättömät ihmiset voivat noin vain saada armosta kaiken anteeksi kun vaan pyytävät? Vai valitseeko Jeesus kutsumalla ne joiden synnit annetaan anteeksi? Mitäs jos tuo lause onkin vain harautus ihmisille että suhtautuvat syntiin kepeämmin?

• 13.10. tanja
        Tanja* kirjoitti:

Sattusin poikkeamaan täällä ja näin tuon lauseen: "Armosta te olette pelastetut".

Oikein kauhun aalto kulki lävitseni. Tuli sellainen inhottava olo että tuo on valetta. Olen ihan ulkopuolinen enkä edes lukenut koko viestiketjua, mutta voisiko tässä välissä joku vastata onko mahdollista että raamatussa myös pahan puhetta? Jotenkin minua on mietityttänyt tuo syntien anteeksiantaminen. Ei kait voi olla niin että täydellisessä synnissä eläneet välinpitämättömät ihmiset voivat noin vain saada armosta kaiken anteeksi kun vaan pyytävät? Vai valitseeko Jeesus kutsumalla ne joiden synnit annetaan anteeksi? Mitäs jos tuo lause onkin vain harautus ihmisille että suhtautuvat syntiin kepeämmin?

- Et sattunut poikkeamaan täällä. Et puhu totta.
        - Mitä tulee lauseeseen "armosta te olette pelastetut", se on totta. Kyllä Vanhan Testamentinkin puolella tulee kyllin selväksi, että Jumala on Luoja ja ihminen on luotu. Eli Jumala armossansa päättää niin tai näin. Lue Raamattusi jatkossa paremmin.
        - Kun sinulla on kauhun aaltoja kropassasi, ota yhteyttä TS:ään, niin on taattua, että pahan aallot jatkuvat elämässäsi pitkään.
        - Kun sinua on mietityttänyt anteeksiantamisen välttämättömyys, niin jatka vain kovalla linjallasi, se kannattaa aina - matkalla helvettiin.
        - Kun kyyläät ja puntaroit vain muita ihmisiä ja olet ottamassa heiltä Jumalan armon pois, ottakoon Jumala sinultakin armonsa pois.
        - Toivottavasti Herra antaa kovan sydämesi sulaa, että sinäkin joskus pääsisit taivaaseen.

• kysyä...
        13.10. tanja kirjoitti:

- Et sattunut poikkeamaan täällä. Et puhu totta.
        - Mitä tulee lauseeseen "armosta te olette pelastetut", se on totta. Kyllä Vanhan Testamentinkin puolella tulee kyllin selväksi, että Jumala on Luoja ja ihminen on luotu. Eli Jumala armossansa päättää niin tai näin. Lue Raamattusi jatkossa paremmin.
        - Kun sinulla on kauhun aaltoja kropassasi, ota yhteyttä TS:ään, niin on taattua, että pahan aallot jatkuvat elämässäsi pitkään.
        - Kun sinua on mietityttänyt anteeksiantamisen välttämättömyys, niin jatka vain kovalla linjallasi, se kannattaa aina - matkalla helvettiin.
        - Kun kyyläät ja puntaroit vain muita ihmisiä ja olet ottamassa heiltä Jumalan armon pois, ottakoon Jumala sinultakin armonsa pois.
        - Toivottavasti Herra antaa kovan sydämesi sulaa, että sinäkin joskus pääsisit taivaaseen.

Tuo uhkailu ja herjaaminen on teille omahyväisille hurskastelijoille ominaista käytöstä.

• Tanja* kirjoitti:

kuuluu tähän Jumalan lähettämään lopun ajan rajuun eksytykseen, jonka Saatanan antamien erinomaisten ilmestysten kautta Paavali toi Saatanan ilosanomana Valheen armomerenä:

Se on kuin talvinen Perämeri, jossa uudestikastetut ja muut
        epäuskoiset syntiin pakattuina ja tumput suorina kelluvat,
        niin kuin kelluvat elämysmatkalaiset jäänmurtaja Sammon
        ympärillä jäisessä meressä kelluntapuvuissaan.

Kun näkevät Jeesuksen hengen kulkevan jäälauttojen
        keskellä, he innoissaan huutavat: "Kiitos Jeesus verestäsi!"
        Mutta eivät uskalla edes sen vertaa kelluntapuvun rintamusta
        aukaista, että Jeesus pääsi heitä tervehtimään, koska tuonkin
        teon on tämän maailman jumala ilmoittanut heille ihmisteoksi,
        joka ei ketään pelasta.

Todellisen armon saavat kokea vain valitut, jotka Isä ahtaan
        portin kautta johdattaa Poikansa puhdistettaviksi ja hänen
        Pyhän Henkensä omistajaksi.

Ahdas portti on kuin taivaan inssiajo, eli ajokoe. Sillä ei ihminen,
        joka ajokortista haaveilee sitä saa, vaikka tuntisi liikennesäännöt
        ja auton hallinnan teoriassa kuin omat sormensa, jos hän ei tuota
        ajokoetta läpäise.

Lukekaa Jeesuksen Pyhä Hengen saamisen ehdot Johanneksen
        luvuista 14 - 17, joista ette löydä ainuttakaan sanaa: armo, vaan:

"Jos joku rakastaa minua, hän noudattaa minun sanaani. Minun
        Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen luokseen ja jäämme
        asumaan hänen luokseen."

• opeteltava.

Harva taiteilija selviää samalla repertuaarilla 25 vuotta. Teuvokin vois keventää ohjelmistoaan näillä Rovaniemen markkinasävelillä Eemelin malliin. Eiköhän se TS kuvaajamiehenä osaisi pistää omakustanteisia musavideoitakin kehiin! Ja eiku hanuri heilumaan :))

http://www.youtube.com/watch?v=eezoMGq5gZs&feature=related

Mahtaisko KH enää suostua säestyspuuhiin?

• ...selvinnyt SAMALLA repertuaarilla..

• muistit.

Kiitettävän hyvin olet perehtynyt Teuvon kirjoituksiin, niin sitä pitää,"ottaa oppi onkeensa"

• Olenhan tuntenut hänet aika kauan,,

• ,,-
        Devoit kirjoitti:

Olenhan tuntenut hänet aika kauan,,

TS on kuin koulukiusaaja, samanlainen riivaaja henki yhdistää heitä.

• ihan paikallisesti
        Devoit kirjoitti:

Olenhan tuntenut hänet aika kauan,,

Täällä ei arvostusta, ei edes myötätuntoa heru riivaajan opetuksessa kulkevalle pellevalitulle.

Pistä iso lappu kaulaasi, että tietävät mistä on kysynys. Kulje siellä Raahen raitilla hoilaten samoja typeryyksiä kuin täälläkin, ja pilkaten Jeesuksen sovintoverta ja armoa sekä Paavalin opetuksia. Ja tietysti haukkuen kaikki ohikulkijat saatanan tekopyhittämiksi.

Saatat saada ripauksen sääliäkin osakseksi, sillä usein seonneita pyritään ymmärtämään, vaikka olisivat itse syypäitä mielettömyyteensä. Sitten valkotakkisten kanssa voisit juhlia lisää. He antaisivat kahvia ja pullaa, jotta rauhoittuisit osastolle vietäväksi. :-D

• ,,- kirjoitti:

TS on kuin koulukiusaaja, samanlainen riivaaja henki yhdistää heitä.

..Niin Teuvokin on ollut voimakkaasti KOULUKIUSATTU. Mutta mutta, koulukiusaajankin teot lähtevät pahasta olosta.

• ihan paikallisesti kirjoitti:

Täällä ei arvostusta, ei edes myötätuntoa heru riivaajan opetuksessa kulkevalle pellevalitulle.

Pistä iso lappu kaulaasi, että tietävät mistä on kysynys. Kulje siellä Raahen raitilla hoilaten samoja typeryyksiä kuin täälläkin, ja pilkaten Jeesuksen sovintoverta ja armoa sekä Paavalin opetuksia. Ja tietysti haukkuen kaikki ohikulkijat saatanan tekopyhittämiksi.

Saatat saada ripauksen sääliäkin osakseksi, sillä usein seonneita pyritään ymmärtämään, vaikka olisivat itse syypäitä mielettömyyteensä. Sitten valkotakkisten kanssa voisit juhlia lisää. He antaisivat kahvia ja pullaa, jotta rauhoittuisit osastolle vietäväksi. :-D

Taisit osoittaa viestisi Teuvolle?

• ihan paikallisesti kirjoitti:

ne sinusta tekivät Saatanan valtakunnan kelpo kansalaisen?

• No tietysti
        Devoit kirjoitti:

Taisit osoittaa viestisi Teuvolle?

se oli Teukalle osoitettu, miten hänen pitäisi juhlia :))))

• No tietysti kirjoitti:

se oli Teukalle osoitettu, miten hänen pitäisi juhlia :))))

Tiesin, mutten malttanut olla näpäyttämättä :)

Odotin että Teuvo olisi jotenkin näyttävästi muistanut elämänsä käännekohdan vuosipäivää.

• teuvontuntija
        Devoit kirjoitti:

..Niin Teuvokin on ollut voimakkaasti KOULUKIUSATTU. Mutta mutta, koulukiusaajankin teot lähtevät pahasta olosta.

traumaansa Teuvo kostaa nyt aikuisena eteenpäin ympäristölleen.

• jolla minut tuona Sanna-myrskyn päivänä nostettiin taivaan kirkkauteen oli Jumalasta.

Siksi siinä ei sanottu minulle sellaista, joka pitäisi salata, kuten monissa Saatanan ilmestyksissä Paavalille.

• siitä asiasta,

että koko sinun ilmestyshoureesi on alusta loppuun saakka ollut saatanan tekosia.

Asian voisi todistaa lukuisilla lukuisilla tosiasioilla, jotka itse olet tuonut esiin kirjoituksillasi ja häpeällisellä käytökselläsi.

Paavalin ja sinun välillä on se erinomainen ero, että sinä olet antikristuksen juoksupoika, pelkkä räkänokka. Paavali sen sijaan on Jumalan kutsuttu apostoli, Kristuksen jalo sotamies, kaikkien uskovien esikuva. Sinulle tuo asia ei enää aukea, koska olet omantuntosi paaduttanut ja polttanut.

Jumala sinua ja meitä kaikkia armahtakoon!

• siitä asiasta, kirjoitti:

että koko sinun ilmestyshoureesi on alusta loppuun saakka ollut saatanan tekosia.

Asian voisi todistaa lukuisilla lukuisilla tosiasioilla, jotka itse olet tuonut esiin kirjoituksillasi ja häpeällisellä käytökselläsi.

Paavalin ja sinun välillä on se erinomainen ero, että sinä olet antikristuksen juoksupoika, pelkkä räkänokka. Paavali sen sijaan on Jumalan kutsuttu apostoli, Kristuksen jalo sotamies, kaikkien uskovien esikuva. Sinulle tuo asia ei enää aukea, koska olet omantuntosi paaduttanut ja polttanut.

Jumala sinua ja meitä kaikkia armahtakoon!

olisin sinun ja Paavalin kanssa samassa synnissä, ja saman Saatanan rusikoitavana.

• Jeesuksen sanat
        TeuvoSuni kirjoitti:

olisin sinun ja Paavalin kanssa samassa synnissä, ja saman Saatanan rusikoitavana.

Joh. 9:41
        Jeesus sanoi heille: "Jos te olisitte sokeat, ei teillä olisi syntiä; mutta nyt te sanotte:
        'Me näemme'; sentähden teidän syntinne pysyy."

• Jeesuksen sanat kirjoitti:

Joh. 9:41
        Jeesus sanoi heille: "Jos te olisitte sokeat, ei teillä olisi syntiä; mutta nyt te sanotte:
        'Me näemme'; sentähden teidän syntinne pysyy."

Jeesus sanoi nuo sanat muutamille fariseuksille, eikä suinkaan häneltä Hengen ja tehtävän saaneille.

• valoa pimeyteen
        TeuvoSuni kirjoitti:

Jeesus sanoi nuo sanat muutamille fariseuksille, eikä suinkaan häneltä Hengen ja tehtävän saaneille.

Hohhoijaa, ethän sinä osaa muuta kuin hokea "heikko eväs, heikko eväs, saatana tehtävä, saatana tehtävä".
        Voisiko olla enää säälittävämpää saarnamiestä kuin sinä, perkeleeltä hengen ja tehtävän saanut pelle.

Uskotaan se vähemmälläkin, että olet typeriä valheita jauhava saatanan lähettipoika. Muuta evästä ei saatana ole sinulle reppanalle antanut kuin pari tyhjää fraasia, joita olet ulkoa opetellut hokemaan kuin papukaija.

• teuvontuntija
        TeuvoSuni kirjoitti:

sinäkin siteeraat Raamatusta juuri niitä sanoja, joita Jeesus sanoi uppiniskaisille fariseuksille - aikalaisilleen. Mutta sinähän oletkin monopolisoinut Raamatun käyttöoikeuden.

• En olisi uskonut että lähdet taistelemaan Korkeimman Pyhää vastaan. Siinä taistelussa ei ole kuin hopeasija mahdollinen.

Sinulla pitäisi olla toooooodella vahvat todisteet väitteesi tueksi. Onko mieleesi juolahtanutkaan että voit itse saada näkysi saatanalta?

• soitto.
        Devoit kirjoitti:

En olisi uskonut että lähdet taistelemaan Korkeimman Pyhää vastaan. Siinä taistelussa ei ole kuin hopeasija mahdollinen.

Sinulla pitäisi olla toooooodella vahvat todisteet väitteesi tueksi. Onko mieleesi juolahtanutkaan että voit itse saada näkysi saatanalta?

Kalevalaisen Kantelettaren mukaan "soitto on suruista tehty, murehista muovaeltu".

Sunilais-narsistis-antikristillisen omakehu-opin soitto on valehista tehty, emävalehista muovaeltu.

Sen tajuaa jokainen etsivä sielu, jolla on jäljellä edes ripaus puhdasta mieltä ja herkkää omaatuntoa.

Ai, että kukako ne sunitaiteilijan valehet ja emävalehet on muovaellu? No tietenkin se kaikkien valheitten isä ja suurmestari, sielujemme päävihollinen perkele. On se valjennut taiteilijallekin, vaan mitäs hän voisi tehdä, kun on kaulaa myöten "mestarinsa" liemessä.

• Ved.2
        Devoit kirjoitti:

En olisi uskonut että lähdet taistelemaan Korkeimman Pyhää vastaan. Siinä taistelussa ei ole kuin hopeasija mahdollinen.

Mistä johtuu, että meitä ei lasketa sunilaisten arvoisaan säätyyn, vaikka olemme varmaan ihan yhtä suurella innolla ja tenholla osallistuneet sunikeskusteluun ja käyneet ehkä enemmänkin tutustumassa hänen maalliseen vaellukseensa, hengenelämän ohella? Missä me olemme jääneet jälkeen, paitsi?
        Sinuahan Teukka kyllä pyytää kylään, minua ei. Olenko enemmän paadutettu kuin sinä?

Ja mitä noin muuten kuuluu?

• Devoit kirjoitti:

miksi selkäpiitäsi karmii.

Jos näkyni olisivat Saatanasta, näkisin lentäviä mustia kissoja, kuten tiedään erään näkevän.

Tiedät varsin hyvin miten monta erilaista erinomaista ilmestystä on Saatana minullekin antanut, jotka olen avoimesti tuonut esille.

Koska en ole lähtenyt markkinoimaan niitä Jumalan totuutena, niin siksi saan edelleenkin olla vapaana Saatanan orjuudesta.

• Ved.2 kirjoitti:

Mistä johtuu, että meitä ei lasketa sunilaisten arvoisaan säätyyn, vaikka olemme varmaan ihan yhtä suurella innolla ja tenholla osallistuneet sunikeskusteluun ja käyneet ehkä enemmänkin tutustumassa hänen maalliseen vaellukseensa, hengenelämän ohella? Missä me olemme jääneet jälkeen, paitsi?
        Sinuahan Teukka kyllä pyytää kylään, minua ei. Olenko enemmän paadutettu kuin sinä?

Ja mitä noin muuten kuuluu?

**Mistä johtuu, että meitä ei lasketa sunilaisten arvoisaan säätyyn, vaikka olemme varmaan ihan yhtä suurella innolla ja tenholla osallistuneet sunikeskusteluun ja käyneet ehkä enemmänkin tutustumassa hänen maalliseen vaellukseensa, hengenelämän ohella?***

On minuakin haukuttu sunilaiseksi, mutta olen tehnyt niin selvän pesäeron Sunin oppeihin ettei kenellekään asia liene epäselvä. Sinä et ollut palstalla pahimpien kahinoiden aikaan, joten jäit ehkä siksi paitsi em "arvonimeä"

***Sinuahan Teukka kyllä pyytää kylään, minua ei. Olenko enemmän paadutettu kuin sinä?***

Olen ollut tähän pyyntöön asti käsityksessä että olen persona non grata, suninperällä. Enemmän "paadutettu"? Tuskin.. Pyytäisiköhän Teuvo meidät yhdessä kyläilemään ja innostuisko hän vielä kutsumaan KariHenrikinkin mukaan?

• Devoit kirjoitti:

**Mistä johtuu, että meitä ei lasketa sunilaisten arvoisaan säätyyn, vaikka olemme varmaan ihan yhtä suurella innolla ja tenholla osallistuneet sunikeskusteluun ja käyneet ehkä enemmänkin tutustumassa hänen maalliseen vaellukseensa, hengenelämän ohella?***

On minuakin haukuttu sunilaiseksi, mutta olen tehnyt niin selvän pesäeron Sunin oppeihin ettei kenellekään asia liene epäselvä. Sinä et ollut palstalla pahimpien kahinoiden aikaan, joten jäit ehkä siksi paitsi em "arvonimeä"

***Sinuahan Teukka kyllä pyytää kylään, minua ei. Olenko enemmän paadutettu kuin sinä?***

Olen ollut tähän pyyntöön asti käsityksessä että olen persona non grata, suninperällä. Enemmän "paadutettu"? Tuskin.. Pyytäisiköhän Teuvo meidät yhdessä kyläilemään ja innostuisko hän vielä kutsumaan KariHenrikinkin mukaan?

Siinäpä kolme "erinomaista muskettisoturia", kaikki entisiä ystäviäni, jotka kanssani jonkun aikaa totuuden tiellä kulkivat.

Mutta sitten kävi niin, että kaksi heistä jätti tämän tien vanhoillislestadiolaisten pelossa, ja kolmas erään kirkkoherran pelossa. Enkä yhtään hämmästyisi, jos kyseinen kirkkoherrakin olisi vanhoillislestadiolainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      442
      5897
    2. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      10
      4686
    3. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      187
      3626
    4. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      105
      3120
    5. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      76
      2532
    6. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      45
      2484
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      58
      2459
    8. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      92
      2157
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      13
      1880
    10. MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."

Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim
      Tv-sarjat
      17
      1743
    Aihe