Jos sinulta löytyy profiili deittipalstalta niin ole hyva ja vastaa:)
1. Haen avoimin, luottavaisin ja vakavin mielin seuraa Suomi24 deittipalstalta ja toivon sydämmestäni että löytäisin itselleni kumppanin jonka kanssa päätyisin vakavaan ja pitkään suhteeseen.
2. Haen lähinnä seksiseuraa/"avointa suhdetta" itselleni.
3. Pistin profiilin vain katsoakseni kuinka paljon saan kommentteja ja tämä pönkittää olematonta itsetuntoani.
4. Olen helvetin ronkeli ja lähinnä naureskelen miesten/naisten viesteille joita saan ja en usko todella löytäväni tasoistani seuraa täältä.
DEITTI GALLUPPIA
11
322
Vastaukset
- jesh.
Aluksi etsin tositarkoituksella seuraa, sitä kuitenkaan löytämättä. Nyt pidän profiilia pystyssä, kirjaudun silloin tällöin ja lähettelen posteja....vastauksia kun tulee noin 1%:iin lähetetyistä niin ei tuo innosta paljoakaan kirjoittelemaan.
Tosin ei tämä mikään ainoa paikka ole jossa tutustun ihmisiin. Yksi niistä vain. En edes ole viitsinyt miettiä miksi en vastauksia saa. - totuus on karua
2. avointa suhdetta, ei kuitenkaan pelkkää seksiä.
4. näinhän se on, olen hyvännäköinen enkä kelpuuta ihan ketä vaan. Lähinnä naurattaa kun tulee viestiä huomattavasti vanhemmilta / nuoremmilta kuin mitä etsin.
Helpompaa tämä on kuin ravintolasta seuran haku. - kampaxerxes
5. Olen masokisti. Minusta on kivaa tulla torjutuksi yhä uudelleen ja uudelleen ja uudelleen.
- tsisisisisisi
eikö kukaan muu uskalla:D Hah.
- 5466554
Taitais valtaosa miehistä mennä vitoseen.
- yx muija
Aloitin ykkösellä mutta liukumassa pikku hiljaa kakkosen puolelle...
1. Tosin ensimmäistäkään viestiä en ole lähettänyt, enkä myöskään saanut.
- Poikamies, (E)VP
Aloitin ykkösellä, ja siinä vaihtoehdossa ajattelin myös pysyä, kunnes lopetan nettideittialun kokonaan. Matkan varrella tosin luottamus, ja sitä kautta myös mielen avoimmus on ollut paikka paikoin koetuksella. Netissä, aivan kuten oikeassa elämässäkään kaikki ei ole aina sitä miltä näyttää.
- mie_myös
1. Ja uskon että onnistuinkin :)
- itsekäs
olen rehellinen... 3
- vitut nimimerkistä
1, mutta alkaa pahasti vaikuttaa, etten kelpaa kenellekkään. Profiilini on ollut jo kauan, mutta vieraskirjaani on tullut vain 2 kommenttia eikä muita yhteydenottoja lainkaan. profiilinicini ei muuten ole sama kuin tämän viestin nimimerkkini
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875