Puuttuuko toinen lisäkives? Onko mahdollista?

heeeeeelp

En tiennyt mihin palstaan laittaisin tämän kysymyksen, joten laitan sen tänne.
Eli onko mahdollista, että toinen lisäkiveksistä voi puuttua. Niitähän on kaksi, molempien kiveksien takana?
Kun tunnustelin vasemmanpuoleista kivestä takana, niin se oli sykkyräinen ja kun taas oikeanpuoleista niin tuntui vain sileältä. Kuuluko lisäkives myös olla sykkyräinen kun tunnustelee?
Eli oikean puoleisesta erotan vain kiveksen selvästi kivespussista, en lisäkivestä.
Pitääkö tästä olla huolissaan?
Ja vielä viimeinen kysymys. Pari päivää sitten pelattaessa jalkapalloa tuli isku kiveksiin, pallo ei osunut, mutta yrittäessäni saada pallon kilpakumppanilta jotenkin törmäsimme ja siitä tuli isku kiveksiin, ja kysymys kuuluu, että nyt tuntuu että kiveksiin särkee ja tuntuu että ne olisi lämpimämmät ( niinkuin kuumessa kun on niin sillon on aina kuumetta) niin tällä tavoin tuntuu kiveksiin tällä hetkellä, joten onko se normaalia vai meneekö ohi levättäessä?
Tästä syystä tullut huoli, että vaikuttaako tämä jotenkin kykyyn saada lapsia? Ja jos muutenkin tulee isku tälle alueelle, niin vaikuttaako?
Ja mahdollisesti jos toista lisäkivestä ei ole niin onko silti mahdollista saada lapsia vai onko se vaikeampaa? (Eikö siittiöt mene kypsymään lisäkiveksiin?)
Olen 19-vuotias poika, ja tulevaisuudessa haluan saada lapsia, siksi on alkanut tulla kaikenlaisia ajatuksia päähän.
Kaipaisin asianmukaisia vastauksia.
Kiitoksia etukäteen.

7

2396

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wezzi.com.bit.

molemminpuoliset lisäkivekset. Ihmisen.

• Ihminen666

Tää nyt tulee ihan myöhään, mutta musta tuntuu, että mulla on vain yksi lisäkives ja suunnilleen samat jutut kun tällä tyypillä lukuun ottamatta sitä kuume-juttua.

• Lisäkivestön

No problem. Hitlerilläkin oli vain yksi kives ja yksi poika.

• Anonyymi

Mul sama

• Anonyymi

Mulla on ollut lisäkiveksen kiertää ja se poistettiin ja nyt on huoli että voinko lisääntyä :(

• Anonyymi

Matti Häklillä on lisäkivekset,siksi se on niin kova panomies ja tekee paljon töitä, hän on pyhän Hengen mies hyvä kristillinen mies

• Anonyymi

Tunnen matin se on kova mies

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1632
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1468
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      864
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      839
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      36
      759
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      756
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      708
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      700
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      699
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      663
    Aihe