Puuttuuko toinen lisäkives? Onko mahdollista?

heeeeeelp

En tiennyt mihin palstaan laittaisin tämän kysymyksen, joten laitan sen tänne.
Eli onko mahdollista, että toinen lisäkiveksistä voi puuttua. Niitähän on kaksi, molempien kiveksien takana?
Kun tunnustelin vasemmanpuoleista kivestä takana, niin se oli sykkyräinen ja kun taas oikeanpuoleista niin tuntui vain sileältä. Kuuluko lisäkives myös olla sykkyräinen kun tunnustelee?
Eli oikean puoleisesta erotan vain kiveksen selvästi kivespussista, en lisäkivestä.
Pitääkö tästä olla huolissaan?
Ja vielä viimeinen kysymys. Pari päivää sitten pelattaessa jalkapalloa tuli isku kiveksiin, pallo ei osunut, mutta yrittäessäni saada pallon kilpakumppanilta jotenkin törmäsimme ja siitä tuli isku kiveksiin, ja kysymys kuuluu, että nyt tuntuu että kiveksiin särkee ja tuntuu että ne olisi lämpimämmät ( niinkuin kuumessa kun on niin sillon on aina kuumetta) niin tällä tavoin tuntuu kiveksiin tällä hetkellä, joten onko se normaalia vai meneekö ohi levättäessä?
Tästä syystä tullut huoli, että vaikuttaako tämä jotenkin kykyyn saada lapsia? Ja jos muutenkin tulee isku tälle alueelle, niin vaikuttaako?
Ja mahdollisesti jos toista lisäkivestä ei ole niin onko silti mahdollista saada lapsia vai onko se vaikeampaa? (Eikö siittiöt mene kypsymään lisäkiveksiin?)
Olen 19-vuotias poika, ja tulevaisuudessa haluan saada lapsia, siksi on alkanut tulla kaikenlaisia ajatuksia päähän.
Kaipaisin asianmukaisia vastauksia.
Kiitoksia etukäteen.

7

2267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wezzi.com.bit.

molemminpuoliset lisäkivekset. Ihmisen.

• Ihminen666

Tää nyt tulee ihan myöhään, mutta musta tuntuu, että mulla on vain yksi lisäkives ja suunnilleen samat jutut kun tällä tyypillä lukuun ottamatta sitä kuume-juttua.

• Lisäkivestön

No problem. Hitlerilläkin oli vain yksi kives ja yksi poika.

• Anonyymi

Mul sama

• Anonyymi

Mulla on ollut lisäkiveksen kiertää ja se poistettiin ja nyt on huoli että voinko lisääntyä :(

• Anonyymi

Matti Häklillä on lisäkivekset,siksi se on niin kova panomies ja tekee paljon töitä, hän on pyhän Hengen mies hyvä kristillinen mies

• Anonyymi

Tunnen matin se on kova mies

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksoisliekki-ihmiset

Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.
      Ikävä
      203
      1345
    2. Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?

Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.
      Ikävä
      80
      1233
    3. Osta säkin sellainen

Osta säkin sellainen makkaratakki
      Ikävä
      18
      1034
    4. Lupaa mulle nainen rakas

Että otat minuun heti yhteyttä jos jotain sattuu. Pyydän, että et kuvittele olevasi yksin. Minä haluan olla sinulle joku
      Ikävä
      50
      948
    5. Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?

Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?
      Ikävä
      146
      874
    6. Rikos keskellä päivää Suomussalmella

Kaksi henkilöautoa törmäsi Suomussalmella viitostiellä taajaman kohdalla, kun kuljettaja ajoi yllättäen STOP-merkin taka
      Suomussalmi
      33
      866
    7. Et voi pettää minua nainen

Niin kauan kun ei olla yhdessä. Silti tykkään sinusta. Ehkä me vielä päädymme yhteen, mutta en voi toivoa sulta nyt mitä
      Ikävä
      70
      848
    8. Autoilijan epäillään ajaneen useiden ihmisten päälle Ylöjärvellä Mikkolantiellä

Suora lähetys kello 10.40: Ilves/2 isännöi Tampere Unitedia harjoitus­ottelussa – katso peli selostettuna Ihmiset: Toimi
      Ylöjärvi
      35
      842
    9. Menetit hyvän miehen.

Paluuta ei ole. 😱
      Ikävä
      48
      770
    10. Mikä kaivattusi

Huumorintajussa on niin erityistä? Mikä hänestä tekee hauskan?
      Ikävä
      48
      695
    Aihe