Pistäkääs tänne hirveimpiä treffikokemuksianne. Itselläni voisi olla yksi nettideitti, joka ilmoitti profiilissaan olevan huumorintajuinen, jämpi ja sosiaalinen tyyppi jonka kanssa sitten sovin tapaamisen erääseen baariin.
Eipä siinä, sovimme että menemme baariin kaljalle ja että minä otan kaverini mukaan sinne. Yllätys oli kyllä melkoinen, kun sinne saapuikin erittäin hiljainen hiirulainen joka ei meinannut saada sanaa suustaan. Olo oli niin helkkarin vaivautunut että kyselin häneltä kohteliaisuudesta kaikkea normia mitä teet kuka oot, mutta vastauksena tuli aina äärimmäisen hiljaista muminaa. Joo ja juu olivat lähes ainoat sanat, joita mies osasi käyttää kasvottain.
Hirveintä oli vielä muutenkin se tilanne, ku hemmo ei meinannut edes uskaltaa katsoa silmiin. No viivyimme sitten tässä baarissa vähän reilun tunnin ja aloin sitten enemmänkin keskustelemaan ystävättäreni kanssa. Tää tyyppi oli viimeiset puoli tuntia täysin hiljaa ja joi vain kaljaansa.
No sitten lopulta sanoimme että meidän pitää lähteä, jätimme miehen sinne ja tämä kehtasi vielä paria päivää myöhemmin lähettää meiliä että mites on, niin vastasin että empä kyllä juuri nyt haluakaan suhdetta, koska ex on vielä mielessä. Onneksi tajusi kuitenkin lopettaa viestittelyt tuohon.
Seuraavan kerran aion kyllä soittaa ennenkuin lähden edes näin pitkälle, jotta ainakin voi suorittaa hieman karsintaa puhekyvyn perusteella.
Kauhein treffikokemuksesi?
69
1747
Vastaukset
- Aamujen aurinko
Olihan se varmaan hiukan nolo tilanne, mutta älä nyt liitä sitä miestä mihinkään kauhukabinettiin. Ehkä hän on sitä mitä kertoi olevansa, mutta jännitti vain kamalasti siinä treffitilanteessa, kun tapasi sinut, iihanan prinsessan.
- hgf gf
Eihän sosiaalinen persoona voi jännittää niin pahasti ettei saa sanaa suustaan
- ..
hgf gf kirjoitti:
Kyllä voi.
- älkäänyt
hgf gf kirjoitti:
...nyt varmatenkin oli kyse nuoresta teinipojasta ja tilanteessa, jossa poika joutuu tapaamaan kaksi outoa tyttöä, on ihan ymmärrettävää, että jännittää, vaikka olisi sosiaalinenkin (kaveriensa kanssa).
- dh5757745
.. kirjoitti:
Kyllä voi.
jos ei pysty puhumaan tuntemattomien ihmisten kanssa, niin ei tämmöinen henkilö ole silloin kovinkaan sosiaalinen.
- Pikku neuvo:
Älä ota ystävätärtä treffeille mukaan.
- Ei se satu
samanlainen kokemus. Pitkiä viestejä kirjoitellut sanavalmis mies ilmestyi treffeille rypistyneissä vaatteissa eikä saanut sanaa suustaan. Olin vielä siihen aikaan kiltti ja yritin tehdä tilanteen molemmille mukavaksi joten pidin yllä keskustelua. Kun olimme palanneet nettiin niin sitten taas tuli tekstiä. Menin jopa niin pitkälle että tapasin uudestaan mutta ei mitään muutosta.
Mutta ei se ole ollut edes pahin. Yksi siirsi ja siirsi tapaamista ja myöhemmin minulle valkeni että hän teki sen siksi, että yritti epätoivoisesti laihtua niihin mittoihin mitä oli ilmoittanut. Sekin oli vielä sitä aikaa kun olin kiltti. Kun hän lopulta tuli treffeille niin ulkonäkö oli järkytys, olihan hän kuvaillut ihan muuta, mutta yritin ajatella niin että en ole pinnallinen ihminen joten yritän ihastua häneen myös luonnossa. Siitä alkoi seurustelusuhde jonka aikana hän lihoi - liioittelematta - noin 30 kg reilussa vuodessa, eli heti "naisen saatuaan" päästi taas irti syömishimonsa.
Tämä "kunnon mies" ei hallinnut minkäänlaisia käytöstapoja; hotki ruokansa, tuijotti kadulla kulkevien naisten perään niin että meinasi ajaa tolppaan, päästeli ääniä (maiskutus, vihellys) nähdessään naisia minihameissa...
Heh, hänen jälkeensä oli kynäniska-DI joka oli myös "kunnon mies". Niin kunnollinen että saatuaan vähän itsevarmuutta yritti iskeä kaveriani kun itse olin vessassa.
Loput ovat olleet enimmäkseen tyyppejä, jotka ovat osoittautuneet varatuiksi. Heille ei saa soittaa, heidän luonaan ei voi käydä, kaikkien tapaamisten pitää tapahtua heidän ehdoillaan.
Jostain kumman syystä en ole muutamaan vuoteen enää etsinyt seuraa netistä =D- typerää1
Tuollainen tarkoituksellinen vääristely antaa deittipalstoista ihan väärän kuvan varsinkin kun sinne kaivattaisiin lisää naisia.
- wervtfsd
"Olin vielä siihen aikaan kiltti ja yritin tehdä tilanteen molemmille mukavaksi joten pidin yllä keskustelua."
Kyse ei ole kiltteydestä vaan hyvistä tavoista. Nytkö olet sitten v*ttumainen?
Ulkonäkö oli järkytys ja aloit seurustelemaan miehen kanssa. Mihin järki jäi?
kynäniska-DI?
Susta on varmaan hauskaa haukkua toisia heidän selän takanaan? Kivan kuvan antaa tämäkin viesti susta. Taitaa kunnolliset miehet kiertää sut kaukaa. - Ei se satu
wervtfsd kirjoitti:
"Olin vielä siihen aikaan kiltti ja yritin tehdä tilanteen molemmille mukavaksi joten pidin yllä keskustelua."
Kyse ei ole kiltteydestä vaan hyvistä tavoista. Nytkö olet sitten v*ttumainen?
Ulkonäkö oli järkytys ja aloit seurustelemaan miehen kanssa. Mihin järki jäi?
kynäniska-DI?
Susta on varmaan hauskaa haukkua toisia heidän selän takanaan? Kivan kuvan antaa tämäkin viesti susta. Taitaa kunnolliset miehet kiertää sut kaukaa.olisi voinut heittää nurkkaan, koska toinen oli selkeästi valehdellut viesteissään ja lähettämällä vanhan kuvan itsestään. Mutta kuten sanottu, olin silloin vielä kiltti. Ja ajattelin, että kun mies kerran oli _kunnollinen_ ja olimme jo kirjoitelleet pitkään ja ihastuneetkin sitä kautta niin ulkonäkö ei saisi ratkaista vaan minun pitäisi antaa hänelle mahdollisuus. Eikö täällä vähän väliä jankuteta sitä, että ihastus voi syttyä vähitellen kun vaan antaa sille toiselle tilaisuuden eikä heti tyrmää jos kemiat eivät kohtaakaan? No minä annoin mahdollisuuden ja totesin että ensivaikutelma ei muutu vaikka kuinka toivoisi ja vaikka toinen olisi kuinka kunnollinen.
Ja kynäniska.. kyllä minusta yli 170 cm pitkä ja alle 60-kiloinen hiiri on kynäniska.
Kunnolliset miehet saavat mielellään kiertää minut kaukaa, sillä näiden kokemusten jälkeen (eikä tässä ollut kuin jäävuoren huippu) en ihan äkkiä kiinnostu kenestäkään joka kuvailee itseään kunnon mieheksi. - se ystävätär
typerää1 kirjoitti:
Tuollainen tarkoituksellinen vääristely antaa deittipalstoista ihan väärän kuvan varsinkin kun sinne kaivattaisiin lisää naisia.
Olen kuullut muualtakin sen verran kauheita juttuja näistä netti-treffeistä että en halua olla missään tekemisissä kyseisen palvelun kanssa. Tuntuu olevan kaikkien kummajaisten epätoivoinen kokoontumispaikka.
- n
se ystävätär kirjoitti:
Olen kuullut muualtakin sen verran kauheita juttuja näistä netti-treffeistä että en halua olla missään tekemisissä kyseisen palvelun kanssa. Tuntuu olevan kaikkien kummajaisten epätoivoinen kokoontumispaikka.
miehiä. Kai kyse on siitä, miten ja mitä etsii...
- ........
Olin sopinut tapaavani erään tytön baarissa, niin voitko kuvitella: se idiootti toi ystävättärensä mukanaan ja keskusteli koko ajan pääasiassa ystävättärensä kanssa. Ei voi kuin ihmetellä nykynaisten käytöstapojen puutetta.
- joo.
...mulle kävi kerran niin, että nainen tuli treffeille toisen miehen kanssa.
- kerta riitti
...homma täällä, meinasin kääntyä saman tien kannoillani, kun sovitussa tapaamispaikassa olikin naiskaksikko, jonka toinen osapuoli oli minulle täysin outo. Tietääkseni sovin treffit vain yhden kanssa, h...tiäkö joku ulkopuolinen romanttisen kahdenkeskisyyden tappaja siellä silloin tekee? Herrasmiehenä nautin yhdet juomat kaksikon seurassa, mutta en enää ikinä palannut asiaan.
- niinpäniin.
kerta riitti kirjoitti:
...homma täällä, meinasin kääntyä saman tien kannoillani, kun sovitussa tapaamispaikassa olikin naiskaksikko, jonka toinen osapuoli oli minulle täysin outo. Tietääkseni sovin treffit vain yhden kanssa, h...tiäkö joku ulkopuolinen romanttisen kahdenkeskisyyden tappaja siellä silloin tekee? Herrasmiehenä nautin yhdet juomat kaksikon seurassa, mutta en enää ikinä palannut asiaan.
...pelkureita ovat naiset, mutta miehen pitäisi silti säilyttää supliikkinsa tilanteessa kuin tilanteessa.
- Hölömö_
kerta riitti kirjoitti:
Eikös se ole vain hyvä juttu, jos saat kaksi naista yhden sijasta. Tai ainakin voit valita niistä kahdesta paremman.
- sammakoitaonhanniitä
on tapahtunu mulle:
a) tyyppi ei vastaa valokuvaa yhtään
b) tyyppi ei puhu illan aikana mitään. ite yritän puhuu. lopuks hän toteaa etten ole hänen tyyppii
c) myös toi kuvaamasi on tullut vastaan et tulee ykstavuisii vastuksii eli ei ole keskustelutaitoinenkaan... (ja lopulta selviää et on todella niin itsekäs et välittää vain itestään= joten miks kuunnella toisen höpinöitä...) - asfSDFASDF
miehenä en kyllä edes uskalla mennä minnekään nettitreffeille, kun pelkäisin että käy juuri niin että en oikein osaisi puhua mitään. Joten voitte huokaista helpotuksesta naiset, yksi mahdollinen hissukka vähemmän treffeille tulossa :)
oharit huonoin ja ainoa treffikokemukseni. Tutustuin seoikea.com:issa naiseen, jonka kanssa sovittiin että tavataan eräällä keikalla. Viimeisen kerra kuulin siitä kun se kertoi tulevansa juuri keikkapaikalle.
Oli kuitenkin nähnyt kuvani, mikä on täysin totuuden mukainen, en kai sitten livenä vastannut odotuksia.- Mr. Mister
Hyvin vähän on tullut käytyä treffeillä, yleensä tutustun naisiin ensin muissa merkeissä ja nuo muodolliset ensitreffit jää lähes aina väliin. Ainoa mitä tässä nyt pettymyksiksi voisi sanoa on se kun kerran netissä tapaamani nainen jätti tulematta sovituille ensitreffeille, vaikka kuvatkin oli vaihdettu etukäteen ja pari puheluakin soiteltu, katosi vain kokonaan, prepaid numerokin hiljeni.
- outoa.
...naiset nyt niin kamalaa on, jos treffikumppani on vähän hiljaisempi? Miksi te siitä niin stressaannutte ja vaivaannutte kauheasti?
- Ei se satu
säästäisi aikaa ja rahaa istua kotona puhumassa seinälle.
Jos on ujo/hiljainen niin ainakin se pitäisi kertoa etukäteen, jotta toinen voi päättää haluaako tavata. Minä en halua. Mutta on varmasti naisia, jotka haluavat ja jotka viihtyvät hiljaisessa seurassa. En vain yksinkertaisesti näe mitään syytä istua möllöttää vastapäätä tyyppiä, joka ei saa sanaa suustaan vaan tuijottaa vain kahvikuppiaan tai lasiaan. - sanna 87½
Ujolla hiirulaisella ei tee mitään
- tgby
Ei se satu kirjoitti:
säästäisi aikaa ja rahaa istua kotona puhumassa seinälle.
Jos on ujo/hiljainen niin ainakin se pitäisi kertoa etukäteen, jotta toinen voi päättää haluaako tavata. Minä en halua. Mutta on varmasti naisia, jotka haluavat ja jotka viihtyvät hiljaisessa seurassa. En vain yksinkertaisesti näe mitään syytä istua möllöttää vastapäätä tyyppiä, joka ei saa sanaa suustaan vaan tuijottaa vain kahvikuppiaan tai lasiaan....taas.
Ei sitä kuule välttämättä tiedä, tuleeko olemaan hiljainen vai ei. Sehän riippuu vastapuolestakin. - hmm...
sanna 87½ kirjoitti:
...jos miehet ajattelisivat noin? Sehän sulkisi pois yli puolet naisista.
- Ei se satu
tgby kirjoitti:
...taas.
Ei sitä kuule välttämättä tiedä, tuleeko olemaan hiljainen vai ei. Sehän riippuu vastapuolestakin.Kyllä ainakin tuo ensiksi kuvaamani mies oli selkeästi sulkeutunut ja hiljainen perusolemukseltaan. Ei se ollut tilanteesta johtuvaa ujoutta vaan hänellä ei yksinkertaisesti ollut minkäänlaisia sosiaalisia taitoja. Habituskin kertoi siitä, koska ei ravintolaan yleensä lähdetä ryppyisissä vaatteissa.
Mutta ihan sama minulle, en enää netin kautta halua ketään tavata. - ytui u
hmm... kirjoitti:
Mutta kun eivät ajattele. Deal with it
- Krsiakos
sanna 87½ kirjoitti:
Olen varsin sosiaalinen ja puhelias mies.
Arvaapa kahdesti kiinnostaako nainen olipa millainen muuten tahansa jos saan tietää että hänellä on tuollainen mentaliteetti ujoja ja hiljaisia, sulkeentuneempia miehiä kohtaan?
Te niitä reppanoita olette eikä nämä miehet joita tunnen paljonkin.
Tekis melkein mieli esittää hiljaisempaa poikaa jos osais että sais tollaiset räkäpäätytsyt karsittua joukosta pois. - PerusMasa
Krsiakos kirjoitti:
Arvaapa kahdesti kiinnostaako nainen olipa millainen muuten tahansa jos saan tietää että hänellä on tuollainen mentaliteetti ujoja ja hiljaisia, sulkeentuneempia miehiä kohtaan?
Tekis melkein mieli esittää hiljaisempaa poikaa jos osais että sais tollaiset räkäpäätytsyt karsittua joukosta pois.Ei voi kun nauraa näille äitin pikku pojille. Kun Pekkaa on nyt kauheasti pahat tytöt kiusanneet niin ison Matin pitää rientää avuksi.
No, onneksi ei taida sinullakaan ihan heti sitä "jonoa" kertyä. - Krsiakos
PerusMasa kirjoitti:
Ei voi kun nauraa näille äitin pikku pojille. Kun Pekkaa on nyt kauheasti pahat tytöt kiusanneet niin ison Matin pitää rientää avuksi.
No, onneksi ei taida sinullakaan ihan heti sitä "jonoa" kertyä.Eikä sulla seiso paitsi tulitikun verran mutta läpätä nyt kun vielä pystyt.
Lopeta pikkupervo trollaus jos et muuhun pysty. Yks silmäisy sinun suuntaan ja sulla on paskat kurkussa. - dgdg45646646
Krsiakos kirjoitti:
Tekis melkein mieli esittää hiljaisempaa poikaa jos osais että sais tollaiset räkäpäätytsyt karsittua joukosta pois.no parempihan se vaan on, että jää noista sosiaalisista naisista meille muille sosiaalisille miehille enemmän jaettavaa.
itse seurustelin hiljaisen naisen kanssa ja en kyllä suosittele sellaista yhdellekään puheliaalle ihmiselle.
kyllä se on niin paras, että hiljaiset ovat keskenään ja puheliaat keskenään. hiljainen ei jaksa kuunnella pälpätystä ja puhelias ei kestä hiljaista, koska se on niin helvetin tylsä. - ujo minäkin
hmm... kirjoitti:
olen kanssasi samaa mieltä . Sitä paitsi , eihän ujouden luulisi olevan mikään este , sehän on vain luonteenpiirre . Evät kaikki voi olla samasta muotista valmistettuja , jotkut ovat sosiaalisia " pälpättäjiä " , jotkut taas hiljaisempia . Ja monesti kun tutustuu näihin nk. hiirulaisiin he ovatkin mitä mainioimpia seuramiehiä
- Uuhkunoonhot
Mies oli hetken hiljaa. Menin ihan paniikkiin ja aloin papattamaan nopeasti jotain sisällötöntä adhd-paskaa. Jäi kauheet traumat, mutta onneksi tänään saa vetää sidukkaa amis-Maken kanssa ja kiljua kuin ääliöteini.
- Krsiakos
Tällaiset ketjut ovat rakastettavia koska ne näyttävät monien naisten asenteen treffailua, suhteita sekä tietynlaisia miehiä kohtaan.
Oikeastaan näiden jälkeen nämä naiset ansaitsevat jokaisen juopon, pelimiehen, juopon, raiskaajan ja hakkaajan joka heidän kohdalleen osuu.- Ihanhetero
Pahin deitti oli kun olin sopinut treffit naisen kanssa ja se tuli tapaamiseen tyttökaverinsa kanssa. Ne jutteli keskenään niin intensitiivisesti että huomasin heti että kyseessä lesbopari joka etsi miestä hedelmöittämään ne. Koitin päästä jotenkin tilanteesta pois. Kohteliaana herrasmiehenä en vaan voinut häipyä vaan jäin istumaan yhdelle kaljalle. En kyllä mitenkään rohkaissut niitä vaan olin melko tuppisuuna ja häivyin heti kun se oli mahdollista. Laitoin sitten kohteliaasti vielä tekstarin parin päivän päästä.
- hjr74he
"Oikeastaan näiden jälkeen nämä naiset ansaitsevat jokaisen juopon, pelimiehen, juopon, raiskaajan ja hakkaajan joka heidän kohdalleen osuu. "
Samaa mieltä. Väkivaltaiset miehet ja raiskaajat eivät koskaan katoa maailmasta, joten on mielestäni oikeutettua toivoa että he hakkaavat ja raiskaavat vain näitä pahoja empatiakyvyttömiä ihmisiä. - toinen nainen
hjr74he kirjoitti:
"Oikeastaan näiden jälkeen nämä naiset ansaitsevat jokaisen juopon, pelimiehen, juopon, raiskaajan ja hakkaajan joka heidän kohdalleen osuu. "
Samaa mieltä. Väkivaltaiset miehet ja raiskaajat eivät koskaan katoa maailmasta, joten on mielestäni oikeutettua toivoa että he hakkaavat ja raiskaavat vain näitä pahoja empatiakyvyttömiä ihmisiä.Mutta kylmä totuus on että juuri ne hiljaiset ja "kiltit" naiset joutuvat useimmiten hakkaajien kanssa suhteisiin.
- Mies1985
hjr74he kirjoitti:
Samaa mieltä. Väkivaltaiset miehet ja raiskaajat eivät koskaan katoa maailmasta, joten on mielestäni oikeutettua toivoa että he hakkaavat ja raiskaavat vain näitä pahoja empatiakyvyttömiä ihmisiä.Jos joku nainen ei halua seurustella jonkun miehen kanssa niin hän ansaitsee tulla raiskatuksi.
- Ei se satu
sillä välillähän ei ole mitään, on vain ujot ja hiljaiset vs juopot hakkaajat. Tässä kysyttiin KAUHEIMPIA kokemuksia. Jos olisi kysytty kaikkia kokemuksia niin piirtyisi monipuolisempi kuva. Suurin osa treffeistä on ollut ihan normaaleja kahvitteluja tai drinksuja, totta kai niihinkin on mahtunut myös hiljaisia hetkiä mutta on eri asia olla hetken aikaa hiljaa kuin yrittää yksin ylläpitää keskustelua ihmisen kanssa, joka kirjaimellisesti tuijottaa kuppiaan. Sitten kun pääsee kotiin ja koneelle niin taas tulee tekstiä sivukaupalla.
- Krsiakos
Mies1985 kirjoitti:
Jos joku nainen ei halua seurustella jonkun miehen kanssa niin hän ansaitsee tulla raiskatuksi.
Puhuttiin asennevammoista ei pakeista.
- Krsiakos
Ei se satu kirjoitti:
sillä välillähän ei ole mitään, on vain ujot ja hiljaiset vs juopot hakkaajat. Tässä kysyttiin KAUHEIMPIA kokemuksia. Jos olisi kysytty kaikkia kokemuksia niin piirtyisi monipuolisempi kuva. Suurin osa treffeistä on ollut ihan normaaleja kahvitteluja tai drinksuja, totta kai niihinkin on mahtunut myös hiljaisia hetkiä mutta on eri asia olla hetken aikaa hiljaa kuin yrittää yksin ylläpitää keskustelua ihmisen kanssa, joka kirjaimellisesti tuijottaa kuppiaan. Sitten kun pääsee kotiin ja koneelle niin taas tulee tekstiä sivukaupalla.
Kauheimmat kokemukseni sitten olisivat kohdata tuollainen idioottinainen kuten sinä.
"on vain ujot ja hiljaiset vs juopot hakkaajat. "
Tarkoitat erotuksena naisten "ujot ja hiljaiset luuserit vs ihanat miehiset veijarit"?
Jos joku tosiaan on noin lukossa ettei saa sanaa suustaan niin helpottaa varmasti tosi paljon tehdä siitä joku kauhukertomus: "sitten se ei sanonut mitään..kuvittele..., THE HORROR, THE HORROR!!!"
"joka kirjaimellisesti tuijottaa kuppiaan. Sitten kun pääsee kotiin ja koneelle niin taas tulee tekstiä sivukaupalla. "
Se voi olla ihan kahvikuppineuroosi.
Mut ai niin, sinä olet tietynlainen nainen joten empatiaa et osaa varsinkaan miehiä ja monia muita eläviä olentoja kohtaan tuntea kun kyseessä on sinun halusi, sinun rakkautesi ja sinun viihtyvyytesi tässä täydellisessä maailmassa jossa hiljaisuus/ujous ovat suurimpia syntejä.
Hävettää elää samalla pallolla teidän kanssa. - Ei se satu
Krsiakos kirjoitti:
Kauheimmat kokemukseni sitten olisivat kohdata tuollainen idioottinainen kuten sinä.
"on vain ujot ja hiljaiset vs juopot hakkaajat. "
Tarkoitat erotuksena naisten "ujot ja hiljaiset luuserit vs ihanat miehiset veijarit"?
Jos joku tosiaan on noin lukossa ettei saa sanaa suustaan niin helpottaa varmasti tosi paljon tehdä siitä joku kauhukertomus: "sitten se ei sanonut mitään..kuvittele..., THE HORROR, THE HORROR!!!"
"joka kirjaimellisesti tuijottaa kuppiaan. Sitten kun pääsee kotiin ja koneelle niin taas tulee tekstiä sivukaupalla. "
Se voi olla ihan kahvikuppineuroosi.
Mut ai niin, sinä olet tietynlainen nainen joten empatiaa et osaa varsinkaan miehiä ja monia muita eläviä olentoja kohtaan tuntea kun kyseessä on sinun halusi, sinun rakkautesi ja sinun viihtyvyytesi tässä täydellisessä maailmassa jossa hiljaisuus/ujous ovat suurimpia syntejä.
Hävettää elää samalla pallolla teidän kanssa.nainen kirjoittaisi tänne että "valehtelin ulkonäöstäni ja painostani kun halusin niin kovasti päästä treffeille" niin alkaisi huuto siitä kuinka väärin on valehdella.
Jos mies kirjoittaa olevansa sosiaalinen/seurallinen/puhelias tai mitä sitten olikin (en jaksa vuosien takaista asiaa muistaa) niin se on ihan ok, ja naisen pitäisi vielä tuntea empatiaa ja ties mitä tultuaan huijatuksi.
Jos haluaisin ujon ja hiljaisen miehen seuraa, kertoisin sen profiilissa. Ja ei, se on asia jossa en tingi. Tuskin kovin moni teistä miehistäkään olisi valmis tinkimään naisen painosta tai ulkonäöstä. - Mies1985
Krsiakos kirjoitti:
Puhuttiin asennevammoista ei pakeista.
Missä ne asennevammat sitten ovat? On tyypillistä että kun joku nainen sanoo saaneensa huonoja kokemuksia niin palsta-ATM:t;
-peukuttavat viestin alas
-selittävät siitä miten naisen pitäisi ymmärtää sitä ja sitä ja olla olematta pinnallinen tms. Mieheltä pitäisi kestää kaikki.
Aloitusviestikin on peukutettu (ja sitä seuraavia) vaikka aloittaja ei sano mitään pahaa miehestä ja on omien sanojensa mukaan tehnyt parhaansa pelastaakseen tilanteen ja myöhemmin lopettaakseen yhteydenpidon pehmeällä tavalla. - Krsiakos
Mies1985 kirjoitti:
Missä ne asennevammat sitten ovat? On tyypillistä että kun joku nainen sanoo saaneensa huonoja kokemuksia niin palsta-ATM:t;
-selittävät siitä miten naisen pitäisi ymmärtää sitä ja sitä ja olla olematta pinnallinen tms. Mieheltä pitäisi kestää kaikki.
Aloitusviestikin on peukutettu (ja sitä seuraavia) vaikka aloittaja ei sano mitään pahaa miehestä ja on omien sanojensa mukaan tehnyt parhaansa pelastaakseen tilanteen ja myöhemmin lopettaakseen yhteydenpidon pehmeällä tavalla.Jos et näe tuota asennevammaa noiden tekstien läpi naisten mielessä niin se on sinun murhees.
Tulet kokemaan monia pettymyksiä naisten kanssa kuvittelet heistä edelleen hyvää tuonkin perusteella.
On oikein loistoesimerkki juuri siitä että tietyt miesten ominaisuudet saavat naiset varpailleen ja he oikein kuuluttavat miten joku oli kauhea kauhea kokemus. - Krsiakos
Ei se satu kirjoitti:
nainen kirjoittaisi tänne että "valehtelin ulkonäöstäni ja painostani kun halusin niin kovasti päästä treffeille" niin alkaisi huuto siitä kuinka väärin on valehdella.
Jos mies kirjoittaa olevansa sosiaalinen/seurallinen/puhelias tai mitä sitten olikin (en jaksa vuosien takaista asiaa muistaa) niin se on ihan ok, ja naisen pitäisi vielä tuntea empatiaa ja ties mitä tultuaan huijatuksi.
Jos haluaisin ujon ja hiljaisen miehen seuraa, kertoisin sen profiilissa. Ja ei, se on asia jossa en tingi. Tuskin kovin moni teistä miehistäkään olisi valmis tinkimään naisen painosta tai ulkonäöstä."nainen kirjoittaisi tänne että "valehtelin ulkonäöstäni ja painostani kun halusin niin kovasti päästä treffeille" niin alkaisi huuto siitä kuinka väärin on valehdella."
Sinäkö et siis reagoisi jos mies sanoisi että treffit oli kamalat?
Et sinä siihen valehteluun kyllä keskittynyt vaan sen toisen hiljaisuuteen.
"Jos mies kirjoittaa olevansa sosiaalinen/seurallinen/puhelias tai mitä sitten olikin (en jaksa vuosien takaista asiaa muistaa) niin se on ihan ok, ja naisen pitäisi vielä tuntea empatiaa ja ties mitä tultuaan huijatuksi."
Sori nyt kun se ei ollut sinun mieleinen aktiivinen läpättäjä pleijari. Pyydän anteeksi näiden miesten puolesta. Sulla meni nyt ehkä joku tunti elämästä hukkaan?
"Jos haluaisin ujon ja hiljaisen miehen seuraa, kertoisin sen profiilissa. Ja ei, se on asia jossa en tingi. Tuskin kovin moni teistä miehistäkään olisi valmis tinkimään naisen painosta tai ulkonäöstä. "
En ole valmis tinkimään että olisi tollaisen läskiaivoisen kanssa tekemisessä. Sitä kun ei voi muuttaa miksikään edes laihduttamalla. - anonyymi atm
Mies1985 kirjoitti:
Aloitusviestikin on peukutettu (ja sitä seuraavia) vaikka aloittaja ei sano mitään pahaa miehestä ja on omien sanojensa mukaan tehnyt parhaansa pelastaakseen tilanteen ja myöhemmin lopettaakseen yhteydenpidon pehmeällä tavalla.Itse ainakin peukuttelen viestejä randomisti proxyjen avulla, jotta kaltaisesi valkoritari voisi itkeä pillunkiilto silmissä kuinka naisia taas sorretaan.
- -mies-
Krsiakos kirjoitti:
"nainen kirjoittaisi tänne että "valehtelin ulkonäöstäni ja painostani kun halusin niin kovasti päästä treffeille" niin alkaisi huuto siitä kuinka väärin on valehdella."
Sinäkö et siis reagoisi jos mies sanoisi että treffit oli kamalat?
Et sinä siihen valehteluun kyllä keskittynyt vaan sen toisen hiljaisuuteen.
"Jos mies kirjoittaa olevansa sosiaalinen/seurallinen/puhelias tai mitä sitten olikin (en jaksa vuosien takaista asiaa muistaa) niin se on ihan ok, ja naisen pitäisi vielä tuntea empatiaa ja ties mitä tultuaan huijatuksi."
Sori nyt kun se ei ollut sinun mieleinen aktiivinen läpättäjä pleijari. Pyydän anteeksi näiden miesten puolesta. Sulla meni nyt ehkä joku tunti elämästä hukkaan?
"Jos haluaisin ujon ja hiljaisen miehen seuraa, kertoisin sen profiilissa. Ja ei, se on asia jossa en tingi. Tuskin kovin moni teistä miehistäkään olisi valmis tinkimään naisen painosta tai ulkonäöstä. "
En ole valmis tinkimään että olisi tollaisen läskiaivoisen kanssa tekemisessä. Sitä kun ei voi muuttaa miksikään edes laihduttamalla."Et sinä siihen valehteluun kyllä keskittynyt vaan sen toisen hiljaisuuteen. "
Niin, mies valehteli olevansa sosiaalinen, vaikka oli tuppisuu!! AP ei halua tuppisuuta miestä!
Minä haluan normaalipainoisen naisen, jos joku valehtelee olevansa normaalipainoinen ja onkin lihava, niin kyllä siinä tökkii se lihavuus enemmän kuin se valehtelu! Jos nainen olisi valehdellut että on normaalivartaloinen, vaikka hänen runkonsa olisi aivan täydellinen, niin en minä kyllä valittaisi siitä että nainen valehteli.
- tuhattunari
Mutta nythän mä hokasin, että kiitos sulle avaaja tuosta aiheesta! Tuostahan mä teen best-seller'in tai hieman muunneltuna sellaisen. Mä keksin sille jo hyvän nimenkin, mutta se jotenkin hävisi mun päästä. Pitänee mennä ottamaan hieman taikajuomaa ja koettamaan, josko se nimi palautuisi mieleen.
- Komea mies 33
Tein kerran treffit eräälle rautatieasemalle. No, tämä nainen oli ainakin neljä minuuttia myöhässä eikä edes pyytänyt anteeksi vitkasteluaan. Kaiken lisäksi sillä oli ihan tavalliset vaatteet yllä vaikka oli puhe että pukeudutaan kunnolla. Mitkä lie tavalliset farkut ja melko matalakorkoiset nahkakengät. Ja kaiken lisäksi hiukset ponnarilla vaikka ei sellaisesta ollut mitään puhetta. Eikä hänen kämppänsäkään ollut kummonen, vaikka sitä niin siistiksi kehui. Ei se likainen ollut, mutta niin tavallinen. Yhtäkään vähänkään arvokkaampaa taulua ei ollut seinällä tyylikalusteista nyt puhumattakaan. Ihan tavallista Asko/Isku sohvaa ja pöytää. Parkettikin mahtoi olla halvinta laatua. Ja sitten se alko brassailemaan harrastuksillaan. Liikuntaakin kuulemma harrasti niin montaa lajia että. Miks sen niitä mulle piti alkaa esitteleen? Kyllä minäki harrastan kaikkee, mut en mä harrastguksiani ala mainostamaan heti ensi tapaamisella jos koskaan. Ja sit se ruoka. Ihan tavallista karjalanpaistia, tavallista salaattia, tavallista leipää ja ihan tavallista emmentaalijuustoa. Ei mitään eksoottista eikä hienoa, vaikka tais se kokkaustaitojaankin jossain vaiheessa mainostaa. Mutta olin mä toki yötä hänen luonaan. Seksiä ei harrastettu. En alkanu vonkaamaan eikä hän sitä tarjonnu. Ehkä parempi niin. Kahvit hän sentään aamulla tarjosi. Ihan tavallista Kulta Katriinaa, kuinkas muutenkaan.
- 17+18
ikinä myöhässä vaan mies on ilmoittanut väärän tapaamisajan!
- Krsiakos
Kiitos tästä.
Olet tajunnut homman idean.
- juntti fotaaja
Mua jotenkin ahdisti kun mies yritti vähän väliä räpsiä kamerakännykällä musta kuvaa treffeillä. Mihin hittoon se sitä kuvaa enää tarvitsi kun oli jo nähnyt mut livenä??!
- -
Suurin osa treffeistä on ollut kai periaatteessa ihan ok... Tosin hiukan ällöä on ollut muutaman kohdalla se, että ovat alkaneet ekoilla treffeillä kertomaan laveasti existään. Ylimielisyydestä en pidä ollenkaan. Kerran olin aika hölmö, kun annoin erään mimmin maksattaa treffeillä kaikki viulut. Treffien päätteeksi hän ei viitsinyt edes kiittää, vaikka olin mielestäni käyttäytynyt täysin asiallisesti. Ne olivat kamalimmat treffini. Ehkä mimmi oli sen verran hyvän näköinen että sokaistuin hetkeksi. Ulkoinen kauneus ei aina korreloi sisäisen kauneuden kanssa, valitettavasti.
- fgh o kjhgfd
olit vain niin juubassa että sä et edes muista, oliko se nainen hyvännäköinen.
"Ehkä mimmi oli sen verran hyvän näköinen että sokaistuin hetkeksi."
- fgh454575677
Kyllä oli omituiset treffit, kun naisella oli selvästi jonkinsorttisia mt-ongelmia ja järkikin oli ihan jäässä.
- Pettymyskin
>Menin sensseille treffien kautta ja sitten soiteltiin...Tämä nainen asui kerrostalossa 3 kerros ja
naapurissa oli ovi auki ja kuului juoppojen ulinaa,silloin mietin ,että onkohan se tuo asunto.
Varmistin ovinumeron ja se oli viereinen asunto ,soitin ja uskomattoman läski nainen tuli avaamaan oven..
Siinä juteltiin ja nainen tuli iholle ja pani kätensä polvelle pyytäen saako aukaista housut. Lupasin
aukaista ja hän kaivoi kaluni esiin alkaen sitä nuolla..Mietin siinä pitääkö minun tosiaan naida tuota
läskiä.. mutta niinhän siinä kävi ,että lastini lensi hänen suuhunsa ja oli minun vuoro..Koittelin hänen
rintoja ja minulla oli kumi mukana ,joten aloin hommiin ,sitten siirryttiin kahveille ja juteltiin mukavia
hän kyseli milloin tulee luokseni ,kerroin että suunnitellaan se myöhemmin,eikä sitä aikaa tule
löytymään... Menin kotiin ja wc: ssä minulla on aina TÄRPÄTTIPULLO ,jolla aina pesen kalun kun käyn
epämääräisissä suhteissa...VOIN SANOA ,ETTÄ TÄRPÄTTI AUTTAA ,AINAKIN MINUA... - Noita nörttiolmeja
on suurin osa nettimiehistä
- Kaltaisesi naiset
ovat iljettävää saastaa. Toivottavast se kova panomies, jonka perään kuolaat hakkaa sut joskus.
- nörttimies-85
Nörttejä vihaavat naiset ovat aivottomia bimboja. Mitä sellaisella lehmällä oikein tekisi?
- Nämä naiset
nörttimies-85 kirjoitti:
Nörttejä vihaavat naiset ovat aivottomia bimboja. Mitä sellaisella lehmällä oikein tekisi?
sitä paitsi ovat toimineet jo pitkään paskojen siemenpankkina. YÖK!
- Kunnollinen mies
Nämä naiset kirjoitti:
sitä paitsi ovat toimineet jo pitkään paskojen siemenpankkina. YÖK!
ei puhu tuollaisia
- ei enää sokkona
kauheaa treffikokemusta. Molemmat tietysti sokkotreffejä.
toinen oli 17v ja lihava. Toinen 20v mutta ruma kuin sika naamasta. - Ei ole
"Pistäkääs tänne hirveimpiä treffikokemuksianne."
Niitä ei ole koska en ole koskaan ollut treffeillä. Olen ilmeisesti jopa ihan komeahko 28-vuotias, terve, savuton, normaalipituinen mies. Lihaksiakin löytyy luonnostaan mutta naisia ei ole vaan itsellä ollut. Johtuneeko siitä että olen hieman erakko omia polkujani tallaava tyyppi, enkä juokse baareissa kuin joskus ja silloinkin tiiviisti kaveriporukan kanssa ja kun yökerhoon meen, mua ei tanssilattialla nähdä.- -
Sinunkin olisi hyvä hakeutua treffeille vaikkapa netin kautta. Et voi olla jäämättä paitsi nykyaikaisesta extreme-kokemuksesta. Elämäsi alkaa siitä hetkestä uudelleen.
- 12+6
Naisella ei ollut kuvaa suomi24:ssa. Pyysi treffeille. Suostuin koska paino ja pituus olivat ok. Yllätys oli melkoinen kun tapasimme baarissa. Nätti blondi oli. Kohta jouduin jo suuteleen häntä. Sen jälkeen vahdoimme baaria. Toisessa baarissa juteltuamme vähän aikaa päätimme lähtä inva vessaan harrastaan seksiä. Aivan kauheeta. Muija otti inva vessassa suihin,mutta en saanu kuten en yleensäkään suuseksissä. Loppuillasta lähdimme luokseni panemaan. Panimmekin sitten kuukauden. Ykköseen, kakkoseen ja suuhun tottakai lensi välillä. Nää oli kauheimmat treffit. Tällästä sinisilmästä miestä käytetään noin hyväksi.
- hgjgscjsg
Kauheinta oli varmaan se kun heräsit.
- 11+15
hgjgscjsg kirjoitti:
Kauheinta oli varmaan se kun heräsit.
toi oli tosi juttu
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181016Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 42899
- 72875