Pieni vatsa miehellä voi olla sexy

Myriam-89

Miksi useammat jätkät, joille on päässyt tulemaan vähän vatsaa, myös ovat ulkoisestikin epäsiistejä. Eivät aja partaa ja hiuksetkin on miten sattuu... Onneksi on niitäkin, jotka muutamasta liikakilosta huolimatta osaa pitää itsestään hyvän huolen. Osa on jopa tosi seksyjä.

Vaikka itse olenkin hoikka, niin kyllä asiallinen ja siisti kundi, jolla olisikin muutama lisäkilo näkymässä vatsalla, kelpaisi minulle! Useimmiten sellaiset jätkät/miehet ei ole itsekeskeisiä, vaan mukavaa seuraa!

34

1582

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei voi ymmärtää 85

      No enpä tiedä sanoisinko sitä pientä masua sexyksi, mutta eipä se nyt kauheasti haittaa jos mies on muuten siisti ja kunnossa.

      Mun exällä oli kans sellainen pikku masu, josta sai ihan hyvin kiinnikin kun otti. Mutta kyllä hän minusta paremman näköinen olisi ollut ilman sitä. Kumma kyllä häntä se ei haitannut lainkaan, eikä edes alkanut laihduttamaan vaikka mitä vähän siitä vihjailinkin. Sanoi vain että ei millekään laihikselle ala ennen kuin puntari näyttää 80 kiloa. Ja vaikka en sitä uskonut, niin hän painoi tuon mahankin kanssa vain 77 kiloa, vaikka oli 180 pitkä ja lenkille kun lähdettiin niin minä se siinä jälkeen jäin kun alettiin juoksemaan, vaikka itse hyvä kuntoinen olenkin ja mies ei käynyt kuin minun kanssani juoksemassa kerran pari kuussa.

      • dghjdghjfghj

        180 cm ja 77 kg ja sitten oli liikaa mahaa. Voiko olla edes fyysisesti mahdollista?


      • Läskinen
        dghjdghjfghj kirjoitti:

        180 cm ja 77 kg ja sitten oli liikaa mahaa. Voiko olla edes fyysisesti mahdollista?

        On mahdollista. Itselläni öbaut samat lukemat ja mahaa on hieman liikaa.


      • Masa90__
        dghjdghjfghj kirjoitti:

        180 cm ja 77 kg ja sitten oli liikaa mahaa. Voiko olla edes fyysisesti mahdollista?

        Joo, kyllähän tuo maha näkyy itsellänikin melko paljon, vaikka painoa ei ole kuin 81 ja pituutta 182, varmaan 10 kiloa saisi laihduttaa ennen kuin tuo läski tuosta vyötäröltä olisi poissa. En käy koskaan salilla ja fyysinenkunto on melko alhainen, joten jos olisin lihaksikkaampi niin eipä tuo maha näkyisi vaikka tuota painoa olisi muutama kilo enemmänkin.


    • Darth

      ,että kun mies menee naimisiin, siitä alkaa kehittymään sellanen hopeaselkä.

      Eli jos oli painoa 80kg ja on pyykilauta-vatsa, niin vuoden kuluttua on 110 kg ja maha niinkuin sumuisten vuorten hopeaselkä gorillalla. Tähän tapaan:
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Tiedosto:Male_silverback_Gorilla.JPG

      Kai ne naiset sitten tykkää ja kokee sen jotenkin laumanjohtajan ominaisuudeksi ja syöttäävät ukkoaan turpeammaksi. En osaa miehenä sanoa. Jonkun naisen pitäs lihottaa minuakin.

      • apina ja gorilla

        tulee yllätyksenä, niin sillehän ei tietysti mitään voi, mutta...

        Todella suuri osa ihmisen käytöksestä, ihan missä vain asiassa johtuu hänen tarpeestaan päästä lisääntymään, ts. siitä että saa itselleen kumppanin.

        Ja kun sen on saanut, niin ei sitten enää tarvitse niin skarpata. Näin se vaan menee. Asiaan voivat myös tietysti vaikuttaa myös velvollisuudet ja niistä johtuva ajanpuute huoltaa kroppaansa kunnolla tai samaan tapaan kuin ennen.


      • röyhkä
        apina ja gorilla kirjoitti:

        tulee yllätyksenä, niin sillehän ei tietysti mitään voi, mutta...

        Todella suuri osa ihmisen käytöksestä, ihan missä vain asiassa johtuu hänen tarpeestaan päästä lisääntymään, ts. siitä että saa itselleen kumppanin.

        Ja kun sen on saanut, niin ei sitten enää tarvitse niin skarpata. Näin se vaan menee. Asiaan voivat myös tietysti vaikuttaa myös velvollisuudet ja niistä johtuva ajanpuute huoltaa kroppaansa kunnolla tai samaan tapaan kuin ennen.

        Komppaan. Kun on "varma" kumppani saman katon alla, moni annattaa kropan röllahtää ja naaman turvota. Ilmiö näkyy myös naisissa. Verratkaapa vaan keski-ikäisiä sinkkunaisia ja rouvia.


      • Alfajoulupukki

        No mutta tuohon näytti ihan multa, tai ainaskin samanlainen pötsi löytyy jo nyt vaikka naista ei olla vielä löydettykkää. 175cm ja 99kg


    • LillyS.

      "Useimmiten sellaiset jätkät/miehet ei ole itsekeskeisiä, vaan mukavaa seuraa! "


      Just näin! Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin semmoinen viimeisen päälle bodattu tyyppi joka jatkuvasti on muistuttamassa kuin hyvännäköinen on. Sen näkee kyllä ihan ilman muistutteluakin. Valitettavasti aika monelle miehelle, joka on trimmanut kroppansa huippukuntoon, nousee samalla kusi päähän.

      • bodyofevidence

        myös kauniimpaan sukupuoleen.

        Usein vieläpä niin kummankin sukupuolen kohdalla, että jos on saanut itsensä huonoista lähtökohdista timmikroppaiseksi ja hyvännäköiseksi, niin on paljon enemmän ulkonäössään kiinni kuin sellainen, jolla ei koskaan kroppa ole missään huonossa kunnossa ollutkaan.


      • 28
        bodyofevidence kirjoitti:

        myös kauniimpaan sukupuoleen.

        Usein vieläpä niin kummankin sukupuolen kohdalla, että jos on saanut itsensä huonoista lähtökohdista timmikroppaiseksi ja hyvännäköiseksi, niin on paljon enemmän ulkonäössään kiinni kuin sellainen, jolla ei koskaan kroppa ole missään huonossa kunnossa ollutkaan.

        Onkohan ihan niin, että hyvässä fyysisessä kunnossa oleva ihminen on vastenmielinen paska?

        Pitääkö miellyttävää elämänkumppania etsivän suunnata katseensa ylipainoisten ja rapakuntoisten suuntaan?


      • bodyofevidence
        28 kirjoitti:

        Onkohan ihan niin, että hyvässä fyysisessä kunnossa oleva ihminen on vastenmielinen paska?

        Pitääkö miellyttävää elämänkumppania etsivän suunnata katseensa ylipainoisten ja rapakuntoisten suuntaan?

        eivät nämä jutut niin ehdottomia ole kuitenkaan että ulkomuoto väistämättä jotain tarkoittaa


      • kusipääsi

        Siksipä annankin parran kasvaa ja tukan sojottaa, jotta en olisi "liian hyvännäköinen".


      • 28 kirjoitti:

        Onkohan ihan niin, että hyvässä fyysisessä kunnossa oleva ihminen on vastenmielinen paska?

        Pitääkö miellyttävää elämänkumppania etsivän suunnata katseensa ylipainoisten ja rapakuntoisten suuntaan?

        Tämän palstan mukaan myös opiskelleet ovat tyhmimpiä.


    • biggut

      tavoin, että miehen ulkonäössä vatsakkuus on yleisesti epämiellyttävää? Että pieni vatsa vielä käy ja voi olla söpöä, mutta sitten jos se siitä vähän kasvaa, niin ei ole hyvä?

      Mites tämä eroaa siitä, kun miehet haluavat itselleen naisen, jolla ei sitä läskiä ole paljoa kertynyt ympärille? Sehän on aika usein katsottu sellaiseksi inhottavaksi pinnan palvomiseksi.

      • Miehet ovat

        pinnallisia. Naiset esteettisiä


    • Miten mahasta eroon?

      Itse olen 185/77 ja silti hieman vatsakas. Muualta hyvin laiha, mutta mahaan kertyneet liikakilot eivät lähde, vaikka syön nykyään kevyesti ja teen vatsalihasliikkeitä joka päivä. Olisiko vinkkejä, miten viimeisenkin "vararenkaan" saisi pois?

      • 8+4

        Olet aivan liian laiha.Kuivan kesän oravat eivät ole kivoja katsoa eikä koskea. Useimmiten miehen ihannepaino asettuu välille [pituus miinus sata] - [pituus miinus sata plus kymmenen prosenttia] eli sinun painosi on ihanteellisin 85 kilossa mutta ylipainoa on vasta 93,5 kilon jälkeen. Hieman tietysti riippuu rakenteesta.


      • Miten mahasta eroon?
        8+4 kirjoitti:

        Olet aivan liian laiha.Kuivan kesän oravat eivät ole kivoja katsoa eikä koskea. Useimmiten miehen ihannepaino asettuu välille [pituus miinus sata] - [pituus miinus sata plus kymmenen prosenttia] eli sinun painosi on ihanteellisin 85 kilossa mutta ylipainoa on vasta 93,5 kilon jälkeen. Hieman tietysti riippuu rakenteesta.

        Ja sinä, nimimerkki 8 4, olet aivan liian vastenmielinen ihminen. Miksi pitää tulla haukkumaan muita tuolla tavalla?

        En tiedä, millaista omatekoista painoindeksiä sinä käytät, mutta tavanomaisen, yleisesti käytössä olevan painoindeksin mukaan painoni on normaalipainon rajoissa, mutta sen yläpäässä eli ylipainoon ei tarvita todellakaan monta kiloa, vaan se tulee vastaan huomattavasti ennen tuota 93,5 kiloa.

        Kaltaistasi muiden haukkujaa miellyttääkseni en todellakaan lihottaisi itseäni noin törkeäksi läskiksi kuin ehdotat, siis yli 90 kilon!

        Toistaiseksi on onneksi löytynyt naisia, jotka pitävät myös hoikista miehistä. Lähinnä kaipaisin vinkkejä, kuinka vatsaa saisi pienemmäksi, jotta olisi sopusuhtaisempi kauttaaltaan. Nimittäin nyt olen suht tyytyväinen vartalooni esim seistessäni, mutta jos vaikka menen kyykkyyn, läskit kasautuvat muodottomaksi, perunasäkkiä muistuttavaksi kerrokseksi tuohon eteen, ja se on todella törkeän näköistä. Inhottaa itseänikin.


      • 11+19=?

        Vähennät herkkujen syöntiä ja kaljan/siiderin juontia, normiruokaa voi syödä ihan huoletta (itsensä kiduttaminen ja paastoaminen vain pahentaa tilannetta hidastamalla aineenvaihduntaa), lisäät liikuntaa (sekä aerobista että lihaskuntoharjoittelua) ja siinäpä se yksinkertaisuudessaan. Ei tämä kvanttimekaniikkaa ole. Kyllä se maha lähtee, jos noudatat näitä ohjeita ja saat tilalle kiinteää lihasmassaa.


      • Miten nahasta eroon?
        11+19=? kirjoitti:

        Vähennät herkkujen syöntiä ja kaljan/siiderin juontia, normiruokaa voi syödä ihan huoletta (itsensä kiduttaminen ja paastoaminen vain pahentaa tilannetta hidastamalla aineenvaihduntaa), lisäät liikuntaa (sekä aerobista että lihaskuntoharjoittelua) ja siinäpä se yksinkertaisuudessaan. Ei tämä kvanttimekaniikkaa ole. Kyllä se maha lähtee, jos noudatat näitä ohjeita ja saat tilalle kiinteää lihasmassaa.

        En juo lainkaan alkoholia, limsoja, mehuja tai maitoa. Herkut jätin kokonaan yli vuosi sitten. Liikun 30 kilometriä viikossa ja teen 100-300 vatsalihasliikettä joka toinen päivä. Aineenvaihdunta on vilkas. Mutta maha vain pysyy. :(


    • niinpä niin taas

      "Vaikka itse olenkin hoikka, niin kyllä asiallinen ja siisti kundi, jolla olisikin muutama lisäkilo näkymässä vatsalla, kelpaisi minulle! Useimmiten sellaiset jätkät/miehet ei ole itsekeskeisiä, vaan mukavaa seuraa!"

      No, minä olen näitä sarjassamme liian kiltti, vaatimaton ja epäröyhkeä ollakseni mielenkiintoinen. Ja tosi kohtelias ja mukava olen toki, ainakin kaveriksi. Kuntosali ja juoksulenkkeily kuitenkin ovat muokanneet kropastani melko vähärasvaisen olematta siltikään mikään narukäsi. Itsekeskeinen on kyllä viimeisimpiä adjektiiveja joilla minua voi kuvata, vaikka toki harrastan liikuntaa osittain myös siksi, että haluan näyttää katseenkestävältä, naista kun etsin vakvaan parisuhteeseen.

    • kilonpunnus

      Jos mies on oikeasti hoikka niin silloin hän on minulle liian laiha. Tiedän etten tunne vetoa laihoihin miehiin. Paino pituus suhde on sopiva mielestäni kun pituudesta vähentää 100 niin tulee paino. Esim. 180cm 80 kg.
      On tietenkin monenlaista kroppaa, pallomaha ei ole kaunis kenelläkään.
      Itse sopusuhtainen 160cm 52kg.

      • ei laardinaisille

        Jos nainen on oikeasti lihava niin silloin hän on minulle liian läski. Tiedän etten tunne vetoa lihaviin naisiin. 160-senttinen ja 52-kiloinen on muuten mulle ehdottomasti liian pullukka. Sellainen 167cm ja 50kg on täydellinen.


      • kilonpunnus
        ei laardinaisille kirjoitti:

        Jos nainen on oikeasti lihava niin silloin hän on minulle liian läski. Tiedän etten tunne vetoa lihaviin naisiin. 160-senttinen ja 52-kiloinen on muuten mulle ehdottomasti liian pullukka. Sellainen 167cm ja 50kg on täydellinen.

        Et kertonut omia mittojasi. Varmaan sellainen laiha poika. :)
        Minulla ei tuo painoindeksi ole paljoakaan yli 20 vaikka en missi olekaan. No missit on kyllä aika usein anorektisen näköisiä, lihakset puuttuu.


      • "On tietenkin monenlaista kroppaa, pallomaha ei ole kaunis kenelläkään."
        Voisin vähän pistää vastaan tuon asian suhteen, kyllä mun mielestä on. Naisella siis. :)


      • kilonpunnus
        itmies kirjoitti:

        "On tietenkin monenlaista kroppaa, pallomaha ei ole kaunis kenelläkään."
        Voisin vähän pistää vastaan tuon asian suhteen, kyllä mun mielestä on. Naisella siis. :)

        Niin...... raskaana olevan naisen vatsa on kaunis.


      • kilonpunnus kirjoitti:

        Niin...... raskaana olevan naisen vatsa on kaunis.

        Juuri näin.


    • kilotaat

      Mites jos pienen mahan mukana tuleekin tissit?

    • ntju

      Jonkinlainen vatsakkuus on kyllä viehättävää miehellä näin minunkin mielestäni.

    • Tykkään vatsakkaista

      Mä tykkään isomahaisista, muuten timmeistä äijistä. Siis Äijistä, ei pojista. Oma ukko on laiha kuivakka tylsimys, mutta lasten takia oon yhdessä. Mut tilaisuuden tullen annan isomahaisten muuten skrodejen äijien panna mua, ja sen ne tekee kunnolla.

    • todellinen syy

      Läskiperse ei tunne itseään niin rumaksi jos mieskin on kasa ihraa.

    • pyöreäsymppis

      Oon itse 27-vuotias sinkkumies, jolta löytyy partaa, olen mun mielestä ruumiinrakenteeltani seksikkään pyöreä, ja mulla on karvaa myös rinnoissa, käsivarsissa jne. Oon myös todellinen herrasmies ja katson naista ensin silmiin kun juttelen ja juttelen esimerkiksi että mikä on lempileffa tai lempiherkku. Empaattinen, lapsirakas, huumorintajuinen pullukka ja harrastan uintia, sulkapalloa, sauvakävelyä ja tykkään tanssimisesta. Oon ihan täysin sinkku, korkkaamaton kaveri, jos jotain naista kiinnostaa.

      • Miestissit

        Rinnoissa, hähähä! Mikä on kuppikoko? Onko isompi kuin DarkFearilla? Käytätkö naisten liivejä vai annatko hölskyä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      107
      2835
    2. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      364
      1673
    3. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      84
      1639
    4. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      45
      1493
    5. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      64
      1145
    6. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      186
      1020
    7. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      140
      969
    8. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      956
    9. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      148
      879
    10. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      868
    Aihe