Eli olen vaan niin perhanan ujo, etten uskalla mennä tytöille/vieraille juttelemaan tosta noin vain. Ja saatan mennä lukkoon jos joku tyttö tulisi mulle yht'äkkiä puhumaan! Mikä avuksi??? Koska todennäköisesti muuten olen ikisinkku jos en saa apua!!
Ujoudesta eroon heti!
24
401
Vastaukset
- dfsdfvasdfv
ehkä myös se, että ei lue tämänkaltaisia palstoja, jotka antavat sen vaikutelman että sinkkujen maailma on jotain ihan ihmeellistä pinnallista ja toislta liikoja vaativaa helvettiä.
- tyttö........
voivoi kun jostain saisin ujon miehen itselleni :)
rauhoitu vaan, harrasta liikuntaa niin voit hyvin ja ole oma ujo itsesi, yritä silloin tällöin ylittää rajasi ja kokeilla mennä juttelemaan jollekulle. Ei ujoudesta kokonaan tarvitse päästä eroon.- Ketjunaloittaja
Missäs tyttö....... asustelet :)? Jospa kohtalo tuo meidät yhteen=).
Mutta se on tosiaan melko ikävää kun olen niin ujo ;( En tiedä johtuuko se osittain huonosta itsetunnosta. Jos joku tyttö/tytöt vaikka sanoisivat minua komeaksi, niin kyllä se ujous ja huono itsetunto lähtisivät tiehensä varsinkin jos minusta oltaisiin kiinnostuneita.
Kyllä minäkin haluaisin itselleni hiukan ujon tytön, jonka kanssa voisin päästä liikaujoudesta eroon. - tyttö........
Ketjunaloittaja kirjoitti:
Mutta se on tosiaan melko ikävää kun olen niin ujo ;( En tiedä johtuuko se osittain huonosta itsetunnosta. Jos joku tyttö/tytöt vaikka sanoisivat minua komeaksi, niin kyllä se ujous ja huono itsetunto lähtisivät tiehensä varsinkin jos minusta oltaisiin kiinnostuneita.
Kyllä minäkin haluaisin itselleni hiukan ujon tytön, jonka kanssa voisin päästä liikaujoudesta eroon."Jos joku tyttö/tytöt vaikka sanoisivat minua komeaksi, niin kyllä se ujous ja huono itsetunto lähtisivät tiehensä varsinkin jos minusta oltaisiin kiinnostuneita. "
Minäkin olen ujo ja hiukan itsetunto alhaalla ajoittain. Mutta olen huomannut, että ei se itsetunto kohonnut, vaikka älysinkin vasta että minusta taisi olla yksi tai kaksikin ihmistä kiinnostuneita joskus aikaa sitten, tai kun minua on kehuttu kauniiksi. Huonoitsetuntoisena en nimittäin ottanut näitä tosissani.
Mutta minäpäs olen kerran tehnyt aloitteen pojalle.. ala-asteella :)) Pakit tuli :(
Onnea sulle, kyllä se ujous hellittää kun vain annat itsesi olla mitä olet. Odota oikea hetki ja juttele jotain tyhmää, kysele hölmöjä. tyttö........ kirjoitti:
"Jos joku tyttö/tytöt vaikka sanoisivat minua komeaksi, niin kyllä se ujous ja huono itsetunto lähtisivät tiehensä varsinkin jos minusta oltaisiin kiinnostuneita. "
Minäkin olen ujo ja hiukan itsetunto alhaalla ajoittain. Mutta olen huomannut, että ei se itsetunto kohonnut, vaikka älysinkin vasta että minusta taisi olla yksi tai kaksikin ihmistä kiinnostuneita joskus aikaa sitten, tai kun minua on kehuttu kauniiksi. Huonoitsetuntoisena en nimittäin ottanut näitä tosissani.
Mutta minäpäs olen kerran tehnyt aloitteen pojalle.. ala-asteella :)) Pakit tuli :(
Onnea sulle, kyllä se ujous hellittää kun vain annat itsesi olla mitä olet. Odota oikea hetki ja juttele jotain tyhmää, kysele hölmöjä."Onnea sulle, kyllä se ujous hellittää kun vain annat itsesi olla mitä olet. Odota oikea hetki ja juttele jotain tyhmää, kysele hölmöjä. "
Ei se välttämättä hellitä, jos ei tee asialle itse jotain.- Ujoketjunalottaja
wlfwd kirjoitti:
"Onnea sulle, kyllä se ujous hellittää kun vain annat itsesi olla mitä olet. Odota oikea hetki ja juttele jotain tyhmää, kysele hölmöjä. "
Ei se välttämättä hellitä, jos ei tee asialle itse jotain.Ja se mun oloa huonontaa/alentaa kokoajan itsetuntoa, kun kukaan ei ole koskaan minuun ihastunut;(. Minulla on kyllä muutama ihastus ollut ja suoraan olen kertonut mitä ajattelen. Ärsyttävää kun he eivät minusta olleet kiinnostuneita.
- Perse edellä puuhun
Ketjunaloittaja kirjoitti:
Kyllä minäkin haluaisin itselleni hiukan ujon tytön, jonka kanssa voisin päästä liikaujoudesta eroon."Jos joku tyttö/tytöt vaikka sanoisivat minua komeaksi, niin kyllä se ujous ja huono itsetunto lähtisivät tiehensä varsinkin jos minusta oltaisiin kiinnostuneita."
Älä ihmeessä jää odottamaan jotakin naista, joka auttaisi huonossa itsetunnossa. Sitä itsetuntoa voi kehittää ihan ilman naistakin, ja siitä itsetunnostahan ne nais asiat yleensä ovat kiinni. Huonoitsetuntoinen mokaa helposti selvänkin tilanteen, esim. ahdistuu, menee lukkoon, paniikkiin, silloin kun käykin siten, että se vastakkaisen sukupuolen edustaja osoittaa kiinnostusta. - tyttö........
ääk voi ei :) kyllä meitä ujoja tyttöjä on aika paljon (vaikkei täällääpäin kyllä näy)... Kyllä sä omas löydät.
En tiedä uskallanko vastata :) en varmaan.. kerro mulle sun ikä. Ehkä sä voisit netistä ettiä ja sanoa ihan rehellisesti että olet ujo ja itsetunto ei ole paras. Samankaltaisiin tyttöihin se vetoaa jos he etsivät omanlaistaan seuraa.. ? - itsetuntooooooooo
Ujoketjunalottaja kirjoitti:
Ja se mun oloa huonontaa/alentaa kokoajan itsetuntoa, kun kukaan ei ole koskaan minuun ihastunut;(. Minulla on kyllä muutama ihastus ollut ja suoraan olen kertonut mitä ajattelen. Ärsyttävää kun he eivät minusta olleet kiinnostuneita.
jos tuntee ettei kukaan ole koskaan ollut kiinnostunut.
Aika usein se juontuu jo ihan jostain alakouluajoilta, kun siellä muijat oli aina aktiivisempia jätkiä kohtaan. Lähettelivät niitä rakkauskirjeitä ja hakivat tanssiin kun oli joku disko. Täähän kääntyy sitten myöhemmin päälaelleen, mutta jos on silloin junnumpana jäänyt ilman ihan kaikkea tuota niin voin olla melko varma että on huonompi lähtee kuin sellaisen joka sitten taas on silloin jo ollut muijien mieleen. - Ujoaloitusketju
Perse edellä puuhun kirjoitti:
"Jos joku tyttö/tytöt vaikka sanoisivat minua komeaksi, niin kyllä se ujous ja huono itsetunto lähtisivät tiehensä varsinkin jos minusta oltaisiin kiinnostuneita."
Älä ihmeessä jää odottamaan jotakin naista, joka auttaisi huonossa itsetunnossa. Sitä itsetuntoa voi kehittää ihan ilman naistakin, ja siitä itsetunnostahan ne nais asiat yleensä ovat kiinni. Huonoitsetuntoinen mokaa helposti selvänkin tilanteen, esim. ahdistuu, menee lukkoon, paniikkiin, silloin kun käykin siten, että se vastakkaisen sukupuolen edustaja osoittaa kiinnostusta.Se on kyllä ihan syvältä kun jotkut ihmiset kertakaikkiaan syntyvät ujoiksi ja minä olen siitä täydellinen esimerkki. Minulla ei siis ole mitään ongelmia kommunikoida ihmisten/tyttöjen kanssa jotka tunnen(entiset luokkalaiset yms.) Mutta tuntemattomien kanssa on "pienehköä" ongelmaa-.- Olisi se kyllä imartelevaa ja ujouskin siitä saattaisi lähteä pois, jos joku toinen ujo tyttö tekisi vaikka aloitteen, mutta olen lukenut että aloite on aina miehen homma, niin eipä tällä ujoudella mitään aloitteita tehdä ikinä, joten elämä taitaa mennä yksin asumisena ja yksin olemisena ikuisesti :(
- Aloittajaujoketjun
Ujoaloitusketju kirjoitti:
Se on kyllä ihan syvältä kun jotkut ihmiset kertakaikkiaan syntyvät ujoiksi ja minä olen siitä täydellinen esimerkki. Minulla ei siis ole mitään ongelmia kommunikoida ihmisten/tyttöjen kanssa jotka tunnen(entiset luokkalaiset yms.) Mutta tuntemattomien kanssa on "pienehköä" ongelmaa-.- Olisi se kyllä imartelevaa ja ujouskin siitä saattaisi lähteä pois, jos joku toinen ujo tyttö tekisi vaikka aloitteen, mutta olen lukenut että aloite on aina miehen homma, niin eipä tällä ujoudella mitään aloitteita tehdä ikinä, joten elämä taitaa mennä yksin asumisena ja yksin olemisena ikuisesti :(
Ja en tiedä sitten miksi on näin, että naiset ihastuvat ns. "renttumiehiin". Eli semmosiin jotka on olevinaan jotain muuta mitä oikeesti ovat, juovat kuin viimestä päivää yms.
Itse kun olen kiltti, huomaavainen, rauhallinen. En kulje baareissa ollenkaan, en tupakoi.
Olisi kiva jos naiset oppisivat joskus arvostamaan meitä kilttejä miehiä:) - peaceandquiet
Aloittajaujoketjun kirjoitti:
Ja en tiedä sitten miksi on näin, että naiset ihastuvat ns. "renttumiehiin". Eli semmosiin jotka on olevinaan jotain muuta mitä oikeesti ovat, juovat kuin viimestä päivää yms.
Itse kun olen kiltti, huomaavainen, rauhallinen. En kulje baareissa ollenkaan, en tupakoi.
Olisi kiva jos naiset oppisivat joskus arvostamaan meitä kilttejä miehiä:)arvostetaan, mutta koska nämä rauhalliset ja "kiltit" miehet luovat parisuhteensa jossain muulla kuin näkyvästi baarissa, kadulla tai muissa illanvietoissa, niin saattaa syntyä sellainen kuvitelma että heille ei olisi ollenkaan kysyntää.
Mutta kyllä minunkin kaveripiirissäni kaikki, rauhallisemmatkin miehet, ovat saaneet parisuhteen. - ????????
peaceandquiet kirjoitti:
arvostetaan, mutta koska nämä rauhalliset ja "kiltit" miehet luovat parisuhteensa jossain muulla kuin näkyvästi baarissa, kadulla tai muissa illanvietoissa, niin saattaa syntyä sellainen kuvitelma että heille ei olisi ollenkaan kysyntää.
Mutta kyllä minunkin kaveripiirissäni kaikki, rauhallisemmatkin miehet, ovat saaneet parisuhteen.Miten ja missä rauhalliset ja "kiltit" miehet luovat parisuhteensa?
- peaceandquiet
???????? kirjoitti:
Miten ja missä rauhalliset ja "kiltit" miehet luovat parisuhteensa?
tutustuvat naisiin, myös työpaikat ja harrastukset ja nämä monesti aiemminkin mainitut tuntuvat olevan niitä missä tavataan. Netti varmaankin nykyään näyttelee jotain osaa asiassa. Monet naiset sanovat haluavansa tuntea jollain tapaa ennen kuin voivat ihastua mieheen. Tässä kohtaa pitää painottaa esim. juuri kaveripiirin vaikutusta.
Toki lopullisessa kontaktissa saattaa olla jossain määrin alkoholikin voiteluaineena, mutta siinä vaiheessa ihastus on yleensä joo olemassa, eikä asia mene niin että kännissä mennään kourimaan tai muuten vain pokaamaan seksi päällimmäisenä mielessä. - On sanottu jo
1. Mistä ikäistäni seuraa?
Moi! Olen reilut 18v ''mies''. Olen yksinäinen, ei ole kavereita kuin vain koulussa, en ole kenenkään kanssa tekemisissä vapaa-aikana. Käsittääkseni ihmisen, jolla ei ole kavereita, hänen on hankala saada kavereita? Irc-Galleriassa olen paljon, mutta kaik ...
lonely_w0lf 10.7.2010 17:38 Lue koko viestiketju
Terveys > Henkinen hyvinvointi ja mielenterveys > Yksinäisyys2. Kiusallinen tilanne?
Eli tutustuin yhteen tyttöön facebookissa jälleen ja nyt hän ilmaisi halun tavata minut.Hän on kehunut minua erittäin komeaksi ja puheista päätellen on ihastunut minuun. En ainakaan itse toistaiseksi tunne mitään yrityistä häntä kohtaan, mutta nyt haluan ...
lonely_w0lf 25.7.2010 15:57 Lue koko viestiketju
Suhteet ja tunteet > Tunteet > Ihastuminen - 24hRuotsissa
peaceandquiet kirjoitti:
tutustuvat naisiin, myös työpaikat ja harrastukset ja nämä monesti aiemminkin mainitut tuntuvat olevan niitä missä tavataan. Netti varmaankin nykyään näyttelee jotain osaa asiassa. Monet naiset sanovat haluavansa tuntea jollain tapaa ennen kuin voivat ihastua mieheen. Tässä kohtaa pitää painottaa esim. juuri kaveripiirin vaikutusta.
Toki lopullisessa kontaktissa saattaa olla jossain määrin alkoholikin voiteluaineena, mutta siinä vaiheessa ihastus on yleensä joo olemassa, eikä asia mene niin että kännissä mennään kourimaan tai muuten vain pokaamaan seksi päällimmäisenä mielessä.Älkää luovuttako! Jos katsotte ohjelmaa Ruotsinlaivalla 24h, niin tämän illan jaksossa oli oiva esimerkki, että myös naiset haluavat tehdä aloitteen. Sarja kertoo laivan työntekijöistä/minkälaista heidän työ on. Tässä jaksossa näytettiin paljolti työparia "Alfonso & Glenn", molemmat ovat laivan ravintolassa töissä.
Alfonson perhe ja perhetutut olivat laivalla käymässä. He olivat ravintolassa jossa Alfonso ja Glenn ovat töissä. Niinpä Alfonso meni Glenin kanssa tervehtimään perhettä. Pöydässä istui eräs nainen(oliko nimi joku Alexandra tai samantapainen) ja hän iski heti silmänsä tähän tarjoilija Gleniin. Näki selvästi, että hän(Alexandra) ei saanut katsettaan hänestä(Glenistä) irti.
Tästä naisesta näki aivan selvästi, että hän ihastui samantien.
Niinpä hän päätti toimia ja kysyi eräältä toiselta tarjoilijalta Glenin numeroa ja soitti hänelle. Alexandra kertoi Glennille että hän oli tosi söpö ja sitten pyysi häntä treffeille.
Kyllä varmaan samanlaisia naisia Suomesta löytyy, älkää siis heittäkö pyyhettä kehään ;) - fjaölsdjkla<k
24hRuotsissa kirjoitti:
Älkää luovuttako! Jos katsotte ohjelmaa Ruotsinlaivalla 24h, niin tämän illan jaksossa oli oiva esimerkki, että myös naiset haluavat tehdä aloitteen. Sarja kertoo laivan työntekijöistä/minkälaista heidän työ on. Tässä jaksossa näytettiin paljolti työparia "Alfonso & Glenn", molemmat ovat laivan ravintolassa töissä.
Alfonson perhe ja perhetutut olivat laivalla käymässä. He olivat ravintolassa jossa Alfonso ja Glenn ovat töissä. Niinpä Alfonso meni Glenin kanssa tervehtimään perhettä. Pöydässä istui eräs nainen(oliko nimi joku Alexandra tai samantapainen) ja hän iski heti silmänsä tähän tarjoilija Gleniin. Näki selvästi, että hän(Alexandra) ei saanut katsettaan hänestä(Glenistä) irti.
Tästä naisesta näki aivan selvästi, että hän ihastui samantien.
Niinpä hän päätti toimia ja kysyi eräältä toiselta tarjoilijalta Glenin numeroa ja soitti hänelle. Alexandra kertoi Glennille että hän oli tosi söpö ja sitten pyysi häntä treffeille.
Kyllä varmaan samanlaisia naisia Suomesta löytyy, älkää siis heittäkö pyyhettä kehään ;)helpottaa, jos tositeeveeohjelmassa kerran noin kävi :)
- HappydreamS
fjaölsdjkla<k kirjoitti:
helpottaa, jos tositeeveeohjelmassa kerran noin kävi :)
Mutta tuo jo siiis osoittaa, että on naisillakin rohkeutta moiseen hommaan! :) Toivotan onnea ketjun aloittajalle, kyllä se siitä alkaa sujumaan! ;)
- sdfdfgsdfg
HappydreamS kirjoitti:
Mutta tuo jo siiis osoittaa, että on naisillakin rohkeutta moiseen hommaan! :) Toivotan onnea ketjun aloittajalle, kyllä se siitä alkaa sujumaan! ;)
ei se välttämättä ala siitä mitenkään itsekseen sujumaan. Oma tilanteeni on ollut vuosikaudet täsmälleen sama, enkä ole minusta kovinkaan vastenmielinen millään kuviteltavissa olevilla mittarilla. Olen vain hirvittävän ujo.
Eikä ole kyllä kertaakaan tullut keneltäkään naiselta soittoa tai tekstaria, siis tuolla tapaa kuin tuossa tilanteessa.
Mutta en nyt jaksa tässä masentaa kaikkia, joten sanotaan nyt näin, että ehkä se koskee vain minua :) - tyttö........
On sanottu jo kirjoitti:
1. Mistä ikäistäni seuraa?
Moi! Olen reilut 18v ''mies''. Olen yksinäinen, ei ole kavereita kuin vain koulussa, en ole kenenkään kanssa tekemisissä vapaa-aikana. Käsittääkseni ihmisen, jolla ei ole kavereita, hänen on hankala saada kavereita? Irc-Galleriassa olen paljon, mutta kaik ...
lonely_w0lf 10.7.2010 17:38 Lue koko viestiketju
Terveys > Henkinen hyvinvointi ja mielenterveys > Yksinäisyys2. Kiusallinen tilanne?
Eli tutustuin yhteen tyttöön facebookissa jälleen ja nyt hän ilmaisi halun tavata minut.Hän on kehunut minua erittäin komeaksi ja puheista päätellen on ihastunut minuun. En ainakaan itse toistaiseksi tunne mitään yrityistä häntä kohtaan, mutta nyt haluan ...
lonely_w0lf 25.7.2010 15:57 Lue koko viestiketju
Suhteet ja tunteet > Tunteet > Ihastuminensä oot 18? luulin sua vanhemmaksi. Hyvä ettet oo, mie olen 17-vuotias, lapissa asun.. Yksinäinen susi myös. (mua ilmeisesti pidetään yleisesti todellakin yksinäisenä sutena, mun pitkäaikainen ihastus ihmetteli kerran mun ystävälle että onko tuo aika lonely wolf... minä siis. ja olenhan minä..)
Mulla kesti vähän tajuta mitä noi jutut on mitä laitoit tohon viestiin ja sitten kun tajusin en meinannu löytää niitä.. Mutta löysinpäs kuitenkin :]
vaikutat mukavalta. Kyllä sä seuraa löydät kun olet noin aktiivinen. Käynyt treffeillä kesän aikana? Sä olet kuitenki aika rohkea :)
Sun kysymykseesi "Mistä ikäistäni seuraa?" vastaus: lapista :) sori mä en uskaltanu vastata sulle mutta läheltä liippasi.
Mä olen yksinäinen, hiljainen, ujo, kiltti, sosiaalisesti melko taidoton vaikka 'pakon' edessä puhuakin osaan.. ja hiukan masentunut, tai en ole varma olenko enää.
Ja miespuolisten ihmisten seurassa erityisen ujo.. Kerran joku ihmetteli osaanko puhua niille ollenkaan. Höh :( Ja paha on kun paras ystäväni (ainoa oikea ystäväni jonka kanssa vietän myös vapaa-aikaa) on huippusosiaalinen ja suosittu ja fiksu ja kaikkea ja minä jään sinne varjoon ja olen ihan yksin kaikkialla ilman häntä.
Hhm, vanhojen tanssit tulossa. Kukaan ei tule pyytämään minua. En tiedä tanssinko ollenkaan. Tule sinä, yksinäinen susi, tanssimaan mun kanssa :) - Epätoivoine2n
tyttö........ kirjoitti:
sä oot 18? luulin sua vanhemmaksi. Hyvä ettet oo, mie olen 17-vuotias, lapissa asun.. Yksinäinen susi myös. (mua ilmeisesti pidetään yleisesti todellakin yksinäisenä sutena, mun pitkäaikainen ihastus ihmetteli kerran mun ystävälle että onko tuo aika lonely wolf... minä siis. ja olenhan minä..)
Mulla kesti vähän tajuta mitä noi jutut on mitä laitoit tohon viestiin ja sitten kun tajusin en meinannu löytää niitä.. Mutta löysinpäs kuitenkin :]
vaikutat mukavalta. Kyllä sä seuraa löydät kun olet noin aktiivinen. Käynyt treffeillä kesän aikana? Sä olet kuitenki aika rohkea :)
Sun kysymykseesi "Mistä ikäistäni seuraa?" vastaus: lapista :) sori mä en uskaltanu vastata sulle mutta läheltä liippasi.
Mä olen yksinäinen, hiljainen, ujo, kiltti, sosiaalisesti melko taidoton vaikka 'pakon' edessä puhuakin osaan.. ja hiukan masentunut, tai en ole varma olenko enää.
Ja miespuolisten ihmisten seurassa erityisen ujo.. Kerran joku ihmetteli osaanko puhua niille ollenkaan. Höh :( Ja paha on kun paras ystäväni (ainoa oikea ystäväni jonka kanssa vietän myös vapaa-aikaa) on huippusosiaalinen ja suosittu ja fiksu ja kaikkea ja minä jään sinne varjoon ja olen ihan yksin kaikkialla ilman häntä.
Hhm, vanhojen tanssit tulossa. Kukaan ei tule pyytämään minua. En tiedä tanssinko ollenkaan. Tule sinä, yksinäinen susi, tanssimaan mun kanssa :)Voi harmi kun tyttö........ asut lapissa, koska itse asun siis Etelä-Suomessa ja olen tosiaan 18.
Ja kyllä tosiaan olen treffeillä käynyt mutta tulokset ovat ollleet laihoja luultavasti juuri ujouden takia:(
Ja minusta tuntuu että he ovat "väkisin" lähteneet treffeille koska itse on kokoajan täytynyt olla aktiivinen keskustelemaan(mesessä, feisbuukissa yms), koska muuten keskustelu lopahtaa seinään. "Lähenpä nyt vaan huvin vuoks ton kanssa ku ei oo muutakaan tekemistä" tyyliin tommosta varmaan.. Täällä taisi jossain olla samantapainen ketju jossa valiteltiin tyttöjen passiivisuudesta...
Ja kyllä se on niin, että kaikki kivan tuntuset/hiukan muut ujot ja muutenkin nätit asuvat aivan muualla kuin täällä Etelä Suomessa... Esimerkiksi viikko sitten törmäsin taas galleriassa yhteen kivaan tyttöön joka paljastui olevan kotoisin Kokkolasta. Siinä vaiheessa iski kyllä pieni epätoivon maku suuhun.
Onkos sulla tyttö........ facebook/Irc-Galleria profiilia?:) Olisi kivaa tutustua suhun enempi vaikka asutkin lapissa. Ja olisi kiva nähdä susta kuva :) Sitten ehkä mäkin uskaltautuisin näyttämään naamani:P
Laittele meiliä siihen [email protected] osotteeseen;) - tyttö........
Epätoivoine2n kirjoitti:
Voi harmi kun tyttö........ asut lapissa, koska itse asun siis Etelä-Suomessa ja olen tosiaan 18.
Ja kyllä tosiaan olen treffeillä käynyt mutta tulokset ovat ollleet laihoja luultavasti juuri ujouden takia:(
Ja minusta tuntuu että he ovat "väkisin" lähteneet treffeille koska itse on kokoajan täytynyt olla aktiivinen keskustelemaan(mesessä, feisbuukissa yms), koska muuten keskustelu lopahtaa seinään. "Lähenpä nyt vaan huvin vuoks ton kanssa ku ei oo muutakaan tekemistä" tyyliin tommosta varmaan.. Täällä taisi jossain olla samantapainen ketju jossa valiteltiin tyttöjen passiivisuudesta...
Ja kyllä se on niin, että kaikki kivan tuntuset/hiukan muut ujot ja muutenkin nätit asuvat aivan muualla kuin täällä Etelä Suomessa... Esimerkiksi viikko sitten törmäsin taas galleriassa yhteen kivaan tyttöön joka paljastui olevan kotoisin Kokkolasta. Siinä vaiheessa iski kyllä pieni epätoivon maku suuhun.
Onkos sulla tyttö........ facebook/Irc-Galleria profiilia?:) Olisi kivaa tutustua suhun enempi vaikka asutkin lapissa. Ja olisi kiva nähdä susta kuva :) Sitten ehkä mäkin uskaltautuisin näyttämään naamani:P
Laittele meiliä siihen [email protected] osotteeseen;)mä vastasin, tuliko perille?
- T. Lonely_w0lf
tyttö........ kirjoitti:
mä vastasin, tuliko perille?
Tuli perille ;)
- hähäää
Tervetuloa atm:ien joukkoon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181006Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk298893- 72875