Minkälainen on Hakaniemen kauppahallin tarjonta nykyään luomuruoan suhteen?
Olen muuttamassa takaisin kulmille muutaman vuoden maailmalla olon jälkeen ja aiemmin ostin sieltä vain satunnaisesti jotain sekalaista, mutta nyt olen kiinnostunut luomuruoasta. Olen itse kuullut kahdenlaisia kommentteja, toiset kehuvat tarjontaa ja tuotteita taivaisiin, jotkut taas väittävät, että muille kuin kantisasiakkaille annetaan helposti lähes pilaantunutta tavaraa.
Hakaniemen kauppahalli
-luomis-
5
798
Vastaukset
- helppoa kuin heinänt
Ala sitten kanta-asiakkaaksi, äläkä inise.
- PK-seudun luomut
http://www.facebook.com/topic.php?uid=8629170490&topic=3114
Juuren puoti Korkavuorenkatu
Maatilatori Lasipalatsi
Anton & Anton Töölö
Nämä koluan säännölisesti - Hakiksen hedelmät ja
http://www.hakaniemenkauppahalli.fi/kauppiaat/luomupuotisatumarja.htm
- vastaa kyselyihin
Luomuliitto ry, Hämeenkatu 14, 11100 RIIHIMÄKI puh. (019) 764 540, [email protected]
- Luomua
Fleminginkadun Luomukeitaalla tarjottavana kaikenlaista luomua. Waucher.fi -nettiosoitteessa voi tänään tutustua joihinkin luomukeitaan tarjoamiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta673464Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1473305Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463292- 532739
- 312003
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271900- 481666
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401605Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä881589- 391370