Finnbody konkurssi

Kille Kuntoilija

Mikäs tämän Finnbodyn tilanne on? Kuulin että ovat menossa konkkaan, pitänee siirtää kk-maksuja jos pitää paikkansa.

18

4625

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Velma/

      Mä en tiedä muuta kuin sen, että ne on lopettaneet Leppävaaran salin ja muille saleille pääkaupunkiseudulla on tässä tyyliin kuuakuden sisään haettu uusia työntekijöitä. Tuskin sinne haettaisi ketään jos ne aikoisi kaikki salit lopettaa?

      • Tiluliluja

        Saneeraus ei mennyt läpi ja pian konkka astuu voimaan.


    • sats...kuntosaliboy.

      FINNBODY menee konkkaan koska SATS on paras!!! SINNBODYLLA käy vaan juntit

      • satadin friidu

        jupit käy salilla juntit saa käytännön töissä kroppansa kondiksee


    • vosteri

      Onko kellään tietoa siitä miten toiminta jatkuu konkurssin jälkeen?

    • neiti x

      Niin mutta onko kellään mitään konkreettista tietoa kuinka ja kenen toimesta Finnbodyn toiminta jatkuu? Tuossa jutussahan on konkurssiyrityksen tehneen henkilön kommentti asiasta.. hänkö sitä sitten aikoo jatkaa uudella firmalla?

    • -

      Toiminta jatkuu normaalisti niin kauan kuin toisin ilmoitetaan.

      • Jepa126

        Miten se voi jatkua normaalisti jos työntekijät on irtisanottu?
        Kuluttaja-asiamiehn mukaan asiakkaalla on oikeus perua sopimuksensa jos sali ei pysty tarjoamaan enään vastaavaa palvelua kuin sopimusta tehdessä ja on vaarana että maksuja jää sisään eli maksat jäsenmaksusi ja viikon päästä onki lappu luukulla.


    • Ex fb kuntoilija

      No etukäteen ei kannata ainakaan maksaa latiakaan. Koskaan ei tiedä minä aamuna on ovet lukossa. Itse ainakin jo siirryin muualle. Onneksi on paljon muitakin hyviä treeni paikkoja.

      • Risto Reipas

        Itse olen käynyt pääsääntöisesti Flamingon Finnbodyssa ja jatkan kunnes jotain huhuja vakavampaa ilmaantuu. Rahallisesti riski ei ole iso sillä en maksa kuukausimaksua enempää etukäteen. Sali on edelleen ok, ja sijainti kannaltani loistava.


    • kokeillut

      hyvin näyttävät myyvän edelleen vuoden jäsenyyksiä, alkuun 30 eur/kk mutta
      samalla sitoudut 12kk sopimukseen josta et pääse eroon.
      Mutta kuitenkin kertovat että konkurssipesä jatkaa toimintaa 2 viikon jaksoissa eteenpäin, siitä kauempaa ei ole työntekijöilläkään tietoa. Joten vaikka liittyisitkin niin älä missään nimessä maksa enempää kuin 2 vkoa kerrallaan, näin on ehkä pieniä mahdollisuuksia ettet menetä enempää. Jollei sitten konkurssipesä laita perintään myöhemmin.

    • Merhaba-2011

      Finnbody ( Fosdec ) on pelaillut jo vuosi verottajan kanssa # tietoisesti # ja jättänyt laskujaan maksamatta yhteistyö-kumppaneilleen, niin että niitä on jo vuosia joutunut perimään ulosoton ja oikeuden kautta.
      Ihan PLAYER-PORUKKAA koko Kielotien sakki

    • jepulius

      Itse käyn Tikkurilan ja Flamingon Finnbodyissa ja toimii ihan hyvin. Turha tuollaisesta on etukäteen murehtia.

      Ihme on jos joku ei jatka toimintaa ainakin näillä saleilla.

    • asasso

      Siis nehän teki jo jonkun valituksen konkasta mut hovi hylkäs senkin 23.6.2011 ja nyt varmaan hakee valitusta vai mikä se on korkeimpaan oikeustahoon,,,,, vittu mitä touhua.Mä en tonne menis ikinä reenaan koska vieresä löytyy muita paikkoi joissa sentään tietää et ne ei hävii alta joskus

    • Voieikä

      Mitäs nyt tapahtuu jäsenyydelle?? Vielä vuosi jäljellä..

    • Lehtovitra

      No, varmaan kaikilla jo tiedossa, että 15.8. alkaen Tikkurila ja Flamingo ovat Elixiaa.

    • villepulkkinen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2501
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1958
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1766
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe