Olin vahingos ostanut keltaisen kurkun taimia jotka nyt tuottavat hyvää satoa.
Kysyisinkin että käytetäänkö sitä samalla tavalla kuin vihreää, voiko säilöä tms. tai tehdä vaikka jotain safkaa.
keltainen kurkku
4
4675
Vastaukset 4
- lilli-aprilli
Luulisin, että voit tehdä samoilla resepteillä keltaiset kurkut kuin vihreät. Itse laitoin ruokaa keltaisista kesäkurpitsoista ja en pahemmin maussa huomannut eroa, ehkä hieman makeampia olivat kuin vihreät.
- Keltainen kurkku
Kasvatan kasvihuoneessa kurkkuja ekaa kertaa, ja aikaisemmin se tuotti hyvää satoa, mutta nyt sieltä tuli semmoinen kellertävä kurkku. Se oli kellertävä siitä lähtien ku se lähti kasvaa. Pitäiskö se syödä vai heittää pois?
- kjuukamperi
Kurkkukasvit ( kurkut, kurpitsat jne...) pölyttyvät joskus keskenään ja tuottavat omituisia hedelmiä, joskus keltaisia tai jopa vaalean värittömiä.
Jos kurkku on kiinteä ja muutenkin hyvän makuinen niin käytä ihmeessä vaikka mummon kurkkuun eli ohueksi viipaloitua kurkkua etikan, veden, suolan,sokerin ja tillin kanssa marinoituna.
- kelta tai sitrruunak
mutaatio, koska keltaistakin viljellöllään.
ens vuonna kokeile sitruunakurkkua !
kts Hyötykaasviyhhdistys sitruunakurkku.
Opin sen 6 votta sitten Wienissa. Oli torilla myynnissä ja maistelin, olipas raikas !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092260- 103896
- 70882
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22862- 48835
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha548781- 80697
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76660Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561