Mehu-maija on ja marjoja ja omenia, mutta emme haluaisi käyttää hirveästi sokeria tässä vaiheessa. Tuli mieleen, että voisiko valmiin mehun pakastaa ihan muovipurkeissa?
Voiko mehua pakastaa
kuhan kysäsen
6
5075
Vastaukset
- kekkeli
ei voi, mehu menee pilalle
- Luusoppa
No kyllä voi pakastaa. Ei ongelmia, hyvin säilyy
- lautasella
mutta muista että jää tarvitsee isomman tilan kuin neste!!! pakastan itse muovipulloissa ja muovirasioissa ja hyvin on onnistunut.
- ap.
Kiitoksia neuvosta!
- vipusiini
pakastan aina mehut niin ei tarvi sokeria mättää turhaan liiallisia määriä, ja säilyy vuosia eikä rä'jähtele pullot .
- pakkasmehua
Todella näpsää pakastaa. Esim tuoremehut oiva esimerkki, ½ lt pöniköihin pakastan. Jos tilaa löytyy, vois pakastaa mehua kuutioihin/jääpalapusseihin. Raikasta juomaa hetkessä huuberilla höystettynä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.713318Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291078
- 1001023
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67946Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6905- 84889
- 34820