Pilkkukahden heikko laskupää

hahhahhoijaa

Viime toukokuussa pilkkukaks-hörhö ei osannut laskea, kuinka monta kuukautta on ajallisesti tammikuusta toukokuuhun.

Nyt tuossa eilisessä ketjussa:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9304972

pilkkukaks laski seuraavasti:

"
jos aatellaan että maassa on yksi ilmakehän paine kun sillä on yksi ilmakehä, elikkäs 1bar,
veenuksessa vastaavasti on 92bar eli 92 maan ilmakehää, eli 92 karkeasti kertainen määrä kaasua,
suhteellinen hiildioksidipitoisuushan maassa on noin 0.38% ja veenuksessa 96.5%,
elikkäs 254 kertainen määrä,
niin absoluuttinen määrä olis nuin 23 000 kertaa enempi.
"

Tällä kertaa pilkkukaks meni metsään siinä, että Maan ilmakehässä ei ole hiilidioksidia suinkaan 0,38% vaan 0,038%. Eli kun tuo hänen virheensä korjataan, saadaan tulokseksi noin 233 000. Eli aivan sama lukema kuin siinä toisessa laskelmassa, jota vastaan hän kävi hyökkäykseen omalla laskelmallaan.

No, pilkkukaks tosin myönsi ihan itsekin: "ei aina voi onnistua, ei oikeestaan koskaan."

Ja samalla laskupäällä sama hörhö ihmetteli myös jotain sadasosien pyöristyksiä.

HAHHAHHOIJAAA!!!!!!1

6

207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sähköteurastaja

      Kertoi nollalla 15% ja tulokseksi alkoi solvaamaan muita.
      Selitä hohheli, kun Venuksen albedo on 0,75, tarkoittaako se mielestäsi että 75% auringon energiasta
      heijastuu suoraan avaruuteen.
      Va Venuksen erittäin kuuma pinta lämmittää Venuksen kaasukehää.
      Kiistääkö hohheli että Venuksen pinta on kuumempi kuin Venuksen kaasukehä.
      Kiistääkö hohheli että tieteen mukaan kylmempi ei pysty lämmittämään kuumempaa.
      Nyt hohheli vastaus, lämmittääkö kylmempi kuumempaa.
      Taas vain Kyllä/Ei?

      • alkkikselle apua

        Tuolta saat apua alkkis: aa.fi


      • ,2
        alkkikselle apua kirjoitti:

        Tuolta saat apua alkkis: aa.fi

        tuolta saat tieteellistä apua:

        http://rst.gsfc.nasa.gov/Sect19/Sect19_7.html

        "Venera 7 reached the surface and survived for 23 minutes in 1970. It gave the first specific surface temperature (750°K) and pressure (90 to 100 atm.). Venera 8 also succeeded in 1972, adding chemical composition data on radioactive U, Th, and K from analysis by a gamma ray spectrometer that suggests local rocks are potassium-rich (4%) basalts containing 200 ppm Uranium and 650 ppm Thorium (both major heat sources)."


    • ,2

      Minähän sanoin että siinä on virhe ja että etsi se,
      tosin samalla vesität omat aikaisemmat höpinäsi joissa hölisit "useasta tuhannesta", kertaluokkaa suurempi virhe, eli mihin katosikaan se 100% oikeellisuus,

      et taida oikeasti tajuta kontekstia omiin höpinöihisi(et taida tajuta sitäkään että kaikki tunnistavat monet multinikkisi), minähän sanoin että ei ole väliä olenko oikeassa vai en, laskinko oikein vaiko en, koska itse olet aina väärässä, todistit sen ihan itse tällä ketjulla,

      lupasin, mutta, ei, tällä suorituksella et saa karkkia, syön ne itse.

      Nyt lähden metsään ulkoilemaan

      • hahhahhoijaa

        Et taida vieläkään tajuta, että olet pelle.

        HAHHAHHOIJAAA!!!!!1


      • Sähköteurastaja
        hahhahhoijaa kirjoitti:

        Et taida vieläkään tajuta, että olet pelle.

        HAHHAHHOIJAAA!!!!!1

        Runo älykääpiö hohhelille
        Sivuston yhteiselle pellelle

        Kun hohheli sanaisen arkkunsa
        avartaa

        Silloin nomaalijärkinen
        Kavahtaa

        Kun hohheli nollalla kertaisee
        Alarmistiltakin perse pieraisee

        Opettaa muille matematiikkaa
        Vaik ei osaa edes aritmetiikkaa

        On Elon laskuoppi tuntematon
        On hohheli aivan toivoton

        Ei hohheli kuullut Ojalan laskuopista
        Taidampa ottaa grogista

        Al Gore on hohhelin jumalansa
        Minä avaan uuden kaljakorinsa

        On hohheli multinikki
        Varsinainen kissan kikki

        Mua kutsutaan Mulkku Monoseksi
        Ovat kaikki jääneet toiseksi

        On nimi tämä niin ylpeä
        Ei tarvi muiden varjossa kylpeä

        Ota opiksi poikanen laiseksi
        Tiedän sinut naiseksi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe