Nyt ois elämäntapamuutos menossa...en edes mieti sanaa laihdutus koska tiedän että kilot tippuu kun liikun ja syön terveellisemmin.
Olen 164 pitkä ja paino huitelee melkeen 90kilossa.
Liikun 4-5 krt viikossa. Karkkia kerran viikossa. Päivässä syön 1200 kcal. Ja nykään santsikierrokset on kielletty, syän vain lautasmallin mukaan :)
pikkuhiljaa hyvää tulee..
josko nyt laihtuis
5
933
Vastaukset
- kiltsi :)
Hei hyvä että sinäKIN aloitit elämäntaparemontin!
Minustakin on turhaa ja ehkä tyhmääkin ajatella, että on LAIHIKSELLA, sillä juuri silloin ei kilot lähde, ainakaan minulla ja tuntuu että se on paljon rankempaa!
Itse ajattelen, että "Katsotaan nyt, ensin muutan ruokavaliota ja sitten nään mitä siitä seuraa" ja mieleni pysyy täten positiivisena! :)- kiltsi :)
Ja pitää muistaa juoda runsaasti vettä! :)
Lääkäri sanoin minulle joskus, että 1½ litraa päivässä ja että aina pitää vesipullo mukana! :)
Helposti jos on esim automatkalla jonnekkin ja jano iskee, tulee helposti ostettua pillimehua tai limua, mutta kun on se vesi, ei tarvitse ostaa limua tai mehua! =) Ja se pitää pienen nälän aina loitolla kun juo riittävästi! ;) - kiloille kyytiä
kiltsi :) kirjoitti:
Ja pitää muistaa juoda runsaasti vettä! :)
Lääkäri sanoin minulle joskus, että 1½ litraa päivässä ja että aina pitää vesipullo mukana! :)
Helposti jos on esim automatkalla jonnekkin ja jano iskee, tulee helposti ostettua pillimehua tai limua, mutta kun on se vesi, ei tarvitse ostaa limua tai mehua! =) Ja se pitää pienen nälän aina loitolla kun juo riittävästi! ;)ois tippunu reilu 3kiloo..ja olen reilu2viikkoa syönyt suunnitelman mukaan ja liikkunut.
Yllättävän paljon tippunu heti alkuun..mutta tiedän kyllä, että se tässä tasaantuu ja takapakkiakin tulee..ettei se ole vaan sitä tasasta pudotusta. Mutta pikkuhiljaa :) - The average age!
kiloille kyytiä kirjoitti:
ois tippunu reilu 3kiloo..ja olen reilu2viikkoa syönyt suunnitelman mukaan ja liikkunut.
Yllättävän paljon tippunu heti alkuun..mutta tiedän kyllä, että se tässä tasaantuu ja takapakkiakin tulee..ettei se ole vaan sitä tasasta pudotusta. Mutta pikkuhiljaa :)Minulla ainakin muutama kilo tipahti aika äkkiä kun aloitin syömään enemmän hedelmiä ja vihanneksia - rasvan ja makeis-tuotteet vähensin. Liikunta tietty on osa minua eli kävelen reippaasti ja kotona harrastan kuntoilua pienillä painoilla ja lisäksi muita sarjoja. Töissä joudun seisomaan ja kantmaan hieman raskaita juttuja.
Annan täyden tukeni sinulle ja kerrohan välillä meille miten menee. ;)
ps. enää en pudota paino,a koska ei tarvitse. ;) - The average age
The average age! kirjoitti:
Minulla ainakin muutama kilo tipahti aika äkkiä kun aloitin syömään enemmän hedelmiä ja vihanneksia - rasvan ja makeis-tuotteet vähensin. Liikunta tietty on osa minua eli kävelen reippaasti ja kotona harrastan kuntoilua pienillä painoilla ja lisäksi muita sarjoja. Töissä joudun seisomaan ja kantmaan hieman raskaita juttuja.
Annan täyden tukeni sinulle ja kerrohan välillä meille miten menee. ;)
ps. enää en pudota paino,a koska ei tarvitse. ;)Lihakset kun kasvaa sitä mukaan kun liikut, niin paino ei välttämättä putoa hirveän äkkiä, joten älä pety siihen jos paino jämähtää yhtäkkiä paikalleen, koska lihasmassa kasvaa ja rasva palaa. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854012
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353041Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992253Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312008Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian271801- 311790
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell651743Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271547Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91517- 281501