Tarkoitus olisi pitää illanistujaiset, jossa olisi tarjolla erilaisia juustoja. Itse juustotarjotin ei aiheuta päänvaivaa, mutta lisäkkeet aiheuttavat. Tarjolle tulee pari kovaa voimakasta mm. vanhaa Tilsittiä, yksi kermajuusto, ehkä homejuustoista Stilton ja Neufchâtel sekä joku erikoisempi spesiaali.
Älkää tarjotko rypäleitä!!! Ne ovat aivan kammottava yhdistelmä viinien kanssa. Kevyenkin punkun tanniinit raastavat makuhermoja rypäleiden kanssa ja en ymmärrä miksi niitä (jopa ammattikokit) tarjoavat juustolautasella! Todennäköisesti joudun pitämään jotain suolakeksiä perusmakuna, mutta oheen jotain mielenkiintoisempaa. Oikeastaan ainoa, jota olen päättänyt tarjota on tuoreet viikunat, muu on vielä mietintämyssyn alla. Ehdotuksia?
PS. Pipari Stiltonin kanssa ei ole ehdotus, on meinaan hiukkasen passé...
Mita juustotarjottimen lisäksi
1
858
Vastaukset
- herkkusuunlautasella
kypsä päärynä on hyvä yhdistelmä voimakkaan homejuuston kanssa, ja saksan- ja hasselpähkinät sopivat hyvin juustojen kanssa. englantilaiset syövät varsiselleriä juuston kanssa, joskus olen nähnyt carambolea siis tähtihedelmää, jos se on kypsää ja makeaa niin sopii. viikunat, homejuusto ja ilmakuivattu kinkku kuten serrano tai parmankinkku ovat hyvä yhdistelmä, vaikka vähän menee ohi "juustotarjottimen". mutta tavallinen ranskanleipä, maustamattomat vähäsuolaiset (juustossa kun tuppaa olemaan jo sitä suolaa) voileipäkeksit sun muut jotka jo itsekin mainitsit, ruisleipäkin sopii esimerkiksi oululaisen jälkiuunileipä napit, hapankorput tai "väinämöisen palttoon napit".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422812Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423542586Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta562315- 352194
- 251733
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251639- 481526
- 1001449
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391395Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa661289