Olen käyttänyt modeemia langattoman verkon kautta. Ja asetukset siihen ovat kunnossa. Nyttemin en enää kantele konetta ees-taas, joten ajattelin, että voisin kytkeä koneeni modeemiin kaapelilla. Vaatiiko tämä jotain toimenpiteitä kaapelin kytkemisen lisäksi? Pitääkö muutta jotain asetuksia modeemissa? Koneessa? Miten saa langattoman verkon pois päältä?
ZyXel 6000 modeemi kiinni kaapelilla
2
179
Vastaukset
zyxelin asetuksiin eli se on muistaakseni http://192.168.1.1 ja otat sieltä wlanin pois päältä. jos kysyy salasaanaa niin se on 12345 muistaakseni tehtaanasetus. muuta ei tarvi tehdä.
- olenko ääliö
Selailin modeemin asetuksia, mutta en ainakaan äkkiseltään löytänyt kohtaa, mista langattoman yhteyden saisi pois päältä modeemista. Koneesta löytyy kyllä nappi, millä saa koneen ottamasta yhteyttä modeemiin. Mutta turhahan minun on langatonta verkkoa pitää päällä, jos olen kiinni kaapelilla.
Modeemin ohjeessa ei puhuta mitään kappeliyhteydestä. Vain, että jos ei tarvitse langatonta yhteyttä, se kannattaa kytkeä pois päältä. Nii-in, mutta miten?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1242637
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau562077Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.241691- 1291518
- 681283
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641278Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?711200- 891055
- 90969
- 127920