Luin toisaalta netissä että: pannu tulee lämmittää hitaasti käyttökuntoon.
Kuitenkin neuvo puuttui joten miten valurautapannu lämmitetään hitaasti käyttökuntoon?
Valurautapannun käyttö?
4
1258
Vastaukset
- Just me
Enpä ole moiseen neuvoon törmännyt. Olen vuosia käyttänyt valurautaista paistinpannua ja pataa. Hoitona rasvaukset silloin kuin muistaa ja pesu mielellään heti ruoanlaiton jälkeen pelkällä lämpimällä vedellä ja sen jälkeen kuivaus joko pyyhkeellä tai vielä kuumalla levyllä.
- ...
Se lämpiää senverran hitaasti, että heti levy täysille, paistos kuumalle pannulle, sitten levy pienelle lämmölle. Riippuu tietty mitä paistat, lihan kanssa pidän koko ajan kuutosella.
- jönssiina
Hankin tässä valurautapannun ja täytyy sanoa että ei ihme että ammattikokit veivaavat näillä. Kunnon laite! Ainoa miinus on paino, mutta ainakin sai vastinetta rahalle :D
- Karkkihirmu
Ostin pannun, jossa käyttöohjeessa luki että esilämmitä pannua 2-3 minuuttia hieman keskilämpöä kuumemmalla. Induktioliedellä olen itse laittanut kutoselle tai seiskalle, ja hyvin toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 904114
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603198- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401780
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628