Olen aina tehnyt niin, että olen liottanut soijarouheen kasvisliemikuutiosta keitetyssä kasvisliemestä ja mielestäni rouheesta on tullut sillä tavoin maukasta. Muita mausteita olen sitten lisännyt sen mukaan, millaista ruokaa olen valmistanut. Nyt olen vain alkanut pohtia, että kasvisliemikuutiot eivät liene ihan kaikkein terveellisin vaihtoehto, koska niissä on kaikkia lisäaineita. Itse en niin paljon tuoreita kasviksia keittele, että voisin ottaa niistä liemen talteen ja maustaa suolalla. Miten muuten voisin saada soijarouheesta hyvän makuista? Saisi siis olla kasvisliemikuutiota terveellisempi vaihtoehto ja mielellään myös opiskelijan kukkarolle sopiva tapa.
Vastaukset 9
- liperipiperi
vaikka lipstikkaa, siinä on semmoinen vähän liemikuutioiden aromi.
- piperipipperi
Mistä sitä lipstikkaa saa? En ole taviskaupoissa nähnyt.
- ei sekään terveellis
sitten kannata usein syöttää miehille. Mutta senhän varmaan jo tiesitkin.
- ap.
Mistä sä luulet tiedät, vaikka itse sattuisinkin olemaan mies?
- leviääkö lantio?
ap. kirjoitti:
Mistä sä luulet tiedät, vaikka itse sattuisinkin olemaan mies?
niin et ole enää mies. Joko tissit kasvaa?
- ---------
leviääkö lantio? kirjoitti:
niin et ole enää mies. Joko tissit kasvaa?
Kuppikoko on B75. Lantio on aina ollut kapeahko, mutta aika hyvä tiimalasikroppa multa löytyy. Oliko vielä muuta?
- sama juttu
Mä olen miettinyt vähän samaa. Pitäisi ainakin vaihtaa kaiken maailman Knorrit ja Maggit johonkin luomuversioon.
- reachforadream
luontaistuotekaupasta mummi oli ostanut jotain sellaista kasvismaustejauhetta, jonka sanotaan juuri olevan kasvisliemikuution terveellisempi vastine. Itse en mausta tykännyt, jotenkin liian läpitunkeva (tai sitten mummi oli laittanut sitä liikaa). Kyllä ihan valmiita purkkiversioitakin siis on jos vaan luontaistuotekaupoista katselee!
- paseerattutomaatti
Kokeile paseerattua tomaattia hieman ja mausteeksi timjamia ja suolaa, kenties ripaus pippuria, vaikkapa sitruunapippuria:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251145
- 671035
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun93823- 77753
- 45716
Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la38686- 67624
Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka22582Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?37508Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44467