SIA jäätelöä mistä saa

siajäätelöä...

Saako SIA jäätelöä Vantaalta tai Helsingistä mistään? Kokkola on turhan kaukana. Oon kuullut että on maailman paras jäätelö, pitäis päästä siis itse maistamaan.

3

2655

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moni jäätelö hyvää

Tsokmannilla oon nähny, eli tsekkaa se ennen kuin ostat junalipun.

• Jäätelö orava

Tuosta en ole varma, että valmistetaanko suomessa sia jäätelöä, eikös se ole alkuperältään ruotsalainen jäätelö merkki, mutta nykyääkin varmaan valmistetaan myös suomessa.
      Eikös sia jäätelöä ole saatavissa ihan tavallisista ruokakaupoista, vai onko sitten niin, ettei niissä ruokakaupoissa ole sia jäätelöä, jollei sia jäätelötehdasta lähettyvillä.
      Asun Kokkolassa ja täällä on ainakin sia jäätelötehdas, jossa on myynnissä myös kakkos luokan jäätelöä, joka on edullisempaa. Nyt syksyllä myyvät 5 litran pakkauksia vajaa 10 eurolla.
      Täytyis olla isompi pakastin, johon sen sais mahtumaan...
      Kyllä sia jäätelö on hyvää. Myös tuo Aino jäätelö on herkkua, mutta tosi kallista jäätelöä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      42
      2812
    2. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      354
      2586
    3. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      56
      2315
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      35
      2194
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      25
      1733
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1639
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1526
    8. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1449
    9. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      139
      1395
    10. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1289
    Aihe