mies ei muutu

epätoivoinen nainen

olemme ollees suhteessa yli 4v välillä erottu ja aina sovittu.mies juo keskiviikkona ja viikonloppuna.Hänellä on joka toinen viikonloppu lapset (entisestä liitosta) ei asuta yhdessä. 3v sitten hän petti minua kun olin riidellyt jostakin en muista mistä ja sitten pyysi anteeksi petostaan ja sanoi että oli surkea muija ja rumakin vielä ,että enää ei petä koskaan.Annoin anteeksi ja sitten hän hakkasi minut lomamatkalla kun ostin oman lapsen miehelle synttärilahjan olin muka siihen rakastunut ja hakkas takaraivon tohjoksi.Annoin anteeksi. Nyt sitten kunmenen hänelle joka toinen viikonloppu aina pitäs jaksaa juoda vaikka viina on alkanut inhottaa...kun ei enää huvita. Muuten hokee joka paikassa miten rakastaa ja ostelee mulle kaikkia. Aina vaatimassa seksiä myös yht äkkiä anna anna tyyliin ja vaikka mulla ois vaikeaa kun läheisiä kuollut ym niin aina pitäs vaan antaa seksiä ja mikään ei sitä hetkauta kuin että hällä vaan omat tarpeet.tuntuu että olen kuin kone en voi edes olla bikineissä saatikka muissa vaatteissa että ei ole aina kimpussa.Kaikki tää on alkanut kuvottaa. Nytkin sairaustui ja jäin kotiin ja mies sitten meni heti kapakkaan ...vaikka juuri samana päivänä sanoi,että ei mene kun ei sieltä mitään saa.Onko nyt aika erota? laitoin viestin että eiköhän tää ole nyt nähty? että nyt on loppu.Ja yllensä 2vko sisään se alkaa pommittaa että annan anteeksi en enää koskaan tee niin ja niin...aina sama virsi. Ottaa aivoon kun tuntuu että olen läheisriippuvainan olen ikäänkuin tottunut määrättyyn käytökseen miehiltä. Olen kaunis sopusuhtainen mutta heikolla itsetunnolla varustettu keski-ikäinen nainen.Auttakaa?

8

1048

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikkea hyvää

      mitenkä pitäis auttaa??
      Mikäs tää "olen kaunis sopusuhtainen..."-lause tarkoittaa? Niinkuin huomaat, ei ulkonäöllä ole mitään tekemistä kurjan tilanteesi kanssa.
      Sanot olevasi keski-ikäinen. No ole sitten kanssa! Keski-ikäiset ovat fiksuja ja jo elämää nähneitä. Kyllä sinä tiedät, että et tarvitse tuollaista misetä. Nyt itseäsi niskasta kiinni ja ryhdistäydy. Ota ero, rakenna oma elämäsi sellaiseksi, että nautit siitä. Et ole kenenkään räsynykke.
      SINÄ SELVIÄT JA PYSTYT SIIHEN!

      • Eikös tuo ole

        ihan tyypillistä alkoholistin elämää, sekasotkua ja muitakin riippuvuuksia, omat tarpeet aina lähinnä. Kannattaako uskoa sairaan ihmisen vakuutteluja? Ohjaa sen sijaan aina vain hoitoon.


      • minäsevaan taas
        Eikös tuo ole kirjoitti:

        ihan tyypillistä alkoholistin elämää, sekasotkua ja muitakin riippuvuuksia, omat tarpeet aina lähinnä. Kannattaako uskoa sairaan ihmisen vakuutteluja? Ohjaa sen sijaan aina vain hoitoon.

        kiitos vastauksista joo ei mitään liity tohon mun ulkonäkö mutta monesti tulee vastauksia varsinkin miehiltä että jos olet sellanen ja sellanen nainen...siksi vaan sanoin.
        Laitto viestin että meillä eri elämänarvot ja vielä viime viikolla kaupassa piti hänen isoon ääneen huutaa että myyjät kuulee ostan sinulle sormuksen kun sinusta niin tykkään.Ja mä loukkaannuin kun silleen huusi ja ulos kaupasta marssin. no en jaksa enää edes selittää ottaa aivoon että hukkasin taas elämääni tässä suhteessa. hitsi että voin olla tyhmä. Sit taas kohta alkaa se pommitus kun kännissä viestejä laittelee...menox


      • kaikella rajansa
        minäsevaan taas kirjoitti:

        kiitos vastauksista joo ei mitään liity tohon mun ulkonäkö mutta monesti tulee vastauksia varsinkin miehiltä että jos olet sellanen ja sellanen nainen...siksi vaan sanoin.
        Laitto viestin että meillä eri elämänarvot ja vielä viime viikolla kaupassa piti hänen isoon ääneen huutaa että myyjät kuulee ostan sinulle sormuksen kun sinusta niin tykkään.Ja mä loukkaannuin kun silleen huusi ja ulos kaupasta marssin. no en jaksa enää edes selittää ottaa aivoon että hukkasin taas elämääni tässä suhteessa. hitsi että voin olla tyhmä. Sit taas kohta alkaa se pommitus kun kännissä viestejä laittelee...menox

        Sitä saa mitä tilaa sanotan. Mielestäni keski-ikäisen naisen pitää osata eroittaa jyvät akanoista. Täysin tunnevammainen ihminen ei miksikään muutu, kun vielä alkoholi on mukana soppa on sitä sakeampi. Ota miestä haivenista kiini ja heivaa pellolle. Vai oletko anteeksi anto automaatti ?


    • bellaz78

      oikeen kylmät väreet tuli tota lukiessa, kun muistan aikoinani olleeni samantapaisen tyypin kanssa.
      Hän oli selvinpäinkin hankala ihminen, mutta myös joi aika usein ja oli silloin täys-idiootti.
      Ja juuri toi täysi kyvyttömyys vietellä nainen, vaan saattoi suurin piirtein yhtäkkiä vaan survaista, ilman mitään lämmittelyjä ja tosiaan vaikka olisin ollut surullinen.
      Se sai kyllä tuntemaan ittensä ihan robotiksi.
      Lopulta se jatkuva lääppiminen alkoi ällöttämään koska siinä ei ollut mitään aitoa lämpöä.
      Yritti vielä syyllistää mua siitäkin asiasta sanomalla frigidiksi, mutta siinä vaiheessa olin jo niin täynnä, että ajattelin: ihan sama, ollaan sitten vielä frigidikin.
      Koskaan ei vika ollut hänessä, aina muissa ja mielellään juuri minussa.
      Toivottavasti ymmärrät ansaitsevasi parempaa.
      Ei tollaset tyypit muutu.

    • Muuta niin kauas kuin pääset. Lapsineenpäivineen niin miesei mahda mitään.

    • No ei ikinä

      En jaksanut lukea. Mutta sen voin pelkällä vilkaisulla sanoa, että mieähet eivät muutu koskaan eikä muiltakaan ihmisiltä voi vaatia muutosta.

      Ainoa, jonka ihminen voi maailmassa ja elämässä muuttaa, olet sinä itse. Asenteet, ajatusmaailma, käsitykset, tavat, tottumukset ... Kannattaisiko aloittaa heti.

    • älä tuhlaa aikaasi

      Ei muutu. todellakaan. Kerran alkoholisti, aina alkoholisti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      197
      3186
    2. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      271
      2718
    3. Seiska: Suhdekohussa rypenyt Anssi Heikkilä paljastaa - Pernilla Böckermanin kanssa tällaiset välit

      Anssi Heikkilä ja Pernilla Böckerman tanssivat yhdessä TTK:ssa ja heidän ympärillään spekuloitiin suhteesta. Nyt Heikkil
      Suomalaiset julkkikset
      8
      2376
    4. Ilouutinen: Sohvaperunat Soile ja Jorma taas TV:ssä - Sohvikset jo 18 kautta - Onnea!

      Onnea Sohvikset 18 kautta! Ja ihana Soile (ja Jorma!) taas mukana! Lue lisää ja katso Soilen hauska kuva tästä: https:
      Sohvaperunat
      18
      1580
    5. Elokapinan kielto aloite kerää nimikirjoituksia kovaa vauhtia !

      Nyt klo 14 mennessä nimiä on jo liki 17000 allekirjoitusta. Nyt niitä nimiä vaan lisää meille riittää no
      Maailman menoa
      408
      1475
    6. Elokapinan lakkautusaloite 50 000 nimeä

      Ja lisää tulee, kohta on Ylenkin uutisoitavaa aloitteesta. https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143
      Maailman menoa
      371
      1351
    7. Mukavaa sunnuntai päivää

      Kirsille ja mukaville ihmisille jos täällä enää ovat. 😊☕🌞🍁🧡 Jos eivät ole, niin sitten poistun.
      Ikävä
      296
      1338
    8. Mitä muuttaisit kaivattusi

      Ulkonäössä tai persoonassa
      Ikävä
      93
      1252
    9. Hei, mies, kirjoita jotain minusta

      Plus jokin tunnistemerkki/kirjain nimessäni. En todellakaan ymmärrä, pidätkö minusta vai toisesta naisesta. Et ole koska
      Ikävä
      53
      1236
    10. Piupali Paupali

      Kun en mä tunne teitä... Hyvät huomenet ja mukavat päivät ja hyvät viikonloput, arvoisat naiset ja herrat. 😊🎩🎪🤹🏼‍♂️
      Ikävä
      167
      1154
    Aihe