Mikä...

Apo-Calypso

Mikä mahtaa olla motiivi henkilöllä, joka ilmoittelee lähtevänsä pois keskusteluryhmästä, mutta *jatkuvasti* luikertelee uusilla nikeillä (harhaoppilas/jb/jb007/viksumpi/korfu/pollliisi jne. jne. ja oksentaen samoja vanhoja valheita. Erityisesti, kun tämä valehteleva vajakki on *täydellisen* kykenemätön muodostamaan ainoatakaan faktuaalista argumenttia, ja täydellisen kykenemätön vastaamaan ainoaankaan hänelle esitettyyn kysymykseen rehellisesti?

Eikö teidän kreationistien parista löydy ainoatakaan rehellistä uskovaista, jota "jb":n toiminta tympäisee? Vai, täytyykö minun olettaa, että olette koko hihhulilauma samankaltaista vastenmielistä uskonnollista roskaväkeä kuin valehteleva vajakki?

Onko kreationistien kanta *todella* se, että ilmeisen läpimädän "uskon" puolustamiseksi saa valehdella niin paljon kuin valmiiksi läpimätä sielu sietää?


Toivottavasti oletukseni on virheellinen, en aio kuitenkaan pidättää hengitystäni rehellistä kreationistia odotellessani...

17

333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • a.

      sai sinut itsesi haisemaan niin pahalta että kaikkien on pakko pidättää hengitystä parisen viikkoa.

      Ei tuollaisia henklökohtaisia solvauksia kukaan fiksu esitä.

      • Apo-Calypso

        Osoitit juuri, että teidän löyhkäävä joukkonne ei osaa muuta kuin valehdella. Enpä yllättynyt lainkaan...


      • asianharrastaja
        Apo-Calypso kirjoitti:

        Osoitit juuri, että teidän löyhkäävä joukkonne ei osaa muuta kuin valehdella. Enpä yllättynyt lainkaan...

        ..tämä sama nimimerkki päästi kovasti jb-hajuisen tuotteen.


      • Turkana
        asianharrastaja kirjoitti:

        ..tämä sama nimimerkki päästi kovasti jb-hajuisen tuotteen.

        Sama multinimimerkki on kyseessä.


      • Naakanketale

        ei olekaan fiksu. Apo on vain pelkkä apo ja häntä täytyy ymmärtää sellaisenaan eikä pidä ottaa kovin tosissaan. Hänen päiviensä sisältö koostuu toisten ihmisten herjaamisesta. Sellaisiakin meidän joukossa kun on. Valitettavasti.


      • Apo-Calypso
        Naakanketale kirjoitti:

        ei olekaan fiksu. Apo on vain pelkkä apo ja häntä täytyy ymmärtää sellaisenaan eikä pidä ottaa kovin tosissaan. Hänen päiviensä sisältö koostuu toisten ihmisten herjaamisesta. Sellaisiakin meidän joukossa kun on. Valitettavasti.

        Kunnon "uskovaisena" hyväksyt ja harrastat itsekin valehtelua. Tämä selvä.


      • Naakanketale
        Apo-Calypso kirjoitti:

        Kunnon "uskovaisena" hyväksyt ja harrastat itsekin valehtelua. Tämä selvä.

        herjauskykysi laantumassa kun et tuon pahempaa keksinyt. Tollo-sanakin vallan unohtunut. Oletko jotenkin kipee? Lunssa tai jotain?


      • Apo-Calypso
        Naakanketale kirjoitti:

        herjauskykysi laantumassa kun et tuon pahempaa keksinyt. Tollo-sanakin vallan unohtunut. Oletko jotenkin kipee? Lunssa tai jotain?

        Anteeksi, korjataan. Olet vastenmielinen valehteleva tollo.


    • >

      Tämä on hieno huomio. Moraalittomassa toiminnassa ja suoranaisessa valehtelussa ei ole mitään moitittavaa silloin, kun oma uskonveli sen tekee pyhänä tavoitteenaan pönkittää omaa uskoaan, provosoida tai hämätä "vastapuolen" keskustelijoita.

      Näiden muutamien vuosien aikana, jolloin olen tätä megalomaanisen typeryyden ilmentymää - kreationismia sivusta seurannut, niin ei ole vielä kertaakaan tullut eteen tilannetta, jossa kreationisti puuttuisi tai kritisoisi toisen kreationistin lausuntoa.

      • Turkana

        Möttöskä kirjoitti minulle lukuisten jb:n valheiden paljastamisen jälkeenkin, etten muka ole koskaan kyennyt osoittamaan yhtään luomisuskoista valehtelijaksi. Hän siis jotenkin piti ja esitti jb:n valheita totuutena. Tosin olen tietenkin osoittanut myös Möttöskän valehtelijaksi mm. tuolla:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9098511


      • Naakanketale
        Turkana kirjoitti:

        Möttöskä kirjoitti minulle lukuisten jb:n valheiden paljastamisen jälkeenkin, etten muka ole koskaan kyennyt osoittamaan yhtään luomisuskoista valehtelijaksi. Hän siis jotenkin piti ja esitti jb:n valheita totuutena. Tosin olen tietenkin osoittanut myös Möttöskän valehtelijaksi mm. tuolla:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9098511

        raaka Jumalan pilkkaja-ateisti apo ja Jumalaan sekä Hänen luomistyöhönsä uskova Turkana näin suloisesti komppaavat toisiaan. Kaverukset oikein käsi kaulalla yksimielisyyttään nyyhkytysten kera vakuuttavat. Ihan itkettää jo liikutuksesta noin lämmin ystävyys, byäääääääääääh, nyyyyyyyyh!


      • asianharrastaja
        Naakanketale kirjoitti:

        raaka Jumalan pilkkaja-ateisti apo ja Jumalaan sekä Hänen luomistyöhönsä uskova Turkana näin suloisesti komppaavat toisiaan. Kaverukset oikein käsi kaulalla yksimielisyyttään nyyhkytysten kera vakuuttavat. Ihan itkettää jo liikutuksesta noin lämmin ystävyys, byäääääääääääh, nyyyyyyyyh!

        ..aika rääkymiseksi tämä jb:nkin keskustelu, vaikka apoa tuossa samasta asiasta kurmoottaa.


      • Turkana
        Naakanketale kirjoitti:

        raaka Jumalan pilkkaja-ateisti apo ja Jumalaan sekä Hänen luomistyöhönsä uskova Turkana näin suloisesti komppaavat toisiaan. Kaverukset oikein käsi kaulalla yksimielisyyttään nyyhkytysten kera vakuuttavat. Ihan itkettää jo liikutuksesta noin lämmin ystävyys, byäääääääääääh, nyyyyyyyyh!

        ""raaka Jumalan pilkkaja-ateisti apo ja Jumalaan sekä Hänen luomistyöhönsä uskova Turkana näin suloisesti komppaavat toisiaan. Kaverukset oikein käsi kaulalla yksimielisyyttään nyyhkytysten kera vakuuttavat. Ihan itkettää jo liikutuksesta noin lämmin ystävyys, byäääääääääääh, nyyyyyyyyh!""

        Apon aloitus oli aiheellinen ja olin jo itsekin miettinyt samankaltaista aloitusta. Etkö itse ihmettele lainkaan, että kreationistit paljastuvat tällä palstalla jatkuvasti mitä törkeimmiksi valehtelijoiksi? Jb kuitenkin tekee hyvää työtä karkottamalla ihmisiä kreationismista paljastaessaan kreationismin todellisen luonteen jäämällä kiinni jatkuvasti mitä uskomattomimmista valheista. Ja luulenkin, että sinua itkettää todellisuudessa se.


    • "Mikä mahtaa olla motiivi henkilöllä, joka ilmoittelee lähtevänsä pois keskusteluryhmästä, mutta *jatkuvasti* luikertelee uusilla nikeillä"
      Ehdotan huomionkipeyttä. Perusteena vaikutelma, mikä syntyy jb. jutuisa, joiden ainut päämäärä on herättää huomiota. En ole havainnut selkeää päämäärää hänen valheissaan..

      • asianharrastaja

        ..viestittänyt; nyhtää kuin pikkuipana äidin esiliinanhelmaa. Jostakin syystä hänen aikaisempi omakehuvalehtelunsa on jäänyt vähemmälle; myös väitteiden argumentointi on melkein kadonnut ja muuttunut jankkaavaksi toistoksi. Eivät näytä nikinvaihdotkaan noissa auttavan.


      • chris_hitchens

        En tiedä onko ihan noin helppo. Saattaa olla, että kyseessä on sellainen joukkosuggestio, jossa keskenään samalla tavalla harhaiset ihmiset sulkevat itsensä totuuden ja toisin ajattelevien ulkopuolelle. Tuolla harhaisessa maailmassaan he kuvittelevat jumalansa puolesta valehtelemisen olevan tyystin oikeutettua koskapa valehdellut eivät ole yhtä paljon ihmisiä kuin mitä he ovat.

        Minusta kuvaavaa on se, ettei ainutkaan kreationisti ole kommentoinut asiaa.


    • Arvelisin????

      Pakkomielle kuten Savorisella?
      Itsensä esiin tuomisen halu?
      Silkka kiusanteko ja trollaaminen?
      Kun nyt elämässä ei ole mitään muuta sisältöä, niin edes tämä?
      Ylväs ja uljas ristiretki pakanallista evoluutiota vastaan? (vähän on vaan miekka tylsä ja varustus kai muutenkin puutteellinen)

      Syitä voi olla paljonkin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1596
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe