Heippa!
Tässäpä oon aatellu tuota kiinalaiset ruuan puhtautta. Että kuinka puhdasta se mahtaa olla?
Kiinassa teollisuus ja saasteet ovat lisääntyneet räjähdysmäisesti.
Olen tässä katsellut että ainakin jotkin nuudelit tulevat kiinasta. Ja olen huolissani niiden puhtaudesta.
Onhan se hyvä että ruoka tulee alkuperämaista niin se on sitten alkuperäistä ja oikeanlaista.
Mutta entä ne myrkyt?
Kiinalaiset ruuat puhtaus
2
706
Vastaukset
- 24
Kiinalaiset tuotteet ovat ei-EU-tuotteita ja EU:n rajavalvonnan ja kuluttajansuojalainsäädännön mukaan ne tarkastetaan rajalla laboratoriossa. Niiden tulee täyttää EU-normit, muuten niitä ei voida kaupita.
Tällä en tarkoita, ettäkö kontrolli olisi aukotonta, mutta tuontia kyllä valvotaan pistokokein varsin aukottomasti. - joku vaan
Jostain nuudeleista en osaa sanoa.
Kiinalainen ruuanlaitto perustuu erittäin tuoreisiin aineisiin, esimerkiksi kalat tuodaan kauppoihin asti vesisäiliössä elävinä. Ei tulisi kuuloonkaan että kalaa myydään kaksi viikkoa pyydystämisen jälkeen kuten täällä tehdään.
Sama koskee muitakin ruoka-aineita, niitä ei kaupassa vanhenneta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5591888Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18917- 90912
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101816Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50739Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2737- 63715
- 68705
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74658- 65543