Mistä kunnollinen mies?

isoihin lapsiin kyll

Tulenpa tännekin itkemään elämän ankeutta ja katkeruuttani. On nimittäin uskomattoman vaikeaa löytää kunnollinen, kypsä ja fiksu mies.

Suurin osa miehistä on täysin kypsymättömiä ja kiukuttelevia pikkupoikia vielä, vaikka mittari lähentelisi neljääkymmentä. Missä vika? No ensiksikin kotikasvatus on hyvin todennäköisesti mennyt pieleen. Jos lapselle ei ole opetettu käyttäytymistä ja toisten huomioimista kotona, niin kuinka sen osaisi vielä keski-iässäkään? Henkinen kehitys on todella pahasti viivästynyt todella monella.

Suurin osa on pilalle hemmoteltuja pikku paskoja. Miehille tuntuu olevan suunnattoman vaikeaa sietää vastoinkäymisiä. Heti, jos yksi pieni asia menee pieleen, niin tiedossa on verta, itkua ja kyyneliä. Tätä sitten virheellisesti kutsutaan 'temperamenttisuudeksi', vaikka koko ihmisen käyttäytyminen on kauttaaltaan häiriintynyttä. Olen kurkkuani myöten täynnä näitä itkupotkuraivareita, joita muuan exäni tapasi harjoittaa. Samaten kaveripiirissä on aiemmin ollut muutamia samankaltaisia tapauksia. Ei minkäänlaista kykyä hallita tunnemyrskyjä tai suhtautua asioihin kuten aikuiset ihmiset.

Millainen miehen sitten pitäisi olla? Fiksu, kypsä, vastuuntuntoinen, suoraselkäinen, rehellinen, keskustelutaitoinen, terveitsetuntoinen, sopivalla tavalla itsekeskeinen ja tasainen.

Millainen sitten on tyypillinen sinkkumies? Tyhmä, epäkypsä, vastuuntunnoton, selkäänpuukottava, eärehellinen, keskustelutaidoton, huonoitsetuntoinen, liian itsekeskeinen ja impulsiivinen.

52

1712

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gölli

"Tyhmä, epäkypsä, vastuuntunnoton, selkäänpuukottava, eärehellinen, keskustelutaidoton, huonoitsetuntoinen, liian itsekeskeinen ja impulsiivinen" Tosin puuttuu listalta vielä ruma ulkonäkö ja epänaisellisuus.

• olen samaa

mieltä. Kasvatus on mennyt pieleen sekä pojilla että tytöillä!!!!!!!!! Kiitti vitutsti Ruotsi ja vapaan kasvatuksen periaate. Tai ehkä tekin olette historiassa olleet yhteyksissä Israeliin ja Amerikkaan. Kaikki tämä on suunnitelmaa pitkällä tähtäimellä. Vittu kuollaan kaikki niin ei tartte kenenkään enää tapella!!!!!!!

• werwerer

"Millainen miehen sitten pitäisi olla? Fiksu, kypsä, vastuuntuntoinen, suoraselkäinen, rehellinen, keskustelutaitoinen, terveitsetuntoinen, sopivalla tavalla itsekeskeinen ja tasainen."

Voitko tarkentaa näitä kohtia? Erityisesti kiinnostaa "sopivalla tavalla itsekeskeinen", mitä tuo tarkoittaa? Vai tiedätkö itsekään?

• ettet ole roskaposti

"Ei minkäänlaista kykyä hallita tunnemyrskyjä tai suhtautua asioihin kuten aikuiset ihmiset."

LOL :)

• Tuollaisiahan kaikki

"prinsessa"-syndroomasta kärsivät naiset ovat

• eri mieltä

Kyllä ns. kunnon miehiä on (vielä) olemassa, kuten esim. (kröhöm) minä, mutta suurin osa taitaa olla altistunut vain liikaa naisten vapautusliikkeen, modernin naisen ja median luomaan maailmankuvaan. Niistähän nuo negatiiviset piirteetkin kumpuaa - huonoitsetuntoinen, selkäänpuukottaminen, liian itsekeskeinen, impulsiivinen, epäkypsä.

Jos kerran nainen on kaiken takana, niin millaisen täytyy miehen edessä olla?

• FKJSDnsdjkfnfksdjk

Mistä löytyis nainen joka ei mittaa miestä egokeskeisistä tarpeistaan lähtöisin?

Tutkin minä sitten kumpaa tahansa puoltani mua ei kiinnosta sun kaltainen nainen yhtään. Jokainen kunnon mies (paitsi ehkä joku tynnyrissä kasvatettu joka ei tiedä mistään muusta tai osaa ajatella muuta?) saattais kinnostua sun tyylisestä shoppailijasta. Susta tulee heti olo että sulle ei ihminen kelpaa etkä ole itse valmis näkemään minkäänlaista vaivaa tai kokemaan negatiivisia fiiliksiä miehestä.

Jos sä annat mulle 300 euroo mä hankin 85 kiloo lateksia ja teen siitä sulle miehen, pistetään sille nauhuri suuhun josta tulee Tommy Tabermannia ja jotain muuta sontaa suusta niin sulla on hyvä mieli. Sitten sun ei tarvi esim. yrittää peilata omaa suhtautumistasi ja rooliasi siinä mitä se merkitsee miehelle, oletko arvioimassa miestä - vai miehen puolella - ja miten valitset niitä äijiä, mihin kiinnität huomiosi... Ei ... ei tosta sun paskastas tule koskaan suhdetta. Et sä löydä ketään koska et etsi ihmistä vaan jotain vitun ... psykologista profiilia!

Hyi vittu. Opettelisit tykkäämään vaikka ihmisistä niin miehet saattais opetella tykkään susta. Lieköhän saamasi kohtelu ollut ennenkaikkea ansaittua.

• .......

Esimerkiksi täältä, palstalle kirjoittelee Suomen parhaat kunnolliset miehet. Koeta iskeä joku meistä. Voit aloittaa vaikka kertomalla mitä sinulla on tarjota miehille, miksi sinusta kenenkään kannattaisi kiinnostua. Mutta huomautan, että jos olet ruma ja/tai lutka, niin siinä tapauksessa ei kannata haaskata aikaamme.

• DFKSMfkld
        ....... kirjoitti:

Esimerkiksi täältä, palstalle kirjoittelee Suomen parhaat kunnolliset miehet. Koeta iskeä joku meistä. Voit aloittaa vaikka kertomalla mitä sinulla on tarjota miehille, miksi sinusta kenenkään kannattaisi kiinnostua. Mutta huomautan, että jos olet ruma ja/tai lutka, niin siinä tapauksessa ei kannata haaskata aikaamme.

Miksi kenenkään itseään arvostavan miehen pitäisi sortua tuollaiseen ääliöön kuin ap? MItä naisellista hänessä on hyvässä mielessä?

Näen vain nirppanokkaisen shoppailijan joka haluaa miehestä helppohoitoisen status-esineen.

Minä uskon että jokaisen järkevän ja kohtuullisen miehen sisimmässä elää toive saada olla todellinen ihminen, olla kohdattu sekä hyvine että huonoine puolineen. Tuo nainen kulkee jotkut vitun suodattimet silmillä joka saa hänet näkemään vain epäinhimillisen täydelliset luonteet. Tuolla naisella ei ole tarjolla sosiaalisia, emotionaalisia tai älyllisiä työkaluja miehelle itsekehitykseen, vaan tuollainen nainen on pelkkä blanko "MINÄ TAHDON ETTÄ MINUN TARPEITANI PALVELLAAN" tyyppinen kusipää josta ei ole miehelle iloa - ja juuri siksi hän ei ole koskaan ketään löytänytkään.

Minusta tuollaiset naiset saavat mennä ja etsiä elämänsä sisällön ihan yksin. En antaisi hänelle ketään miestä, miehissä sentään usein on erilaisia hyviä periaatteita ja arvoja joita sietää kunnioittaa. Tuosta naisesta ei siihen ole.

• Miksi ap. on ääliö?
        DFKSMfkld kirjoitti:

Miksi kenenkään itseään arvostavan miehen pitäisi sortua tuollaiseen ääliöön kuin ap? MItä naisellista hänessä on hyvässä mielessä?

Näen vain nirppanokkaisen shoppailijan joka haluaa miehestä helppohoitoisen status-esineen.

Minä uskon että jokaisen järkevän ja kohtuullisen miehen sisimmässä elää toive saada olla todellinen ihminen, olla kohdattu sekä hyvine että huonoine puolineen. Tuo nainen kulkee jotkut vitun suodattimet silmillä joka saa hänet näkemään vain epäinhimillisen täydelliset luonteet. Tuolla naisella ei ole tarjolla sosiaalisia, emotionaalisia tai älyllisiä työkaluja miehelle itsekehitykseen, vaan tuollainen nainen on pelkkä blanko "MINÄ TAHDON ETTÄ MINUN TARPEITANI PALVELLAAN" tyyppinen kusipää josta ei ole miehelle iloa - ja juuri siksi hän ei ole koskaan ketään löytänytkään.

Minusta tuollaiset naiset saavat mennä ja etsiä elämänsä sisällön ihan yksin. En antaisi hänelle ketään miestä, miehissä sentään usein on erilaisia hyviä periaatteita ja arvoja joita sietää kunnioittaa. Tuosta naisesta ei siihen ole.

Siksikö, ettei paska mies kelpaa?

• ASflöfsdlöf,lösdf,lö
        Miksi ap. on ääliö? kirjoitti:

Siksikö, ettei paska mies kelpaa?

AP ei itse täytä mitään kriteerejä joita miehelle asettaa. Hän esim. haluaa keskustelua mutta osoittaa samalla että mielipide on niin vitun lukossa tuossakin asiassa ettei siitä voi muodostaa toisenlaista näkemystä. Äärimmäisen mustavalkoinen, alentava, ei itse osoita ensimmäistäkään humaania saati sitten älyllistä piirrettä, vaatii ulkopuolsita ratkaisua, ei peilaa lainkaan omaa osuuttaan tai vastuutaan tilanteessa, ei osoita edes yrittävänsä hakea ymmärrystä tilanteen suhteen... Ei mitään TODELLISTA AJATUSTA. Vain mielipide jota voisi verrata siihen että millaiset verhot haluaa tai millaisen sisustuksen autoonsa.

AP on älyllisesti täysin laaduton. Hän osaa kirjoittaa suomen kieltä suunnilleen kiroilematta, siinä hänen positiiviset mielenkiintoiset avunsa sitten ovatkin.

Ja kaipaa keskustelua? Mistä? Siitä minkäväristä, koostumuksellista, kosteuspitoista paska on? Vai mitä vittua?

Keskustelen mielelläni ihmisten kanssa kunhan he osaavat keskustella. AP ei osaa. Hän osaa tiedottaa suomeksi mitkä hänen ehdottoman tylsät, tyypilliset suoraan naistenlehtien propagandasta poimitut todellisuudessa irrationaalisest ja arjesta vieroitetut miesmieltymyksensä ovat. Tämä on perusteltavissa ja osoittaa että ap ei sovellu todellista lihaa, verta ja sielua olevien miesten kumppaniksi. Varmasti olisi onnesta soikeana jos olisi kunnon miehen seurassa - mutta se kunnon mies ei saisi ap:stä yhtään mitään. Ei saisi paskakaan äijä.

Turha akka.

• nainen_27V.
        ASflöfsdlöf,lösdf,lö kirjoitti:

AP ei itse täytä mitään kriteerejä joita miehelle asettaa. Hän esim. haluaa keskustelua mutta osoittaa samalla että mielipide on niin vitun lukossa tuossakin asiassa ettei siitä voi muodostaa toisenlaista näkemystä. Äärimmäisen mustavalkoinen, alentava, ei itse osoita ensimmäistäkään humaania saati sitten älyllistä piirrettä, vaatii ulkopuolsita ratkaisua, ei peilaa lainkaan omaa osuuttaan tai vastuutaan tilanteessa, ei osoita edes yrittävänsä hakea ymmärrystä tilanteen suhteen... Ei mitään TODELLISTA AJATUSTA. Vain mielipide jota voisi verrata siihen että millaiset verhot haluaa tai millaisen sisustuksen autoonsa.

AP on älyllisesti täysin laaduton. Hän osaa kirjoittaa suomen kieltä suunnilleen kiroilematta, siinä hänen positiiviset mielenkiintoiset avunsa sitten ovatkin.

Ja kaipaa keskustelua? Mistä? Siitä minkäväristä, koostumuksellista, kosteuspitoista paska on? Vai mitä vittua?

Keskustelen mielelläni ihmisten kanssa kunhan he osaavat keskustella. AP ei osaa. Hän osaa tiedottaa suomeksi mitkä hänen ehdottoman tylsät, tyypilliset suoraan naistenlehtien propagandasta poimitut todellisuudessa irrationaalisest ja arjesta vieroitetut miesmieltymyksensä ovat. Tämä on perusteltavissa ja osoittaa että ap ei sovellu todellista lihaa, verta ja sielua olevien miesten kumppaniksi. Varmasti olisi onnesta soikeana jos olisi kunnon miehen seurassa - mutta se kunnon mies ei saisi ap:stä yhtään mitään. Ei saisi paskakaan äijä.

Turha akka.

Tässä erittäin hyvä esimerkki älyllisesti haluttavasta miehestä.

• QuickSapphire

Mmmmm... No tyhmä minä en todellakaan ole enkä vastuuntunnoton. Selkäänpuukotus ja epärehellisyys pysyköön minusta kaukana. Keskustella minä osaan ja haluan kyllä. Itsekeskeinen olen harvemmin, koska yritän ajatella asioita kaikkien kannalta jollakin tasolla yleensä.

Tosin itsetunto on kyllä huono joo. Ja impulsiivinen tuppaan olemaan ainakin jos aika käy liian pitkäksi. Sitä en tiedä edustanko kypsää vai epäkypsää, kun en tiedä mitkä ovat kypsän kriteerit.

Mutta ihan sama kypsyydelle! Omaan kuitenkin reippaasti yli puolet noista ominaisuuksista. YEAH!!

• Suomalaiselle

naiselle ei kunnollinen mies kelpaa. Pitää olla sellainen tosi karju, jännittävä, vähän pelottavakin mies. Sitten kun nämä karjut paljastuvat paskoiksi (niin kuin aina tekevät) tullaan tänne itkemään.

Naiset ovat moneen kertaan tehneet selväksi, että eivät halua kilttiä, kunnollista miestä, ainakaan jos tämä sattuu olemaan nörtti.

• thsbbs

Tyypillisen suomi-miehen vinkuminen palstalla, joka on saanut pakkeja naisilta. Kateus ei ole hyvä asia, eikä sinun tarvitse olla kateellinen komeille miehille jotka ovat MIEHIÄ ja saavat naisia ;)

• Te naiset että

vilkaisekaan mieheen joka on ns. tavis. Paskat päästätte kyllä päällenne ähkimään tunnetuin seurauksin.

• jfhgkhgkjgk

Miksi pitäisi ähkiä jonkun taviksen kanssa kun voi saada parempaa? Häh, vastaa tavis, äläkä vikise.

• perustavis.
        jfhgkhgkjgk kirjoitti:

Miksi pitäisi ähkiä jonkun taviksen kanssa kun voi saada parempaa? Häh, vastaa tavis, äläkä vikise.

Älä saatana sitten valita kun se sun "parempi" tekee sulle paskoja temppuja. Sitä saat mitä tilaat, vitun tyhmä lehmä!

• Kyllä on taas
        perustavis. kirjoitti:

Älä saatana sitten valita kun se sun "parempi" tekee sulle paskoja temppuja. Sitä saat mitä tilaat, vitun tyhmä lehmä!

keskustelun taso tosi korkealla!

• jfhgkhgkjgk
        perustavis. kirjoitti:

Ei voi kun nauraa sun typeryydelle.

• QuickSapphire
        perustavis. kirjoitti:

Mielestäni tässä oli erittäin hyvä pointti hivenen epäasiallisesti ilmaistuna. Nähkää se pointti tuon karkean kielenkäytön läpi ja poimikaa se viisaus siitä.

• ...kyllästynyt

Hieno provo, tai sitten olet hieman yksinkertainen jopa naiseksi.

Fakta on se, että sopimattomia miehiä osuu kohdalle satunnaisesti, mutta jos niitä osuu kohdalle aina, silloin kyse on järjestelmällisestä virheestä ja siitä, että sinä haet täysin väärän tyyppisiä miehiä. Mutta ei tarvitse ihmetellä, kun seuraa nykynaisten kumppanin hakukriteerejä, jossa täysin epäoleelliset asiat eli lillukanvarret menevät oleellisten asioiden edelle. Siksi ei ole ihme, että sitä saa mitä on tilannut.

Mun mielestä naisten on turha valittaa sitä, että mukamas sopivaa kumppania ei löydy. Vielä vähemmän kannattaa valittaa siinä vaiheessa, jos miehen on jo löytänyt, mutta mies on naisen sanojen mukaan paska. Jälkimmäisessä tapauksessa riittää se, että menee peilin eteen ja katsoo mitä näkyy.

• Cranky_geek

jos sulle sattuu vaan ton tyyppisiä miehiä. Ehkä sun kannattais tuumailla vähän sitä prosessia millä tavoin tapaat ja valikoit miehiä. Onhan se nimittäin aika epätodennäköistä, että jos valitaan satunnaisesti vaikka kymmenen miestä, niin kaikki niistä olis tollasia epäkypsiä uunoja. Voi sinne joukkoon pari sellaistakin mahtua, mutta yhtä todennäköisesti samaisessa joukossa on myös pari epäkypsän uunon täydellistä vastakohtaa ja loputkin ihan kelvollisia ollen jotain tuolta väliltä. Sitten kun vielä hiot hieman pelisilmää, niin osaat poimia aika hyvällä prosentilla vaan ne sun silmissä helmet tosta kymmeniköstä. Kyllä mäkin tiedän paljon suoraan sanottuna vittumaisia naisia, mutta yhdenkään sellaisen kanssa en oo käväissyt saman katon alla. No okei, yks pääs yllättämään ja oli aika kova haastamaan riitaa, mutta se olikin sen harvoja huonoja puolia.

• D.D.A.
    • ..

Kirjoituksesi perusteella et vaikuta kovin kypsältä naiselta.
      Jos käyttäytymisesi on samaa tasoa kuin tuo kirjoittamasi viesti, en yhtään ihmettele miksei monikaan mies huoli sinua.

Onneksi miehetkin ovat vapaita tässä yhteiskunnassa, eikä ketään voi pakottaa suhteeseen.
      Mietippäs sitä, miksi jonkun "kunnon miehen" pitäisi valita sinut kumppaniksi.

• Kunnon miehelle

ei kelpaa kaltaisesi paskojen pilalle nussima nainen

• Eikä kunnolliselle

naiselle mies, joka puhuu tuolla tavalla.

• m30.

Naiselliset naiset tykkää lapsista.

• m30.

myös isoista lapsista.

• hei vaan sun heiluvi
        m30. kirjoitti:

myös isoista lapsista.

Lapsellinen aikuinen mies on kyllä totaalinen turn off.

• Fsdklsdkdfnssfsdf

Luuliksä että sulla on ongelma?

*kaivaa pippelin esiin ja kusee sun aamiaismuropakettiin*

Nyt sulla on ongelma.

Ja ihan vinkiksesi. Olen 35v mies. Olin sellainen kuin mitä nyt toivot ikävuodet ... noh, oikeastaan lapsesta aina kolmekymppiseksi asti. Tuona aikana tutustuin naisiin mutta kenenkään kanssa ei koskaan synkannut oikein. Muutama suhde oli - vahingossa - ja nuo suhteet päättyivät naisten jättäessä minut, eivät koskaan kertoneet miksi, tietenkän - etten vahingossakaan voisi kehittää huonoja puoliani jos sellaisia minussa olisi.

Myöhemmin tajusin että tilaisuuksia seurustella olisi ollut enemmänkin. Naiset joita olin ihaillut kauempaa tai joihin suhtauduin kaverina myöhemmin (epäsuoraan) ilmaisivat että olivat tuolloin olleet minusta kiinnostuneita. Tiedätkö miksi minä en ollut kiinnostunut heistä tai miksi homma ei koskaan edennyt? Mukana oli muutama ihan kuumakin tapaus.

Yksinkertaisesti siksi että nuo naiset eivät KOSKAAN ILMAISSEET MILLÄÄN TAVALLA OLEVANSA KIINNOSTUNEITA MINUSTA. Kun aloin kolmikymppisenä tajuamaan miten asiat oikeasti ovat minä aloin ihan oikeasti väheksyä teitä naisia. Te olette luusereita jotka piilottelette ja jotka pelailette. Te lastaatte kaiken vastuun miehen niskaan ja odotatte että me tulemme ja palvelemme elämäänne ja hyväänne aivan kuin te olisitte sen asainneet vain siksi että kannatte tissejä ja pillua.

Tiedätkö - minä olen ihminen. Olen epävarma, osaan pelätä, huolestua, osaan rakastaa, ihastua, kaipaan huomiota, varmistuksia. Kaipaan YHTEISTYÖTÄ. Yksikään noista naisista - eikä kyllä kukaan senkään jälkeen - ole antanut aihetta uskoa että teistä naisista olisi tuohon yhteistyöhön. Tai toki olen muutamia tavannut - heistä kaikilla yhteistä on se että vasemmassa nimettömässä on renkula sen merkiksi että heillä on se oma kulta. Hassua kuinka yksi sormus muuttaa kaiken? ... eikun - oliko se niin että JOTKUT NAISET KENTIES ANSAITSEE OMALLA TOIMINNALLAAN SEN RINKULAN?

Oletko sinä niitä naisia? Ai mistä kohtaa? Nähdäkseni olet ihan tasan samaa sarjaa ja mallia kuin mitä ovat olleet kaikki ne muutkin sinkkunaiset joita on tullut kohdattua matkan varrella, ne sinkkunaiset jotka eivät ole saaneet minussa aikaiseksi minkäänlaisia positiivisia fiilareita. Oletko ihan varma että haluat sälyyttää vastuun omasta pariutumisestasi 100% miehen niskaan? Luuletko että sillä miten käyttäydyt miestä kohtaan ei ole mitään merkitystä sen suhteen että millaisen kuvan hänestä itse saat?

Mä en kerro tätä siksi että haluan iskeä sut - en halua. Mä en kerro tätä siksi että olisit jotenkin vittumainen - ehei; olet ihan tavallinen nainen, juuri samanlainen kuin on tuhannet siskot tuolla ulkona. Mä kerron tän vaan sen takia että saisit pikkuisen ymmärrystä sen suhteen mitä SINULTA vaaditaan näissä asioissa. Tässä ei auta se että vetoat omaan naiseuteesi oikeutena luopua vastuusta ja heittäytyä miehen kannettavaksi näissä asioissa. Sinä opit tai sinä jäät ilman.

Tuolla jossain on hyvä mies joka kaipaa sinua sellaisena naisena joka voit olla JOS VALITSET OLLA ITSE KÄYTÖKSELTÄSI JA ODOTUKSILTASI KOHTUULLINEN. Se on oma valintasi. Annan tämän tilaisuuden koska välitän siitä mitä miehille tapahtuu noin yleensä, sinun kohtalostasi en piittaa paskan väliä koska kohtalosi on omissa käsissäsi. Jos petyt elämään ja miehiin se on oikeasti oma vikasi.

• 8+8

Mitä paskaa ja puppua.

• kljlfhg
        8+8 kirjoitti:

Mitä paskaa ja puppua.

Miksi kaikki on aina katkeruutta? Onhan esimerkiksi se ihan totta, että naiset ottavat minimaalisesti sosiaalisia riskejä suhteessa miehiin. Ja silloin kun ottavat, tekevät siitä elämää suuremman numeron.

• Kostutettu murokakku

Ärsyttää niin suunnattoman paljon kun naiset ovat aina niiden atleettisten ja tummien, suklaasilmäisten adoniksien perään. Sitten paljastuukin että heillähän onkin huono itsetunto ja sitoutumiskammo, tai sitten he ovat itsekeskeisiä paskoja jotka eivät tahdo muuta kuin.. You name it.

En tiedä olenko itsekään yhtään sen parempi, mutta kerta toisen jälkeen saan seurata aivan samanlaista kaavaa. Ja mitä nainen tuumaa tämän jälkeen? "Kaikki miehet ovat sikoja!". Hauku minkä kerkeät mutta älä YLEISTÄ!!

Olen vain niin kyllästynyt. Kyllästynyt tähän, että kun tahtoisi vain jonkun vierelleen, niin aina saa katsoa vierestä kun otetaan se kermaisempi kakku ja huomataankin että "Perhana, sehän olikin ihan kuiva! En enää koskaan halua syödä kakkuja!". Mutta myönnetään, myönnetään, on minullakin pientä epävarmuutta suhteiden suhteen. Miksi? No sen takia kun en ole koskaan sellaista päässyt kokemaan kun on aina otettu se paremman näköinen! Mitä tässä sitten pitää tehdä? Mennä kertomaan jotain oudoista tunteistaan? No en todellakaan halua mikään tyrkyttäjä olla! Mielummin seuraan tilannetta kunnes olen varma. Se on taas hyvin vaikeaa kun ette te naiset anna otta itsestänne selvää!

Mutta ihan tosiaan, kyllä niitä hyviäkin miehiä on, lakatkaa vain valitsemasta niitä perhanan kermakakkuja!!

• nainen vaan.

Ei heinäseipään kanssa voi suhteeseen ryhtyä. Kylää sitä kemiaa ja säkenöintiä pitää olla.

• ÄLä sitvalita
        nainen vaan. kirjoitti:

Ei heinäseipään kanssa voi suhteeseen ryhtyä. Kylää sitä kemiaa ja säkenöintiä pitää olla.

jos se sun "kemisti" kusee sua silmään

• Milla-Lyydia

"suklaasilmäisten" - ei vaisin, kyllä siniset silmät ovat parhaat! Paljon tympeän ruskeita syvemmät ja läpitunkevammat, samalla vetovoimaisemmat :)

Mutta asiaan: mulle kyllä on käynyt toisin päin eli ensin paskan tempun teki se ruma ja ujo nörttipoika, ehkä jotain 160 cm pitkä, kellekään muulle kelpaamaton. Nyt sitten saan jakaa aikani sen 180 cm:sen, sinisilmäisen ja tummahiuksisen suoraselkäisen ja itsevarman adoniksen kanssa... Ja pakko sanoa että kaikki on paljon paremmin, ja mies käyttäytyy sitä vaatimatonta 'kunnon miestä' paremmin...

• Taist keksiä
        Milla-Lyydia kirjoitti:

"suklaasilmäisten" - ei vaisin, kyllä siniset silmät ovat parhaat! Paljon tympeän ruskeita syvemmät ja läpitunkevammat, samalla vetovoimaisemmat :)

Mutta asiaan: mulle kyllä on käynyt toisin päin eli ensin paskan tempun teki se ruma ja ujo nörttipoika, ehkä jotain 160 cm pitkä, kellekään muulle kelpaamaton. Nyt sitten saan jakaa aikani sen 180 cm:sen, sinisilmäisen ja tummahiuksisen suoraselkäisen ja itsevarman adoniksen kanssa... Ja pakko sanoa että kaikki on paljon paremmin, ja mies käyttäytyy sitä vaatimatonta 'kunnon miestä' paremmin...

koko jutun

• Milla-Lyydia
        Taist keksiä kirjoitti:

koko jutun

En keksinyt! Heti kaikki on atm-miesten mielestä keksittyä jos atm-mies kohtelee naista huonosti... Eräänlaista propagandaa siis?

• Etsi miehes jostain

muualta kuin baarista.

• Netistä ei

ainakaan kunnollista miestä löydy. Kaikenlaisia mulkkuja kylläkin.

• Ainakin niitä
        Netistä ei kirjoitti:

ainakaan kunnollista miestä löydy. Kaikenlaisia mulkkuja kylläkin.

mulkkuja saa sähköpostiinsa enemmän kuin tarpeeksi.

• Tavis mies

Mistä löytyy kunnollinen nainen? Olen etsinyt pitkään...Ja millä "specifikaatioilla"? Tässä niitä...:
      - Ei edellytä kesämökkiä ja/tai purjevenettä tms...
      - Ei vaadi miestä maksamaan kaikkea, mieluimmin pitkiä ulkomaamatkoja...
      - Ei oleta, että mies on valmis "el'ämään", kun edellisen miehen kanssa ei sitä pystynyt. Kun oli asuntolainoja ja lapset pieniä...Nyt mennään ja Karibialle! Jippii!!!
      - Haluaa todella "panostaa" omalta puoleltaan suhteeseen, eikä tokaise "katsotaan mitä tästä tulee...". Jos pelkästään odottaa, niin eihän siitä mitään tule...
      - Katsoo joskus peiliin ja miettii kriittisesti näkemäänsä.
      - Elää edelleen entisen miehensä kautta ja luulee/toivoo/olettaa muiden olevan exänsä kaltaisen. Mutta kuitenkin täysin päinvastaisen...
      - On valmis ottamaan vastaan ihan mitä vain, mutta ei itse antaisi mitään.
      - Miehen pitää sopeutua itseensä, mutta ei halua "adaptoitua" yhteiseen. Elää oman mielensä mukaan...
      - Suhtautuu seksiin muutenkin kuin "annan, kun se vonkaa"..."onhan sille annettava, kun se on velvollisuus..."

Mikä ei - näköjään - kelpaa:
      - Tavallinen suomalainen mies.
      - Tupakoimaton, viinan kanssa läträämätön.
      - Rehellinen - ei valheessa elävä. Eikä ns. pettävä eli vieraissa juokseva.
      - Ei "bilettävä", sillä nythän tarvitsee elää elämätöntä nuoruutta...
      - Tavalliseen perhe-elämään tottunut; Siivotaan, käydään kaupassa, riidellään ja sovitaan, pestään ikkunoita...
      - Turvallinen ja arkielämään tottunut aikuinen mies. Hakkaa halot, poimii sienet, pesee auton ja vaihtaa talvirenkaat.
      - Naama ei muistuta yhtään elokuvasankaria...tai...siis... Turhapuroa...

• 8+8

Siinäpä olisi sitten "ihana" elämä edessä. Ei. Ei. Ei.

• ei käytetylle

Kuka haluaa käytetyn (lue: toisen kouluttaman) miehen. Siinä sinun puutteesi kun et malttanut odottaa sitä oikeaa.

• Ja naisella saisi
        ei käytetylle kirjoitti:

Kuka haluaa käytetyn (lue: toisen kouluttaman) miehen. Siinä sinun puutteesi kun et malttanut odottaa sitä oikeaa.

pillu mielellään olla korkkaamatta

• Tintti:)

Kivalta kuulostaa:))

• Jalfo

"Miehille tuntuu olevan suunnattoman vaikeaa sietää vastoinkäymisiä. Heti, jos yksi pieni asia menee pieleen, niin tiedossa on verta, itkua ja kyyneliä."

Minulle tulee itkupotkuraivareita silloin tällöin. Olen reilut 30 v ja aviossa. Ehkä asialla on yhteyttä verensokeritasooni, jota sinänsä hoidan. Tunnetilan välttäminen on hyvin vaikeaa.

Näitä tulee lähinnä kun mokaan jotain. Joskus myös vaimon tekemisistä. Huudan perkeleesti ja paiskon tuoleja. Kerran melkein rikoin seinäkellon, tosin sain sen vaivihkaa korjattua. Tosin paras tempaus tuli kerran vielä sinkkuna ollessani, jolloin revin t-paitani kotioloissani erään hatutuksen vuoksi.

• n30_

Pitäisi löytää se mies, jonka vaimo oli tyhmä, epäkypsä, vastuuntunnoton, selkäänpuukottava tai epärehellinen. Mutta ei kai se ole ihan yhtä helppoa.

• näitä viestejä kun lukee, niin en yhtään ihmettele miksi meitä (iki)sinkkuja kohtaan ollaan ennakkoluuloisia.

• hallitsijantapainen?

tunteensa hallitseva mies ei yleensä sytytä naisissa minkäänlaisia haluja, näitä miehiä Yleensä kutsuvat Nössöiksi tms.

• edupoll

Naama on ihan kippurassa kun näitä lukee ja on paljon totta ja paljon huumoria ja huolestuttavinta tietenkin on kun se on nykymenoa vai onko se ollut aina näin, varmaan.
      Voinko sanoa jotain mikä ei olisi tullut jo ilmi. Ehkä tuo yksi kommentti mikä sanottiin että naine pitää nössönä miestä joka hallitsee tunteensa ja että ne jotka osa riehua ja räyhää ja olla niitä lapsia kiinnosta naisia enemmän. Ja samaan aikaan he valittaa siitä.
      No ne on naisia ei niistä ota selvää läheskään aina.
      Suhteeseen tarvitaan kaksi, yksinään se ei valmistu. Kuka tietenkin hakee mitäkin,
      Mietin miksi tämä aloiitaja tuli asiansa kanssa tänne? Siksikö että saisi kuulla jotain mitä toivoisi vai odootiko ratkaisua johonkin mihin ei ole mitään ratkaisua.
      Paras ohje on minusta se että vastauksen löydät itsestäsi et muista.
      Joten jos jatkat samaan malliin niin tulet löytämään itsesi aina samasta paikasta.
      Paikka muuttuu jos sinäkin muutut. Mutta se vaatii muutoksen muuten sitä ei tapahdu.
      Kuulostat siltä kuin katsot samaa filmiä jo ties kuinka monetta kertaa ja etkä vieläkään usko että jos filmistä ei pidä niin sitä ei kannata hakea vokraamosta toista kertaa vaan ottaa jonkun toisen filmin.
      Valinnanvara on juuri sen verran kuin on ihmisiä tarjolla ja se haaste syntyykin siitä mistä sen hyvän filmin löytää, siis sen mitä haluaa katsoa ain auudestaan ja uudestaan ja vaikka se vuosien varrella muuttusikin niin silti haluaa juuri sen filmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      61
      2079
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      166
      1708
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1418
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      243
      1389
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      237
      1337
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1195
    7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      81
      1166
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      351
      1109
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      326
      1100
    Aihe