Kun sattuu, mikä asento?

097509273

Minulla on sellainen ongelma, että seksi sattuu mua välillä aika paljon, ja minun täytyy saada alapää ja lantionpohjalihakset täysin rennoksi, jotta seksi onnistuisi. Mikä asento olisi paras? Esim päällä ollessani sattuu, koska en pysty rentouttamaan itseäni. Selällään makaaminen ja mies päällä tuntuisi minusta ehkä miellyttävimmältä, mutta mies ei uskalla tulla päälleni koska hän on kookkaampi kuin minä ja minä niin pieni, että hän pelkää satuttavansa minua.
Mikä olisi sellainen asento missä olisi helppo rentoutua ja ei sattuisi niin paljon?
Kiitos:)

10

3927

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esim...

      Polvet nojatuolin käsinojilla ja yläruumis selkänojan päällä (jos onnistuu) Tai yleensä takaapäin helpompaa.

      • ***************

        Riippuu mikä sattuu. Jos kyse on peniksen pituudesta, niin takaapäin ei oo välttämättä paras vaihtoehto koska silloin penis työntyy entistä syvemmälle vaan just esimerkiks selällään tai päällä että voit itse säädellä syvyyttä. Jos kyse on paksuudesta niin takaapäin voi hyvinkin toimia.
        Mulla itselläni miehen päällä ratsastaminen toimi. En ehkä saanut itteäni ihan rennoksi, mutta jotenkin paikat tuntui isommilta ja venyvämmiltä. Selällään makaaminen voisi teiltä onnistu asimerkiksi pöydällä tai niin että sä makaat sängyllä ja mies on lattialla sängyn vieressä polvillaan. Lusikkaa kannattaa kokeilla, se oli myös mun mielestä aina aika kivuton.
        Muista että alapään lihakset voi tietoisestikin oppia rentouttamaan. Parantamalla lantionpohjalihasten tilaa ylipäätään esim. treenikuulilla, oppii hallitsemaan lihaksia ja myös rentouttamaan ne tarvittaessa. Isohkon dildon avulla voi myös itse omassa rauhassa venytellä paikkoja.
        Onnea matkaan. Ei oo helppoa aluks, jos ei luonnostaan sovi yhteen, mutta kyllä se kroppa siitä tottuu ja kokeilemalla oppii :)


      • esim...

        Kumpa ne "riittävän" pituuden omaavat miehet oppisivat myös käyttämään sitä oikein


    • kallesetä

      pari vuotta niin toivot että edes joskus vähän sattuis.
      Kyllä se siitä löystyy.

      • sdiuytred

        et taija kuulua tälle palstalle joten painuhan muualle heitteleen huonua huultas.


    • heinäkasa

      ”mies ei uskalla tulla päälleni koska hän on kookkaampi kuin minä ja minä niin pieni”
      —pieni nainen sanoi minulle kerran:
      ”en ole kuullut, että hiiri olisi koskaan musertunut heinäkasan alla”

    • neitinen87

      Oletteko kokeilleet lusikka-asentoa? Siinä ainakin voi mielestäni ollan varsin rennosti. Mies päällä ei ole ainakaan meillä ikinä tuottanut mitään ongelmia, minä 60 kg ja mies yli 110 kg. Toki miehen pitää olla sut hyvä kuntoinen ettei vaan "makaa" naisen päällä vaan kannattelee itseään käsillä. Ja toki lähetyssaarnaajastakin löytyy eri variaatioita. Kannattaa katsoa, vaik jotain asento-opasta. Oletko miettinyt, onko asento varmasti ratkaisu rentotumiseen? Itse opin vasta rentoutumaan kunnolla nykyisen kumppanini kanssa, kun on kunnon pitkät esileikit, eikä itsestäni tunnu mitenkään painostetulta. Kokeilkaa ainakin kunnon esileikkiä liukkarin kera, jos vaikka rentoutuisit sitten muutenkin ja seksi onnistuisi ilman kipua.

    • vastailiiija

      Pilluunko????

      No, ei ku meinaan että saattuuko se emättimen suuaukon kohdalta hankaamisen takia vai ken ties mahan pohjaan, mikä on hyvinkin mahdollista jos miehen penis on pitkän lainen. Onko penis "liian" paksu eli venyttääkö se reikää liikaa???

      Harrastattekos esileikkejä tarpeeks??? Mitä enemmään nainen kiihottuu ja kostuu sitä helpompaa seksi on.

      Elikkäs jos tarkentaisit hiukan kysymystä niin siihen olisi helpompi vastata.

      Ja tuosta miehen päälle tulosta. Eihän se mitään vahinkoa tee jos mies nojaa hieman käsiensä varassa eikä koko painolla lösähdä päälle. minusta on vain kiihottavaa kun saan kadota miehen alle rakasteltaessa. Sielä on turvallista olla. Ja katoamisella meinaan sitä kun rakastelen mieheni kanssa minä alla hän päällä niin hänen rintakehä on kasvojeni korkeudella. eli minusta ei paljoa näy.

    • mulla myös

      mun miehelläni on omaan kokooni aivan liian pitkä. tai no pitkä siihen nähen että se ei voi lykkiä minua kunnolla missään muussa asennossa kun lusikassa koska muuten menee liian pitkälle ja sattuu.
      takaapäin onnistuu ainoastaan jos makaan mahallani. takaapäin onnistuu ainoastaan jos mies malttaa panna hitaasti. lähetyssaarnaajassa onnistuu myöskin jos ei tönnä ihan kokonaan.

    • 4 perusasentoa: Mies päällä, alla, istualtaan tai seisaaltaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mukavaa sunnuntai päivää

      Kirsille ja mukaville ihmisille jos täällä enää ovat. 😊☕🌞🍁🧡 Jos eivät ole, niin sitten poistun.
      Ikävä
      329
      1534
    2. Milloin on kaivattusi nimi päivä?

      Otsikossa kysymys. Osumien kautta illaksi viä treffeille 💁💁💁
      Ikävä
      64
      1162
    3. Alan kyllästyä ihmisiin

      Hyvää yötä ja loppuiltaa. ☀️🥱🌌💤🌃✨🍁👍👎👐🫶🖖🧟‍♀️🫅🏼❄️💫
      Ikävä
      176
      1047
    4. Vanhan Mestarin porttikieltolaiset?

      VM lopettaa ja uutta tulee tilalle. Onnea uudelle yrittäjälle! Tuli vaan tuossa mieleen, että säilyvätkö vanhat porttiki
      Suomussalmi
      35
      1003
    5. Sofia Virta sanoi totuuden suoraan....

      ....Suomessa ei tarvita Persuja maamme taloutta hoitanaan. Hyvin sanottu.
      Maailman menoa
      312
      893
    6. Mitä pidät

      Siitä että suhde alkaa pettämisen kautta
      Ikävä
      128
      884
    7. Machokultti vai tasa-arvoa

      Oikein hyvää päivää kaikki Vedatietäjät ja Hare Krishnat! Tarkoitukseni ei ole provosoida vaan monen pettymyksen jälkeen
      Hindulaisuus
      265
      880
    8. Venäjän ydinaseet??

      Tuntuvat olevan muutamille jonkinlainen lähes seksuaalinen fantasia ja kierouma. Uskonnollinen (?) fetissi. Niillä sit
      Maailman menoa
      234
      811
    9. Kimmeliin yöksi?

      Sopii minulle, mutta en tiedä sopisiko se sinuun.
      Ikävä
      63
      802
    10. Millon näit kaivattusi viimeksi? Missä??

      saitko vihdoin kerrottua häälle mitä tunnet? Oliko hetki lämmin vai kylmä.
      Ikävä
      28
      700
    Aihe