Kaipaan Virossa myynnissä olevia "kohukeita" eli rahkapatukoita. Valmistaako Valio tai Ingman vastaavia, onko myynnissä ja missä marketeissa. Ovat maitohyllytavaraa. En ole nähnyt missään mainoksia , eikö niitä ole lainkaan lanseerattu Suomeen, kannattaisi, olisi todellinen hitti. Parempaa kuin jäätelö, vai pistääkö joku jossain hantiin kyseistä tutetta.
Näitä myös Suomeen
3
997
Vastaukset
- rahkelia
Esimerkiksi meikäläisessä Citymarketissa (isossa sellaisessa) on juuri sellaisia rahkapatukoita. Myydään siellä missä on välipalavanukkaat ym.!
http://begi.arkku.net/polartrade/muma.html
Ne mitä siis olen nähnyt on juuri näitä MuMa-rahkapatukoita, joista tuo linkki kertoo. Mun mielestä ovat vielä paljon parempia kuin ne, mitä olen joskus Viro-kaupasta ostanut! Ihania makuja on..- rahkeli
.. että mä ihmettelen myös kuinka HILJAA näistä rahkanameista on oltu! Itsekin löysin ne sattumalta kun vaan kerran olin siellä Citymarketissa muuten vaan. Oli silloin juuri joku alennus-kampanja niistä ja siksi huomasin ne ensimmäistä kertaa! Olisi ihan hyvin voinut jäädä huomaamattakin. Ihme juttu ettei niitä tosiaan mainosteta ollenkaan. :( Ei näy telkkarissa mainontaa.
Kinderin milk slice on muuten minusta myös hyvää, mutta nämä MuMa-rahkapatukat ovat myös. Vaniljanmaku on suosikkini.
Meillä ei kumminkaan kotikunnan K-kaupassa ole tuota MuMaa, vaan sitä varten tosiaan pitää mennä ISOON Citymarkettiin.
- miewain
Hassua, juuri tänään päivällä ajattelin kuinka kaipaankaan noita rahkapatukoita suklaakuorrutuksella...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että336701- 51661
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574