Kaipaan Virossa myynnissä olevia "kohukeita" eli rahkapatukoita. Valmistaako Valio tai Ingman vastaavia, onko myynnissä ja missä marketeissa. Ovat maitohyllytavaraa. En ole nähnyt missään mainoksia , eikö niitä ole lainkaan lanseerattu Suomeen, kannattaisi, olisi todellinen hitti. Parempaa kuin jäätelö, vai pistääkö joku jossain hantiin kyseistä tutetta.
Näitä myös Suomeen
3
890
Vastaukset
- rahkelia
Esimerkiksi meikäläisessä Citymarketissa (isossa sellaisessa) on juuri sellaisia rahkapatukoita. Myydään siellä missä on välipalavanukkaat ym.!
http://begi.arkku.net/polartrade/muma.html
Ne mitä siis olen nähnyt on juuri näitä MuMa-rahkapatukoita, joista tuo linkki kertoo. Mun mielestä ovat vielä paljon parempia kuin ne, mitä olen joskus Viro-kaupasta ostanut! Ihania makuja on..- rahkeli
.. että mä ihmettelen myös kuinka HILJAA näistä rahkanameista on oltu! Itsekin löysin ne sattumalta kun vaan kerran olin siellä Citymarketissa muuten vaan. Oli silloin juuri joku alennus-kampanja niistä ja siksi huomasin ne ensimmäistä kertaa! Olisi ihan hyvin voinut jäädä huomaamattakin. Ihme juttu ettei niitä tosiaan mainosteta ollenkaan. :( Ei näy telkkarissa mainontaa.
Kinderin milk slice on muuten minusta myös hyvää, mutta nämä MuMa-rahkapatukat ovat myös. Vaniljanmaku on suosikkini.
Meillä ei kumminkaan kotikunnan K-kaupassa ole tuota MuMaa, vaan sitä varten tosiaan pitää mennä ISOON Citymarkettiin.
- miewain
Hassua, juuri tänään päivällä ajattelin kuinka kaipaankaan noita rahkapatukoita suklaakuorrutuksella...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2144390
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.262670Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062275Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341900- 1841656
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut291592Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111313Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211256- 391212
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1381204