Näitä myös Suomeen

Roheline kateuvest

Kaipaan Virossa myynnissä olevia "kohukeita" eli rahkapatukoita. Valmistaako Valio tai Ingman vastaavia, onko myynnissä ja missä marketeissa. Ovat maitohyllytavaraa. En ole nähnyt missään mainoksia , eikö niitä ole lainkaan lanseerattu Suomeen, kannattaisi, olisi todellinen hitti. Parempaa kuin jäätelö, vai pistääkö joku jossain hantiin kyseistä tutetta.

3

854

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rahkelia

      Esimerkiksi meikäläisessä Citymarketissa (isossa sellaisessa) on juuri sellaisia rahkapatukoita. Myydään siellä missä on välipalavanukkaat ym.!

      http://begi.arkku.net/polartrade/muma.html

      Ne mitä siis olen nähnyt on juuri näitä MuMa-rahkapatukoita, joista tuo linkki kertoo. Mun mielestä ovat vielä paljon parempia kuin ne, mitä olen joskus Viro-kaupasta ostanut! Ihania makuja on..

      • rahkeli

        .. että mä ihmettelen myös kuinka HILJAA näistä rahkanameista on oltu! Itsekin löysin ne sattumalta kun vaan kerran olin siellä Citymarketissa muuten vaan. Oli silloin juuri joku alennus-kampanja niistä ja siksi huomasin ne ensimmäistä kertaa! Olisi ihan hyvin voinut jäädä huomaamattakin. Ihme juttu ettei niitä tosiaan mainosteta ollenkaan. :( Ei näy telkkarissa mainontaa.

        Kinderin milk slice on muuten minusta myös hyvää, mutta nämä MuMa-rahkapatukat ovat myös. Vaniljanmaku on suosikkini.

        Meillä ei kumminkaan kotikunnan K-kaupassa ole tuota MuMaa, vaan sitä varten tosiaan pitää mennä ISOON Citymarkettiin.


    • miewain

      Hassua, juuri tänään päivällä ajattelin kuinka kaipaankaan noita rahkapatukoita suklaakuorrutuksella...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2803
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2380
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2160
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1944
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1796
    6. 152
      1782
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1767
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      131
      1510
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe