Mikä teidän mielestänne on olennaista ihmisten välisessä vuorovaikutuksessa/vuorovaikutuksessa ja mistä siinä on mielestänne kyse?
Viestinnästä peruskysymys
3
602
Vastaukset
- %%#
Miksi vuorovaikutus on 2 kertaa?
Olennaista on oikeudenmukaisuus noin suurinpiirtein - mitä se sitten tarkoittaakin. Vuorovaikutuksessa on kyse siitä, että kumpikin yrittää hyötyä siitä jotenkin. Joskus tilanne voi olla win-win, mutta tällöinkin kai yleensä toinen voittaa enemmän kuin toinen. Joskus taas toinen suorastaan häviää, joskus jopa molemmat. Piirrä nelikenttä. - wannabetherapist
Mielestäni olennaista on molempien (tai kaikkien) itsereflektointitaidot, koska ongelmia syntyy yleensä silloin, kun joku on huonosti tietoinen itsestään eikä osaa reflektoida.
Mitä paremmin ihmiset tuntevat toisensa, sitä paremmin he pystyvät viestimään toistensa kanssa. Mitä enemmän vuorovaikutuksessa olevat ihmiset ovat tietotasoltaan ja älykkyydeltään samalla tasolla, sitä paremmin viestintä ja vuorovaikutus myös onnistuu.
Vuorovaikutuksessa on kyse siitä, että molemmat antavat ja saavat: vastavuoroisuus mahdollistaa hyvän ja onnistuneen vuorovaikutuksen ja on välttämättömyys ihmissuhteissa.- mahdollinenasiakas
Oletko joku viestintäkouluttajaterapeutti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013