eikkä mulla on noin 14kilon käsipaino teen sillä hauis kääntöjä ja suorille käsille nostoja saako tuolla käsiin näkyviä lihaksia jos toistoja tulee 3-5kertaa viikossa reilu 500 toistoa aina yhtä kättä kohden siis yhden treenin nostot tuos nuo 500! Haluaisin lihaksia käsiin ni voisko joku antaa vinkkejä miten voi kotona treenata et sais tuloksia lisäksi lenkkeilen 6km 2-3 kertaa viikossa oon treenannu pitemmän aikaa lihaksissa ei oo suuria muutoksia ainoastaan kunto on kohonnut huomattavasti! En mielellään lähtis salille vai onko se ainut mahdollisuus kehittää lihaksia? Ai niin ja sit mul on ulkona vanteineen päivineen suuri traktorin rengas sitä käyn sit välillä pyörittelemässä...
amatööri kyselee
outo kotitreenaaja
4
182
Vastaukset
Ei se määrä vaan se laatu :D
Jo pelkästään sillä että vaihtelet käsipainojesi painoja saat vaihtelevuutta.
ja lihakset kasvavat paremmin kun teet toistoja alle 10 sarjoina raskaammilla painoilla.
yli 10 kohottaa lähinnä aerobista kuntoa eli kestävyyttä. Toki silläkin hieman lihakset kasvavat mutta ei läheskään yhtä tehokkaasti.- -
Trollihan tämä tuntuu olevan. Joten joo. Nostele sitä traktorin rengasta 500 kertaa niin rupee kasvamaan. Ainakin vitutus jos ei muuta.
- epic fail
jos haluat lihastulehduksen niin vatkaa vaan sitä painoas vaikka tuhat kertaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541943
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu131876- 1181307
- 901266
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961238Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4261172- 62899
- 49851
- 50846
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä218712