Uusia karaokelevyjä?

Lizza75

Mites on, onko uusia karaokelevyjä tulossa Suomipopilta, Magnumilta, Iskelmältä?

12

919

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blyhfffddfdaad

      no mites on? kandeisko vaikka mennä maahantuojan/valmistajan sivuille kyseleen, ei täältä ainakan saa oikeaa eikä asiallista tietoa!

    • Uutta kehiin

      Juu, alkaa jo käydä tylsäksi tää oottelu, mikä kestää??

    • tulee ainakin yksi

      Tatsia julkaisee ensi viikolla (viimeistään seuraavall) uuden karaokelevyn. Tanssikaraoke vol 1 on tulossa ja kuuleman mukaan heti perään tuleen toinen samanlainen. Hyvä hyvä, mulla on jo omat ennakkotilauksessa.

      • Ihmettelijä ?

        Miten voi ennakkoon tilata, jos missään ei kerrota tulevista uusista levyistä ja niiden sisällöistä ? Vai tarkoittaneeko se sitä, että tilataan ennakkoon tietämättä levyjen sisällöstä !!!


      • Biisinurkka_
        Ihmettelijä ? kirjoitti:

        Miten voi ennakkoon tilata, jos missään ei kerrota tulevista uusista levyistä ja niiden sisällöistä ? Vai tarkoittaneeko se sitä, että tilataan ennakkoon tietämättä levyjen sisällöstä !!!

        Kandee käydä tutustumassa uuteen karaokesarjaan nimeltä Biisinurkka, josta ilmestyy toinen osa Jouluksi. Kappaleita ei ole ainakaan puhkikulutettu ja levyltä löytyy opaslauluraita. Pääset tutustumaan You Tubesta myös hakusanalla Biisinurkka tulevaan levyyn eli BN2:seen ja myös aiemmasta levystä on kooste siellä! Lisäksi BN2:sta tulee cd. Biisinurkka järjestää myös laulukilpailun, johon voit tutustua Biisinurkassa ja voittajat 20 parasta pääsevät laulamaan tulevaisuudessa sarjaan uusilla biiseillä!


      • Tatsian sivuilta
        Ihmettelijä ? kirjoitti:

        Miten voi ennakkoon tilata, jos missään ei kerrota tulevista uusista levyistä ja niiden sisällöistä ? Vai tarkoittaneeko se sitä, että tilataan ennakkoon tietämättä levyjen sisällöstä !!!

        löytyi infoa tuosta uudesta levystä. Kuva kannesta, kappaleiden nimet sekä hinnat. Sinne mä lähetin sähköpostia ja laitoin tilauksen postiennakolla.


      • Ihmettelijä ?
        Tatsian sivuilta kirjoitti:

        löytyi infoa tuosta uudesta levystä. Kuva kannesta, kappaleiden nimet sekä hinnat. Sinne mä lähetin sähköpostia ja laitoin tilauksen postiennakolla.

        Pitäpä kokeilla sitten uudemman kerran etsiä sieltä tietoa uutuuksista. Olen kyllä käynyt siellä eilen viimeeksii, mutta jostain kumman syystä en löytänyt uutta tietoa. Kokeilempa uudestaan:)


      • Ihmetelijä?
        Ihmettelijä ? kirjoitti:

        Pitäpä kokeilla sitten uudemman kerran etsiä sieltä tietoa uutuuksista. Olen kyllä käynyt siellä eilen viimeeksii, mutta jostain kumman syystä en löytänyt uutta tietoa. Kokeilempa uudestaan:)

        Nyt onnistui minullakin löytää uusi tuleva Tatsia-levy ja eikun tilamaan:)


      • ja jippii
        Ihmetelijä? kirjoitti:

        Nyt onnistui minullakin löytää uusi tuleva Tatsia-levy ja eikun tilamaan:)

        Nyt on tullut näköjään Tatsian sivuille tietoa myös tuosta Tanssikaraoke 2 levystä.
        Siis sieltähän löytyy vaikka mitä hienoja kappaleita sekä esittäjiä. Levy ilmestyy sivuston mukaan joulukuun aikana ja ennakkotilauksiakin voi tehdä. Oma tilaus lähti taas heti sähköpostilla, tää on kyllä niin hienoa.


      • Ihmettelijä ?
        ja jippii kirjoitti:

        Nyt on tullut näköjään Tatsian sivuille tietoa myös tuosta Tanssikaraoke 2 levystä.
        Siis sieltähän löytyy vaikka mitä hienoja kappaleita sekä esittäjiä. Levy ilmestyy sivuston mukaan joulukuun aikana ja ennakkotilauksiakin voi tehdä. Oma tilaus lähti taas heti sähköpostilla, tää on kyllä niin hienoa.

        Ihan tarkistuksen vuoksi kysyisin teiltä, jotka olette tilanneet Tatsian sivuilta sähk.postina levyjä, niin tulee vastausta Tatsialta, että tilaus vastaan otetettu?
        Minä tilasin viime viikolla, mutta en saanut mitään kommenttia, joten uskallanko luottaa, että tilaus on kuitenkin mennyt perille !


    • Ja tuottaa lamppuun valkeea, mutta millään muilla mailla, kuin Suomella se eioo riskiä vailla. En tiedä. Harrastan kotona.

    • Metkaa

      Magnum Iskelmä vol. 18 kotikaraoke
      1. Mansikkaa ja valkoapilaa - Neljänsuora
      2. Jenkkikassi - Janne Raappana
      3. Sataa - Paula Koivuniemi
      4. Niin pieni - Annika Eklund
      5. Herätä minut - Charles Plogman
      6. Talviparatiisi - Mikko Siltala
      7. Salamataivas - Laura Vuotilainen
      8. Suloinen myrkynkeittäjä - Mariska
      9. Pimeästä valoon - Yölintu
      10. Sun puolella - Antti Kleemola
      11. Valon pisaroita - Tuure Kilpeläinen
      12. Pidä kiinni - Katri Metso
      13. Hetki kaunis - Pasi Vainionperä
      14. Pakota mut - Tommi Soidinmäki
      15. Rakkauslaulu - Johanna Kurkela
      16. Saat sydäntalven sulamaan - Sari Hellsten
      17. Liian tyly - Jani & Jetsetters
      18. Valon toit - Finlanders
      19. Hei pianomies - Anneli Mattila
      20. Jos menet pois - Suvi Teräsnika

      Lisäksi bonuskappale Alanyan kuningas-Bablo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      639
      4774
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      50
      3670
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      119
      3653
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3051
    5. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      13
      2662
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2424
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2311
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2180
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      30
      2097
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      50
      2069
    Aihe