Ajattelin kokeilla suomi24 treffejä ja kävin 3 kuukauden aikana 15 kertaa treffeillä "hoikkien" naisten kanssa ja yksikään naisista ei ollut hoikka ja muutama oli suorastaan lihava.
Miten nykymaailmassa käsittään "hoikka" kun 65 kiloinen nainen väittää itseään hoikaksi!!!!
15 naisen otannalla netissä olevat naiset ovat todella huonossa kunnossa ja teki suorastaan pahaa kun läskimaha roikkuu "hoikalla" lapsettomalla naisella vyön päällä.
Sitten on pakko mainita ne suuret ja paksut reidet joita näillä "hoikilla" naisilla on ja mitä ihmettä on tapahtunut naisten säärille kun ei edes voi puhua sääristä vaan pölkyistä....
Näiden "hoikkien" naisten Takapuolista en halua edes keskustella.....voi kristus!!!!
Minulle riitti nettitreffit!!!
Nettitreffeillä on vain lihavia naisia!
99
3158
Vastaukset
- 12+13
Noita ylipainoisia naisia löytyy etenkin ikäryhmistä 35 - 45 tai ainakin jotain siihen suuntaan.
Mikähän kumma siinä on kun jokainen eteenkävelevä pulla ja lihapiirakka täytyy iskeä nassuun?
Kroppansa pitäminen normaalina on itsekuria. Ihminen joka syö ja lihoo ei elä pysty pitämään henkisesti itseään kurissa.
No ei ole mun ongelma... vaan heidän.- öklöä
mitenkä samanikäisten miesten laita on...valitettavan monella miehellä ylä-ja alaraajat ovat lihaksettomat tikut ja keskivartaloa komistaa hillittömän iso pötsi...ikäänkuin viimeisillään raskaana olevalla naisella, joka odottaa kaksosia.
- mies.
öklöä kirjoitti:
mitenkä samanikäisten miesten laita on...valitettavan monella miehellä ylä-ja alaraajat ovat lihaksettomat tikut ja keskivartaloa komistaa hillittömän iso pötsi...ikäänkuin viimeisillään raskaana olevalla naisella, joka odottaa kaksosia.
Itse olen 1.80 m/65 kg, ja minä taas olen tikku-ukko, tai jotakin. Päättäkää jo mitä haluatte..
- sopiva........
mies. kirjoitti:
Itse olen 1.80 m/65 kg, ja minä taas olen tikku-ukko, tai jotakin. Päättäkää jo mitä haluatte..
Liian laiha ei ole hyväksi.
- mies.
sopiva........ kirjoitti:
Liian laiha ei ole hyväksi.
Älä viitti. Painoni on aina ollut noin 65 kg sen jälkeen kun olin 18v, tämä on oma ideaalipainoni, eikä se tule muuttumaan tästä. Ei auta vaikka söisi, se paino pysyy siinä, jollei sitten syö niin paljon että tulee korvista ulos. Sen jälkeen muutama päivä normaalisyömistä ja paino menee taas 65 kg:hen.
Turha teidän on lässyttää, ei tämä ole mitään alipainoa millään lailla. - nainen.
mies. kirjoitti:
Älä viitti. Painoni on aina ollut noin 65 kg sen jälkeen kun olin 18v, tämä on oma ideaalipainoni, eikä se tule muuttumaan tästä. Ei auta vaikka söisi, se paino pysyy siinä, jollei sitten syö niin paljon että tulee korvista ulos. Sen jälkeen muutama päivä normaalisyömistä ja paino menee taas 65 kg:hen.
Turha teidän on lässyttää, ei tämä ole mitään alipainoa millään lailla.Painoa saa liikkumalla, hankkimalla terveet vahvat lihakset.
180/65 miehellä ei voi olla kummoisia lihaksia.
Naru olet. - älä viitti
nainen. kirjoitti:
Painoa saa liikkumalla, hankkimalla terveet vahvat lihakset.
Naru olet.Ei se auta, kävelen keskimäärin varmaan 30-50 kilometriä viikossa, eli jaloissa on ainakin lihaksia, ja ne ovat paksuja ja kiinteitä, sitten ne pakolliset lihasliikkeet (punnerrus, ja vatsalihakset) muutaman kerran viikossa. Ei se auta. Mitään tämän enempää en aio tehdä. Miksi tekisinkään?
- anonyymi_
mies. kirjoitti:
Turha teidän on lässyttää, ei tämä ole mitään alipainoa millään lailla.No joo... Laitoin omaan profiiliini aikoinaan alapaino ja -pituusmääriksi 175/65. Kommentit olivat, että aurauskeppiäko haen..
- mies.
anonyymi_ kirjoitti:
No joo... Laitoin omaan profiiliini aikoinaan alapaino ja -pituusmääriksi 175/65. Kommentit olivat, että aurauskeppiäko haen..
BMI on itselläni 20.1, ja mitat 180/65. Vielä 180/60 on BMI=18.5, mikä ei vielä ole alipainoa. Vasta jos painaisin 59 kg, olisi alipainoa, eli 180/65 on vielä ihan normaalia, ja tuosta voisi laihtuakin. 175/65 on vastaavasti todella kaukana alipainosta.
Tässä tuntuu nyt menevän luulot ja tiedot vähän sekaisin, eli yritetään tehdä normaalipainoisista alipainoisia, ja vastaavasti ihannoidaan läskiä, sillä tekosyyllä että on varmaan niitä lihaksia sitten. Yeah right. - anonyymi_
mies. kirjoitti:
BMI on itselläni 20.1, ja mitat 180/65. Vielä 180/60 on BMI=18.5, mikä ei vielä ole alipainoa. Vasta jos painaisin 59 kg, olisi alipainoa, eli 180/65 on vielä ihan normaalia, ja tuosta voisi laihtuakin. 175/65 on vastaavasti todella kaukana alipainosta.
Tässä tuntuu nyt menevän luulot ja tiedot vähän sekaisin, eli yritetään tehdä normaalipainoisista alipainoisia, ja vastaavasti ihannoidaan läskiä, sillä tekosyyllä että on varmaan niitä lihaksia sitten. Yeah right.No niin niin. Jos 175/65 saa miehessä aikaan aurauskeppiajatuksen, noin miestä ajatellen, miksi ihmeessä naisen pitäisi olla anorektikko?
- sfg342y
nainen. kirjoitti:
Painoa saa liikkumalla, hankkimalla terveet vahvat lihakset.
Naru olet.Mitä siinä vittuilet? Mitä se pituuspainoindeksi todella mistää kertoo, ihmisiä on erilaisia, vaikka ei olisikaan 80kg, ei tarkoita että on auttamatta naru tai hintelä. Oletko itse niin täydellinen että et muuta keksi kuin väittää vastaan ja vittuilla, vai oletko vain se tyypillinen rasittava, vittumainen ja nalkuttava ämmä? Mitä todella voit päätellä vain tekstin perusteella tästä 180cm/65kg:sta? Et mitään. Kerro nyt vielä omat mittasi, VALEHTELEMATTA, kyllä minäkin keksin jotain valitettavaa sinulle.
- ik
Ihmisiä on monenlaisia. Makuja on monenlaisia. Mikähän se on se tarve joka panee arvostelemaan toisen laihuutta tai lihavuutta? Jos olet tyytyväinen elämääsi, pidättäydyt todennäköisesti elämään omaa elämää ja annat toisten elää omaansa. Kiloineen tai ilman, eikö totta?
- - Julia _
mies. kirjoitti:
Turha teidän on lässyttää, ei tämä ole mitään alipainoa millään lailla.no thanks.
- mies.
- Julia _ kirjoitti:
no thanks.
Lihatiskissä säilytetään ylimääräiset lihat, en ole kävelevä lihakauppa. Joulukinkkuja saa vieläkin ostaa kaupasta, epäilemättä jotkut voivat tehdä itsestään joulukinkun, ja seuraavana vuonna alkaa se lihoaminen taas. Itse ostan kinkkuni kuitenkin kaupasta.
- 165cm c 55kg aina:)
mies. kirjoitti:
Turha teidän on lässyttää, ei tämä ole mitään alipainoa millään lailla.sellanen metabolismi että kuluttaa kaiken, ja naisilla se metabolismi t. aineenvaihdunta usein hidastuu 30v jälkeen. eli pitäisi kuluttaa ja liikkua enenmmän ja syödä tosi vähän. ja sinä, tosihoikka mies, vosit ehkä (???) karvattaa vähän lihasmassaa ja sillä tavalla lisätä painoasi?
- Naiivitar
No voi herran jestas sentään.... Mikähän maailmaa tosiaan vaivaa, kun 65 kiloinen nainen sanoo itseään hoikaksi.... Ehkä tuo naisten pituus, sentit ilman korkoja, on pikkuisen noussut sitten pettuleipäajan. 175 cm ja 65 kg nainan ON hoikka, väännä nyt se ihan sitten miten tahdot... Miesten vastaavista väännöistä omenoineen en edes viitsi sanoa mitään. On se niin urheilullista...
- 18
175 cm ja 65 kg EI OLE HOIKKA!!!
65 KG naisella on isot luut!!! - hytrt
Väitän, että 175 cm nainen on hoikka jos hän painaa 55 kg.
- 8+5
hytrt kirjoitti:
175cm ja 55 kg aikuinen nainen on muuten alipainoinen, tuossa olisi jo terveys vaarassa.
8+5 kirjoitti:
175cm ja 55 kg aikuinen nainen on muuten alipainoinen, tuossa olisi jo terveys vaarassa.
Ainakaan mies ei ole mitenkään hirveän alipainoinen jos on 175/55. Jos on vähän lihaksia ja pienet luut, myös painoa on vähän. Ihannepaino ei siten edes riipu pituudesta, vaan se muodostuu yksilökohtaisesti. On oltava laiha luonnostaan, sitä se edellyttää, jotta voi oll laiha ja silti terve.
Minä painoin 55 kiloa 16-vuotiaana, vaikka olin jo 180 cm pitkä. Vielä nyt 32-vuotiaanakaan en paina kuin 60 kiloa, pituutta on tuo 180. Ja terveys on minulla parempi kuin monella painavammalla, päätellen esim. siitä, kuinka nopeasti tartuntataudeista selviää, tai kuinka usein niitä saa. Yleiskunto on tärkeää.
65 kiloa olen painavimmillaan painanut, mutta se edellyttää huonoa ruokavaliota, rasvaisen ruuan syömistä. Kun 60 kg tuntuu olevan oikea vakiopaino, joten mitäpä sitä edes yrittää nostaa....
Ja naisen painosta puheen ollen, onko naisen normaalipaino miestä korkeampi? Sitähän minä en tiedä, mutta en oikein usko.
Tunnen myös lähes 190 cm miehen, jolla rupesi olemaan löysää mahaa jo 75-kiloisena...eli kyllä sitä voi 65 kg naisellakin olla. Kaikki on kiinni luiden ja lihasten painosta.- BMI
M1978 kirjoitti:
Ainakaan mies ei ole mitenkään hirveän alipainoinen jos on 175/55. Jos on vähän lihaksia ja pienet luut, myös painoa on vähän. Ihannepaino ei siten edes riipu pituudesta, vaan se muodostuu yksilökohtaisesti. On oltava laiha luonnostaan, sitä se edellyttää, jotta voi oll laiha ja silti terve.
Minä painoin 55 kiloa 16-vuotiaana, vaikka olin jo 180 cm pitkä. Vielä nyt 32-vuotiaanakaan en paina kuin 60 kiloa, pituutta on tuo 180. Ja terveys on minulla parempi kuin monella painavammalla, päätellen esim. siitä, kuinka nopeasti tartuntataudeista selviää, tai kuinka usein niitä saa. Yleiskunto on tärkeää.
65 kiloa olen painavimmillaan painanut, mutta se edellyttää huonoa ruokavaliota, rasvaisen ruuan syömistä. Kun 60 kg tuntuu olevan oikea vakiopaino, joten mitäpä sitä edes yrittää nostaa....
Ja naisen painosta puheen ollen, onko naisen normaalipaino miestä korkeampi? Sitähän minä en tiedä, mutta en oikein usko.
Tunnen myös lähes 190 cm miehen, jolla rupesi olemaan löysää mahaa jo 75-kiloisena...eli kyllä sitä voi 65 kg naisellakin olla. Kaikki on kiinni luiden ja lihasten painosta.Naisen terveys on vaarassa, kun BMI painuu alipainon puolelle. Naisella on ihan fysiologisista syistä oltava rasvakudosta eri tavalla kuin miehellä. Ensimmäisiä hälytysmerkkejä on, että kuukautiset jäävät pois, kehon tulkinta siitä, että nainen ei saa riittävästi ravintoa eikä lasten saattaminen nälkäänäkevään maailmaan ole suotavaa.
- tzigy
8+5 kirjoitti:
Tuo on juuri suomalaisten ylipainoisten naisten kateutta kaunisvartaloisia hoikkia naisia kohtaan.
175/55 on kaunis, terve ja hoikka! - BMI
tzigy kirjoitti:
Tuo on juuri suomalaisten ylipainoisten naisten kateutta kaunisvartaloisia hoikkia naisia kohtaan.
175/55 on kaunis, terve ja hoikka!Oukei, sovitaan näin...
Se kalikka kalahtaa, johon... - ik
hytrt kirjoitti:
175 pitkä ja 55 kg on paleleva ihminen jonka pitäisi nopeasti löytää paistipannu ja heittää paljon pekonia sille.
- ik
M1978 kirjoitti:
Tunnen myös lähes 190 cm miehen, jolla rupesi olemaan löysää mahaa jo 75-kiloisena...eli kyllä sitä voi 65 kg naisellakin olla. Kaikki on kiinni luiden ja lihasten painosta.Kyllä pitäisi uskoa. Mene hyvä mies keittiöön ja tee itsellesi kunnon ruokaa. Ja jos 190 cm pitkällä miehellä alkaa nahka roikkua kun painaa 75 kg, niin kyllä jossain on jotain pahasti vialla.
- ik
hytrt kirjoitti:
Olet oikeassa: 175 cm pitkä nainen joka painaa 55 kg on hoikka. Ei sen sanomiseen rohkeutta tarvita. Mutta sanoa että hän on oikeastaan liian "hoikka", liipuu rajalla...
- lihaa luiden päällä
8+5 kirjoitti:
On minunkin mielestä 175 cm pitkä ja 55 kg painava nainen liian laiha, anorektikko suorastaan. Jopa 168 cm pitkä ja 57 kiloinen nainen on liian laiha. Luut törröttävät uhkaavasti ja kasvot ovat menettäneet kauneuden. kun katson vanhoja valokuvia, joissa olin juuri toi 168 cm pitkä ja sillee, niin liian laiha olin, kamalannäköinen suorastaan.
- pyöräilevä
18 kirjoitti:
65 KG naisella on isot luut!!!Höh - kyllä on. Itse olen 174 cm ja 70 kg, minua on sanottu hoikaksi ja peili todistaa sen. Maha ei pömpötä ja olen kiinteä. Jos painaisin 65 kiloa voisin sanoa olevani laiha, noin alas en päästä painoa. - Tärkeintä kuitenkin on olla tyytyväinen itseensä, jos jotain toista haittaa se mitä sinussa näkee, so what? Lihavat ja laihat on sisältä samanlaisia, läskihän on vaan kuorta, eikö?
- pyöräilevä
hytrt kirjoitti:
No sehän on jo luuviulu!
- Ville Viirusilmä
18 kirjoitti:
65 KG naisella on isot luut!!!Minä en ymmärrä anoreksian ihannoimista. Lihaa täytyy olla miten joku vois edes 100 kg nostaa. Keskososastolle kuuluvat. No voi ne jaksaa näppäimistä juuri naputtaa muuhun niistä ei ole.
- kekkuliko
Minulla on hieman pienempi otanta mutta olen tullut aivan samaan johtopäätökseen. Nykyään naiset vain yksinkertaisesti ovat lihavia ja löysiä eikä heillä ole mitään itsekuria tai kritiikkiä omaa vartaloaan kohtaan ja se on valitettavaa.
Naiset ovat laikoja eivätkä he harrasta liikuntaa mutta silti pitää jatkuvasti syödä karkkia ja juoda siidereitä ja limuja.- 12+15
Toivottavasti jaksat tästä huolimatta.
- slarti
No teillä ei sitten ollutkaan mitään laatunaisia haussa. Voin vakuuttaa että korkeammin koulutetut ja nätit naiset ovat lähes poikkeuksetta kaikki urheillullisia ja todella hoikkia. Heitä ei vain usein pääse edes tapaamaan.
- Tavisnainen :(
myös toivotan kovasti jaksamista Sinulle!
On varmaan tosi kovaa, kun itse olet taatusti kulmakunnan komein mies! Todennäköisesti olet mister Finland!
Jokaisen naisen päiväuni olet varmasti! Maailman paras rakastaja olet ihan taatusti! Ihanan ronski ja hellä yhtäaikaa!
On se varmaan todella kovaa, kun maailman komein mies menee ihan hukkaan täällä lihavien ja löysien naisten maassa!
- tytsyy899
Olenkos minä sitten hoikka vai liian hoikka vai häh jonkunmielestä en niin hoikka ? 160/45kg, 21v. Mielenkiinnosta kysyn ;)
- jloi
Et ole hoikka
- - Anorektikko -
jloi kirjoitti:
Et ole hoikka
alle 45-kiloiselta naiselta loppuu aika nopeasti kuukautiset. Sekö ei ole hoikka! Taidat olla pedofiili.
- alsdkfj
jloi kirjoitti:
Et ole hoikka
Voin vain sanoa vilpittömästi "ONNEA" kaikille näille "läskinaisille" jotka kävivät kanssasi treffeillä. Heidän onnekseen lähdit lätkimään. Ei mikään ihme että nuoret tytöt sairastuvat anoreksiaan kun maailmassa on juuri sinun kaltaisia idiootteja jotka väittävät alipainoisen olevan "normaali" ja normaalipanoisen olevan läski. Jos väität että 160/45 ei ole hoikka niin sinussa on kyllä joku vika.
Olin itse juuri näissä mitoissa kun olin sairastellut. Olin kuin luuta ja nahkaa. Ihon alla ei ollut rasvakerrosta lainkaan, joten palelin jatkuvasti. Luitten päällä ei suojaa, joten pienikin hipaisu sattui koska luukalvo on niin kipuherkkä. En ikinä olisi halunnut jäädä niihin mittoihin. Nyt olen päässyt takaisin normaaliin painoon, 52, eikä vieläkään näy läskiä missään. Ikääkin on jo 45. Tämä on ollut MINUN normaalipainoni nuoruudesta saakka.
Sinun kaltaista kukkakeppiä en ikinä ottaisi. Haluan MIEHEN vierelleni, en luurangon. - yloy
alsdkfj kirjoitti:
Voin vain sanoa vilpittömästi "ONNEA" kaikille näille "läskinaisille" jotka kävivät kanssasi treffeillä. Heidän onnekseen lähdit lätkimään. Ei mikään ihme että nuoret tytöt sairastuvat anoreksiaan kun maailmassa on juuri sinun kaltaisia idiootteja jotka väittävät alipainoisen olevan "normaali" ja normaalipanoisen olevan läski. Jos väität että 160/45 ei ole hoikka niin sinussa on kyllä joku vika.
Olin itse juuri näissä mitoissa kun olin sairastellut. Olin kuin luuta ja nahkaa. Ihon alla ei ollut rasvakerrosta lainkaan, joten palelin jatkuvasti. Luitten päällä ei suojaa, joten pienikin hipaisu sattui koska luukalvo on niin kipuherkkä. En ikinä olisi halunnut jäädä niihin mittoihin. Nyt olen päässyt takaisin normaaliin painoon, 52, eikä vieläkään näy läskiä missään. Ikääkin on jo 45. Tämä on ollut MINUN normaalipainoni nuoruudesta saakka.
Sinun kaltaista kukkakeppiä en ikinä ottaisi. Haluan MIEHEN vierelleni, en luurangon.Jos nainen on vain 160 cm pitkä ja painaa 45 kg niin hän ei todellakaan ole alipainoinen vaan hoikka. Muualla maailmassa varmaan normaalipainoinen, mutta Suomessa hoikka.
- Miten on?
Ei kai nyt 65-kiloinen vielä mikään läski ole. Ellei ole todella lyhyt.
Etkö nähnyt kuvia naisista ennen treffejä?
Luulisi, että kuvasta nyt vähän saa osviittaa onko läski vai ei.
Itse en menisi kuvattoman kanssa mihinkään.- rftgk
Naiset lähettävät vain kasvokuvia ja nekin ovat yleensä usean vuoden takaa.
- slarti
Hmm, tuota noin, kyllä se 65 kiloinen on jo aika tukeva, vaikka onkin 170 senttinen. Sen totesin näes itsekin, kun kävin tapaamassa erästä, eli peffa voi olla aika iso jo. Ei kuitenkaan mikään katastrofi tietenkään, mutta ehdottomasti ei mikään hoikka kuitenkaan. Tuollainen 170/60 taitaa olla ideaali, mikäli normaalivartaloista haluaa.
- 7788
slarti kirjoitti:
Hmm, tuota noin, kyllä se 65 kiloinen on jo aika tukeva, vaikka onkin 170 senttinen. Sen totesin näes itsekin, kun kävin tapaamassa erästä, eli peffa voi olla aika iso jo. Ei kuitenkaan mikään katastrofi tietenkään, mutta ehdottomasti ei mikään hoikka kuitenkaan. Tuollainen 170/60 taitaa olla ideaali, mikäli normaalivartaloista haluaa.
iso peffa = tukeva?
sieltäkös se ruumiinrakenne määritelläänkin?? - :_:_:_:_:_:
slarti kirjoitti:
että kertoi totuuden painostaan?
Siis että tosiaan painoi 65?
Vai passititko ihan vaa'alle treffeillä? - hyt
7788 kirjoitti:
iso peffa = tukeva?
sieltäkös se ruumiinrakenne määritelläänkin??ja läskit reidet ja ällöttävä roikkuva vatsa.....
- Vaaka mukaan....
slarti kirjoitti:
Vai sanoiko hän vain painavansa niin vähän.
Näin naisen kuvan treffi-ilmoituksessa hän oli yhtä pitkä kuin minä ja sanoi painavansa 65 kiloa (valahteli), mutta varmasti painoi ainakin 90kg.
Se on jutun ydin. Minä olen normaalipainoinen painoindeksilaskurin mukaan ja urheilen joka päivä. - slarti
Vaaka mukaan.... kirjoitti:
Vai sanoiko hän vain painavansa niin vähän.
Näin naisen kuvan treffi-ilmoituksessa hän oli yhtä pitkä kuin minä ja sanoi painavansa 65 kiloa (valahteli), mutta varmasti painoi ainakin 90kg.
Se on jutun ydin. Minä olen normaalipainoinen painoindeksilaskurin mukaan ja urheilen joka päivä.Tuota joo, en ottanut vaakaa mukaan, ja hänen painonsa oli sitten 66 kg eikä 65, mutta luotan hänen sanaansa, ei hän olisi minulle valehdellut, koska kumpikaan ei oltu varsinaisesti tositarkoituksella
liikkeellä, se oli vain tapaaminen. Annoin tietenkin omat mittani, ei niissä mitoissa mielestäni ole mitään salattavaa.
- IntelMike
Niin se menee.
- OppiaIkäKaikki......
Voi kiesus teitä miehiä ja teidän logiikkaa... Et voi heittää lonkalta että tuon ja tuon painoinen nainen on lihava, vaan pituudella on merkitystä ja sitten sinun varmasti pitää noille treffattaville naisille mainita vielä se, että lähettävät sinulle strategiset mitat, mutta silloin myös sinun pitää olla sen verran hyväkroppainen sekä näköinen, että kehtaat moista pyytää..
Miehet kun tuppaavat olemaan niin vaativia, vaikka itsellä olisi heidän mielestään "urheilullinen" kroppa, niin se äiti voi sanoa sen vain äidinrakkaudesta, mutta totuus on kyllä sitten monasti aivan muuta... Valitettavasti...
Ja laitappa siihen profiiliisi, että etsit hyväkroppaista naista ja mieluiten leikelty, koska jokaisella naisella jolla on myös rinnat (mistä miehet normaalisti tykkäävät tai tahtovat naisella ne olevan), niin löytyy reittä sekä pyllyäkin, mutta jos tahdot laihan, niin sitten voit heittää hyvästit luomutisseille.- BMI
Älä nyt, nämähän on hauskoja :) 55 kiloinen nainen on hoikka, oli sitä pituutta sitten 150 tai 180 senttiä... Ja rinnat upeat, tottakai. Niin ja urheilullinen, sehän on selvä. Kumpikohan muuten painaa enemmän, läski vai lihas?
On upeaa, kun naisihanne on anorektikko, jolla on vähintään C-kupin rinnat ;) - eeehhhhh
laittakoon profiiliin näkyviin tarkat mittakriteerinsä, niin ei tarvitse käydä täällä purnaamassa.
(voi kyllä olla, että treffiseura jää vähänlaiseksi, moni oikeasti hoikkakaan ei pidä tuollaisesta
mittanauha/puntari -ajattelusta.)
- mammajapappa
Siis on ihan sama mitä sieltä pääkopasta ja persoonasta löytyy, kunhan on tietyn painoinen!!
Ja itsekuriin liitetään kaikki lihavuus- juu kertoo paljon kirjoittajan älykkyydestä ja ajatusten laajuudesta.
( varmaankin kilpirauhas ym potilaat ovat täysi holtittomia elintavoiltaa! )
Mä olen kaunis kasvoiltani, ja vartaloltani...se ei vain vastaa kaikkien ihannetta. Näin se vain on.
Olen korkeakoulutettu, mutten niin täynnä itseäni kuin joku kirjoittaa, kuinka meitä ei tapaa tavallinen duunari tms.
Minulla on sydän ja sielu, on päiviä jolloin olen täys ....luonteeltani ja on päiviä - onneksi enemmän - jolloin olen iloinen, herttainen itseni.
Niin myös minä etsin vastakappalettani treffeistä ja löysin, en ihanne kuvamiestä, vaan miehen joka osaa rakastaa minua juuri sellaisena kuin olen. Ei haitannut vaikka oli jo kaljuuntumaan (mielikuvissani kauhistus ) alkanut, ehkei adoniskaan ja joku voi miettiä kuinka tollaasen... Rakkaus ei katso ulkoisia seikkoja, se vain aistii kuinka kemiat pelaa, puhutaanko ja varsinkin ajatellaanko samoin ja osataanko inttää rakentavasti, onko arjessa onnea ja haastetta. Kunnioitetaanko toisiamme ihmisinä, ajettelevina olentoina.- Päiväuni
Kaikki naiset ovat ihania ikään, painoon, ym. katsomatta. Nyt kuitenkin keskustellaan siitä, miksi ei-hoikat naiset ilmoittavat olevansa hoikkia. Yksi syy voi olla naistenlehdet, jotka aivopesevät lukijansa hoikiksi, kauniiksi prinsessoiksi. Ja kun tunnet itsesi sellaiseksi, hyvä niin, mutta muiden silmissä et kuitenkaan sellaiseksi muutu.
Me Naiset ja vastaavat tarjoilevat johdonmukaisesti "palkitse itsesi"- ja "olet hemmottelun arvoinen"-mallia. Tässäkään ei ole mitään pahaa, mutta päivittäinen suklaansyönti saattaa tuoda mukanaan jenkkakahvat, jos itsekuria ei löydy lähteä myös jumppaan. Miesten maailmaan palkitseminen ei samassa määrin kuulu (miehet lihovat muista syistä).
Kyllä oikeasti hoikkia naisia löytyy myös, kuten joku mainitsikin. - tsiisas
Päiväuni kirjoitti:
Kaikki naiset ovat ihania ikään, painoon, ym. katsomatta. Nyt kuitenkin keskustellaan siitä, miksi ei-hoikat naiset ilmoittavat olevansa hoikkia. Yksi syy voi olla naistenlehdet, jotka aivopesevät lukijansa hoikiksi, kauniiksi prinsessoiksi. Ja kun tunnet itsesi sellaiseksi, hyvä niin, mutta muiden silmissä et kuitenkaan sellaiseksi muutu.
Me Naiset ja vastaavat tarjoilevat johdonmukaisesti "palkitse itsesi"- ja "olet hemmottelun arvoinen"-mallia. Tässäkään ei ole mitään pahaa, mutta päivittäinen suklaansyönti saattaa tuoda mukanaan jenkkakahvat, jos itsekuria ei löydy lähteä myös jumppaan. Miesten maailmaan palkitseminen ei samassa määrin kuulu (miehet lihovat muista syistä).
Kyllä oikeasti hoikkia naisia löytyy myös, kuten joku mainitsikin.Miehillä ei tunnu olevan ollenkaan käsitystä siitä, paljonko normaalipainoinen tai hoikka nainen painaa. Olisko parempi vaan olla tuijottamatta painolukemiin?
- TiinaPäiviMari
Päiväuni kirjoitti:
Kyllä oikeasti hoikkia naisia löytyy myös, kuten joku mainitsikin.taas suklaata syö mies, mutta en minä. Hän ei käy jumpassa, mutta minä käyn;)
Eli mies syö suklaat ja minä jumppaan;) - juyt
Tässä on kai oleellista se, että oliko sinun nettitreffi totuuden mukainen jo ilmoituksessaan? Ilmoittiko hän myös siellä olevansa kaljuuntuva epäadonis vai antoiko hän sellaisen kuvan, että hän on tuuheatukkainen adonis?
Viestiketjun tarkoitus on ilmeisesti kritisoida ns. hoikkien naisten rehellisyyttä ei niinkään arvostella suomalaista naiskauneutta. - keppanaa!
Päiväuni kirjoitti:
Kyllä oikeasti hoikkia naisia löytyy myös, kuten joku mainitsikin.Kokemukseni mukaan miehet usein palkitsevat itsensä oluella, ja vielä useammin laatikollisella olutta.
- Jumpataan viisaasti
TiinaPäiviMari kirjoitti:
taas suklaata syö mies, mutta en minä. Hän ei käy jumpassa, mutta minä käyn;)
Eli mies syö suklaat ja minä jumppaan;)Kotonakin voi jumpata ja kuntopyörän voi saada kympillä netistä. Autolla-ajo kuntoilemaan on yhtä tyhjän kanssa, saastuttaa luontoa ja maksaa vielä kaiken lisäksi.
- SP
juyt kirjoitti:
Tässä on kai oleellista se, että oliko sinun nettitreffi totuuden mukainen jo ilmoituksessaan? Ilmoittiko hän myös siellä olevansa kaljuuntuva epäadonis vai antoiko hän sellaisen kuvan, että hän on tuuheatukkainen adonis?
Viestiketjun tarkoitus on ilmeisesti kritisoida ns. hoikkien naisten rehellisyyttä ei niinkään arvostella suomalaista naiskauneutta."Viestiketjun tarkoitus on ilmeisesti kritisoida ns. hoikkien naisten rehellisyyttä ei niinkään arvostella suomalaista naiskauneutta."
Juuri näin. En myöskään ymmärrä ihmisiä, jotka eivät pysty tai halua kertoa totuutta, tämä koskee niin miehiä kuin naisia. Valehtelemalla he eivät sotkea ainoastaan omia deittejään vaan monen muun. Ei siis ihme, että monelta menee usko ja luottamus nettideittailuun.
Kun tiedot ilmoittaa rehellisesti, voi todella sellainen, joka on kiinnostunut ottaa yhteyttä. Eikä sitä tosiaan tarvita kuin se yksi oikea. - Seippi
keppanaa! kirjoitti:
Kokemukseni mukaan miehet usein palkitsevat itsensä oluella, ja vielä useammin laatikollisella olutta.
Nimenomaan, ja olut on se mikä näkyy vatsanseudulla. Nuorillakin miehillä voi olla tosi iso pötsi.
- TiinaPäiviMari
Jumpataan viisaasti kirjoitti:
Kotonakin voi jumpata ja kuntopyörän voi saada kympillä netistä. Autolla-ajo kuntoilemaan on yhtä tyhjän kanssa, saastuttaa luontoa ja maksaa vielä kaiken lisäksi.
kun ei edes ole autoa;)
Jumppaan mennään kävellen tai polkupyörällä. Samalla saadaan raitista ilmaa matkalla!
Kotona jumppaaminen on muuten maailman tylsintä puuhaa, kokeiltu on. Jumpassa pitää olla kunnon ohjaaja, musiikki ja hyvä ryhmä!
Kuntopyörä kotona on, mutta mieluummin lähden ulos lenkille kuin poljen sillä. Ulkoliikunta on terveellisempää. (Tietysti, jos jostain syystä ei pääse jumppaan, niin kotonakin voi jumpata, mutta ei se ole yhtä hyvä juttu.)
- tietäjätaituri
Painohan ei sinänsä kerro ulkonäöstä yhtään mitään. Nainen voi olla ~60kg ja silti kuin mikäkin muumimamma, toisaalta voi olla samanpainoinen ja niin kuuma paketti että joudut pitämään pakaste-herne-pussukkaa boksereissa kun tapaatte. Tähän vaikuttavat pituus, onko liikunnallinen (lihas painaa enemmän kuin läski) millainen rakenne on... Tiedän kyllä naisia jotka ovat ~65kg ja ei millään pahalla melko lihavan näköisiä, joten et kyllä turhaan inise. Mutta tässähän on tämä iänikuinen probleema, eli nainen ei voi kirjoittaa rehellisesti "pyöreä(hkö)" tai "muodokas" koska jotkin tulkitsee sen "hyi,ruma,läski" ja toiset pitävät sopivaa muodokkuutta hyvänä asiana...
- CCCPSWEDDR
Minä olen ihmetellyt miksi suomalainen nainen ei osaa pukeutua naisellisesti.
Täällä nainen on farkuissa kesät ja talvet ja kengisä ei saa missään tapauksessa olla korkoja. Meikkiä ei saa laittaa ja hiukset ovat joko lyhyet tai sitten ne ovat nutturalla.
Kadehtien olen katsonut ruotsalaisia ja venäläisä naisia...Suomi on jäänyt tähän väliin paitsioon....- hyiyök..........
"Kadehtien olen katsonut ruotsalaisia ja venäläisä naisia...Suomi on jäänyt tähän väliin paitsioon...."
Täysin samaa mieltä, mutta tuon naisia-sanan kohdalle vaihdan miehiä, niin pätee tänne päin. Ei suomalaisia miehiä voi samalla viikolla edes verrata virolaisiin, ruotsalaisiin, eikä venäläisiinkään miehiin, suomalaiset miehet ovat niin rumia että huh, hyvin harvassa on komea sekä hyväkroppainen uros. - 8uå8
lähde lumihankeen - 30 asteessa tarpomaan!! hyvä idea! Sen jäkeen sinulla ei olisi enää varpaita.
Farkuissa kesät talvat, eli kaipaat hametta? Vielä parempi idea. Lähdempä bussipysäkille oottamaan pakkasella bussia minihameessa! - jkjow
8uå8 kirjoitti:
lähde lumihankeen - 30 asteessa tarpomaan!! hyvä idea! Sen jäkeen sinulla ei olisi enää varpaita.
Farkuissa kesät talvat, eli kaipaat hametta? Vielä parempi idea. Lähdempä bussipysäkille oottamaan pakkasella bussia minihameessa!Laittaisit edes treffeille jotain muuta kuin tuulipuvun...tosin tuulipuku peittää hyvin sinun läskisi..
- Suksi suolle apina..
vedän vaikka kaljuksi jos huvittaa. Enkä etsi seuraa, toivottavasti saan olla rauhassa. Olen saanut miehistä tarpeekseni, pillunperässä juoksevia hyväksikäyttäjäsikoja kaikki.
- ..Suomessa ollaan.
8uå8 kirjoitti:
Farkuissa kesät talvat, eli kaipaat hametta? Vielä parempi idea. Lähdempä bussipysäkille oottamaan pakkasella bussia minihameessa!Suomessa nyt on enää harvemmin kolmenkympin pakkasia edes täällä keskivaiheilla ja kyllä täällä muutamia naisihmisiä onneksi näyttää olevan, jotka osaavat pukeutua hameisiin myös talvella. Sukkahousut tai mitkä siinä alla sitten ovatkin, ovat toki sitten vähän paksumpaa tekoa ja ilmeisesti tuo vaatii vähän "askartelua" kun vaihtaa työvaatteet päiväksi päälle, mutta osaavat ja uskaltavat olla kauniita ja naisellisia. Ja onhan nuorilla naisilla näköjään kesäisin farkkujen päällä sellaisia, tunikoiksikohan niitä nyt sanotaan, hameita, joten miksei se talvellakin onnistuisi.. miehethän kulkevat yleensä talvet sisäkengissä ja pikkutakeissa, niin miksei naisetkin vähemmällä pukeutumisella pärjää, joka taloudessahan alkaa se kaksi autoa kuitenkin jo olla.
- ###¤YHHHHH
tahdon kullia olen läski mutta sisäisesti tooosi kaunis ja upea,saan munaa enemmän kuin jaksan !
- niin niin.........
No minä oon myös ruma vanha ällöttävä pappa, mutta silti tahdon nuoren ja kauniin naisen itselleni, muuta en huoli. Olen myös sisäisesti kaunis vaikka vatsakumpu roikkuukin t-paitani alta.. ei kait se nyt mitään haittaa kun olen niin nuorekas, ainakin omasta ja äitini mielestä.
- ik
Voi raasua. Menehän treffeille oikeassa elämässä jos ulkonäkösi sallii sen. Jos olet saanut pakit, älä hoilota pettymystä täällä.
- Kaunis nainen
Luin sinun deittiprofiilisi. Se on itserakas ja itseriittoinen. Sinulla on selvä läskikammo ja pidät itseäsi Jumalan lahjana suomen naisille. Jos kerran olet niin ylivertainen, niin miksi vielä olet sinkku...?! Ettei vain itsessäsikin olisi joku "vika"?
- Huolestunut ...
Niinpä niin, niitä lihavia naisia on nykyään jo ihan nuorissakin, siis aikuisissa, en nyt puhu lapsista. Mutta haluan sanoa kaikille niille jotka aikovat mahdollisesti tutustua lihavaan naiseen, että VAROKAA. Kokemukseni mukaan KAIKKI lihavat naiset ovat todella ilkeitä ja suorastaan "vittumaisia" ihmisiä. Myös tuttavani joilta olen kyseisestä asiasta kysellyt, ovat täysin samaa mieltä. Tiedän ja tunnen useita lihavia naisia, eikä yksikään heistä ole kivaksi osoittautunut, yrittävät tosin näytellä mukavaa ja leppoisaa, mutta kun todellisuus selviää, niin ovatkin todella itsekkäitä ja ilkeitä. Aivan samoin kertovat ne kymmenet tuttavani joiden kanssa olen keskustellut.
Siis, miksi kaikki lihavat naiset osoittautuvat ilkeikski ja itserakkaiksi ? Miehillä samaa ilmiötä ei ole havaittavissa. - lamppux
Ei taida olla lääkitys kohdallaan ...eikös kirjoituksestas jo näy millainen luonne sulla on..
Ihmettelen suuresti että sua viitsii edes tavata joku - pPU
ite oon 152 ja 53kg, pikkanen ja kaunis enkä läski. saan aikalailla kenet haluan :DDDD vaikka iten sanonkin... -.-
- seksypommi
Normaalipainosi: vähennät pituudestasi 100 cm. Ihannepainon voi laskea pituus-100-10 %.
Järkyttävää kuunnella tuollaista pinnallista puhetta. Tosiaankin nykyaikana ulkonäkö merkkaa ihan liikaa...jos ei kestä naisen vatsamakkaroita niin sitten ei ole asiaa itkeä siitä millään nettisivulla! Herra on hyvä ja etsii netistä itselleen sopivan kumppanin, muista kysyä se valokuva ensi kerralla. Kumma jos ei oikeassa elämässä naisia tapaa,kun näkyy sinulla kuitenkin olevan varaa arvostella...
Missä oletkaan nyhvännyt nämä ajat,jos et ole varmaan kuullut länsimaisesta elämäntavasta? Se vaan nyt on näin, toiset on pullukoita ja toiset hoikkia, live with it!- re
Aikoinaan minulla oli ilmoitus Kostamuksessa paikallislehdessä. "Haluan tutustua hoikkaan kauniiseen naiseen". Vastauksia tuli kymmenittän, joista oli melkoinen osuus lihavia ja rumia. Kieltämättä täytyy sanoa, että suurin osa oli oikeita venäläisiä kaunotaria. Valitse siitä sitten.
- k-ö
re kirjoitti:
Aikoinaan minulla oli ilmoitus Kostamuksessa paikallislehdessä. "Haluan tutustua hoikkaan kauniiseen naiseen". Vastauksia tuli kymmenittän, joista oli melkoinen osuus lihavia ja rumia. Kieltämättä täytyy sanoa, että suurin osa oli oikeita venäläisiä kaunotaria. Valitse siitä sitten.
Valitsitko?
- Sama vika
k-ö kirjoitti:
Valitsitko?
Tietysti. Oli hieman raskasta aikaa kun kukin täytyi vuorollaan testata
- TärkeäTärkeilijä
Kilo lihasta ei paina yhtään enempää kuin kilo läskiä, mutta sen tilavuus on pienempi, höpsöliinit. Oppisitte jo tämän, oikeasti. Noloa.
- Joonas pylkerö
Mutta jos ominaispainosta puhutaan niin litra lihasta painaa n. 1,06 kg ja litra rasvaa n. 0,9 kg. Eli oikeammin lihaksen tieheys on suurempi. Eli ulkonaisiin mittoihin nähden tulos on eri. Kun ihmisen koosta puhutaa yksi kriteeri on on rasvaprosentti. Katsokaa bodaajia niillä ovan upet vartalot. Ei mitään riutuneita aidanseipäitä Minun tulee 65 kg naisesta mielee afrikan nälkiintyneet ihmiset.
- pikäs
en voisi kuvitellakaan suhdetta jossa mies ei rakastaisi minua vaan jotain persettäni, joka olisi soukka ja tiukka.
- XXLL
Miehiltä vaaditaan hoikkuutta, mutta sama kokemus. Sen verran tuhteja kaikki minunkin tapaamani, että ei siinä juuri kädet riitä ympäri. Kyllä sääriä jos kesäisellä rannalla veteen laittaa, voisi puhua tukinuitosta.
Valitettavaa, että ei löydy silmäniloa, mieluummin porskuttaa kaveripiirissä ja etsii sitten vaikka ravintoloista.- Jtyyppi
Aika roisia tekstiä ketjussa. Laitetaampa asiallisesti, näin vaihteluksi.
Olen mies, 189cm, 82kg. Paino oli 8v sitten 75kg. Armeijassa tuli syötyä ja liikuttua niin tuli lihaksia vielä hieman enemmän kuin on nyt. Paino silloin 85kg.
Painoindeksini nyt 22,96 -> normaalipainoinen. Minulla on "irtomahaa". Riippuu hyvin paljon siitä paljonko olen syönyt ja milloin. Jos syön puoli pöytää tyhjäksi niin sitten tulee kunnollinen kaljamaha. Ärsyttää kuitenkin kun aina sanotaan laihaksi.
Alipainoisen raja on muuten vuosien varrella tippunut 20:stä 18.5. Ettei vain anoreksikoita alkaisi harmittaa ja masentaa kun ovat liian laihoja.
Koulusta jo muistan kun alipainoinen tyttö joutuu pyöräilemään hieman. No eihän siitä tule mitään. Väsähti puolessa välissä. Hemmetin sexyltä hän kuitenkin näytti.
Jos lihavat laittavat profiiliinsa normaali tai jopa hoikka niin itse siitä kärsivät. Suosittelisin heille laittamaan suoraan kuvan itsestään ILOISENA. Kyllä heitäkin joku ottaa. Minä en. Ja totuuden paljastuminen se vasta sattuukin.
Olenko pinnallinen? Olenko paha ihminen?
En vain halua naista jota joutuisin sitten pettämään kun hän ei minua tyydytä.
- heteromiesz
Jalat pitää olla pölkyt ja pylly yli metrin levyinen.
- X
Huonoa onnea ehka ollut sinulla, mutta nauti toki kokemuksesta sinallaan, se tuo aina iloa elamaan. http://mattiviikate.newsvine.com/
- Femme Fatale -85
En ole ikinä elämässäni tehnyt seuranhakuilmoitusta, mutta olen kirjoitellut melko runsaasti erilaisilla keskustelupalstoilla ja -yhteisöissä. Vaikka EN ole tarkotuksella hakenut seuraa, on minuun saatettu ottaa usein jopa yhteyttä miespuoleisten tahoilta näillä keskustelupalstoilla (etenkin jos olen kuviani julkaissut).
Olen myös tavannut ihmisiä netistä (myös naispuoleisia), eikä kukaan ole vielä valittanut ulkonäöstäni ainakaan päin naamaa - siis etenkään miespuoleiset. Ovat halunneet tavata yhä uudelleen.
Mutta teidän määritelmillänne olen sellainen "syntinen läski". Ai kamalaa, läskihän tekee ihmisestä automaattisesti ruman ja epähaluttavan! Mittani ovat 166 / 65, housukoko 28-29" ja paidat yleensä kokoa 34-36 tai XS-S, rinnat F-G 75. Siitä huolimatta kukaan ei ole vielä arvostellut ylipainoiseksi, vaan pikemminkin ylistänyt mielestäni jopa kohtuuttomasti hyvännäköiseksi ja upeakroppaiseksi. Itse pidän itseäni "ihan normaalina" enkä mitenkään erityisen upeana tai hyvännäköisenä, kuten valtaosa itsensä kanssa sinut olevista ihmisistä. Kommentit kroppani kunnosta ovat luokkaa "normaali", "hoikka" tai "muodokas". Harrastan myös liikuntaa (aerobista ja lihaskuntoa yhdistävää).
Harvoin olen mielestäni nähnyt rumaa tai epämiellyttävän näköistä ihmistä, ei oikeasti ole edes tarvetta sellaiseen arvosteluun. Luulen että suurimmat kritisoijat ovat juuri niitä, jotka itse ovat epävarmoja omasta ulkonäöstään tai saavat paljon kritiikkiä. Tunnen ja olen tuntenut uskomattoman hyvännäköisiä miehiä ja naisia aina alipainosta jopa voimakkaaseen lihavuuteen. Pitkälti on kiinni myös siitä miten kilot ovat jakautuneet ympäri kroppaa ja miten sinut ihminen on itse niiden kanssa - häpeileekö ja yrittää peitellä itseään turhan takia vai säteileekö itseluottamusta ja uskaltaa kulkea pää pystyssä sekä pukeutua mieluisasti.
Sitä paitsi ei se KAUNEUS / KOMEUS ole mikään se juttujen juttu, johon kaikkien pitäisi pyrkiä. Joku ihminen voi olla vastustamaton karisman / persoonan / luonteen / olemuksen takia vaikka ulkonäkö olisikin ns. "vaatimaton". Kliseehän se on, mutta kokonaisuus ratkaisee. Minulle kumppanin valinnassa ja tapailussa ulkonäkö on aika toissijainen juttu, jahtaan sellaista persoona joka sytyttää.
Miksi sitten ihmiset vedättävät nettiprofiileissaan? Jaa-a, joko on niin että he todellakin näkevät itsensä eri tavalla kuin aloittaja (en olisi lainkaan yllättynyt), tai sitten kyseiset ihmiset valitettavasti jostain syystä luulevat mittojaan muuntelemalla olevansa jollakin tapaa "parempia" tai "haluttavampia". Jälkimmäinen vaihtoehto olisi todella sääli, koska ei ihmisen TARVITSE miellyttää ketään muuta kuin itseään ulkonäöllään.
- Jäitpäs kiinni
Olet helsinkiläinen, 43-vuotias lääkäri.
- Isoja rakastan
En tiedä mitään kauniimpaa kuin pyöreä, mutta liikunnallinen nainen jolla on oikea kunnon lantio, mutta pienet-keskikokoiset rinnat. Isokokoinenkin nainen voi näyttää hyvältä jos häneltä löytyy hieman itsekuria ja hän liikkuu säännöllisesti. Kun maha alkaa pömpöttää, sitä voidaan pitää huonona merkkinä. Silloin sitä lähdetään kaverin kanssa lenkille raikkaaseen ulkoilmaan, ja jätetään ne snacksit sinne pöydälle :)
T: laiha mies, joka ei saa painoaan nousemaan - Tsifuliini
Tapasin Virolaisen naisen jonka mitata olivat 174 cm ja 50 kg enkä ole ikinä nähnyt mitään niin seksikästä ja kaunista. Tässä tulee varmaan se ero suomalaisiin naisiin, eli virolaiset naiset ovat linnunluisia. Tällä ihanuudella oli vielä tosi söpöt rinnat ja voi luoja kuinka pitkät sääret ja ihan peppu ja pitkät paksut hiukset......eikä maksanut edes kovin paljon :D
- k365
Hemi kun tuollaisia kaunottaria ei löydy suomalaisista...noh, onneksi Viro on lähellä.
- Seurr
Totta.
Lihavia tai sitten heti kun eivät ole lihavia, ajattelevat olevansa supermalleja jolloin kriteerit nousevat pilviin.
Norminaiset ovat todella todella harvassa joilla joku suhteellisuustaju suhdetta haettaessa.- ....
Itse olen 172cm pitkä ja painan 65kg ja kyllä olen hoikka mutta muodokas juuri sopivista kohdista eli on tissit eikä rumaa lättäpeppua. Jokainen mies joka on painoani kysynyt on yllättynyt eikä ole uskonut että painan niin "paljon" vaan olisivat uskoneet 55 kiloiseksi. Miehillä taitaa olla vähän vääränlaiset käsitykset ja se saattaa hyvinkin johtua siitä että moni nainen on huijannut painonsa alaspäin, myös kropan mallilla on väliä siinä miten se paino jakautuu. Itse olin alle 60 kiloisena niin anorektisen näköinen että sen ajan kuvat on hävitetty.
- juuuuuuuuuupa
.... kirjoitti:
Itse olen 172cm pitkä ja painan 65kg ja kyllä olen hoikka mutta muodokas juuri sopivista kohdista eli on tissit eikä rumaa lättäpeppua. Jokainen mies joka on painoani kysynyt on yllättynyt eikä ole uskonut että painan niin "paljon" vaan olisivat uskoneet 55 kiloiseksi. Miehillä taitaa olla vähän vääränlaiset käsitykset ja se saattaa hyvinkin johtua siitä että moni nainen on huijannut painonsa alaspäin, myös kropan mallilla on väliä siinä miten se paino jakautuu. Itse olin alle 60 kiloisena niin anorektisen näköinen että sen ajan kuvat on hävitetty.
miehet ei ymmärrä, että 65kg on hoikka jos pituutta on riittävästi eli (vähintään 170cm, mielellään paljon enemmän) ja 50 kg nainen voi olla lihava, jos pituutta vain 150 cm tai niillä paikkeilla...
- kutipaperi
.... kirjoitti:
Sorry, niin se vain on 172/55 voisi olla sopiva....mutta 172/65 on kyllä liikaa ollaksesi hoikka...olet ns. normaalivartaloinen, mutta älä erehdy pitämään itseäsi hoikkana.
- Tempo74
Itse kävin yksillä treffeillä ja ne treffit jatkuu edelleen :)
- huh huh .....
haloo......onko 65 kg lihava ? mikäähän oli hänen pituus ? Itse oleln 173 cm pitä ja painan 63 kg, pitkät HOIKAT sääret, katson etten ole ainaskaan liian livahav, lääkärin vuosi huollossa ainaskin sanoi minulla olleen paino ideksi ihanteellinen.
Kun katsot mikä on hoikka ja mikä ei , vertaa pituus suhteeseen painoon eikä pelkkä paino, vertaa samalla itseäsi oletko sopusuhteessa paino/pituutesi kanssa ?
Olen treffi palstalla kokenut miesten hoikkuuden tai normaali vartalon olevan seuraavanlainen:
1. Lökäfarkut, roikkuvat takapuolesta, kun ei ole pakaroita !
2. Iso vatsa roikkuu farkkujen vyötärön päällä
3. Pahin kesällä on tuo lippis päässä !
Tällainen henkilö ilmoittaa noraali vartalon ja vaatii naisesta miss. maailman itselleen !
Katsokaa nyt jo hyvät miehet ensin itseänne enne kuin vaaditte naisilta niitä ulkonaisia puitteita ja katsokaa sisäistä kauneutta enemmän !!!!- Sovinnolla luopunut
Anu Saagin oli oikeassa suomalaisista naisista, ei ole paljon enää katsottavaa...ja aloittaja on oikeassa naiset profiloivat itsensä hoikaksi 165 / 73 kokoisenakin, joten mitä tuohon nyt enää sanoisi..)) Ja naisten vastauksiin sen verran, että menkää peilin eteen, mutta ei sen linnanmäen kaventavaksi vääristävän eteen.
Ja olkaa jo viimeikin rehellisiä ja myöntäkää että karannut on!! Miehille kerrottakoon, että teimme kesällä tilastotutkimusta kävelykadulla ohikulkevista naisista 100 ohimenevää naista 83 oli lihavia ja lievästi lihavia ei noteerattu joita oli joku 8-9 kappaletta, joten niitä hoikkia jäi sitten aika vähän. Kaikki naiset (myös nuoret 16 >>) laskettiin - treenattu
Kuka mitäkin nyt lihavana käsittää, olen 177cm/65kg. Tuo kaikki onkin sitten kyllä melko pitkälle lihasta. Rasvaprosenttini on 18, joka joidenkin mielestä on naiselle liian vähän. Jos treenatut lihakset lasketaan lihavuudeksi painon takia niin minusta ollaan hieman väärällä polulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1076241Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3685906Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie625282Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3373880Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42315Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1432287Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1121354- 121151
- 178987
- 56813