Ostin omega vapaan kanan munia. Yksi muna oli tosi outo:
http://www.aijaa.com/v.php?i=6993350.jpg
En käyttänyt vielä, mahtaako olla ok vai tekiskö valituksen? A-luokan munana kuitenkin myyty :-/
Outo muna
4
608
Vastaukset
- munasta
Ja suoraan tuottajalle. Vie heti se muna takasin kanalaan, etsi käsiis se kana joka sen
on muninut ja vaadi tilille. Pyydä hinnan alennusta mielellään suoraan pankkiin.
Reklamaatio mielellään kirjallisena ja max 7 päivän sisällä viallisen tuotteen ostamisesta.
Äläkä päästä sitä kanaa helpolla.
Kyllähän nyt tuommonen muna maksaa ainakin 30 senttiä plus kilometrikorvaukset, maholliset postikulut ja
työtulon menetykset. - sinä itse
rypistää pienestä reiästä iso muna!
- vittuniiiiiin!
Faijallas oli outo muna kun sua teki!
- ei sen kummempaa
elikkäs ei kovetusvaihe sujunut kunnolla.
Lapsuuden kanalassa oli käynyt kettu yöllä ja seurravana aamuna moisia kopassa.
Käy se munantarkastajallakin josku silmänvirve ja sit sujahtaa ohi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2623208Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741274- 661193
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180998- 62899
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47896- 48824
- 47762
- 40731
- 39708