Miten tärkeää on se, että M ja N tykkäävät kuunnella samantyylistä musiikkia?
Musiikkimaku
7
214
Vastaukset
- .......
En minä ainakaan ole ikinä varsinaisesti kuunnellut musiikkia tai käynyt keikoilla tyttöystävieni kanssa. Tietysti jos tykkää käydä keikoilla ja siihen menee suuri osa ajasta, silloin olisi kiva jos tykkäisi samanlaisesta musiikista.
- Älymies 23
Ei sitten mitään merkitystä.
- realismia
Ei mitään väliä edellyttäen, että ko tapauksessa M ymmärtää olla kiljuttamatta kaiuttimia kuulteni :)
- onkohannoin
Se on tärkeää vain, jos musiikki on jommallekummalle henki ja elämä. Miehen ei tosiaankaan tarvitse tykätä musiikeista, joita minä kuuntelen, mutta toisaalta en usko, että pystyisin elämään asunnossa, jossa soitetaan päivittäin esim. raskasta heviä tai suomi-iskelmää volyymit kaakossa.
- on tärkeetä
pitkälti kaikki musa käy, mutta räp ja meloditon jazz on ehdoton EI!!!!!!! Tulen masentuneeksi kaikesta epämusikaalisesta, kuten rapista, jossa on useimmiten aivottomat sanat ja aiheet perseenketkutuksesta. Nou thanks.
mulle yksi tärkeimmistä kriteereistä kumppanin valinnassa on musiikkimaku. Kuitenkin kuuntelen päivittäin musiikkia ja käyn keikoilla n. 2 kertaa kuukaudessa. Keikat onkin lähes ainoa netin ulkopuolinen elämä tällä hetkellä.
Ihan samoista bändeistä ei tarvitse tykätä, kunhan metalli uppoaa melko laajalla skaalalla.- harkitsen homoutta
on aika tärkeää, jos naisella on paska musiikkimaku kuten yleisesti voi todeta näin olevan niin ei siinä paneskelustakaan mitään tule: rytmitaju ym.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662368Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1822038Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.452007Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣301718Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.1111663Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1651374Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1911302Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬251186En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9992- 80991