**tuttaa tuo ruikuttava laasasen paskasakki. Anteeksi kielenkäyttöni. Itse olen tavallisen näköinen ja hinteläkroppainen, lyhyt (172cm) mies ja voisin kuulua ATM-porukkaan JOS en itse huolehtisi itsestäni, siisteydestäni ja henkisestä (koulutus, ystävät) hyvinvoinnista sekä fyysisestä olemuksesta (liikunta, pukeutuminen, hiusten värjääminen ja leikkaus). Vaimon ei ole tarvinnut tuota vaivaa alkaa seurusteluaikana puolestani nähdä vaan olen itse huolehtinut itsestäni. Olen aina saanut ystäviä ja tyttöystäviä sekä ihanan vaimon ja kaikki tuo on ollut korvien välisestä vaivannäöstä kiinni. Ikinä en ole syyttänyt muita ja heittäytynyt avuttomaksi ruikuttajaksi. TEHKÄÄ ELÄMÄLLENNE JOTAKIN JA LOPETTAKAA RUIKUTTAMINEN JA MUIDEN SYYTTELEMINEN OMASTA VELTTOUDESTANNE. Pitäisi aikuisen miehen jo jaksaa vähän nähdä vaivaa! En ymmärrä miksi niiden naisten jotka huolehtivat itsestään pitäisi kiinnostua miehistä jotka eivät viitsi tehdä niin omalla kohdallaan. Liikunnallisuus, kouluttautuminen, sosiaalisuus yms. ovat asioita jotka kertovat keskeisesti ihmisten arvomaailmasta ja parisuhteissa parhaiten tulee juttuun ihmisen kanssa joka jakaa saman arvomaailman. Se on suurin syy miksi me siistit, kouluttautuneet, sosiaaliset ja urheilulliset ajaudumme mieluiten samanhenkisten seuraan. Mielenterveysongelmille (joita ilmeisesti ATM:llä on runsaasti) voi myös tehdä paljon kun yrittää järjestelmällisesti saada tavalliset perusasiat elämässään kuntoon.
ATM-miehet = LAISKAT RUIKUTTAJAT
60
915
Vastaukset
- tyydytkö vähään
miehen käyttämä vaimo sinulla on? Onko edes kaunis?
- Älymies 23
Tämän minäkin haluaisin tietää.
- hokehoke
kiteyttikin kaiken mitä ATM:n pään sisällä on: neitsytpakkomielle eli sairaalloinen omistamisenhalu ja naisen näkeminen pelkkänä objektina. Miksi kenenkään naisen pitäisi pilata oma elämänsä tuollaisten ihmisten seurassa? Parisuhteesta tuollaisen miehen kanssa olisi seurauksena vain omankin mielenterveyden pettäminen.
- vastaa pahvi
Älymies 23 kirjoitti:
Tämän minäkin haluaisin tietää.
Menetkö tänäkin iltana seurakunnan kouroharjoituksiin? Eikös sulla ollut joku helvetin ruma akka siellä.
- no-match
hokehoke kirjoitti:
kiteyttikin kaiken mitä ATM:n pään sisällä on: neitsytpakkomielle eli sairaalloinen omistamisenhalu ja naisen näkeminen pelkkänä objektina. Miksi kenenkään naisen pitäisi pilata oma elämänsä tuollaisten ihmisten seurassa? Parisuhteesta tuollaisen miehen kanssa olisi seurauksena vain omankin mielenterveyden pettäminen.
lähinnä käytetyltä rumilukselta.
- Miksi pitäisikään?
vastaa pahvi kirjoitti:
Menetkö tänäkin iltana seurakunnan kouroharjoituksiin? Eikös sulla ollut joku helvetin ruma akka siellä.
on sen verran kunniahnhimoa ettei hän varmasti tyydy mihinkään rumaan lutkaan.
- Älymies 23
Miksi pitäisikään? kirjoitti:
Jeah!!!
- fhjkvdhkljlöjj
no-match kirjoitti:
lähinnä käytetyltä rumilukselta.
Sinä lähinnä lehmänkasalta jonka mielenkiinnoon savat vain surraavat paskakärpäset.
- iyhiytudgfh
Miksi pitäisikään? kirjoitti:
Joo varmaan on. kunniahnhimoa, tätä just. Ei helvetti teidän kansssa. Ainakin saa nauraa.
- kaukana atmstä
hokehoke kirjoitti:
sama mitä kirjoittelevat täällä.
Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista-syndroomaiset pojat.
- fdlkfd
kovatasoista keskustelua.
- fdkldf
Hehee! hienosti osasit nostaa esiin ainoan asian, josta kuvittelit että ap:ta saa ärsytettyä. Oletan, että ihmiset kirjoittaa näitä "moniko mies..käytetty...pumppaa..blahblah" ihan provona, koska en ole varmaan koskaan tuntenut ketään ihmistä, joka jaksaisi vakavissaan suoltaa moista dorkuutta foorumeille.
- Fdskfowimeoiwfoife
Onnea. Voitit juuri hamsterin ajamalla sen yli panssarivaunulla.
Montako reaalista tosimiespistettä juuri ansaitsit?
*haukotus*- huvittunut miesope
älykkyys on 14-vuotiaiden tasolla, kaikilla murrosikä jäänyt kesken. Samanlaisia juttuja kuulee yläkoulun kasiluokkalaisilta, ysillä ollaan keskimääräisesti jo fiksumpia. Järjetöntä yrittää mitään aitoa keskustelua täällä.
- vgcdkjgkjg
Olisko ATM.n haave saada joskun tosimiespisteitä?
- AMsklmfdlkfmkewkmfe
vgcdkjgkjg kirjoitti:
Olisko ATM.n haave saada joskun tosimiespisteitä?
Siis niitä tosimiespisteitä joilla kompensoidaan omaa lyhytkasvuisuutta pätemällä kaikessa muussa ja tulemalla korostamaan sitä sinkut-palstalle?
Nää. En mä ihan mitä tahansa valuuttaa kelputa. - hamtaaro
kun on itse samanlainen hamsteri siellä panssarivaunun sisällä ja itse on sen panssarivaunun rakentanut.
- ......
Älä puhu paskaa.
- Normiman
Milloin lakkasit hakkaamasta vaimoasi?
Olen sinua pitempi, hieman lihaksikaskin, liikunnallinen, ok koulutettu. Ehken sosiaalisesti hieman rajoittunut ;) etten ravaa baareissa yms. mutta rentoa juttua riittää kun sille päälle satun.
Valitettavasti minussa on silti jotain joka ajaa naiset tiehensä. Ei, ei se ei ole huono itsetunto joku on joskus sanonut että vaikutan liian itsevarmalta. En ole mikään komistus joka sekin vaikuttaa.
Kaikilla ei käy sama onni kuin sinulla ja päätyy sellaisiin ympyröihin joissa naisia ei tapaa niin herkästi eikä tutustu. On enemmän näiden varsin julmien markkinoiden armoilla.
Koska joku suhde on löytynyt niin en nyt sitten ole ATM, mutta asiat voisivat olla huomattavan paljon paremmin. Se oma yrittäminen riittää vain tiettyyn pisteeseen ja näkisin että siinä missä omalla kohdalla pitäisi tosiaan vain pyöriä enemmän naisten keskuudessa baareissa niin varmaan joillekin ATM:lle esimerkiksi oman luonteen muuttaminen sopivammaksi naisten kriteereihin voi tuottaa tuskaa.
Jos minä en oikein keksi mitä tässä voisi tehdä että naisen löytäisi niin entä sitten joku joka kärsii jonkinlaisesta masennuksesta, ehkä yksinäisyydestä, sosiaalisista peloista, omaa harvemman tukan, on lyhempi, hintelämpi tai pikkaisen tukevampi jne.
Sinä olet varmaan luojan luoma täydellinen luomus ja todellinen pyhimys kun et ole koskaan ruikuttanut.
Entäs jos sinulla ei olisi sitä vaimoa ja niitä tyttöystäviä ollut? Entäs jos kovasta yrittämisestiä huolimatta olisit silti yksin?
Onko vika sitten sinussa vai voiko vastuuta siirtää sitten muille?- Normiman
Jos jäi epäselväksi niin ajoin takaa että se itsensä syyttely ja vian etsintä ei oikeastaan lopulta auta.
Se ajaa todennäköisesti nuorempien miesten itseluottamuksen vielä alas koska alkaa uskoa että se vika on heissä synnynnäisenä.
Olen itse kiertänyt nettideitit yms. sekä käynyt hieman baarissakin josta en usko ketään omankaltaistani löytävän. Toisaalta olen kranttu. Voin syyttää siis osittain itseäni. Mutta voiko kaikki syyttää itseään? Kannattaako itsensä syyttely?
On vain jotenkin huvittavaa kun joku sanoo "Lopettakaa valittaminen ja yrittäkää ja jos ette löydä ketään niin vika on varmaan teissä itsessänne".
Yrittää kannattaa, mutta ajatus että se varmasti kantaa tulokseen on äärimmäisen naurettava fantasia joka on syntynyt "onnistujan" pään sisällä syistä miksi hän on juuri onnistunut. - jgdhshsl
"Onko vika sitten sinussa vai voiko vastuuta siirtää sitten muille?"
VIKA ON VAIN JA AINOASTAAN SINUSSA. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää. Jos ei kelpaa niin katsoo vain sinne peiliin ja miettii lujemmin. - Normiman
jgdhshsl kirjoitti:
"Onko vika sitten sinussa vai voiko vastuuta siirtää sitten muille?"
VIKA ON VAIN JA AINOASTAAN SINUSSA. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää. Jos ei kelpaa niin katsoo vain sinne peiliin ja miettii lujemmin.Tämä on täysin kestämätön ajatus edes normaalille puhumattakaan jos kyseessä olisi mies joka olisi jotenkin ahdistuneessa tilassa jolta osa näistä AT-miehistä vaikuttaa.
Melskaamisesi perustuu nyt siihen kuvitelmaan, että "Alemman tason mies"-miehet olisivat kaikki oravanpyörästä syrjäytyneitä kavereita. Osa tietysti on, mutta voin vakuuttaa, että meitä koulutuksen hankkineita, joka päivä suihkussa ennen vakituisiin töihin lähtöä käyviä ja silti parisuhteista pysyvästi syrjäytyneitä kavereita on kyllä ihan riittävän paljon. Itse en lihaksillani ja urheilullisuudellani voi kehua, mutta minun ja lukemattomien minunkaltaisteni ongelma on se, että yksikään nainen ei tunne mitään "kemiaa", eikä kukaan, ei nainen, emme me, osaa sanoa mistä se johtuu. Yksilökohtaiset preferenssit tietysti selittävät kemian puutteen, mutta ihmeellistä onkin juuri se, miten kaikkien naisten mieltymykset suuntautuvat poikkeuksetta muunlaisiin miehiin.
(Ja joo, en ole kaikilta maailman naisilta asiaa tiedustellut, mutta kyllä tässä kolmenkymmenen vuoden aikana on jo elämän realiteetit tulleet selviksi).- Älymies 23
Lordin kohtalo ei motivoi panostamaan koulutukseen ja työntekoon.
- tosiaankin---
Älymies 23 kirjoitti:
Tämä lordi kun on vain yksi esimerkki niistä meillä niin pokkeuksellisen lukuisista miehistä joiden kohtalo naisasioissa on ollut yhtä huono. Niin, ja vielä ihan hyvännäköisiäkin fiksuja asiansa hoitavia miehiä meillä nimenomaan näissä naisasioissa niin paljon syrjäytyy kätännössä koko elämänsä ajaksi.
- sitten---
Älymies 23 kirjoitti:
Jos vaikka menestyisitkin taloudellisesti jo syrjäydyttyäsi parisuhde/seksi-markkinoilta niin ei sekään enää auta muunlaista naista saamaan kuin toisten miesten jätteitä, jos paljon heitäkään koska aina paljon parisuhde/seksi- kokemusta keräävät naiset alkavat katsoa kieroon tässä suhteessa itseään vähemmän kokeneita miehiä.
- vauhdilla älyä päähä
No mutta kaunis poika. Ei naista? Miksi?
- Normiman
Yleisesti tiivistettynä naisasioissa monilla miehillä on ongelmia.
Se kutsutaanko heitä kaikkia ATM:ksi on täysin turhaa.
Enpä kyllä tahtoisi olla yhtään pykälää alempana mitä tulee ulkonäköön, rohkeuteeni sekä miten olen menestynyt elämässä.
Varmasti olisi vielä hankalampaa löytää naista.
Uskon että tuo "kemian puute" johtuu tietystä energiatasosta sekä tietynlaisesta seksikkyydestä joka näkyy olemuksessa ja käytöksessä.
Joskus pelkästään miehen naaman näkemällä voi päätellä onko hän seksikäs todennäköisesti naisten mielestä vai ei. Siinä on jo iso vedenjakaja.
Jos tällaisia juttuja sitten kasautuu tietyille yksilöille liikaa niin aivan varmasti on todellakin alimmilla puolapuilla yritettäessä löytää se kumppani ja vaikka kuinka yrität kavuta korkeammalle niin valahdat ehkä aina vain takaisin samoille kohdille.
Enkä puhu nyt vain omasta puolestani vaan sen miten olen nähnyt miesten kohtaloita ihmissuhteissa. - tykkään ujoista
sitten--- kirjoitti:
Jos vaikka menestyisitkin taloudellisesti jo syrjäydyttyäsi parisuhde/seksi-markkinoilta niin ei sekään enää auta muunlaista naista saamaan kuin toisten miesten jätteitä, jos paljon heitäkään koska aina paljon parisuhde/seksi- kokemusta keräävät naiset alkavat katsoa kieroon tässä suhteessa itseään vähemmän kokeneita miehiä.
Ensin sympatiseerasin näitä ATM-miehiä, mutta mitä enempi näitä juttuja lukee niin sitä vihaisemmaksi tulee. Esim. naisista puhutaan "toisten miesten jätteinä" ym. Kohottaako tällainen puhe teidän kolhittua itsetuntoanne? Jos naisella on suhteita ollut, vakaviakin, jopa lisääntymiseen asti niin eikö se osoita vaan että nämä naiset ovat teitä ylempitasoisia? Suhteet ovat todennäköisesti olleet muunlaisiin miehiin kun kaltaisiinne luusereihin.
Itse pidän kilteistä, kunnollisista, ujoistakin miehistä, en kovin pitkistä enkä "komeista", en kovin lihaksikkaista. Olen innostunut ja kiinnostunut monista asioista, perhekeskeinen, kauniskin kuulemma ja ja hyväkroppainen, seksikäs. Yksin oleminen ilman omaa tahtoa ei ole tuttu tilanne, melkein aina ollut joku suhde. Näenkin ihmiset ihmisenä, ihastukseni ovat aina olleet jotain muuta kuin poikkeuksellisen komeita ym. semmoiset ujot ja söpöt (eivät aina edes tiedä olevansa sitä) viehättävät. Minulla on kaksi aiempaa puolisoa joille molemmille olen ollut ensimmäinen seksi- ja seurustelusuhde. Itselläni on jo ollut kokemusta kun olen ensimmäiseen tutustunut.
Sanoisin että suuri osa näistä ATM:stä on luonnevikaisia narsisteja ym. ihan vain jutuistansa päätellen. Huomioon ottaen tapanne jolla suhtaudutte naisiin ei ole yllättävää että olette yksin. Ihmiset eivät ole käytettyjä, liika lihavuus ja rumuus on myös katsojan silmässä. Etsitte jotain barbien näköistä neitsyttä vaikka samaan aikaan haukutte omaa ulkonäköänne ja osoitatte sisäistä rumuutta.
Ujous tai jopa kokemattomuus ei ole minulle mikään turn-off, pikemminkin päinvastoin (etenkin jos on kiihkeä ja kokeilunhaluinen mies..) vaikka itse olen aika "villi". Sensijaan katkeruus ja ennakkoluuloisuus on, moni täällä kirjoittava ATM antaa itsestään hyvin luotaantyöntävän kuvan jo kirjoituksillaan, myös kuvan että on todellisuudesta vieraantunut ja omaa vääristyneen minäkuvan. - tykkään ujoista
tykkään ujoista kirjoitti:
Ensin sympatiseerasin näitä ATM-miehiä, mutta mitä enempi näitä juttuja lukee niin sitä vihaisemmaksi tulee. Esim. naisista puhutaan "toisten miesten jätteinä" ym. Kohottaako tällainen puhe teidän kolhittua itsetuntoanne? Jos naisella on suhteita ollut, vakaviakin, jopa lisääntymiseen asti niin eikö se osoita vaan että nämä naiset ovat teitä ylempitasoisia? Suhteet ovat todennäköisesti olleet muunlaisiin miehiin kun kaltaisiinne luusereihin.
Itse pidän kilteistä, kunnollisista, ujoistakin miehistä, en kovin pitkistä enkä "komeista", en kovin lihaksikkaista. Olen innostunut ja kiinnostunut monista asioista, perhekeskeinen, kauniskin kuulemma ja ja hyväkroppainen, seksikäs. Yksin oleminen ilman omaa tahtoa ei ole tuttu tilanne, melkein aina ollut joku suhde. Näenkin ihmiset ihmisenä, ihastukseni ovat aina olleet jotain muuta kuin poikkeuksellisen komeita ym. semmoiset ujot ja söpöt (eivät aina edes tiedä olevansa sitä) viehättävät. Minulla on kaksi aiempaa puolisoa joille molemmille olen ollut ensimmäinen seksi- ja seurustelusuhde. Itselläni on jo ollut kokemusta kun olen ensimmäiseen tutustunut.
Sanoisin että suuri osa näistä ATM:stä on luonnevikaisia narsisteja ym. ihan vain jutuistansa päätellen. Huomioon ottaen tapanne jolla suhtaudutte naisiin ei ole yllättävää että olette yksin. Ihmiset eivät ole käytettyjä, liika lihavuus ja rumuus on myös katsojan silmässä. Etsitte jotain barbien näköistä neitsyttä vaikka samaan aikaan haukutte omaa ulkonäköänne ja osoitatte sisäistä rumuutta.
Ujous tai jopa kokemattomuus ei ole minulle mikään turn-off, pikemminkin päinvastoin (etenkin jos on kiihkeä ja kokeilunhaluinen mies..) vaikka itse olen aika "villi". Sensijaan katkeruus ja ennakkoluuloisuus on, moni täällä kirjoittava ATM antaa itsestään hyvin luotaantyöntävän kuvan jo kirjoituksillaan, myös kuvan että on todellisuudesta vieraantunut ja omaa vääristyneen minäkuvan.Niin siis luusereilla tarkoitan näitä ruikuttajia jotka kitisevät etteivät ketään saa ja leimaavat siksi itsensä ATämmiksi ja samalla kuitenkin selittävät että "ketään" on sama kuin missinnäköiset neitsyet ja eivät he ketään tavallista naista huolisikaan. Siis mies pitää itseään rumana, mutta naisen pitäisi olla joku mallitasoinen jolla ei ikinä ole ollut suhteita?? Oikeasti ujoutensa ym. vuoksi yksinjääneet ovat asia erikseen. Mutta aikapaljon näyttää olevan silkan kusipäisyytensä vuoksi yksinäisiä. Jos ihmisiin suhtaudutaan kuin esineisiin, niin yksin saa ollakin. Esim. eronneista naisista nää ATämmät puhuu että "toisten jämiä", "eivät kelvanneet edellisellekäään miehelle niin miksi mulle pitäisi kelvata", kuitenkin suurin osa avioeroista on naisten hakemia, onko käynyt mielessä että vika on saattanutkin olla siinä miehessä eikä naisessa tai ihan vaan parin keskinäisissä kemioissa?
Ei naiset hae noita asioita joita väitätte, ulkonäköä, koulutusta ym. vaan ihan vaan kumppanuutta, kipinää, rakkautta. Ei ainakaan kukaan tuntemani nainen. Mutta voin suoraan sanoa että negatiivinen ja ylimielinen asenne työntää naisia pois. Ei haittaa vaikka mies on ujo ja kokematon jos on myönteisesti elämään ja ihmisiin suhtautuva, ulkonäölläkään ei ole väliä kun ihastuu persoonaan. - Ei noin
Normiman kirjoitti:
Yleisesti tiivistettynä naisasioissa monilla miehillä on ongelmia.
Se kutsutaanko heitä kaikkia ATM:ksi on täysin turhaa.
Enpä kyllä tahtoisi olla yhtään pykälää alempana mitä tulee ulkonäköön, rohkeuteeni sekä miten olen menestynyt elämässä.
Varmasti olisi vielä hankalampaa löytää naista.
Uskon että tuo "kemian puute" johtuu tietystä energiatasosta sekä tietynlaisesta seksikkyydestä joka näkyy olemuksessa ja käytöksessä.
Joskus pelkästään miehen naaman näkemällä voi päätellä onko hän seksikäs todennäköisesti naisten mielestä vai ei. Siinä on jo iso vedenjakaja.
Jos tällaisia juttuja sitten kasautuu tietyille yksilöille liikaa niin aivan varmasti on todellakin alimmilla puolapuilla yritettäessä löytää se kumppani ja vaikka kuinka yrität kavuta korkeammalle niin valahdat ehkä aina vain takaisin samoille kohdille.
Enkä puhu nyt vain omasta puolestani vaan sen miten olen nähnyt miesten kohtaloita ihmissuhteissa.Aika paljon voi vaikuttaa itse. On olemassa joitain realiteetteja (esim. alhainen ÄO tai poikkeuksellisen ruma naama) joita ei voi muuttaa, mutta yleisesti ottaen jokaisella on kyllä mahdollisuus urheilla, käydä kampaajalla leikkauttamassa itselleen hyvin sopiva tukka, kouluttautua, mennä töihin ja hioa sosiaalisia taitojaan. Se on aika pitkälle itsestä kiinni kuitenkin.
Ei minuunkaan kukaan kiinnittänyt nuorena huomiota, ja nyt on naisia ollut huomattavan paljon keskivertoa enemmän. Kyllä se on edellyttänyt sitä että olen opetellut juttelemaan naisten kanssa ja muuttanut ulkonäköä suotuisaan suuntaan. - QuickSapphire
tykkään ujoista kirjoitti:
Niin siis luusereilla tarkoitan näitä ruikuttajia jotka kitisevät etteivät ketään saa ja leimaavat siksi itsensä ATämmiksi ja samalla kuitenkin selittävät että "ketään" on sama kuin missinnäköiset neitsyet ja eivät he ketään tavallista naista huolisikaan. Siis mies pitää itseään rumana, mutta naisen pitäisi olla joku mallitasoinen jolla ei ikinä ole ollut suhteita?? Oikeasti ujoutensa ym. vuoksi yksinjääneet ovat asia erikseen. Mutta aikapaljon näyttää olevan silkan kusipäisyytensä vuoksi yksinäisiä. Jos ihmisiin suhtaudutaan kuin esineisiin, niin yksin saa ollakin. Esim. eronneista naisista nää ATämmät puhuu että "toisten jämiä", "eivät kelvanneet edellisellekäään miehelle niin miksi mulle pitäisi kelvata", kuitenkin suurin osa avioeroista on naisten hakemia, onko käynyt mielessä että vika on saattanutkin olla siinä miehessä eikä naisessa tai ihan vaan parin keskinäisissä kemioissa?
Ei naiset hae noita asioita joita väitätte, ulkonäköä, koulutusta ym. vaan ihan vaan kumppanuutta, kipinää, rakkautta. Ei ainakaan kukaan tuntemani nainen. Mutta voin suoraan sanoa että negatiivinen ja ylimielinen asenne työntää naisia pois. Ei haittaa vaikka mies on ujo ja kokematon jos on myönteisesti elämään ja ihmisiin suhtautuva, ulkonäölläkään ei ole väliä kun ihastuu persoonaan.Minä tiedän miltä tuntuu, kun kirjoittaa pitkän jutun eikä kukaan vastaa, koska ei löydy mitään aukkoja mihin tökkiä... koska puhuu järkeä. Niin minulle käy aina..
Mutta niin. Puhut järkeä.
Näillä ihmisillä on jotenkin mennyt käsitys todellisuuteen aina silloin kun pääsevät kirjoittamaan. Kaikki naiset ovat samanlaisia ja kaikki naiset ovat salaliitossa ja kaikki naiset ovat ihan kauheita ja.... kaikkien naisten pitää olla helppoja... mutta ei muille helppoja....... mutta....... öö... hetkinen.. mitä enemmän sitä miettii ni sen vähemmän siinä on järkeä.
Nainen ei saa antaa kenellekään, mutta naisen pitää.... antaa pikaisesti?
Naisen pitää tykätä itsestä vaikka..... itse tunnustaa että ei ole yhtään pidettävä?
Ja tämä on... naisten vika....
Voi hyvä sylvi....
Okei, joo.. kieltämättä. Tämä yleinen ATM-taso täällä on sellanen missä mitään järkeä ei tarvita mihinkään kohti... ja toiset vain vahvistavat toistensa järjettömyyksiä.... Hitsi..
Siitä, miten epäloogista koko ATM-valitus tällä palstalla on pitäisi tehdä oma keskustelu ja uusi ja uusi niin kauan että... siihen tulee jotain järkeä. Niiden pitäisi myöntää ettei ole mitään järkeä...
Mutta kun niin yrittää sanoa niin toinen lopettaa aina keskustelun...
- blaaa---
Korven väilissä,, korvien välissä ! Niinpä tietenkin korvien välissä, kuinkas muuten. Sieltä korvien välistä sinulta löytyy sellaista joka fyysiset puutteesi kom pensoivat, eikö niin.
Toivotan onne sinulle. Siinä vaan muijasi kanssa lisää rumia ATM /ATN -tyyppejä tähän suomenmaahamme nussimaan. - Juuri näin!
Naista ei voi mikään ällöttää enempää kuin ruikuttajat, jotka narisee omasta tilanteestaan ja syyttävät siitä naisia. Kuka nainen kiinnostuu katkeruutta huokuvasta miehestä, joka puhuu naisista ilkeällä tavalla ja valittaa sitä kuinka KAUNIIT naiset eivät heistä välitä.
- ruma nainen turhake
ei ainakaan rumat naiset. Eikä kyllä tarvitsekaan. Taviksetkin on siinä hilkulla ja heidän tulee tarjota jotain erikoista.
- voi-------
Et kertakaikkiaan voi olla niin saatanan tyhmä ettetkö sitä tietäisi että lähes sataprosenttisella varmuudella joka mies joka ilman naista on, on sitä nimenomaan siksi kun ei ole löytänyt tai saanut itselleen sopivaaa nasita. Ollakseen kenellekkään miehelle sopiva nainen myös naisena, naisen pitää olla myös vähintäänkin siedettävän näköinen. Siis mitä tahansa mies yrittääkin esittää niin ei hän oikeasti sillä voi tätä asiaa peittää. Miten helvettissä se naisen silmissä voisi paremmalta näyttää jos mies yrittäisi tätä asiaa hänen edessään valehdella toiseksi.
- Te itse
voi------- kirjoitti:
Et kertakaikkiaan voi olla niin saatanan tyhmä ettetkö sitä tietäisi että lähes sataprosenttisella varmuudella joka mies joka ilman naista on, on sitä nimenomaan siksi kun ei ole löytänyt tai saanut itselleen sopivaaa nasita. Ollakseen kenellekkään miehelle sopiva nainen myös naisena, naisen pitää olla myös vähintäänkin siedettävän näköinen. Siis mitä tahansa mies yrittääkin esittää niin ei hän oikeasti sillä voi tätä asiaa peittää. Miten helvettissä se naisen silmissä voisi paremmalta näyttää jos mies yrittäisi tätä asiaa hänen edessään valehdella toiseksi.
olette ensimmäisenä maukumassa naisille kuinka pitää tyytyä omaan tasoonsa. Jos kerran olette atm:iä niin tyytykää itse omaan tasoonne, älkääkä haaveilko niistä kauniista.
- .
voi------- kirjoitti:
oma taso on atn. Tavisnaisetkin on teille liian hyviä.
Tämä on totuus, deal with it! - tuon---
. kirjoitti:
oma taso on atn. Tavisnaisetkin on teille liian hyviä.
Tämä on totuus, deal with it!Mistä sen tuohon vedät, että minä en ansaitsisi edes tavallista naista. Minähän olisin saanutkin ja minulla olikin nuorena ihan omani tasoinen hyvä nainen, mutta kun priorisoin asioita väärin niin tämä nainen sitten minulta jäi(k.o. nainen ehdotti lapsenkin hankkimista kanssani ollessani vasta 20). Sittemmin ei,ikävä kyllä, ole enää ollut saatavilla muuta kuin toisten miesten jätteitä.
Nykyäänkin kyllä saisin naisa hyvinkin(talouteni on hyvässä kunnossa, ja ikäisieni sarjassa ulkonäköni suhteen en ole muta tehnyt kuin parantanut vaan asemiani entisestään),mutta en vaan enää tee tällaisilla naisilla yhtään mitään. Näillä jo lässähtäneillä,miehille kelpaamattomiksi tulleilla suomilyyyleillä ei ole minulle enää kertakaikkiaan mitään annettavaa naisena eikä muutenkaan. Kaiken lisäksi tällaiset lyylimme hakevat vielä enemmänkin itseään nuorempien miesten seuraa ja/tai jotain nussijamestaria jollainen minä en tietenkään voi olla kun en ole niin paljon naisia nussinut.
Muutamien lähinaapurivaltioiden leskinaisten kanssa olen nyt viime aikoina netin myötä ollut vähän keskusteluissa ja he kyllä vaikuttavat yleensä ihan mukavilta ja ymmärtäväisiltä. Jos joku heistä vielä pystyy olemaan tarvitsemani kielen tulkkina niin jonkun sellaisen naisen seurasta olen ilman muuta vielä kiinnostunutkin. - zswqads
tuon--- kirjoitti:
Mistä sen tuohon vedät, että minä en ansaitsisi edes tavallista naista. Minähän olisin saanutkin ja minulla olikin nuorena ihan omani tasoinen hyvä nainen, mutta kun priorisoin asioita väärin niin tämä nainen sitten minulta jäi(k.o. nainen ehdotti lapsenkin hankkimista kanssani ollessani vasta 20). Sittemmin ei,ikävä kyllä, ole enää ollut saatavilla muuta kuin toisten miesten jätteitä.
Nykyäänkin kyllä saisin naisa hyvinkin(talouteni on hyvässä kunnossa, ja ikäisieni sarjassa ulkonäköni suhteen en ole muta tehnyt kuin parantanut vaan asemiani entisestään),mutta en vaan enää tee tällaisilla naisilla yhtään mitään. Näillä jo lässähtäneillä,miehille kelpaamattomiksi tulleilla suomilyyyleillä ei ole minulle enää kertakaikkiaan mitään annettavaa naisena eikä muutenkaan. Kaiken lisäksi tällaiset lyylimme hakevat vielä enemmänkin itseään nuorempien miesten seuraa ja/tai jotain nussijamestaria jollainen minä en tietenkään voi olla kun en ole niin paljon naisia nussinut.
Muutamien lähinaapurivaltioiden leskinaisten kanssa olen nyt viime aikoina netin myötä ollut vähän keskusteluissa ja he kyllä vaikuttavat yleensä ihan mukavilta ja ymmärtäväisiltä. Jos joku heistä vielä pystyy olemaan tarvitsemani kielen tulkkina niin jonkun sellaisen naisen seurasta olen ilman muuta vielä kiinnostunutkin.Suomilyylillä on vientiä muutenkin. Tästähän nämä palstan miesten valitukset on kotoisin, kaikki naiset saa milloin vaan, miehet vonkaa mutta flaksi ei vain käy.
Itäblokin naiset on köyhiä ja miehistä riippuvaisia, sieltä voi tosiaan löytyä. Mutta kun Suomen kansalaisuus on taattu niin perävalot näkyy. Totuus sattuu. - 5deu65ed
ruma nainen turhake kirjoitti:
ei ainakaan rumat naiset. Eikä kyllä tarvitsekaan. Taviksetkin on siinä hilkulla ja heidän tulee tarjota jotain erikoista.
haha, no ei kyllä kauniitkaan!
- näin----
zswqads kirjoitti:
Suomilyylillä on vientiä muutenkin. Tästähän nämä palstan miesten valitukset on kotoisin, kaikki naiset saa milloin vaan, miehet vonkaa mutta flaksi ei vain käy.
Itäblokin naiset on köyhiä ja miehistä riippuvaisia, sieltä voi tosiaan löytyä. Mutta kun Suomen kansalaisuus on taattu niin perävalot näkyy. Totuus sattuu.Näin tosiaankin on että suomilyylit saa miestä mutta tämä koskee vain nuoria kauneimmillaan ja parhaassa paritteluiässään olevia ja siis yleensäkin vielä siedettävän näköisiä naisiamme, mutta tämänhän pitäisi olla sanomattakin selvä asia.
Sitävastoin vanhemmilla ja yleensä jo lässähtäneillä jo kaiken nuoruuden kaunutensa ja naiseutensa kadottaneilla paljon nussivien miesten jättämillä naisillamme ei ole niin paljon kysyntää edes meillä täällä, puhumattakaan että tällaiset naisemme kelpaisivat vielä ulkomaalaisille miehelle. Ulkomaille nussittaviksi menneet naisemme usein hekin vielä vanhemmiten palaavat eronneina ja jätettyinä takaisin suomeen.
Minä en ole muuten naisia vongannut koskaan, enkä tule vonkaamaan. Ne on eri miehet kun naisia vonkaa, ja heissä voi olla yhtä hyvin ATM- kuin YTM-tyypinkin miehiä.
Tuota elintasokuilua kyllä lähinaapureidemme osalta liiottelet tosipahasti ainakin jos katsot että elintaso meillä olisi jotenkin niin kauhiastas korkeampi. Titenkin ne naiset jotka ovat kuvitelleet suomimiehen olavan rikkaampi kuin mitä hän on ja sen vuoksi hänen mukaansa lähteneet pettyvät myöhemmin. Tällaistakin tietenkin aina sattuu. Tämä ei kuitenkaan ole suinkaan mikään sääntö jos kyseessä on nainen vaikkapa venäjältä tai virosta, ja joka nainen ei nyt ole aivan tolkuttomasti miestä nuorempi(mies vaikkapa enemmän kuin tuplalti naisen ikäinen).
Minä muuten en henkilökohtaisesti tässä ajattele ollenkaan niin että joku tällainen naiseni hakisi suomen kansalaisuutta, päinvastoin itsekkin pyrin pois tästä maasta, ja jo vähän varojanikin olen täältä pois siiränyt kun komean asunnon hankin naapurivaltion pääkaupungin keskustasta, vain tietyt bisneksieni ja sijoitukseni tänne jätän jotka sieltä käsinkin voin hoitaa. - tsot tsot..
näin---- kirjoitti:
Näin tosiaankin on että suomilyylit saa miestä mutta tämä koskee vain nuoria kauneimmillaan ja parhaassa paritteluiässään olevia ja siis yleensäkin vielä siedettävän näköisiä naisiamme, mutta tämänhän pitäisi olla sanomattakin selvä asia.
Sitävastoin vanhemmilla ja yleensä jo lässähtäneillä jo kaiken nuoruuden kaunutensa ja naiseutensa kadottaneilla paljon nussivien miesten jättämillä naisillamme ei ole niin paljon kysyntää edes meillä täällä, puhumattakaan että tällaiset naisemme kelpaisivat vielä ulkomaalaisille miehelle. Ulkomaille nussittaviksi menneet naisemme usein hekin vielä vanhemmiten palaavat eronneina ja jätettyinä takaisin suomeen.
Minä en ole muuten naisia vongannut koskaan, enkä tule vonkaamaan. Ne on eri miehet kun naisia vonkaa, ja heissä voi olla yhtä hyvin ATM- kuin YTM-tyypinkin miehiä.
Tuota elintasokuilua kyllä lähinaapureidemme osalta liiottelet tosipahasti ainakin jos katsot että elintaso meillä olisi jotenkin niin kauhiastas korkeampi. Titenkin ne naiset jotka ovat kuvitelleet suomimiehen olavan rikkaampi kuin mitä hän on ja sen vuoksi hänen mukaansa lähteneet pettyvät myöhemmin. Tällaistakin tietenkin aina sattuu. Tämä ei kuitenkaan ole suinkaan mikään sääntö jos kyseessä on nainen vaikkapa venäjältä tai virosta, ja joka nainen ei nyt ole aivan tolkuttomasti miestä nuorempi(mies vaikkapa enemmän kuin tuplalti naisen ikäinen).
Minä muuten en henkilökohtaisesti tässä ajattele ollenkaan niin että joku tällainen naiseni hakisi suomen kansalaisuutta, päinvastoin itsekkin pyrin pois tästä maasta, ja jo vähän varojanikin olen täältä pois siiränyt kun komean asunnon hankin naapurivaltion pääkaupungin keskustasta, vain tietyt bisneksieni ja sijoitukseni tänne jätän jotka sieltä käsinkin voin hoitaa.taattua huttua :D
Joojoo..sulla ei oo mitään saumaa suominaiseen, suominaisella on vientiä vaikka kuinka päässäsi väännät sen toisin. Kumpi ruikuttaa puutettaan näillä palstoilla, miehet vai naiset? Niin, miehet. Naisilla ei ole hätäpäivää. - ...
tuon--- kirjoitti:
Mistä sen tuohon vedät, että minä en ansaitsisi edes tavallista naista. Minähän olisin saanutkin ja minulla olikin nuorena ihan omani tasoinen hyvä nainen, mutta kun priorisoin asioita väärin niin tämä nainen sitten minulta jäi(k.o. nainen ehdotti lapsenkin hankkimista kanssani ollessani vasta 20). Sittemmin ei,ikävä kyllä, ole enää ollut saatavilla muuta kuin toisten miesten jätteitä.
Muutamien lähinaapurivaltioiden leskinaisten kanssa olen nyt viime aikoina netin myötä ollut vähän keskusteluissa ja he kyllä vaikuttavat yleensä ihan mukavilta ja ymmärtäväisiltä. Jos joku heistä vielä pystyy olemaan tarvitsemani kielen tulkkina niin jonkun sellaisen naisen seurasta olen ilman muuta vielä kiinnostunutkin."Muutamien lähinaapurivaltioiden leskinaisten kanssa olen nyt viime aikoina netin myötä ollut vähän keskusteluissa ja he kyllä vaikuttavat yleensä ihan mukavilta ja ymmärtäväisiltä."
Luetapa heillä muutama kirjoituksesi, niin ymmärrys loppuu siihen..ehkä..Ai niin, mutta hehän eivät osaakaan varmaan Suomea niin sun on hyvä kirjoitella täällä mitä sylki suuhun tuo..Olet kai muistanut heillekin haukkua meidät Suomilyylit? Mites muuten, lesket ei ilmeisesti ole "toisten miesten jätteitä" (kuten niin "kauniisti" eronneita naisia nimität)?
Olen tosin kyllä edelleenkin sitä mieltä, että olet jonkun tämän palstan poitsun sivupersoona, että ihan turhaan provosoidun mutta kun suollat niin ällöttävää tekstiä että pakko puuttua aina välillä. - niin----
tsot tsot.. kirjoitti:
taattua huttua :D
Joojoo..sulla ei oo mitään saumaa suominaiseen, suominaisella on vientiä vaikka kuinka päässäsi väännät sen toisin. Kumpi ruikuttaa puutettaan näillä palstoilla, miehet vai naiset? Niin, miehet. Naisilla ei ole hätäpäivää.Joo, niin tämä asia todellakin näyttää olevan että miehet valittaa sitä että eivät saa itselleen kunnon naista. Naiset todellakaan eivät valita siitä että eivät miestä saisi. Minä uskon että tämä heijastelee sitä tosiasiaa että kaikki naiset saavat helposti vähintäänkin satunnaista panoseuraa, elleivät ole sitten näitä jo liian vanhoja ja naiseutensa ja ulkonäkönsä menettäneitä miesten jättämiä hylkiöitä. Nämä viimeksi mainitut naiset taasen pysyvät vaiti tilanteestaan ymmärrettävistä syistä, tai he eivät ainakaan suoraan kerro tilanteestaan vaan esm. suoltavat katkeruuttaan AT- miehille eri tavoin sinkkupalstalla.
- ...
Kylläpä Hra47 on ollut kovasti hermostuneessa tilassa klo 02.31, jolloin itse olen vedellyt sikeitä jotta jaksan raahata persjalkaisen sianruhoni työpaikalle aamulla.
Ei tulisi mieleenikää tarjota seuraani sinulle, joten ole ihan rauhassa. - ...
... kirjoitti:
Kylläpä Hra47 on ollut kovasti hermostuneessa tilassa klo 02.31, jolloin itse olen vedellyt sikeitä jotta jaksan raahata persjalkaisen sianruhoni työpaikalle aamulla.
Ei tulisi mieleenikää tarjota seuraani sinulle, joten ole ihan rauhassa.Katos perhanaa..Hra 47:n kirjoitus poistettiinkin muuten tosta välistä sillä aikaa kun kirjoitin vastinettani. Mulla ei muuten sitten ollut poistamiseen osuutta, mutta eipä kovin asiallista tekstiä ollut.
- m 26
Kovaa tekstiä... Mut näinhän se on jos itse ei pidä itsestään huolta eikä yritä tehdä mitään niin ei sitä myöskään saa mitään.
Itseäni en kyllä voi rinnastaa ATM:ksi. - ASDFASD
Joo, mä tiedän että sä olet kauppiksen käynyt lyhytkasvuinen automyyjä jolla on vähän tuhdinpuoleinen muija jolla on ihan kelpo kasvot... ja joo, harrastat sä sulkapalloa ja kaikki tämä saa sinut tuntemaan itsesi tosimieheksi ja kerrot sen auliisti anonyymillä nettipalstalla... Mut niinku...
MITEN VITUSSA SE LIITTYY MEIHIN?!?!?!?!?- erbfjhkjfl
No siksi että sullakin olisi mahdollisuus olla se perheellinen automyyjä jos vain jaksaisit yrittää. Tosin sekin vaatisi sinua pinnistelemään noita älynystyröitä, näköjään.
- Krusader*
Uskon, että olen oikeassa siinä, että suurin osa ihmisistä pariutuu ihan tällä mainitsemallani tavalla. Uskon, että 90% ihmisistä onnistuu parisuhderintamalla, käymään asepalveluksen, kouluttautumaan, treenaamaan ja käymään töissä. Kuulun siihen 10% kuraan joka ei siihen kykene. Me 10% sakki, jolle tuottaa se tyttöystävän hankkiminen vaivalloiselta näemme asiat rajoittuneesti, koska osa meistä on masentuneita, tai vailla puolison rakkautta, joka toisi oikean perspektiivin tähän ongelmaan.
Koska YTM:eillä ja heidän kaltaisillaan on tallella työkyky ja puolison rakkaus, niin tottakai heidän kaltaisensa näkevät asiat kristallinkirkkaina. Me 10% kura kun olemme kuin aidatut lehmät, pääsemme maailmankatsomuksessamme vain niin pitkälle kuin aita on rajattu, koska meille ei ole tullut eikä tule pelastavaa enkeliä, joka avioituisi kanssamme. Ymmärrän kyllä AT- miesten ihan ymmärrettävän ja loogisen tunnetason tästä asiasta. Jos ei kykene löytämään sopivaa siippaa markkinoilta tai jos treffirprofiili ei ole puoleensa vetävä, niin silloin on vähän huonommassa jamassa. Itse uskon, että te 90% eliitti, näette asian oikeassa mittasuhteessa. Olen iloinen että 90% ihmisistä voivat elää normaalisti, toisin kuin minä, joka elän tällä hetkellä tukipalstojen avulla ( mm. Love- Shy, Yksinäisyys, Sinkut), koska en ole tarpeeksi vahva, että kykenisin KTM- tai YTM- elämään.
Se tekee hyvää itsetunnolleni lukea näitä päähänpotkittujen sankarien vuodatuksia. Maailma on 90% eliitin jalkojen juuressa. Uskon, koska olen aavistuksen sairas, niin uskon, että YTämmät ovat oikeassa ja kun he ovat terveempiä kuin minä niin he tietävät minua paremmin miten asiat hoidetaan. Uskon, että 80% naisista ja 80% miehistä on ihania ihmisiä. Minun sairauteni vain blokkaa joskus rationaalisen ajattelun ja siksi oirehdin kirjoittamalla tai ajattelemalla vihaa. Minun yhteiskuntapamflettini ovat sairaan miehen vihaa. Se voi antaa tukea kaltaisilleni 10% kuraan kuuluville. Ymmärrän hyvin ja tietysti saat tuntea vihaa meitä kohtaan, koska me räkytämme kuin verenhimoiset rasistihullut. Se me olemme, koska meillä ei ole luonnon näkökulmasta mitään chäänssejä lisääntymiseen.- joutua
uhraamaan omaa elämäänsä sinun pelastamiseesi. On epäreilua odottaa joltain vieraalta ihmiseltä vastuuta sellaisesta, jota et itsekään kykene tekemään. Sinä oikeasti ainoa joka pystyy laittamaan elämäsi järjestykseen, jos nimittäin vain haluat. Suomessa on erittäin toimiva sosiaali- ja terveydenhuollon koneisto sinunkaltaisiasi asiakkaita varten.
- kJFSkmfkmfddsfdf
joutua kirjoitti:
uhraamaan omaa elämäänsä sinun pelastamiseesi. On epäreilua odottaa joltain vieraalta ihmiseltä vastuuta sellaisesta, jota et itsekään kykene tekemään. Sinä oikeasti ainoa joka pystyy laittamaan elämäsi järjestykseen, jos nimittäin vain haluat. Suomessa on erittäin toimiva sosiaali- ja terveydenhuollon koneisto sinunkaltaisiasi asiakkaita varten.
"hraamaan omaa elämäänsä sinun pelastamiseesi."
Onko se uhraus jos se onnistuu ja johtaa ATM.n toipumiseen?
Vertaa: Kenenkään ei pitäisi uhrata elämäänsä talon rakentamiseen koska valmiitakin on - talohan voi vaikka palaa kesken rakennusprojektin tai tulla jokin syy miksei sitä saada valmiiksi. Talon rakentaminen on siis hulluutta ja väärin!
MIksi aina "pitäisi"? Lähdetään siitä että se on yksi mahdollisuus muiden joukossa. Miksi vapaa ihminen haluaa rajoittaa mahdollisuuksiaan eikä punnita niitä?
Se voi johtua vain siitä että vapaa ihminen ei olekaan vapaa tekemään mitä tahansa vaan pohjimmiltaan ohjelmoitu ajattelemaan tietyllä tavalla. Se ei ole vapautta vaan ajatuksen orjuutta.
Itse ajattelen niin että jopa joku narkkarityttö voisi olla tyttöystävä tietyissä rajoissa, en kiellä sitä mahdollisuutta vaikkei se kovin houkutteleva olekaan. En siis sovella kieltosääntöä ajatukseen.
Miksi ajatus siitä että auttaa jotakuta elämään kiinni - etenkin sellaista jolle se ydinongelma on toisen ihmisen puuttuminen - on niin vastenmielinen? Se ei ole mitenkään mahdoton ajatus, vain absoluuttista yksilöllisyys-estetiikkaa hiukan loukkaava ajatus. Miksi kiellät tämän jyrkästi? Dominoitko muissakin asioissa vapaita ajatuksia mieleiseksesi? Loukkaako maailmankuvaasi jos nainen valitsee heikomman uroksen vahvistaakseen tätä itselleen kelpo kumppaniksi? Eivätkö ihmiset enää saa itse tehdä ruokaansa vaan kaikki pitää hankkia eineksenä?
Ironista kyllä pidän tuollaista joustamatonta ajattelutapaa itseasiassa niin huonolaatuisena että olen valmis hylkäämään kumppaniehdokkaan siksi että hän soveltaa sellaista - vaikka itse kelpaisin kumppaniehdokkaalle. En pidä äärimmäisyyksistä, en individualismissa enkä aatemaailmoissa. - en joudu ATM:lle
kJFSkmfkmfddsfdf kirjoitti:
"hraamaan omaa elämäänsä sinun pelastamiseesi."
Onko se uhraus jos se onnistuu ja johtaa ATM.n toipumiseen?
Vertaa: Kenenkään ei pitäisi uhrata elämäänsä talon rakentamiseen koska valmiitakin on - talohan voi vaikka palaa kesken rakennusprojektin tai tulla jokin syy miksei sitä saada valmiiksi. Talon rakentaminen on siis hulluutta ja väärin!
MIksi aina "pitäisi"? Lähdetään siitä että se on yksi mahdollisuus muiden joukossa. Miksi vapaa ihminen haluaa rajoittaa mahdollisuuksiaan eikä punnita niitä?
Se voi johtua vain siitä että vapaa ihminen ei olekaan vapaa tekemään mitä tahansa vaan pohjimmiltaan ohjelmoitu ajattelemaan tietyllä tavalla. Se ei ole vapautta vaan ajatuksen orjuutta.
Itse ajattelen niin että jopa joku narkkarityttö voisi olla tyttöystävä tietyissä rajoissa, en kiellä sitä mahdollisuutta vaikkei se kovin houkutteleva olekaan. En siis sovella kieltosääntöä ajatukseen.
Miksi ajatus siitä että auttaa jotakuta elämään kiinni - etenkin sellaista jolle se ydinongelma on toisen ihmisen puuttuminen - on niin vastenmielinen? Se ei ole mitenkään mahdoton ajatus, vain absoluuttista yksilöllisyys-estetiikkaa hiukan loukkaava ajatus. Miksi kiellät tämän jyrkästi? Dominoitko muissakin asioissa vapaita ajatuksia mieleiseksesi? Loukkaako maailmankuvaasi jos nainen valitsee heikomman uroksen vahvistaakseen tätä itselleen kelpo kumppaniksi? Eivätkö ihmiset enää saa itse tehdä ruokaansa vaan kaikki pitää hankkia eineksenä?
Ironista kyllä pidän tuollaista joustamatonta ajattelutapaa itseasiassa niin huonolaatuisena että olen valmis hylkäämään kumppaniehdokkaan siksi että hän soveltaa sellaista - vaikka itse kelpaisin kumppaniehdokkaalle. En pidä äärimmäisyyksistä, en individualismissa enkä aatemaailmoissa."Ironista kyllä pidän tuollaista joustamatonta ajattelutapaa itseasiassa niin huonolaatuisena että olen valmis hylkäämään kumppaniehdokkaan siksi että hän soveltaa sellaista - vaikka itse kelpaisin kumppaniehdokkaalle. En pidä äärimmäisyyksistä, en individualismissa enkä aatemaailmoissa."
No siinähän se tuli. Ja miksi se on niin vaikea ajatella naisen ajatuksena? - QuickSapphire
Awww...
No elä nyt noin masentunut ole..
Tuostakin jamasta pääsee ystävien ja hyvien neuvojen avulla ihan varmasti.
- Mies22vkl
Tämä koko ATM homma on provoavien ja muutaman häiriintyneen keksimä juttu. Todellisuudessa tällaisia typeryksiä tuskin kovin paljoa löytyy, jotka oikeasti syyttävät kaikesta naisia. Minä en ainakaan tunne henkilökohtaisesti yhtään enkä myöskään ketään, joka tuntisi tällaisen miehen. Toisaalta eiväthän nämä varmaa kovin sosiaalisia tapauksia ole.
Vaikka nämä ihmiset olisivatkin oikeasti tätä mieltä niin on selvää, että puhumalla heitä ei saa mieltään muuttamaan. Näin ollen en viitsi näihin keskusteluihin puuttua kuin satunnaisesti. Hullun kanssa on turha keskustella.- on------
Se on ilmeisesti niin että parisuhde/seksi-markkinoilla aktiivisesti tai normaalisti pyörivien on mahdoton ymmärtää näiltä markkinoilta syrjäytymiskierteeseen(joka on kulttuurissamme itse itseään ruokkiva prosessi) ajautuneita miehiä, eikä mitä ilmeisemmin heillä ole haluakaan ymmärtää, päinvastoin.
Niin, ja ovathan tietenkin myös parisuhde/seksi-markkinoilta syrjäytyneet miehet pihalla niistä käyttäytymistavoista ja trendeistä joita edellytettäisiin jotta naisen voisi itselleen saada. Pidempään syrjäytyneenä olleilla miehillä ei ole käytännösssä enää mitään mahdollisuutta päästä naisia edes tapaamaan ja siis itselleen yrittämään. Heidän on turha enää mennä mihinkään naisteniskupaikkaankaan ainakaan naista yrittämään kun siinä tekisivät itseänsä vain naurunalaiseksi, ja jos jossain muutoin olisi nainen saatavilla niin häntä aina sadat naisia hyvin iskemään ja käsittelemään tottuneet miehet piirittävät.
Näin se menee tämä mutta turha siitä on mitään yrittää kertoa silloin jos ei ole edes mitään halua yhtään tätä asiaa ymmärtää. - AJKfnfskjnsfdsfdsf
on------ kirjoitti:
Se on ilmeisesti niin että parisuhde/seksi-markkinoilla aktiivisesti tai normaalisti pyörivien on mahdoton ymmärtää näiltä markkinoilta syrjäytymiskierteeseen(joka on kulttuurissamme itse itseään ruokkiva prosessi) ajautuneita miehiä, eikä mitä ilmeisemmin heillä ole haluakaan ymmärtää, päinvastoin.
Niin, ja ovathan tietenkin myös parisuhde/seksi-markkinoilta syrjäytyneet miehet pihalla niistä käyttäytymistavoista ja trendeistä joita edellytettäisiin jotta naisen voisi itselleen saada. Pidempään syrjäytyneenä olleilla miehillä ei ole käytännösssä enää mitään mahdollisuutta päästä naisia edes tapaamaan ja siis itselleen yrittämään. Heidän on turha enää mennä mihinkään naisteniskupaikkaankaan ainakaan naista yrittämään kun siinä tekisivät itseänsä vain naurunalaiseksi, ja jos jossain muutoin olisi nainen saatavilla niin häntä aina sadat naisia hyvin iskemään ja käsittelemään tottuneet miehet piirittävät.
Näin se menee tämä mutta turha siitä on mitään yrittää kertoa silloin jos ei ole edes mitään halua yhtään tätä asiaa ymmärtää.Naiset ja iskumiehet suojelevat maailmankuvaansa vierailta vaikutteilta, riippumatta siitä ovatko nuo "vieraat ajatukset" oikeutettuja tai ei.
Tämän on vähän sama kuin rikas perustellee tehtaansa aiheuttamaa slummialueen saastumista sillä että tehdas työllistää ja rikastuttaa tehtaassa työskenteleviä. Tehdas on hyvä asia ja tehnyt tehtaanomistajan onnelliseksi, eivätkö slummilaiset tajua sitä?!?!??!?!
Liikuntaa voi jokainen toki harrastaa. Ja siisteys tietenkin pitää sivistyneen ihmisen kuvaan kuulua. Mutta kouluttautuminen ja sosiaalisten taitojen parantaminen eivät ole niin helppoja asioita kuin sinä luulet. Jo ammatillisen suuntautumisen valinta voi olla joskus ylivoimaista. Ja kouluttamattomalla väestöllähän ei yhteiskunta tee mitään, kun kaikkien töissä olevien pitäisi olla 100 % suorittajia.
Toisaalta, puhut myös miehen hiusten värjäämisestä niinkuin jostain perusasiasta, onko se muka jotenkin tarpeen miehellä tai edes naisellakaan?
Ja : "Mielenterveysongelmille voi myös tehdä paljon kun yrittää järjestelmällisesti saada tavalliset perusasiat elämässään kuntoon."
Entä jos ei vain jaksa, masennuksen vuoksi? Tai jos vain on jäänyt "heikkolahjaiseksi", sekään ei välttämättä ole omaa syytä. Voi mennä yli 30-vuotiaaksi, ennen kuin esim. omaa koulujen käymättä jättämistä ryhtyy edes ajattelemaan mitenkään "yhteiskuntamoraalisesti." Ei ihminen näe itseään ulkoapäin. Jos aikuinen ihminen on jäänyt "lapsen tasolle", ei hän sitä itse näe niin. Henkinen kehitys tapahtuu, jos tapahtuu, omalla vauhdillaan.
Parisuhdeasioissa ajatellaan liikaa niin, että "vain menestyjillä on oikeus". Parisuhdeasiat sotketaan yhteen ammatillisten asioiden kanssa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176339Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816167Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie696000Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452375Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1191403- 121241
- 1861085
- 59887