Huatajaisten viettotavat monipuolistuvat

14

192

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tosimies.

livauttavat melaa mekkoon ennen kuin ruumis jäähtyy.

• Nasse.

"livauttavat melaa mekkoon ennen kuin ruumis jäähtyy. "

uskovaistehan eivät seksiä harrasta ollenkaan, mitänyt papit vähän :)

• Baygon

Teillä lestadiolaisilla on saastainen mieli. SHe kertoo teistä ja teidän uskosta paljon.

• Kun lähden täältä

laitan mileuummin varat lähetystyöhön. Riittää lyhyt siunaus pinen läheisjoukon saattelemana.

• Kössönöm

mutta muuten ihan ok artikkeli. Monilla ihmisillä on se käsitys, että hautajaisten kuuluu olla kristilliset ja ainakin siihen kuuluu kirkko. Oikeastaan kirkkoa ei tarvita mihinkään. Suomessa on yksi yksityinen krematorio ja Vapaa-ajattelijoilla on hautausmaita, ja aina tuhkat voi sirotella luontoon.

• Paluu juurille

voi sijoittaa kamelin perseeseen.

• bella.norva
        Paluu juurille kirjoitti:

voi sijoittaa kamelin perseeseen.

ei taida olla montaakaan kamelia. Miksi olet noin vihainen? Onko joku ateisti loukannut sinua jotenkin?

• Paluu juurille
        bella.norva kirjoitti:

ei taida olla montaakaan kamelia. Miksi olet noin vihainen? Onko joku ateisti loukannut sinua jotenkin?

Vihaan sitä miten "normaalin" yhteiskunnan mukaan minä olen ylipainoinen,epämiellyttävä ja matalaälyinen.

• Rauhoitu
        Paluu juurille kirjoitti:

Vihaan sitä miten "normaalin" yhteiskunnan mukaan minä olen ylipainoinen,epämiellyttävä ja matalaälyinen.

rauhoitu.

• Ja hyvä niin. Itseäni on aina tympinyt ajatus kirkkomaalle hautaamisesta. Enkä oikein ymmärrä miksi siitä pitäisi maksaa tolkuttomia hintoja.

• Törkeetä!

Jep. aina seurakuntaan kuuluvan äitini(joka lahjoitti joka vuosi tuhansia euroja seurakunnalle) haudattiin tavallisini menoin niin siitä pamahti sukulaisille kuuden tonnin lasku.

Hienoa sanon minä, se on kiva monopoli kun kuolemasta saa niin paljon maksaa ja samalla suru repi sydäntä ja töistäkin tuli runsaasti poissaoloja, nyt lähellä joulua kehtasivat lähettää hautausmaan kuntoutukseen liittyvän lahjoituslapun vaikka kaupunki ylläpitää hautausmaata ilmaiseksi ja se on hyvässä kunnossa, lisäksi maksan haudan ylläpitokuluja joka vuosi.

• se kirstu on paljon hienomman näköinnen ulkopuolelta kuin sisäpuolelta ?

En ymmärrä ollenkaan .

• -

Johan Leevi and the Leavings lauloi, että "Jos kuolen ja tarvitsen arkun, niin pankaa vaikka pahvilaatikkoon." Ehkä pitää vähän vanhempana kirjoitella, miten toivoo tämän maallisen jätteen poistettavan, vaikka toisaalta samahan se kuolleena on vaikka pappi lausuisikin loitsuja.

• hyvä niin. Minun hautajaisissani ei itketä eikä lauleta virsiä. Sen sijaan viinaa ei tule puuttumaan ja vitsejä saa kertoa. Silloin toteutetaan näköiseni hautajaiset. Olen ollut yksissä sellaisissa hautajaisissa ja hauskaa oli, niin oli vainaja toivonut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      156
      1182
    2. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      30
      1149
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      47
      993
    4. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      49
      887
    5. Onko kaivattusi älykäs

vai onko helposti vedätettävissä
      Ikävä
      65
      801
    6. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      49
      767
    7. Miten yksi ihminen

Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,
      Ikävä
      37
      666
    8. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      71
      654
    9. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      37
      619
    10. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      76