Eskoo ja viikon vitsi.

Eskoo kertoi meille että "kristinusko suojelee ateisteja islamilta ja sharialta".

Voi voi... Oiskohan taas Eskoon parempi keskittyä niihin huusseihin vaan.

17

304

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Eskoo kertoi meille että "kristinusko suojelee ateisteja islamilta ja sharialta".

Voi voi... Oiskohan taas Eskoon parempi keskittyä niihin huusseihin vaan."

- - Mistä kuvittelet Eskoon kaivaneen tuon väitteen?

• Eskoo

ja puhdasta virtsaa. Siis paskaa ei tule ollenkaan. Se muuttuu sellaiseksi jauhoksi, että ihmiset käsittelevät sitä paljain käsin. Se ei tietysti haise ollenkaan ja se on valmista lannoitetta. Virtsa on aivan puhdasta ja vedellä laimennettuna valmista lannoitetta. Se on hämmästyttävä huussi.

• Eskoo kirjoitti:

ja puhdasta virtsaa. Siis paskaa ei tule ollenkaan. Se muuttuu sellaiseksi jauhoksi, että ihmiset käsittelevät sitä paljain käsin. Se ei tietysti haise ollenkaan ja se on valmista lannoitetta. Virtsa on aivan puhdasta ja vedellä laimennettuna valmista lannoitetta. Se on hämmästyttävä huussi.

Jos nyt oletetaan, että tuo pitäisi paikkansa...

Eikö sille egonpönkitykselle ja pönötykselle ole parempaa paikkaa kuin ateismi-palsta Suomi24:ssä? Voisithan sinä vaikka ihailla itseäsi peilistä ja sanoa samalla "Olen Eskoo, mua parempaa ei oo. Minulla on mahtava huussi, joka on parempi kuin mummon muussi."

• Eskoo
        Aatami9 kirjoitti:

Jos nyt oletetaan, että tuo pitäisi paikkansa...

Eikö sille egonpönkitykselle ja pönötykselle ole parempaa paikkaa kuin ateismi-palsta Suomi24:ssä? Voisithan sinä vaikka ihailla itseäsi peilistä ja sanoa samalla "Olen Eskoo, mua parempaa ei oo. Minulla on mahtava huussi, joka on parempi kuin mummon muussi."

että olen tyytyväinen tähän menestykseen.

>>Eikö sille egonpönkitykselle ja pönötykselle ole parempaa paikkaa kuin ateismi-palsta Suomi24:ssä?

Mitään ympäristöpalstaa ei ole eikä tule. Saavat ateistitkin näin uusinta tietoa ja tiedettä.

• Eskoo kirjoitti:

"Minun huussistani"...

Ei se ole sinun huussisi.

• Eskoo
        ertert kirjoitti:

"Minun huussistani"...

Ei se ole sinun huussisi.

??

• Eskoo
      • herttainenhertta

Näin Afrikassa paljon lahjoitettuja huusseja, jotka eivät ollet käytössä. Paikalliset eivät tienneet, miksi ne olivat tärkeitä eivätkä osanneet niitä huoltaa. Sanoisin, että koulutus (erityisesti naisten) on ensimmäinen ja tärkein asia taistelussa köyhyyttä vastaan. Kun ihmisillä on oikeaa tietoa sanitaatiosta ja tautien leviämisestä, tulevat huussitkin käyttöön.

• Eskoo
        herttainenhertta kirjoitti:

Näin Afrikassa paljon lahjoitettuja huusseja, jotka eivät ollet käytössä. Paikalliset eivät tienneet, miksi ne olivat tärkeitä eivätkä osanneet niitä huoltaa. Sanoisin, että koulutus (erityisesti naisten) on ensimmäinen ja tärkein asia taistelussa köyhyyttä vastaan. Kun ihmisillä on oikeaa tietoa sanitaatiosta ja tautien leviämisestä, tulevat huussitkin käyttöön.

Heille nämä asiat ovat kaikki uusia ja käsittämättömiäkin. Kuitenkin monissa kylissä on opittu, että tavallisesti yleisiä sairauksia ei tule ja he pysyvät terveinä, kun käyttävät huussia. Lisäksi he saavat suurempia satoja, kun käyttävät huussin lannoitetta. Lapset voivat käydä koulussa joka päivä, kun koulussa on huussi. Afrikan suuret järvetkin voivat alkaa puhdistua, kun rannoille rakennetaan huusseja.
        Kyllä afrikkalaisetkin alkavat oppimaan uusia asioita. Se antaa heille mahdollisuuden elintason nousuun.

• herttainenhertta
        Eskoo kirjoitti:

Heille nämä asiat ovat kaikki uusia ja käsittämättömiäkin. Kuitenkin monissa kylissä on opittu, että tavallisesti yleisiä sairauksia ei tule ja he pysyvät terveinä, kun käyttävät huussia. Lisäksi he saavat suurempia satoja, kun käyttävät huussin lannoitetta. Lapset voivat käydä koulussa joka päivä, kun koulussa on huussi. Afrikan suuret järvetkin voivat alkaa puhdistua, kun rannoille rakennetaan huusseja.
        Kyllä afrikkalaisetkin alkavat oppimaan uusia asioita. Se antaa heille mahdollisuuden elintason nousuun.

Niin, pointtini oli se, että ennen kuin vouhkaat niiden huussien autuudesta, ota huomioon, että paikalliset eivät sitä autuutta ehkä näe. Siksi koulutus on paljon itse huusseja tärkeämpää.

"Kyllä afrikkalaisetkin alkavat oppimaan uusia asioita. Se antaa heille mahdollisuuden elintason nousuun." Voisitko olla vielä vähän alentuvampi?

• Eskoo kirjoitti:

kun Kiina ja muut orienttimaat kasvattavat teollisuustuotantoaan ja saavat siitä vientituloja , jolla ostaa viljaa. kiinalaisia on n. 20% pallomme väestä mutta vastaavasti heillä on vain 8% pallon viljapelloista. Nyt jo kiinalaiset ovat Afrikassa viljelijöinä ja kaikki ylimääräinen vilja myydään sille joka parhaiten maksaa.

Afrikka on nyt jo taloudellinen ja terveydellinen aikapommi - valitettavasti.

• Eskoo
        herttainenhertta kirjoitti:

Niin, pointtini oli se, että ennen kuin vouhkaat niiden huussien autuudesta, ota huomioon, että paikalliset eivät sitä autuutta ehkä näe. Siksi koulutus on paljon itse huusseja tärkeämpää.

"Kyllä afrikkalaisetkin alkavat oppimaan uusia asioita. Se antaa heille mahdollisuuden elintason nousuun." Voisitko olla vielä vähän alentuvampi?

>>Niin, pointtini oli se, että ennen kuin vouhkaat niiden huussien autuudesta, ota huomioon, että paikalliset eivät sitä autuutta ehkä näe.

Asia on päinvastoin. Minä en vouhkaa mitään vaan huussien tekijät itse kertovat.

>>Siksi koulutus on paljon itse huusseja tärkeämpää.

Koulutus kärsii jos ei ole huusseja. Siksi niitä rakennetaan usein ensiksi kouluille.

>>Voisitko olla vielä vähän alentuvampi?

No ei. Asia on vielä paljon suurempi kuin olen sanonut.

• Eskoo
        epikuros kirjoitti:

kun Kiina ja muut orienttimaat kasvattavat teollisuustuotantoaan ja saavat siitä vientituloja , jolla ostaa viljaa. kiinalaisia on n. 20% pallomme väestä mutta vastaavasti heillä on vain 8% pallon viljapelloista. Nyt jo kiinalaiset ovat Afrikassa viljelijöinä ja kaikki ylimääräinen vilja myydään sille joka parhaiten maksaa.

Afrikka on nyt jo taloudellinen ja terveydellinen aikapommi - valitettavasti.

kun teollisuutta ei paljon ole. En tiedä paljon Afrikan oloista, mutta he voivat saada ruokaa enemmän, kun käyttävät huussin tuottamat lannoitteet. Silloin ei tarvitse ostaa kallista apulantaa.

• Eskoo kirjoitti:

kun teollisuutta ei paljon ole. En tiedä paljon Afrikan oloista, mutta he voivat saada ruokaa enemmän, kun käyttävät huussin tuottamat lannoitteet. Silloin ei tarvitse ostaa kallista apulantaa.

mutta suurin ongelma siellä on makeavesi. Sitä nostetaan juotavaksi mutakuopasta ja seuraukset ovat vaarallisia mm. trakoma ym. ym.
        Lisäksi vettä ei tule riittämään viejelmien kasteluun ja rannikkovaltioiden resussit eivät anna mahdollisuutta rakentaan suolanpoistolaitoksia.

Samaan aikaan pahenee Afrikassa aavikoituminen. Kaikki mahdollinen puut kerätään poltettavaksi ja siitä seuraa hiekka-aavikoiden hallitsematon kasvu. On valitettavaa että me Suomessa poltamme mitä parasta kasvualustaa - turvetta.
        Toki puu-cee homma sinne on OK. Mutta muttia jää liian paljon

• Kössönöm

Valehtelet koko ajan.

• Kössönöm

Kuka suojelee meitä Eskolta?

• Aukino

Ei kaikki ESKOT ole samanlaisia vai ovatko?
        Oiisin aika yllättynyt jos olisivat?
        Suomi muuten jossakin VESSAVERTAILUSSA oli 1. sijalla mutta mitä se tarkoittaa???!
        On vähän muutenkin nämä 1. sijat jo menettänyt merkitystään - tai ehkä...

Uskooko Esko Askoo?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olisko jo aika?

Voisitko jo viimein puhua tai avata edes yhteydet sen mahdollistamiseksi.
      Ikävä
      117
      1402
    2. Kuin moni sun

Perään on jäänyt itkemään?
      Ikävä
      100
      850
    3. Hyvä tietää

Onko jotain, mitä hänen olisi hyvä tietää?
      Ikävä
      57
      738
    4. Miten uimaportaat voivat maksaa 250 000 euroa?

Ei mitenkään, jokainen täysjärkinen sen tietää. Ei se ihme ettei verovarat riitä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2
      Maailman menoa
      123
      726
    5. Mikä oli suurin

Ongelma välillämme?
      Ikävä
      89
      712
    6. Jussi kutsuisi eduskunnan koolle, jos joku pyytäisi

Eikös oppositio ole huudellut eduskuntaa koolle jo monta viikkoa? "– En ole saanut siihen liittyvää pyyntöä tai toivett
      Maailman menoa
      114
      696
    7. Rakas, ihana rakkain elämäni rakkaus

Minäkin tarvisin ne sanat sinulta. Tosin annat sen tunteen läsnäolollasi.. jos vain me vielä nähdään.. pelkään sitä maai
      Ikävä
      36
      663
    8. Hei gaggelibylly ootko valmis?

Tuun kohta hakee sut ratsullani miesprinsessa ❤️
      Ikävä
      77
      580
    9. Rakastamisesi tarkoitus

Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki
      Ikävä
      49
      550
    10. Martinalle onnea

Kaunis Martina täyttää tänään 44 vuotta! Olkoon syntymäpäivä iloa ja onnea täynnä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      529
    Aihe