Missä vika?

...................

Kun tuo alemman threadin nainen kutsuu itseään nätiksi?

22

412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pöyhkeyteenkyllästyn

      Olen itsekin nainen, mutta olen huomannut seuraavan ilmiön: netissä kuten esimerkiksi tällä palstalla lähes jokainen (ehkä 1-2 lukuunottamatta) nainen tuppaa sanomaan itseään nätiksi tai kauniiksi. Muistatte varmaan kyselyn "arvioi ulkonäkösi asteikolla 4-10". Koko ketjusta ei löytynyt yhtään naista joka olisi antanut itselleen 8:aa alemman arvosanan, ja suurin osa muutenkin antoi itselleen 10. Vaikka totuushan on että suurosan väestöstä pitäisi olla keskivertoa eikä suinkaan erinomaista. Se on se netin helppous, voi sanoa olevansa mitä vaan.

      Mutta oma mielipiteeni itse ko. ketjun tyttöä koskien: mielestäni ei ole lainkaan paha mitä profiilin kuvasta näin, ihan hyvin voi kuvata itseään perusnätiksi. Perusnättihän tarkoittaa melko tavallista. Varmasti paljon lähempänä totuutta kuin nämä "olen niin ja niin kaunis" -naiset, joita tällä palstalla mahtuu 13 tusinaan.

      • ...

        Valokuva ei aina kerro totuutta. Ja noissa kaikissa kuvissa tytteli oli totinen mutta saattaa olla aivan eri tyttö jos hymyilee. Ainakin itse olen perusilmeeltäni jopa vihaisen näköinen (enkä voi sille mitään) mutta hymyillessä olen olen ihan eri näköinen.


      • 5w346aw346

        Mitähän Älymieskin tietää panemisesta?


      • Tavistyttöhän se
        5w346aw346 kirjoitti:

        Mitähän Älymieskin tietää panemisesta?

        Olen samaa mieltä, ettei eewuli ainakaan kuvansa perusteelle mikään kovin nätti ole, vaan ihan taviksen näköinen. Voihan tietysti olla, että hän luonnossa on vähän paremman näköinen, mutta kuvassa oli ainakin niin tavallinen kuin olla ja voi. Ei siis mikään ruma, mutta ei kyllä mikään nättikään. Mun systeri on 29-vuotias ja sekin on nätimpi kuin tuo eewuli. Paitsi jos kuva oli ihan epäonnistunut.


      • säälittää---
        5w346aw346 kirjoitti:

        Mitähän Älymieskin tietää panemisesta?

        Sen mitä on pikkupojasta asti joutunut seuraamaan äitinsä raahatessa pokia kotiin ostarilta.


      • ihmettelee---
        Tavistyttöhän se kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, ettei eewuli ainakaan kuvansa perusteelle mikään kovin nätti ole, vaan ihan taviksen näköinen. Voihan tietysti olla, että hän luonnossa on vähän paremman näköinen, mutta kuvassa oli ainakin niin tavallinen kuin olla ja voi. Ei siis mikään ruma, mutta ei kyllä mikään nättikään. Mun systeri on 29-vuotias ja sekin on nätimpi kuin tuo eewuli. Paitsi jos kuva oli ihan epäonnistunut.

        kenestä puhutte ja kuka eewuli? Mikä kuva, missä?


      • .-.-,.-,.-,.-,.-,

        Älymies nyt on ihan jäävi kommentoimaan. Ihan liian vanha älymiehelle... ;)


      • ihmettelee enemmän--
        ihmettelee--- kirjoitti:

        kenestä puhutte ja kuka eewuli? Mikä kuva, missä?

        Löytyi, ihan kivan näköinen nätti tyttö, mitä oikein valitatte?


    • mun silmissä näyttää söpöltä

      • Älymies 23

        Sä itse taas näytät sen verran runkkarilta että tuskin kelpaisit hänelle.


      • superneitsyt

        Sano se sille suoraan! Pyydä sitä treffeille! Teistä tulisi oikein söpö pariskunta.


      • 5qw34g
        Älymies 23 kirjoitti:

        Sä itse taas näytät sen verran runkkarilta että tuskin kelpaisit hänelle.

        Juu kräk mii ap. wlfwd on oikeen lutunen, tosta Manowar julisteesta tulee kyllä muutama miinuspiste.



      • m30.
        superneitsyt kirjoitti:

        Sano se sille suoraan! Pyydä sitä treffeille! Teistä tulisi oikein söpö pariskunta.

        Onko superneitsyt romantikko?


      • Älymies 23
        5qw34g kirjoitti:

        Juu kräk mii ap. wlfwd on oikeen lutunen, tosta Manowar julisteesta tulee kyllä muutama miinuspiste.

        http://www.city.fi/kuvagalleria/kuva/1231874/

        runkkari


      • wertherin käsimyssyt
        m30. kirjoitti:

        Onko superneitsyt romantikko?

        kaikki pitkäaikaisneitsyet on romantikkoja, ne haluaa vain sen mitä eivät voi saada, ja muut ei kelpaakaan.


      • superneitsyt
        m30. kirjoitti:

        Onko superneitsyt romantikko?

        Vain muiden ollessa kyseessä. Minulla on ylikehittynyt paritusvietti.

        Ja olen muuten saanut pareja naimisiin asti, joten minua kannattaisi totella!


      • m30.
        superneitsyt kirjoitti:

        Vain muiden ollessa kyseessä. Minulla on ylikehittynyt paritusvietti.

        Ja olen muuten saanut pareja naimisiin asti, joten minua kannattaisi totella!

        Jos huomaat muiden ihmisten tykkäämiset - siis ihan irl - niin miten et huomaa niitä miehiä, jotka sinusta pitävät? Vai onko yllä kirjoittava oikeassa, olet törkeän nirso?


      • superneitsyt
        m30. kirjoitti:

        Jos huomaat muiden ihmisten tykkäämiset - siis ihan irl - niin miten et huomaa niitä miehiä, jotka sinusta pitävät? Vai onko yllä kirjoittava oikeassa, olet törkeän nirso?

        No ensinnäkin, a) olen ihan karsean näköinen eli tuskin kukaan pitäisi, b) jos joku pitäisi niin en varmaan tosiaan huomaisi, c) jos huomaisin en uskoisi, ja d) kyllä, olen tosiaan törkeän nirso, mutta en varmaankaan sillä tavalla kuin naisten oletetaan olevan.

        Muiden ihmisten asioita nyt on aina helpompi järjestellä kuin omiansa.


      • m30.
        superneitsyt kirjoitti:

        No ensinnäkin, a) olen ihan karsean näköinen eli tuskin kukaan pitäisi, b) jos joku pitäisi niin en varmaan tosiaan huomaisi, c) jos huomaisin en uskoisi, ja d) kyllä, olen tosiaan törkeän nirso, mutta en varmaankaan sillä tavalla kuin naisten oletetaan olevan.

        Muiden ihmisten asioita nyt on aina helpompi järjestellä kuin omiansa.

        Usko pois, kaikenlaisilla naisilla on ihailijoita, kunhan nainen edes suunnilleen on normaalien kirjoissa.

        Olen nähnyt yleisillä paikoilla ihan tavallisen näköisiä miehiä miesystävinä mm. sokealla naisella, kääpiönaisella, sairaalloisen lihavalla naisella, pyörätuolissa istuvalla naisella, kaljuuntumisesta kärsivällä naisella, sekä parrakkaalla naisella (kyllä, näin kerran oikeasti naisen, jolla kasvoi jonkinlaista partaa). Jos et halua uskoa markkina-arvoteoriaan, ja siitä seuraavaan toteamukseen, että naisille riittää aina miehiä, niin ehkä kuitenkin hoksaat helposti mitä tuosta edellämainitusta listasta seuraa. Mitä seuraa siitä, että tuon listan kaltaisillakin naisilla on ihan tavallisia, terveitä perusmiehiä miesystävinä.


    • Reality Check

      "Missä vika kun tuo alemman threadin nainen kutsuu itseään nätiksi? "

      Vika on kahdessa asiassa: vääristyneessä minäkuvassa miehissä, jotka sanovat mitä vaan päästäkseen panolle.

      Profiilikuvan perusteella tyttö ei ollut nätti, vaan ihan tavis (tosin jokaikinen tavis sanoo olevansa nätti, joten näistä sanoista on tullut aika lailla synonyymit). Luultavasti saa kuitenkin jatkuvasti kuulla miehiltä, että on ihana, nätti, söpö, kaunotar jne jne, koska on kuitenkin sen verran nuori ja hoikka, että mielelläänhän tuollasta panis.

    • avokkimies

      Ettivät baareista vain komeita miehiä olematta itse sen kummosempi. Seurasin ja lähestyin kerran tälläistä eikä hän kinnostunut yhtään vaikutti muutenki tylyltä, noh komea en ollut tarpeeksi. Seuraava kiehnasikin vain komeiden perässä, heille hän oli ystävällinen.
      Siinä varmaan vika

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      609
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe