Ensi seksikokemus netti-ilmoituksella?

.nainen.

Mua kiinnostaisi tietää että onko täällä kukaan mies laittanut ilmoitusta jonnekin, vaikka nettiin, että haluaa tavata naisen joka veisi poikuuden? Ihan mielenkiinnosta kysyn jos jollain on kokemuksia, että löytyikö nainen ja oliko hyvä kokemus?

Olen nähnyt näitä ilmoituksia, ja minusta se kuulostaa ihan ok:lta. Jos joku nainen ottaa yhteyttä niin varmasti hän haluaa että mies siitä ekasta kerrasta sitten nauttii, ja varmasti haluaa opastaa ja neuvoa. Mietin vaan kun usein patistetaan maksullisiin, että onhan tällainenkin vaihtoehto.

8

332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mulla oli joskus tuommonen ilmotus. Mutta ei sihen kukaan vastannu.

      • Älymies 23

        Varokaa vaan. Tuolla tapaa saatatte löytää itsenne suhteesta ruman naisen kanssa.


    • ...

      Miehen ihan turhaa hakea netti-ilmoituksella seksiä, jos ei omaa lihaksikasta kroppaa.

    • En ole tuommoista laittanut vaikka ilmoitus kylläkin on... Pysyvämpää on haussa.
      Mutta arvioisin että ei varmasti löydy.
      Maksulliseen en mene ikinä, jos ei ilman saa niin ollaan sitten ilman. Vaikka sattuis rahaakin olemaan...

    • 4+5

      Olen toki kokeillut laittaa tuollaisen ilmoituksen, mutta eihän siihen kukaan mitään vastannut.

    • IJfoiemfwef

      Mies joka ei saa seksiä livenä on naisten mielestä epäilyttävä.

      Onko siis ihme jos netin kautta ensimmäistä seksikokemustaan hakeva on automaattisesti luokiteltavissa herra Voldemordiksi (riippumatta totuudesta).

      Naisten mielestä idea on tosi söpö niin kauan kuin ei itse tarvi olla se joka ottaa "harteilleen" sen poikuuden kadottamisen. Tällöin naiset voi kuvitella kaveripoikansa nylkyttämässä jotain sosiaalitätiä (jonka puutteeseen nainen samaistuu) kuin koiranpennun. ("Tshihihiihihii"... efekti).

    • Mies1985

      Joku nainen piti ja varmaan vieläkin pitää eräänlaista 'miesten ystävä' blogia jossa hän kertoo kokemuksistaan 'ATM:ien' (ei käytä tuota sanaa, kai) kanssa ja kertoo vievänsä miesten poikuuksia ikäänkuin harrastuksena. Varmaan joku ATM-Jeesus muistaa tämän blogin nimen. Tosin ilmeisesti naiseen pitää tulla aika erityinen suhde että tuo onnistuu eli mistään automaatista ei ole kyse.

    • .ajatusta.

      "...onko täällä kukaan mies laittanut ilmoitusta..." "...että haluaa tavata naisen joka veisi poikuuden?..."

      En ole laittanut, enkä edes laittaisi tuollaisena, sillä tuosta tulee kuva jonkin oppilas - opettaja rooli asetelman hakemisesta, tai sitten ihan kuin seksi kiinnostaisi vaan vain poikuudesta pääseminen. En tiedä olenko poikkeus, mutta itselleni naisen seksuaalinen kiinnostut ei lisäännyt sillä onko hänellä ollut 0 tai 100 kumppania tai onko kokenut vai kokematon, joten myöskin ajatus siitä, että nainen ottaisi yhteyttä vain poikuuteni takia tuntuu jotenkin vieraalta. En myöskään ole koskaan oikein ymmärtänyt miksi jotkut kokemattomat etsivät jotain kokenutta opettajaa, sen sijaan että etisivät ihmistä joka on kiinnostunut kokeilemaan.

      Kukin kuitenkin tyylillään, ja kukin tykkää mistä tykkää. Joten ihan OK ilmo, mutta ite suosittelisin kertomaan jotain muutakin kuin vain, että haluaa jonkun vievän poikuuden.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1795
    2. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      74
      1415
    3. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1392
    4. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      295
      1290
    5. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      28
      1189
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      116
      1132
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1049
    8. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      977
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      899
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      232
      848
    Aihe