OSTETAAN RV:n/JV:n PUKU!

pukua vailla

Mahtaisiko kellään pyöriä kotona rytmisen/joukkuevoimistelupukua? Koko saisi olla 160 tai xs. Värillä ei ole juurikaan väliä. Toivoisin, että saisin puvun suht. edullisesti. Eli jos kotoasi löytyy pukuja, niin kommentoi ihmeessä!

15

1234

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :)(:

No mulla ei ainakaan ole mut kato
      1.huutonetistä kakusanoilla esim. voimistelupuku jumppapuku
      2.kierrä seurojen sivuilla, koska joissain on yleensä myytävänä pukuja(vanhoja)

Muuten onko sen pakko olla just rv:n/jv:n puku vai käykö ihan tavallinen jumppapuku.
      Jos käy niin täa pari linkkiä jotka metsästin:
      http://www.olarinvoimistelijat.fi/ovo/jumppatori/

• pukua vailla

Kiitos avusta! Oon kattonu aika monilta seurojen kirppareilta, mut oli tos pari uuttakin! :) Huutonetissäkin oon surffaillu, ei oo ollu hyvii, mutta sinnehän tulee sitten lisää :D

pukua vailla kirjoitti:

Kiitos avusta! Oon kattonu aika monilta seurojen kirppareilta, mut oli tos pari uuttakin! :) Huutonetissäkin oon surffaillu, ei oo ollu hyvii, mutta sinnehän tulee sitten lisää :D

:)
        MIlläs sivuilla oot surffannu ku iten löysin vaan noi ja itekkin etin pukuu mut telinevoimisteluun vaik mul on jo 2:D

• pukua vailla
        :)(: kirjoitti:

:)
        MIlläs sivuilla oot surffannu ku iten löysin vaan noi ja itekkin etin pukuu mut telinevoimisteluun vaik mul on jo 2:D

katoin svs:än, ovon, elisen ja scvantaan sivuilt, mut telinevoimistelepuvuist en tiiä... :(

• kesä!

Onko sillä puvulla kauheen kiire??? nimittäin mulla olis eri kokosii pukuja mut täytyy ensiksi katsoa minkä kokosia ovat!!! ovat rv pukuja ja sitten olisi myös aluspuku ja se on varmaan joku 160 cm... mut jos ei sillä ole hirveen kiire niin ehdin katsomaan :)

• ornottia

Olen myös rytmisen voimistelun pukua vailla, koko 135-145 paikkeilla. Jos omistat ja haluat luopua, niin laita viestiä: aurinko.tiikeri (((@ =)= gmail.com (perkaa osoitetta sopivaksi ;) )

• pukuavailla

ei puvulla ole kauhea kiire, jos ehit ni kato vaan :) jos ei muuta ni laitan ehkä jonkun oman vanhan puvun. aattelin vaa jos ois saanu halvalla :DD

• kesä!
        ornottia kirjoitti:

Olen myös rytmisen voimistelun pukua vailla, koko 135-145 paikkeilla. Jos omistat ja haluat luopua, niin laita viestiä: aurinko.tiikeri (((@ =)= gmail.com (perkaa osoitetta sopivaksi ;) )

mene www.tori.fi sivulle olen laittanut sinne 2 pukua ilmoittele sitten jos olet kiinnostunut :)

• kesä!
        pukuavailla kirjoitti:

ei puvulla ole kauhea kiire, jos ehit ni kato vaan :) jos ei muuta ni laitan ehkä jonkun oman vanhan puvun. aattelin vaa jos ois saanu halvalla :DD

luulen että ei ole 160 cm on ehkä vähän pienempi

• kesä!
        pukuavailla kirjoitti:

mutta sen kokoinen aluspuku olis 10 e käykää katsomassa www.tori.fi

• puvun metsästäjä

Laadukkaita ja Edullisia pukuja:

ww.chisako.fi

Suosittelen!

• pabaa

Voisiko niistä tori osoitteista pistää vielä kunnon linkin, koska tossa pelkässä tori linkissä ei mene kun alotus sivulle, ja itekki oisin ettimäs pukuu koko noin 165-170

• heii5

mulla on monia pukuja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      81
      2516
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      42
      2116
    3. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      28
      965
    4. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      32
      867
    5. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      154
      788
    6. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      58
      650
    7. Paikallinen autokorjaamo

Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi
      Kuhmo
      6
      538
    8. Kenen kanssa koet

Että sinulla on eniten kipinää
      Ikävä
      21
      515
    9. Vihdoinkin tarjolla sushia!

Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su
      Haapavesi
      78
      501
    10. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      33
      492
    Aihe