Naiset etsivät rahaa.

Naiset naurattaa

Ei ne mitään elämänkumppania hae netistä.

Olen käynyt kymmenkunta kertaa treffeillä netin kautta ja vain kaksi on hylännyt ensi treffeillä.

Loput on sitten häipyneet kun olen kertonut että en ole kummemmin kouluja käynyt enkä ole koskaan varsinaisesti töissäkään käynyt.

Syy miksi en ole työelämässä on yksinkertainen, Perintö. Olen aikanaan perinnyt suvun omaisuuden joka tuottaa enemmän kun tarpeeksi, joten typeräähän se olisi jos veisin joltakin työpaikan.

Selväksi vain on käynyt että suurin osa netistä löytyvistä naisista taitavat vain metsästää elättäjää itselleen.
Joten en seuraavillekkaan kerro ihan kaikkea.

6

344

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kiitos.

sua huolis, vaikutat enemmänki pöpiltä. On mulla itelläki rahaa.

• Totuuksien_Laukoja_1

netissä ei ole mitään muuta kuin paskaa.. jollakin tapaa JOKAISELLA joka on nettideitissä, viskoo yliskamarissa. jotain mätää on jokaisessa.. joko mielenterveysongelmia,huumeita tai muuten vaan untamo. Ja tämä asia ei katso ulkonäköä sitten. Kauniskin nainen voi olla pään sisältä täys pöllö..

• Nettidieetti

Paskaahan täältä haetaan ja saadaan,vittuillaan se mitä ehtii ja provoa sekaan.Joskus moni tositarkoituksella oleva saa ne niskaan,ehkäpä lopettaa nuo seuranhaut kokonaan ,petyttyä tarjontaan ja vastauksiin.Toinen puoli on nämä vitsi-villet/vilmat,saavat kai omaan elämään jotain potkua,omilla ilmoituksilla joissa puhuvat suut ja silmät täyteen paskaa.Tarpeensahan nekin koittaa tyydyttää?

• kaveri vaan

Mä pyysin kerran treffeille yhtä naista josta olin kiinnostunut ja ihastunut.
      No eipä lähtenyt kun en oo kuulemma sen tyyppinen jota hän tapailee,
      et ollaan vaan kavereita sanos.
      Mut heti kun tää nainen sai tietää et mulla onkin paljon rahaa nii
      oli heti kimpussa halailemassa ja pussailemassa. Aina baarissakin
      pyytämässä et tarjoo drinkki ja tuli viereen istumaan vaikken halunnut.
      No sit se alko soittelee ja sano et suostuukin treffeille. Mä sanoin
      et nyt ollaan vaan kavereita kun kerran niin halusit. No eipä ole enään soitellut
      eiä tervehtinyt edes kadulla. käyttäytyy kuin ei edes tuntis mua lainkaan.

• Totta, naiset etsivät joko rahaa tai mu***ua. Nainen, jolla itsellään on rahaa ja on pihtaaja, saattaa olla ns. hankala tapaus.
      Yleensä mu**un tarve päätyy samaan aikaan, kuin naisen ulkonäkö alkaa olla mallia luotaan työntävä. Tästä kenties johtuu se, että moni nelikymppinen nainen etsii seuraa löytämättä vuosikausia, sillä todellisuudessa heidän kuvitelmissaan olevia ihannemiehiä ei ole olemassa ja jos onkin, ei mainittu nainen vastaa heidän ihannenaistyyppikäsitystään.

• ......

Olen sitten varmaan erilainen nainen... etsin tavallista duunaria. Mielestäni materialla ja rahalla leveilevät miehet ovat luotaan työntäviä. Mielummin rento duunari kuin lipevä bisnesmies.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4492
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      11
      2463
    3. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      172
      1645
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      243
      1496
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1390
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      121
      1295
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      72
      1219
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      9
      1211
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      76
      1202
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35