Miehet sitoutumiskammoisia

Hymytyttö-Hki

Ne muutamat miehet, ketä olen elämäni aikana tapaillut, ovat alussa aina vaikuttaneet todella kiinnostuneilta, ollaan käyty treffeillä pari kertaa, mies on kehunut kauniiksi yms. Mutta sitten ihastus vain lopahtaa, eikä miehestä enää kuulu mitään. Itse en helposti ihastu, mutta jos mies osoittaa kiinnostustaan minua kohtaan, ihastun melko nopeasti ja kiinnyn mieheen. Monet itkut olen itkenyt, kun olen turhaan odottanut jatkoa. Pettymys on niin suuri lupaavan alun jälkeen. Mikä ihme miehiä vaivaa?

Olen jo kolmeakymppiä lähestyvä, rehellisesti sanottuna kaunis, itsestään huoltapitävä (liikuntaa harrastava, aina meikkiä ja melko naisellisesti pukeutuva) ja korkeastikoulutettu nainen. Hoikka en tosin ole, mutta silloinkin, kun olin normaalipainoinen, ei vientiä riittänyt sen enempää. Luonteeltani olen helposti innostuva, ystävällinen, lämmin ja empaattinen, mutta myös toisinaan ujo ja epävarma. Yksi mies sanoi minua liian miellyttämisenhaluiseksi. Olisiko siinä syy kiinnostuksen lopahtamiseen miehillä? Vai se, että otan itsekin yhteyttä ja olen jonkin verran aktiivinen? En tahtoisi mitään pelejä alkaa pelailemaan, mutta onko se ainoa keino saada pidettyä miehen ihastusta yllä? Eli se, että en antaisi itsestäni kuulua mitään, ja odottaisin vain miehen yhteydenottoa? Esittäisin ns. vaikeasti tavoiteltavaa.

En ihastu mihinkään alfa-uroksiin, vaan se on melkoinen turn-off miehessä, jos hän on suosittu. Itseäni viehättää yleensä sellaiset vähän feminiiniset, pitkätukkaiset nörttimiehet, jotka uskaltavat paljastaa itsestään sen herkänkin puolen.

Siis mitä ihmettä? Kuinka löytäisin miehen, joka olisi itsekin ihastunut minuun, ja joka haluaisi parisuhteeseen kanssani? Alkaa pikku hiljaa tulla epätoivoinen olo ja pelko siitä, että jäänkin yksin koko loppu elämäkseni. Hyvän naisen menettävät miehet, jos niin käy :( Olen kai liian helppo luonteeltani, kun en parisuhteessa kiristäisi seksillä ja nalkuttaisi. Välillä vaikuttaa siltä, että miehet eivät muuta haluakaan, kuin olla hankalien naisten kanssa.

Tai sitten vika on tässä kaupungissa. Miehet ovat Helsingissä kuin karkkikaupassa. Joka paikassa toinen toistaan täydellisemmän näköisiä opiskelijanaisia. Suurin osa miehistä taitaakin vain ottaa rusinat pullasta, pysyä sinkkuina ja leikitellä naisilla. Miehillä on helppoa, senkun vain valikoi haluamansa ja heittää kertakäytön jälkeen menemään.

25

451

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alempaa tasoa

      "vähän feminiiniset, pitkätukkaiset nörttimiehet, jotka uskaltavat paljastaa itsestään sen herkänkin puolen"

      YT-miehiltä kuulostavat minusta. Tavismies on vähän juro, ujohko naisten kanssa ja jäykkä.

    • m30.

      Minusta kuulostat unelmalta. :) Jos nyt oletetaan, että ne ovat olleet tavallisia miehiä, joihin olet ihastunut.

      Ovatko ne treffaamasi miehet sitten näitä feminiinisiä, pitkätukkaisia herkkismiehiä?

      • Hymytyttö-Hki

        "Ovatko ne treffaamasi miehet sitten näitä feminiinisiä, pitkätukkaisia herkkismiehiä?"

        Kyllä, osa ollut juuri tuollaisia. Sitten oli yksi ylipainoinen työtön harvahammas, mutta jokin siinäkin tyypissä minua viehätti :D Ainakin hänen herkkyytensä ja avoimuutensa, sekä vekkulimaiset silmänsä, feminiiniset kasvonpiirteet ja tuuhea ruskea tukka sekä komea vartalo. Mutta sitten selvisi, että hän olikin ihastunut johonkin toiseen ja minua hän piti vain huvituksenaan. Lisäksi oli eräs julkisuuden henkilö, nuori mies, jonka ulkonäkö ei ollut mikään klassisen komea, vaan ylipainoinen, lyhyehkö... (en viitsi enempää kuvailla, ettei häntä tunnisteta). Mutta hän oli hauska ja hänessäkin oli sellaista herkkyyttä.

        Taitaa olla siis kaupungissa vika, kun täältä ei löydy seurusteluhaluisia miehiä? Profiilinikin oli pitkän aikaa Suomi24:ssä kuvallisena, mutta se kai poistui, kun en ollut kirjautunut moneen viikkoon. En saanut yhtään yhteydenottoa kuvalliseen ilmoitukseeni. Arvosteluja sentään sain. Neljää ja viittä tähteä.


    • miehenkuvotus

      Kyllä taitaa vika olla kaupungissa, ei nimittäin miehenäkään helppoa ole. Naiset, joita yrittää lähestyä vittuilevat ja tylyttyvät aina. Ulkonäön pitäisi olla lähes täydellinen, ettei lähestymistä koettaisi loukkaamiseksi. Ja ei, en ole yrittänyt lähestyä vain pintaliitopaikkojen prinsessoja.

      Taitaa Helsingissä, ja muuallakin, ihmissuhteet olla vain kauniiden ja parempien ihmisten hommaa.

    • Tylsä mies

      "Miehet ovat Helsingissä kuin karkkikaupassa. Joka paikassa toinen toistaan täydellisemmän näköisiä opiskelijanaisia. Suurin osa miehistä taitaakin vain ottaa rusinat pullasta, pysyä sinkkuina ja leikitellä naisilla. Miehillä on helppoa, senkun vain valikoi haluamansa ja heittää kertakäytön jälkeen menemään. "

      Tämä on niiden miesten toimintatapa, jotka naisille kelpaavat. Toisenlaiset miehet, siis ne hiljaiset ja ujot, jotka haluaisivat itselleen mukavan tyttöystävän ( ja kumppanin loppuiäksi) eivät kelpaa naisille, koska ovat "tylsiä"

      • valhetta kaikki

        Höpön löpön. Jokaisen miehen unelma olisi olla tällainen karkkikaupassa surfaava pelimies jos vain saisivat mahdollisuuden. Uskollista, sitoutumiskykyistä, perhettä haluavaa miestä ei oikeasti ole olemassa. Jotkut vain käyttäytyvät näin olosuhteiden pakosta. "Tylsäkin" haluaisi olla ihan jotain muuta.


      • m30.
        valhetta kaikki kirjoitti:

        Höpön löpön. Jokaisen miehen unelma olisi olla tällainen karkkikaupassa surfaava pelimies jos vain saisivat mahdollisuuden. Uskollista, sitoutumiskykyistä, perhettä haluavaa miestä ei oikeasti ole olemassa. Jotkut vain käyttäytyvät näin olosuhteiden pakosta. "Tylsäkin" haluaisi olla ihan jotain muuta.

        En haluaisi mitään niin paljon kuin sitä, että mulla olisi joku ihan tavallinen, mutta minusta ihana nainen, jonka kanssa saisin rakentaa yhteistä elämää ja joka rakastaisi minua ja joka antaisi minun antaa kaiken rakkauteni hänelle.

        Naisille tätä ei kuitenkaan tapaillessa/ seurustellessa voi sanoa ääneen, koska se on nykynaisten mielestä takertuvuutta. En tajua naisia, nykyään naiset eivät halua sellaista tiivistä parisuhdetta, jossa opitaan paljon toisesta ihmisestä, luodaan yhteiset tavoitteet ja yhteinen elämä. Itse uskon, että jos haluaa elämänpituisen parisuhteen, niin täytyy siinä jonkin verran symbioosiakin olla. Naisia se ei kiinnosta, siinähän joutuisi luopumaan itsekkyydestä.


      • Hymytyttö-Hki

        Kyllä hiljainen ja ujokin kelpaisi minulle, jos muuten pidän häntä viehättävänä (siis tosiaankaan mikään klassisen komea ei tarvitse olla, vain söpö minun silmissäni). Mutta jos mies on hiljainen myös suhteessa, eikä pysty ikinä puhumaan mistään, niin sellainen saa kyllä minun mielestäni mennäkin. Tärkeintä on, että pystyy puhumaan mistä tahansa asiasta kanssani, eikä ole mitään tabuja. Sellaiset, jotka eivät puhu eikä pussaa, jätän suosiolla muille. Mikään supliikki seuramies ei silti tarvitse olla.


      • valhetta kaikki
        m30. kirjoitti:

        En haluaisi mitään niin paljon kuin sitä, että mulla olisi joku ihan tavallinen, mutta minusta ihana nainen, jonka kanssa saisin rakentaa yhteistä elämää ja joka rakastaisi minua ja joka antaisi minun antaa kaiken rakkauteni hänelle.

        Naisille tätä ei kuitenkaan tapaillessa/ seurustellessa voi sanoa ääneen, koska se on nykynaisten mielestä takertuvuutta. En tajua naisia, nykyään naiset eivät halua sellaista tiivistä parisuhdetta, jossa opitaan paljon toisesta ihmisestä, luodaan yhteiset tavoitteet ja yhteinen elämä. Itse uskon, että jos haluaa elämänpituisen parisuhteen, niin täytyy siinä jonkin verran symbioosiakin olla. Naisia se ei kiinnosta, siinähän joutuisi luopumaan itsekkyydestä.

        En usko. Luulet haluavasi vain ja ainoastaan tuota mutta jos saisit haluamasi olisit korkeintaan kaksi vuotta onnellinen. Sitten haluaisit jotain muuta ja se suuri "rakkaus" olisi sammunut. Alkaisi kyllästyttävä, normaali arki ja siitä mies ei onnelliseksi tule. Pitäisi siivota ja pestä pyykkiä, vaimo alkaa nalkuttaa, yksinkertaisesti yhteiselo alkaisi tympiä. Jotkut miehet kestävät tätä tylsyyttä murjottamalla ja vaikenemalla, toiset eivät. Varmaa on että kukaan ei ole onnellinen. Miestä ei ole tehty naiselle pariksi.


      • valhetta kaikki
        m30. kirjoitti:

        En haluaisi mitään niin paljon kuin sitä, että mulla olisi joku ihan tavallinen, mutta minusta ihana nainen, jonka kanssa saisin rakentaa yhteistä elämää ja joka rakastaisi minua ja joka antaisi minun antaa kaiken rakkauteni hänelle.

        Naisille tätä ei kuitenkaan tapaillessa/ seurustellessa voi sanoa ääneen, koska se on nykynaisten mielestä takertuvuutta. En tajua naisia, nykyään naiset eivät halua sellaista tiivistä parisuhdetta, jossa opitaan paljon toisesta ihmisestä, luodaan yhteiset tavoitteet ja yhteinen elämä. Itse uskon, että jos haluaa elämänpituisen parisuhteen, niin täytyy siinä jonkin verran symbioosiakin olla. Naisia se ei kiinnosta, siinähän joutuisi luopumaan itsekkyydestä.

        Tällaista lapsellista soopaako pitäisi jaksaa?
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9528220


      • cookie monster
        valhetta kaikki kirjoitti:

        Höpön löpön. Jokaisen miehen unelma olisi olla tällainen karkkikaupassa surfaava pelimies jos vain saisivat mahdollisuuden. Uskollista, sitoutumiskykyistä, perhettä haluavaa miestä ei oikeasti ole olemassa. Jotkut vain käyttäytyvät näin olosuhteiden pakosta. "Tylsäkin" haluaisi olla ihan jotain muuta.

        taas on ensin surffailla karkkikaupassa, sitten tehdä lapset ja elää vähän aikaa perhe-elämää kivan miehen kanssa, ja sen jälkeen taas surffailla karkkikaupassa.


    • jaa-----

      " Hoikka en tosin ole "

      Tämä kiinnitti huomioni. Olet vielä niin nuori että ylipainosta eroon päästyäsi et muutu kovin kurttuiseksi, ellei sitten sinulla sitä ylipainoa ihan tolkuttomasti ole.
      Kyllä siitä ylipainostasi sinun kannattaa pyrkiä eroon, varsinkin jos muuten raamisi ovat suht. koht o.k. ja sopusuhtaiset. Kun olet päässyt ylipainostasi niin sitten vaan kiinnität huomiota pukeutumiseesi kun miehiä tapailemaan menet. Ei pidä pelätä sitä vähän niukempaakaan pukeutumista. Pyri antamaan itsestäsi mieluummin vähän tyhmän ja naivin ja avuttomankin oloinen kuva. Tuota että olet korkeasti koulutettu sinun tuskin kannattaa kertoa miehelle ollenkaan.

      • Ei se satu

        tämä oli kieli poskessa kirjoitettu? :-o

        ROTFLMAO


      • ei voi kun nauraa

        Pappa taas repäisi.


    • "Vai se, että otan itsekin yhteyttä ja olen jonkin verran aktiivinen?"
      Minulle ei haittaisi yhtään, jos nainen on aktiivinen. Itseasiassa toivonkin sitä.

      "En tahtoisi mitään pelejä alkaa pelailemaan, mutta onko se ainoa keino saada pidettyä miehen ihastusta yllä? Eli se, että en antaisi itsestäni kuulua mitään, ja odottaisin vain miehen yhteydenottoa? Esittäisin ns. vaikeasti tavoiteltavaa."
      Kyllä se ainakin jos omalle kohdalle ajattelee tuota vaikeasti tavoiteltavaa, niin jos ei vastausta kuuluu niin se kiinnostus lopahtaa silloin.

      "En ihastu mihinkään alfa-uroksiin, vaan se on melkoinen turn-off miehessä, jos hän on suosittu. Itseäni viehättää yleensä sellaiset vähän feminiiniset, pitkätukkaiset nörttimiehet, jotka uskaltavat paljastaa itsestään sen herkänkin puolen."
      Huono asia minun kannaltani. :(
      Katseita tunnun kerääväni paljon, tosin kukaan ei ole tullut minulle ehdottamaan mitään. :)

      "Tai sitten vika on tässä kaupungissa. Miehet ovat Helsingissä kuin karkkikaupassa."
      Vika on nimenomaan kaupungissa, siellä on paljon enemmän valinnanvaraa miehellä. Toista se on tällä alueella, täällä on naisella niin paljon valinnanvaraa että ei ole tosikaan.


      Muuten vaikutat aika mukavalle.

    • FWfhwbejbjhwfbwjhebe

      Tapaan ihanan naisen.

      Lirkuttelen hänen kanssaan.

      Nainen vastaa hiukan.

      Lirkuttelen hiukan lisää.

      Ihastun itse koska ajattelen että tässä olisi aivan upea nainen.

      Nainen vastaa varovasti.

      HUolestun ettei hommasta tule mitään, pelästyn että olen yksin tunteideni kanssa ja lopetan aktiivisen yhteydenpidon että nainen osoittaisi osaltaan olevansa kiinnostunut juuri minusta.

      Nainen ei tee mitään.

      Poistun pettyneenä.

      Näin täällä.

      • jhdgjsläö

        Kuka jaksaa katsoa sun murjottavaa naamaa?


      • HFIUwfuiewuiehwuiefw
        jhdgjsläö kirjoitti:

        Kuka jaksaa katsoa sun murjottavaa naamaa?

        Ei kukaan ja sehän tässä harmittaakin niin paljon etten saa taiottua hymyä naamalleni.


    • uuuuuoooooh

      Olet tavannut vain panoverkostoissaan viihtyviä nussijamiehiä. :)

      • panomiesverkosto

        Oot saanu siis kunnolla munaa ja nyt on suu messingillä.


      • khilkhgfdfhjg-hlk-lk
        panomiesverkosto kirjoitti:

        Oot saanu siis kunnolla munaa ja nyt on suu messingillä.

        niin , toiset saa ja ATM.t eivät. Niinhän se oli? MITÄ, ei kuulu. Hauskaa rumputusta.


    • nuoruus ja hoikkuus

      selvästikin ATN jos kuvallinen profiilisi ei kiinnoseta miehiä.

      Mikset kehitä itseäsi? Aloita laihduttamalla.

      • 52gwr

        Mun mielestä ennemminkin HKNT, mutta joskus se menee näin.


    • hurrrrr

      Suomi24n Sinkut palsta on täynnä näitä sinun unelmiesi miehiä. Valitse vain omasi ja ikuinen onni on taattu.

    • Maksimit

      "Hoikka en tosin ole, mutta silloinkin, kun olin normaalipainoinen, ei vientiä riittänyt sen enempää."

      Tämän lauseen etupuolelta voit löytää sen suurimman ongelmasi todennäköisemmin. Jälkipuoli on vain selitys sille ajalle kun olit vieläkin vähemmän kiihottavampi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      95
      4121
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2142
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1668
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1534
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      317
      1498
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1401
    7. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      20
      1303
    8. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      127
      1290
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1259
    10. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      45
      1107
    Aihe