Ulkonäöstä huolehtiminen

turhauttavaa

Elli aika moni mies väittää, että ollakseen kiehtova ja kiinnostava naisen tarvitsee vain huolehtia ulkonäöstään ja painostaan ja muuta sellaista.

Mutta eihän se riitä mihinkään. Olen tavallisen näköinen nainen ja vaikka kuinka huolehtisin painostani ja muusta sellaisesta en koskaan tule päihittämään jotain superkauniita naisia jotka ovat miesten ensisijainen rakkaus.

Eli siitä ulkonäöstä huolehtimisesta ei ole mitään hyötyä, kun aina kuitenkin joku toinen nainen on kauniimpi ja miehet huomaavat vain kaikkein kauneimmat naiset

19

776

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8+10

      ihastunut tällä hetkellä erään naisen persoonaan ja älyyn. Ulkoisesti ei mikään missi vaikka ihan hoikka. Oli aluks vähän ristiriitainen olo kun intuitio ihastui häneen heti ja järki sanoi, että eikä. Tai että vasen aivopuolisko ihastui, mutta oikea tappeli vastaan. Nyt kuitenkin olen tosi kiinnostunut ja vaikuttaa varsinaiselta soul matelta.

    • 18

      En ota muuten kantaa tuohon tekstiisi kuin sanomalla, että en ainakaan itse haikaile aina vaan kauniimman perään. Tai välttämättä muutenkaan ole mitenkään erityisen kiinnostunut siitä että naisen pitäisi olla jotenkin erikoisen kaunis.

      Totta kai ulkonäkökin merkkaa, mutta voin ainakin omasta puolestani sanoa, että se mitä yleisesti pidetään todella kauniina (mallikaunis, olisiko se sopiva termi?) ei ole mikään kriteeri minulle. Jos ihan pelkkää pintaa katsotaan, niin sellaisella mallikauniilla naisella ei minusta ole kovinkaan persoonallinen ulkonäkö, mikä taas on minun mieleeni. Persoonallinen ulkonäkö voi siis tarkoittaa esimerkiksi (mutta ei välttämättä) sitä että ulkonäössä on joku piirre, mitä joku voisi ajatella myös "virheenä" (virheenä siis jos pitää ihanteenaan sitä mallikauneutta).

    • semmmmost

      Ja aina on ikuisesti joku nainen nuorempi kuin minä..se siitä miehen logiikasta,että muka aina nainen saisi halutessaan miehen pitempiaikaiseen suhteeseen. Ei miehet paljon naisista ja naisten tunteista väilitä.

    • "Eli siitä ulkonäöstä huolehtimisesta ei ole mitään hyötyä, kun aina kuitenkin joku toinen nainen on kauniimpi ja miehet huomaavat vain kaikkein kauneimmat naiset"
      Kyllä sanoisin noin että tämä asia ei pidä paikkaansa.
      Omalle kohdalleni ajateltuna live-elämässä enemmän on käytöksellä vaikutusta, kuin ulkonäöllä.
      Toki pitää ulkonäön miellyttää omaa silmää mutta ei sillä niin suurta roolia ole, muut asiat menevät sen edelle.

    • realismus

      Mies arvostaa itsestään huolehtivaa naista vain silloin, kun kyseessä ei ole miehen oma vaimo/morsian/tyttöystävä. Omalle naiselle tiuskitaan, että taasko sä läträät sitä naamaas ja paljonko tohonkin rättiin on taas uponnut rahaa....

      • Haaremisti

        mennään suhteeseen jonkun muun kuin narsistin kanssa?


    • 34

      Hoidettu ulkomuoto on iloksi ja hyödyksi ennen kaikkea itselle. Työelämässäkin ulkonäöstä on etua, joskin se altistaa myös kateudelle. Viimeistään iän karttuessa huomaan, että kurissa pidetty paino, tupakoimattomuus ja muut terveet tavat tarkoittavat myös parempaa terveyttä.

    • jhbjHBAJHFBejhebwefe

      No huoh. Mä pidän perusnaisennaamasta todella paljon. Mun ainoo kriteeri on että kasvot VIEHÄTTÄVÄT joka on eri asia kuin "OLLA SUPERSTARA".

      Kuinka paljon se naama vaikuttaa? Kouluaikana kun styylasin peruspirkon kanssa jolla oli possunenä ja pienet silmät mutta hän oli miellyttävällä tavalla söpö... mä rakastin häntä ja hänen ulkonäköään. Silloin mua vikitteli (tajusin sen oikeasti vasta jälkeenpäin) yks miss nordic - semifinalisti misukka, siis sellainen täysverinen tummaverikkö beibe.

      Mua ei kiinnostanut hetkeäkään vaihtaa. Tottakai tää brunetti beibe oli kasvoiltaan kauniimpi... mut mitä väliä? Ei se ollut nainen jota rakastan. Mä en pitänyt sen brunetin kaunottaren kasvoista yhtä paljon, niillä ei ollut samaa merkitystä kuin tällä taviksemmalla tytöllä johon mulla oli ihan oikea suhde.

      Naisten pitäis tajuta että teidän ulkonäkö-itsetuntonne puute ei merkitse miehelle ja hänen tykkäämiselleen yhtään mitään. Se millaisiin typeryyksiin ehkä syyllistytte ulkonäkö-itsetunnon puutteenne takia... no vittu. Se onkin sitten ongelma jos pitää roikkua 20 äijän kyrvässä imemässä hyväksyntää samanaikaisesti jos oma pärstä ei riitä ITSELLE... silloin saattaa tosin käydä niin että nainen syyttää pärstäänsä kun miehet kaikkoaa sen takia kun se akka ei ota mitään tai ketään vakavasti.

      • Fwjenfewkjnewkwfef

        Eli kiteytettynä:

        Luulen että moni nainen pistää todelliset ongelmansa esim sosiaalista avuttomuuden, pelkojensa ja holtittomuutensa tuomat probleemat, välinpitämättömyytensä yms.... kaiken sen mikä tekee ihmisestä ihan perkeleen vaikean kohdata... kaikista näistä asioista ja niiden tuomista miesongelmista on helpompi syyttää omaa pärstää kelpaamattomaksi kuin kohdata se tosiasia että pärstä on itseasiassa ihan OK mutta kaikessa muussa on vitusti ongelmia noin niinku järjellä ajatellen.

        Mutta saatan olla väärässäkin. Ei olisi ensimmäinen eikä viimeinekään kerta.


    • lklklk

      on katoavaista mutta sisäinen kauneus pysyy niin kauan kuin elät. Hymyile ja huomioi miestä niin saat miehen huomion.

      • HaH Haha

        Etenkin kannattaa nauraa suu ammollaan kovaan ääneen. Huonot hampaat tuovat jopa enemmän ihmisten huomiota kuin hoidettu purukalusto.


    • Nimimerkki...

      Hyvä ulkonäkö on tietysti miellyttävää ja erityisesti lihavuus kammottavaa. Ihminen on kuitenkin kokonaisuus eikä mikään pelkkä kuori. Tottakai myös persoona ja ajatusmaailma ratkaisee paljon siitä miten kiinnostava nainen on.

    • Lasse lollo

      Jos olet lihava, ylipainoinen tai pyöreä niin varmasti se kiinnostus on vielä vähäisempää.

      Eiköhän vain kannata yrittää parantaa asemiaan eikä itkuskella ja vikistä täällä...

      • ................

        Rumalla naisella ei tee mitään.


    • Totuus

      Rumalla miehellä ei tee mitään. Rumia miehiä on n. 90% suomalaisista.

    • Hilsehiutale

      Nainenhan voi aina valita onko ruma vai kaunis. Meikit ja paccelit vaan naamalle niin on missi. Yksinkertaista.

    • formerdesperado

      Ei muuten ole totta. Miehet huomaa naisten muodot aina. Ja kaikki kauniit, oli superkaunis tai tavallisen kaunis. Ja mukavat ja hymyilevät kans. Ja ne joista lähtee hyvät vibat... ne varsinki.

    • ............

      Kyllä fakta on se, että normaalipainoinen ja tavallinen nainen, joka huolehtii ulkonäöstään, saa koska tahansa seksiä. Tällaiselle naiselle seksittömyys on valinta.

      Vastaavasti normaalipainoiselle ja tavalliselle miehelle, joka huolehtii ulkonäöstään, seksin saaminen on erittäin hankalaa. Tällaiselle miehelle seksittömyys on olosuhteiden sanelema pakko.

      • wqagiyo

        Kyllä ruma lihavakin nainen saa koska tahansa seksiä. Mutta aloittajan ongelma ei kai ollut seksinpuute vaan parisuhteen puute. Mutta kyllä luulisi että normaalipainoinen tavallisen näköinenkin nainen löytää suht helposti parisuhteen. Ainakin netistä. Vika saattaatietysti olla omissa vaatimuksissa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      92
      3970
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2132
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1658
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1524
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      316
      1489
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1391
    7. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      125
      1274
    8. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      20
      1273
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1249
    10. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      45
      1097
    Aihe